BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiters Ajax, zijn dat supporters of zijn dit randdebielen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 11:30   quote  deeplink  
Waarom zitten er bij Ajax toch zoveel randdebielen op de tribune die hun club negatief supporten.

"Veltman is niet de eerste Ajacied in het recente verleden die wordt uitgefloten door een deel van de eigen aanhang. Eerder kregen spelers als Daley Blind, Gregory van der Wiel, Amin Younes, Mitchell Dijks en Hakim Ziyech het ook al zwaar te verduren. “Dit is niet de eerste keer, nee. Het is een schande, heel jammer dat het gebeurt. Je ziet wat er gebeurt als ze wel achter hun club staan."

De Ligt, die de aanvoerdersband overnam van Veltman, baalde stevig van het gefluit vanaf de tribunes. “Ik heb hier een naar gevoel bij”, liet de achttienjarige verdediger weten. “Joël speelt jarenlang in Ajax 1, is aanvoerder en dan vind ik dat de fans wel wat meer respect mogen hebben. Natuurlijk mogen de mensen een mening hebben, maar dit is – in je eigen huis – schandalig, ja.”
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 12:35   quote  deeplink  
Randdebielen wat mij betreft. Geen twijfel over mogelijk.
Wil je laten blijken dat je ontevreden bent? Prima. Hang een spandoek op ofzo.
Zag er gisteren ook eentje hangen, prima toch..
Maar ga niet die jongens nog een trap na geven door ze uit te fluiten. Ga gewoon 90 minuten lang achter ze staan. Dat hebben ze gewoon nodig die gasten.

Hebben ze een wanprestatie geleverd, ga dan na het laatste fluitsignaal fluiten als je je daar echt beter door voelt.

Ziyech rot op roepen, Veltman uitfluiten als hij invalt. Walgelijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 12:39   quote  deeplink  
Het Ajax publiek vind ik echt een van het slechtste publiek dat een voetbalclub kan hebben en het liefst zou ik deze willen bannen uit het stadion.

Ik noem het ook publiek, omdat mensen die hun team uitfluiten geen supporters zijn. Mocht je het er niet mee eens zijn, zoek het dan maar op in de dikke vandale.

Ik heb ook liever dat de prijs van kaartjes naar beneden gaan en dat er echte supporters kunnen komen. Ik heb een hekel aan dat bioscoop publike met popcorn in hun hand. Je hoort ze niet als het goed gaat, maar fluiten als de beste als het even niet goed gaat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:35 schreef Jaccio het volgende:
Randdebielen wat mij betreft. Geen twijfel over mogelijk.
Wil je laten blijken dat je ontevreden bent? Prima. Hang een spandoek op ofzo.
Zag er gisteren ook eentje hangen, prima toch..
Maar ga niet die jongens nog een trap na geven door ze uit te fluiten. Ga gewoon 90 minuten lang achter ze staan. Dat hebben ze gewoon nodig die gasten.

Hebben ze een wanprestatie geleverd, ga dan na het laatste fluitsignaal fluiten als je je daar echt beter door voelt.

Ziyech rot op roepen, Veltman uitfluiten als hij invalt. Walgelijk.
idd, daar kan ik nog wel begrip voor hebben om aan het eind van de wedstrijd te fluiten. Voor mij zijn het ook randdebielen. Ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die het terecht vinden dat Ajax spelers worden uitgefloten
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 maart 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd, daar kan ik nog wel begrip voor hebben om aan het eind van de wedstrijd te fluiten. Voor mij zijn het ook randdebielen. Ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die het terecht vinden dat Ajax spelers worden uitgefloten
Kan ik me niet voorstellen dat die hier aanwezig zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd, daar kan ik nog wel begrip voor hebben om aan het eind van de wedstrijd te fluiten. Voor mij zijn het ook randdebielen. Ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die het terecht vinden dat Ajax spelers worden uitgefloten
Ja hoor, ik kan daar begrip voor hebben. Dan ben ik in jouw ogen maar een randdebiel die geen supporter is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan daar begrip voor hebben. Dan ben ik in jouw ogen maar een randdebiel die geen supporter is.
Idd dat ben je in mijn ogen voor mij. Ik zou het wel willen begrijpen waarom jij je eigen spelers uitfluit tijdens de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 14:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd dat ben je in mijn ogen voor mij. Ik zou het wel willen begrijpen waarom jij je eigen spelers uitfluit tijdens de wedstrijd.
Wat doe jij tijdens een wedstrijd op een forum of achter je televisiescherm?? Ga jij lief praten dat Ajax toch fantastisch is ook al is het een zaadpot? Of reageer jij je frustratie af en schreeuw je wat al er wederom een kutpass wordt gegeven of onnodig een goal wordt weggegeven? Het enige voordeel is dat een speler het "nog niet" of " helemaal niet" mee zal krijgen tijdens de wedstrijd. Maar bedenk je eens wat een speler achteraf kan lezen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Ajax Warrior --
guusje
 guusje - maandag 12 maart 2018 - 14:42   quote  deeplink  
gelukkig zijn ook niet alle supporters zo. bleek gisteren wel toen er op de tribune bij de harde kern een vechtpartij uitbrak. de "goede" tegen de "kwade"? (nou is een vechtpartij nooit goed, natuurlijk.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Humor! Uitfluiten wat je in een stadion doet kun je niet op social media. Daar zeg je gewoon waar je in het stadion bij fluit.

Apart dat je zelf zoveel kritiek hebt op Ajax en dan zo'n topic opent.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 14:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat doe jij tijdens een wedstrijd op een forum of achter je televisiescherm?? Ga jij lief praten dat Ajax toch fantastisch is ook al is het een zaadpot? Of reageer jij je frustratie af en schreeuw je wat al er wederom een kutpass wordt gegeven of onnodig een goal wordt weggegeven? Het enige voordeel is dat een speler het "nog niet" of " helemaal niet" mee zal krijgen tijdens de wedstrijd. Maar bedenk je eens wat een speler achteraf kan lezen??
Jij hebt duidelijk nooit gevoetbald. Kijk als een speler een verkeerde pass geeft, dan weet hij dat zelf ook wel, daar heb je het publiek niet voor nodig. Toen ik nog voetbalde stonden er langs de lijn fanatiekelingen die ons gingen aanmoedigen, ook al was het soms niet om aan te gluren. Toch kreeg je daardoor extra krachten en kon je een wedstrijd winnen. Ik denk dat vorig jaar wel is gebleken dat de Arena in Europses wedstrijden bijna een onmogelijke vesting was geworden voor tegenstanders door de sfeer!!

Natuurlijk baal ik ook van een slechte bal en kan dan soms wel jezus roepen, maar uitfluiten gaat me echt te ver. Daar help je de spelers niet mee en als jij denkt van wel, dan denk ik dat een cursus psychologie niet verkeerd is. Ik heb nog nooit iemand beter zien voetballen als zijn eigen publiek hem uitfluit. Integendeel het wordt alleen maar erger.

Ik denk dat de speler het wel degelijk meekrijgt, waarom reageren ze zo naar het publiek en weten ze in een interview hoe het publiek reageerde.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Mijn god, is dit een leedvermaak forum aan het worden ofzo?

Boudewijn, maak ook een forum aan voor heilige priesters aan!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:01 schreef Loetje het volgende:
Humor! Uitfluiten wat je in een stadion doet kun je niet op social media. Daar zeg je gewoon waar je in het stadion bij fluit.

Apart dat je zelf zoveel kritiek hebt op Ajax en dan zo'n topic opent.
Dit slaat natuurlijk nergens op, je mag best je onvrede tonen, maar dat doe ik niet tijdens een wedstrijd. Na een wedstrijd mag je best klagen dat het spel dramatisch was, maar tijdens een wedstrijd zou ik dit nooit doen tenzij je de tegenstander wil supporten, want feitelijk is dat wat je doet tijdens een wedstrijd. Omdat Ajax echt in mijn hart zit en de rest mijn rug op kan, zal ik nooit fluiten in het stadion, zodat de tegenstander bloed ruikt, want fluiten naar je eigen medespelers geeft ook extra krachten bij de tegenstander.

Ik zeg niet voor niets dat deze mensen 2 hercencellen hebben, ze snappen de hele psychologie niet en het spel word er alleen slechter van. Ik denk dat iedereen behalve de fluiters het met me eens zijn dat als je tegen je team fluit je de tegenstander support.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op, je mag best je onvrede tonen, maar dat doe ik niet tijdens een wedstrijd. Na een wedstrijd mag je best klagen dat het spel dramatisch was, maar tijdens een wedstrijd zou ik dit nooit doen tenzij je de tegenstander wil supporten, want feitelijk is dat wat je doet tijdens een wedstrijd. Omdat Ajax echt in mijn hart zit en de rest mijn rug op kan, zal ik nooit fluiten in het stadion, zodat de tegenstander bloed ruikt, want fluiten naar je eigen medespelers geeft ook extra krachten bij de tegenstander.

Ik zeg niet voor niets dat deze mensen 2 hercencellen hebben, ze snappen de hele psychologie niet en het spel word er alleen slechter van. Ik denk dat iedereen behalve de fluiters het met me eens zijn dat als je tegen je team fluit je de tegenstander support.
Whahaha, ik weet niet hoor, maar onvrede tijdens een wedstrijd in gewoon hetzelfde als uitfluiten in het stadion hoor.

Als je dat niet eens snapt, lijkt me de rest van de discussie al totaal overbodig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha, ik weet niet hoor, maar onvrede tijdens een wedstrijd in gewoon hetzelfde als uitfluiten in het stadion hoor.

Als je dat niet eens snapt, lijkt me de rest van de discussie al totaal overbodig.
Je snapt het echt niet. IN het stadion ga jij je club supporten!!!!!!! dat is niet afzeiken, ben je het niet eens met het spel, blijf lekker thuis en ga je vrouw slaan ofzo, of ga lekker op een forum je gal spugen.

Na de wedstrijd zal iedereen, ook de spelers evalueren hoe goed of slecht het was en nogmaal jij hoeft niet aan Zyiech te vertellen dat zijn pass slecht was, als hij dat zelf niet weet, dan kan hij beter stoppen met voetballen
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. IN het stadion ga jij je club supporten!!!!!!! dat is niet afzeiken, ben je het niet eens met het spel, blijf lekker thuis en ga je vrouw slaan ofzo, of ga lekker op een forum je gal spugen.

Na de wedstrijd zal iedereen, ook de spelers evalueren hoe goed of slecht het was en nogmaal jij hoeft niet aan Zyiech te vertellen dat zijn pass slecht was, als hij dat zelf niet weet, dan kan hij beter stoppen met voetballen
Ik support mijn club altijd en overal.

Voetbal is een 2e liefde. Ups en downs. Kortom, soms positief en soms minder. Als je dat niet snapt is het PbC nog wel een optie.

Omdat je kritiek hebt op voetbal, sla je je vrouw? Man, ik lach me echt verrot hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:48   quote  deeplink  
Als jij altijd je club support, hoe kan jij je dan achter de fluiters scharen. Dan moet je toch ook een hekel hebben aan die gasten?
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Als jij altijd je club support, hoe kan jij je dan achter de fluiters scharen. Dan moet je toch ook een hekel hebben aan die gasten?
Hekel aan jou bedoel je?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hekel aan jou bedoel je?
Heb jij een Feyenoord sjaaltje ofzo
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:55   quote  deeplink  
Dat deed je eerder ook al lees ik net.

Zag al dat meerdere mensen je hier al eerder agressief vonden en je dit soort teksten al bia pb stuurde naar mensen. Dus wie ben jij dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:55 schreef Loetje het volgende:
Dat deed je eerder ook al lees ik net.

Zag al dat meerdere mensen je hier al eerder agressief vonden en je dit soort teksten al bia pb stuurde naar mensen. Dus wie ben jij dan?
Hahahaha, ik stuur nooit een PB. Ik heb alleen naar Peter een PB gestuurd vanwege iets prive en naar Warrier toen ik het las over Peter. Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.

Fantastisch hoe onzin verhalen de wereld in kunnen komen, heerlijk
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Als jij altijd je club support, hoe kan jij je dan achter de fluiters scharen. Dan moet je toch ook een hekel hebben aan die gasten?
Ik denk niet dat het handig is om in discussie te gaan met mensen die niet begrijpen dat het uitfluiten van je eigen spelers averechts werkt.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 16:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hahahaha, ik stuur nooit een PB. Ik heb alleen naar Peter een PB gestuurd vanwege iets prive en naar Warrier toen ik het las over Peter. Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.

Fantastisch hoe onzin verhalen de wereld in kunnen komen, heerlijk
Nouja, het staat enkel letterlijk zo op het forum hoe je talloze mensen met internetgeweld bejegend. Dus ik weet niet hoor, moraalridder uithangen over supporters en je zelf als een doorgesnoven gek profileren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 16:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, het staat enkel letterlijk zo op het forum hoe je talloze mensen met internetgeweld bejegend. Dus ik weet niet hoor, moraalridder uithangen over supporters en je zelf als een doorgesnoven gek profileren.
Kom maar met bewijs dan, want ik weet van niets. Grappig hoe jij de discussie uit de weg gaat, doe je dt vaker?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 16:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het handig is om in discussie te gaan met mensen die niet begrijpen dat het uitfluiten van je eigen spelers averechts werkt.
Nee klopt, maar toch ben ik benieuwd naar hun beweegredenen. Ik vind het gewoon heel apart dat mensen dat niet kunnen begrijpen
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kom maar met bewijs dan, want ik weet van niets. Grappig hoe jij de discussie uit de weg gaat, doe je dt vaker?
Welke discussie? De discussie dat iemand geen supporter is als er kritiek is en vervolgens met een voorbeeld komt dat hij zijn vrouw slaat. Even over afwijken gesproken trouwens.

Vervolgens je dezelfde mensen randdebielen noemt terwijl je jezelf vaker als een randdebiel vertoond hebt, dus dan snap ik niet hoezo ik af wijk.

Typ even je nickname in bij zoeken en dat zal je geheugen vast even opfrissen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee klopt, maar toch ben ik benieuwd naar hun beweegredenen. Ik vind het gewoon heel apart dat mensen dat niet kunnen begrijpen
Kunnen begrijpen en willen begrijpen zijn 2 verschillende dingen.
Ik denk dat voor een aantal meer het tweede geldt..
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kunnen begrijpen en willen begrijpen zijn 2 verschillende dingen.
Ik denk dat voor een aantal meer het tweede geldt..
Wat is je probleem nou dan? Waarom mag er geen kritiek op je club zijn? Kritiek is hetzelfde als je onvrede uiten in fluiten in het stadion

Nou ben ik overigens tegen ongefundeerd uitfluiten hoor, want dat is niet nodig. Maar wanneer er duidelijke signalen komen van spelers die zich misdragen en daarmee het elftal duperen, daarop een reactie kunnen krijgen van mensen die talloze euros steken in het bezoeken van hun club. Zeker aangezien sommige er het hele jaar hard voor mogen werken.

Als je gewoon geen verhaal vanuit 2 perspectieven kunt zien, ga je niet ver komen
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is je probleem nou dan? Waarom mag er geen kritiek op je club zijn? Kritiek is hetzelfde als je onvrede uiten in fluiten in het stadion

Nou ben ik overigens tegen ongefundeerd uitfluiten hoor, want dat is niet nodig. Maar wanneer er duidelijke signalen komen van spelers die zich misdragen en daarmee het elftal duperen, daarop een reactie kunnen krijgen van mensen die talloze euros steken in het bezoeken van hun club. Zeker aangezien sommige er het hele jaar hard voor mogen werken.

Als je gewoon geen verhaal vanuit 2 perspectieven kunt zien, ga je niet ver komen
Ik heb absoluut geen probleem hoor Loetje.
Kritiek mag altijd, uiteraard.

Vraag mij alleen af wie er nou daadwerkelijk beter van wordt om een speler uit te fluiten terwijl die midden in een wedstrijd zit.. Hij gaat er alleen maar slechter van voetballen. En dat is toch niet wat men probeert te bereiken met het fluiten lijkt me?

Lijkt mij beter om dat uitfluiten tot na het laatste fluitsignaal te bewaren.

Kort samengevat : wil je dat ze winnen net dat stapje extra zetten, moedig ze dan aan.
Wil je in die koppies gaan zitten en ze het gevoel geven dat ze niks goed kunnen doen, blijf ze dan uitfluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:53 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb absoluut geen probleem hoor Loetje.
Kritiek mag altijd, uiteraard.

Vraag mij alleen af wie er nou daadwerkelijk beter van wordt om een speler uit te fluiten terwijl die midden in een wedstrijd zit.. Hij gaat er alleen maar slechter van voetballen. En dat is toch niet wat men probeert te bereiken met het fluiten lijkt me?

Lijkt mij beter om dat uitfluiten tot na het laatste fluitsignaal te bewaren.

Kort samengevat : wil je dat ze winnen net dat stapje extra zetten, moedig ze dan aan.
Wil je in die koppies gaan zitten en ze het gevoel geven dat ze niks goed kunnen doen, blijf ze dan uitfluiten
Dat leg ik in een eerder stukje uit waarom je dat wel of niet moet doen.

Sowieso, los van wel of niet uitfluiten, publiek staat er nooit echt achter op een enkele keer na
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat leg ik in een eerder stukje uit waarom je dat wel of niet moet doen.

Sowieso, los van wel of niet uitfluiten, publiek staat er nooit echt achter op een enkele keer na
Jammergenoeg heb je daar gelijk in, dat het publiek er nooit echt achter staat.
Het zou zo mooi zijn als ze een keer 90 minuten lang tekeer gaan. Dan komen er echt ongekende krachten los.
Zie die kampioenswedstrijd. Superieure sfeer. Twente wist daardoor bij voorbaat al dat het niks zou worden.
Of die wedstrijd tegen Sparta of Excelsior (weet even niet meer wie het was).. Toegegeven, de beelden in het stadion van wat er tussen F'noord en PSV gebeurde hielpen enorm, maar wat een machtige sfeer.

Zo jammer dat dit niet altijd kan. Dat onvoorwaardelijk aanmoedigen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke discussie? De discussie dat iemand geen supporter is als er kritiek is en vervolgens met een voorbeeld komt dat hij zijn vrouw slaat. Even over afwijken gesproken trouwens.

Vervolgens je dezelfde mensen randdebielen noemt terwijl je jezelf vaker als een randdebiel vertoond hebt, dus dan snap ik niet hoezo ik af wijk.

Typ even je nickname in bij zoeken en dat zal je geheugen vast even opfrissen.
Jongen, je snapt het echt niet. Lees die post eens goed van mij. Ik zeg toch niet dat die persoon zijn vrouw slaat? Ik zal eens kijken wat dat oplevert.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:32   quote  deeplink  
Tja het publiek bij Ajax is niet het beste publiek en Idd als je zo'n sfeer hebt zoals tegen Twente of tegen Lyon, dan pak je iedereen bij de ballen en verlies je thuis niets.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:32 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja het publiek bij Ajax is niet het beste publiek en Idd als je zo'n sfeer hebt zoals tegen Twente of tegen Lyon, dan pak je iedereen bij de ballen en verlies je thuis niets.
Precies. Stel je voor dat het thuispubliek ze tegen Ado 90 minuten lang had aangemoedigd..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:32 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja het publiek bij Ajax is niet het beste publiek en Idd als je zo'n sfeer hebt zoals tegen Twente of tegen Lyon, dan pak je iedereen bij de ballen en verlies je thuis niets.
Het publiek staat dus synoniem aan de spelers. Die kunnen zichzelf blijkbaar ook enkel inspannen als het nodig is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Precies. Stel je voor dat het thuispubliek ze tegen Ado 90 minuten lang had aangemoedigd..
Het jammerlijke is echter nog meer dat het grote publiek het tegenwoordig laat afweten door gewoon niet meer te komen. Denk dat dat nog erger is dan uitfluiten. Er kunnen elke wedstrijd 55000 man op de tribune zitten. Je mag blij zijn als het er uiteindelijk 35000 zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het publiek staat dus synoniem aan de spelers. Die kunnen zichzelf blijkbaar ook enkel inspannen als het nodig is.
Tja, de mentaliteit van sommige spelers... Dat is natuurlijk niet goed te praten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het jammerlijke is echter nog meer dat het grote publiek het tegenwoordig laat afweten door gewoon niet meer te komen. Denk dat dat nog erger is dan uitfluiten. Er kunnen elke wedstrijd 55000 man op de tribune zitten. Je mag blij zijn als het er uiteindelijk 35000 zijn.
Ook hier ben ik het mee eens, het is diep triest om lege vakken te zien, terwijl er een wachtrij is voor seizoenskaarten?? Mensen die het makkelijk kunnen betalen, kiezen zo hun wedstrijdjes uit. Ajax kan zien hoevaak iemand wel of niet komt naar de arena. Neem die mensen hun seizoenskaart af als ze meer dan 4 wedstrijden niet komen.

In Engeland is de sfeer ook een probleem aan het worden, omdat er tegenwoordig zoveel toeristen op de tribunes zitten. Terwijl de diehard fans niet naar hun clubje kunnen kijken, want het is te duur.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jongen, je snapt het echt niet. Lees die post eens goed van mij. Ik zeg toch niet dat die persoon zijn vrouw slaat? Ik zal eens kijken wat dat oplevert.
Degene die niet leest ben jij. Je reageert namelijk geen enkele keer op wat er gezegd wordt maar antwoord enkel met de door jou gestarte stelling en vanuit daar haal je er allerlei kulargumenten bij.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha, ik weet niet hoor, maar onvrede tijdens een wedstrijd in gewoon hetzelfde als uitfluiten in het stadion hoor.

Als je dat niet eens snapt, lijkt me de rest van de discussie al totaal overbodig.
Dus iets wat ik op het forum plaats heeft tijdens een wedstrijd hetzelfde effect als de betreffende speler uitfluiten in een stadion tijdens de wedstrijd?

De frustratie is hetzelfde. Het effect op het elftal of speler niet.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het publiek staat dus synoniem aan de spelers. Die kunnen zichzelf blijkbaar ook enkel inspannen als het nodig is.
Ik denk een terechte constatering.

Ik denk typisch Nederlands. Hoeveel clubs zijn er wel niet die zich enkel en alleen kunnen opladen tegen Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus iets wat ik op het forum plaats heeft tijdens een wedstrijd hetzelfde effect als de betreffende speler uitfluiten in een stadion tijdens de wedstrijd?

De frustratie is hetzelfde. Het effect op het elftal of speler niet.
Onvrede uiten kun je op talloze vormen doen. Wij doen het via het internet waar spelers, weliswaar na de wedstrijd, ook mee geconfronteerd worden en invloed kan hebben op het spel.

Beiden hebben hun effect op eigen wijze. Neemt niet weg dat supporters veel moeten doen er bij te zijn en deze mensen nooit negeerd mogen worden wat vaker dan eens gebeurd is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus iets wat ik op het forum plaats heeft tijdens een wedstrijd hetzelfde effect als de betreffende speler uitfluiten in een stadion tijdens de wedstrijd?

De frustratie is hetzelfde. Het effect op het elftal of speler niet.
Niet direct maar wel op lange termijn zoals ik eerder al refereerde.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet direct maar wel op lange termijn zoals ik eerder al refereerde.
Sterker nog, dingen via media/internet, komen nog vaker in praatprogramma's dan uitfluiten. En saar kunnen mensen echt mee kapot gemaakt worden.

Neemt niet weg dat ik in eerste instantie tegen uitfluiten ben, tenzij eerdergenoemde redenen van kracht worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sterker nog, dingen via media/internet, komen nog vaker in praatprogramma's dan uitfluiten. En saar kunnen mensen echt mee kapot gemaakt worden.

Neemt niet weg dat ik in eerste instantie tegen uitfluiten ben, tenzij eerdergenoemde redenen van kracht worden.
Ik heb ook niet gezegd dat ik het ermee eens ben, wel dat ik er begrip voor op kan brengen. Gewoonweg omdat er een verwachting wordt geschept die al jaren niet wordt waargemaakt.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onvrede uiten kun je op talloze vormen doen. Wij doen het via het internet waar spelers, weliswaar na de wedstrijd, ook mee geconfronteerd worden en invloed kan hebben op het spel.

Beiden hebben hun effect op eigen wijze. Neemt niet weg dat supporters veel moeten doen er bij te zijn en deze mensen nooit negeerd mogen worden wat vaker dan eens gebeurd is.
Natuurlijk mogen supporters niet genegeerd worden. Sterker nog. Ze zouden veel meer te vertellen moeten hebben.

Fluiten heeft direct invloed op de wedstrijd, en ik ken geen speler die er beter van werd.

Daarnaast geloof ik niet dat ze de forums afzoeken naar de meningen over zichzelf.

En kritiek leveren is ook heel normaal en dat mogen en moeten die spelers ook voelen. Maar doe dit dan na de wedstrijd.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sterker nog, dingen via media/internet, komen nog vaker in praatprogramma's dan uitfluiten. En saar kunnen mensen echt mee kapot gemaakt worden.

Neemt niet weg dat ik in eerste instantie tegen uitfluiten ben, tenzij eerdergenoemde redenen van kracht worden.
Ik denk dat de media in eerste instantie het fluiten overneemt en daarop verder borduurt.

Als speler moet je ook zeer sterk in je schoenen staan en dat is ook de reden dat veel hele grote talenten het niet halen door mentale weerbaarheid niet voldoende te bezitten.

Maar goed. Ik zie het steeds minder komen opdagen en fluiten van supporters een beetje hetzelfde. Beide hebben te maken door de eredivisie die steeds verder wegkwijnt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen supporters niet genegeerd worden. Sterker nog. Ze zouden veel meer te vertellen moeten hebben.

Fluiten heeft direct invloed op de wedstrijd, en ik ken geen speler die er beter van werd.

Daarnaast geloof ik niet dat ze de forums afzoeken naar de meningen over zichzelf.

En kritiek leveren is ook heel normaal en dat mogen en moeten die spelers ook voelen. Maar doe dit dan na de wedstrijd.
Remco, het gaat niet enkel om kritiek op een forum. Social Media is zoveel groter. Ook daar kan een speler geraakt worden en dat kan hem zeker wat doen. Zeker als er geroepen wordt dat je hem een blessure gunt of zelfs erger.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de media in eerste instantie het fluiten overneemt en daarop verder borduurt.

Als speler moet je ook zeer sterk in je schoenen staan en dat is ook de reden dat veel hele grote talenten het niet halen door mentale weerbaarheid niet voldoende te bezitten.

Maar goed. Ik zie het steeds minder komen opdagen en fluiten van supporters een beetje hetzelfde. Beide hebben te maken door de eredivisie die steeds verder wegkwijnt.
Niet alleen met mentale weerbaarheid. Ook gewoon met begeleiding vanuit de club. Die is gewoon ondermaats, mede doordat de club meedoet in de hype van ophemelen en dergelijke.

En geloof mij. Al heel vaak berichten voorbij zien komen waarbij persoonlijk gerichte berichten aan spelers worden benoemt en dat niets met fluiten te maken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen supporters niet genegeerd worden. Sterker nog. Ze zouden veel meer te vertellen moeten hebben.

Fluiten heeft direct invloed op de wedstrijd, en ik ken geen speler die er beter van werd.

Daarnaast geloof ik niet dat ze de forums afzoeken naar de meningen over zichzelf.

En kritiek leveren is ook heel normaal en dat mogen en moeten die spelers ook voelen. Maar doe dit dan na de wedstrijd.
Er zijn talloze spelers die internet afzoeken naar meningen over hen. Bij krantenwebsites zit er ook vaak de mogelijkheid bij te reageren op eem artikel waardoor het een soort van forum wordt.

Nou is dat bovenste nog niet eens wat ik echt bedoel eigenlijk. Maar in talloze praatprogramma's, Rondo, Studio Voetbal, VI, Tafel van Kees en Natafelen worden structureel spelers compleet geschoffeerd en dat krijgen de spelers daarintegen vaak heel goed mee.
Dit kan spelers helemaal onzeker maken en dat weet jij dondersgoed. Wanneer die onzekerheid op het veld tot uiting komt, wat vaker dan eens gebeurd, reageert het publiek daar op en heeft het wel degelijk direct met elkaar te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiters Ajax, zijn dat supporters of zijn dit randdebielen









0.0090720