BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Hennie Henrichs moet OPROTTEN topic!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 16:27   quote  deeplink  
Het is duidelijk dat er iemand binnen Ajax rondloopt dat nog erger is dan het Ebola virus. Iemand die meer bloed op zijn geweten heeft dan iedereen denkt.

Iemand moet iets verzinnen tegen dit vreselijke virus genaamd Hennie Henrichs dat Ajax kapot maakt, van binnen opvreet en ervoor zorgt dat Ajax ziek blijft, een dictator op de achtergrond.

Laten we hopen dat er een medicijn komt, dat Ajax van dit virus kan bevrijden. Wellicht kan zijn eigen Farmaceutische bedrijf (TEVA) iets ontwikkelen dat Ajax bevrijd van dit vreselijke virus dat Ajax al jaren lang ziek houdt.

De verhalen om hem heem liegen er niet om, vandaar een paar stukjes
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 16:28   quote  deeplink  
https://dematvanpantelic.wordpress.com/2017/06/25/hoe-hennie-henrichs-de-machtigste-man-binnen-ajax-werd/

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/91895/cruijff-haalt-hard-uit-naar-henrichs-en-rvc

http://www.vak410.nl/nieuws/ajax-van-hennie-henrichs

Heel erg dit
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/cruijff-henrichs-heeft-5-clubiconen-laten-vallen~aa991292/

http://www.soccernews.nl/news/338041/na-vier-jaar-henrichs-is-de-puinhoop-groter-dan-die-daarvoor-ooit-was-bij-ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2018 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 16:48   quote  deeplink  
In mijn optiek is dit toch wel duidelijk, maar wie of wat kan hier iets tegen doen....

Geloof me het Ajax publiek is machtiger dan mensen denken, elke groep is altijd machtiger dan een individu. Als het hele stadion deze man zal aanvallen met woorden, dan zijn zijn dagen geteld. Ik hoop op een sneeubal effect die zorgt dat deze man weggaat, dan krijgen we misschien weer onze club terug.

Fluit deze man uit op een gruwelijke manier. Zing het lied Henrichs ROT OP tijdens de warming up. Ongelofelijk dat die man ook nog een ridderorde heeft gekregen voor hetgeen hij gedaan heeft bij Ajax. Dat moet een Feijenoorder zijn geweest die hier erachter zat.

Dit is onze echte NSB-er waar iedereen de rillingen van krijgt, lees maar het bovenstaande en oordeel zelf.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 april 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Jij was toch tegen iedere vorm van uitfluiten van je club. Het zou allemaal niet werken en voor de hele club slecht zijn?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 16:53 schreef Loetje het volgende:
Jij was toch tegen iedere vorm van uitfluiten van je club. Het zou allemaal niet werken en voor de hele club slecht zijn?
je mag van mijn geen spelers uitfluiten, maar mensen zoals deze vind ik eng en deze heeft veel te veel macht in mijn optiek.
AkaS
 AkaS - woensdag 25 april 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

je mag van mijn geen spelers uitfluiten, maar mensen zoals deze vind ik eng en deze heeft veel te veel macht in mijn optiek.
Dat is wel een interessant statement van Loetje... Want een speler is een vertegenwoordiger van de club Ajax. En dat geldt dan ook voor een persoon als Henrichs.

Misschien moeten we Henrichs even een duw geven! Hahahahaha
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 19:18   quote  deeplink  
Ff serieus mensen. Er opent iemand een rood dat er op neerkomt dat we het kwaad binnen Ajax de deur uit jagen. Gaan we dan zeiken over dit soort dingen?
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 20:09   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 25 april 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:18 schreef remco k het volgende:
Ff serieus mensen. Er opent iemand een rood dat er op neerkomt dat we het kwaad binnen Ajax de deur uit jagen. Gaan we dan zeiken over dit soort dingen?
Wel als diegene dingen roept waar hij eerst zo fel tegen gekeerd was. Maar als het dan in het eigen straatje past is het goed???
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel als diegene dingen roept waar hij eerst zo fel tegen gekeerd was. Maar als het dan in het eigen straatje past is het goed???
Nee niet. Maar waarom niet reageren op de essentie van het topic.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee niet. Maar waarom niet reageren op de essentie van het topic.
Omdat het het zoveelste topic is wat op hetzelfde neerkomt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 25 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee niet. Maar waarom niet reageren op de essentie van het topic.
Omdat het herhaling op herhaling is en het al in diverse topics wordt besproken!
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat het het zoveelste topic is wat op hetzelfde neerkomt.
Volgens mij wordt er in andere topics niet echt gesproken over hoe zon man weg is te krijgen.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er in andere topics niet echt gesproken over hoe zon man weg is te krijgen.
Kan daar toch prima in... Daar hebben we het over hoe andere eruit kunnen, dus kan van hem ook prima daar.
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan daar toch prima in... Daar hebben we het over hoe andere eruit kunnen, dus kan van hem ook prima daar.
Ik denk dat we het niet groot genoeg kunnen maken.

Alles moet uit de kast gehaald worden om ze weg te jagen met oek en veren.

En ik ben ook tegen het uitfluiten van enigen spelers. Maar tegen deze mannen mag dat ook van mij. Er is een supporter die erachter staat dat deze mensen er nig zitten.

En dat hoeft niet tijdens de wedstrijd. Maar kan ook in de rust, ervoor en erna.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we het niet groot genoeg kunnen maken.

Alles moet uit de kast gehaald worden om ze weg te jagen met oek en veren.

En ik ben ook tegen het uitfluiten van enigen spelers. Maar tegen deze mannen mag dat ook van mij. Er is een supporter die erachter staat dat deze mensen er nig zitten.

En dat hoeft niet tijdens de wedstrijd. Maar kan ook in de rust, ervoor en erna.
Prima post die gewoon bij de andere topics niet zouden mistaan hoor.
AkaS
 AkaS - vrijdag 27 april 2018 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prima post die gewoon bij de andere topics niet zouden mistaan hoor.
dit soort mannen worden niet warm of koud van acties op de tribune.
enige dat werkt is een flink pak slaag, maar dat is dan weer niet acceptabel in onze maatschappij.
remco k
 remco k - vrijdag 27 april 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 10:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

dit soort mannen worden niet warm of koud van acties op de tribune.
enige dat werkt is een flink pak slaag, maar dat is dan weer niet acceptabel in onze maatschappij.
Ik denk dat de publieke opinie oo tn duur echt wel voldoende druk uit kan oefenen. Maar hoe ga je dat bereiken. Eenmalige acties zijn niet zi spannend inderdaad.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de publieke opinie oo tn duur echt wel voldoende druk uit kan oefenen. Maar hoe ga je dat bereiken. Eenmalige acties zijn niet zi spannend inderdaad.
Idd Remcko, Jij snapt het. Loetje en Warrier zien het verschil niet tussen de spelers en het bestuur. Spelers uitfluiten is wat anders in mijn optiek dan druk op het bestuur leggen. Als je met z'n allen druk uitoefent dan gaan ook zulke jongens ten onder. De menigte heeft de macht, maar niet iedereen ziet dat/of weet dat blijkbaar.

Maargoed Loetje en Warrier fluiten liever hun spelers uit dan dat ze schoppen tegen het bestuur. Misschien hebben ze aandelen? Dat geeft maar weer aan hoe kortzichtig sommigen zijn.

Het topic was gemaakt om te zorgen dat er een grote groep opstaat, en op wat voor manier dan ook uiteindelijk iets gaat doen, spandoeken, bestuur opwachten en uitleg eisen over de verhalen die er rond gaan ipv een spelersbus opwachten, uitschelden en spelers duwen.

Het is duidelijk dan mensen hier liever persoonlijke vetes willen uitvechten op dit forum ipv een front vormen tegen dit soort enge mensen die je club kapot maken.

Je kan altijd schreeuwen Hennie ROT op Hennie Rot OP, Fluiten als hij iets wil zeggen, dat soort dingen. Maargoed Warrier en Loetje zullen dat wel weer hypocriet vinden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd Remcko, Jij snapt het. Loetje en Warrier zien het verschil niet tussen de spelers en het bestuur. Spelers uitfluiten is wat anders in mijn optiek dan druk op het bestuur leggen. Als je met z'n allen druk uitoefent dan gaan ook zulke jongens ten onder. De menigte heeft de macht, maar niet iedereen ziet dat/of weet dat blijkbaar.

Maargoed Loetje en Warrier fluiten liever hun spelers uit dan dat ze schoppen tegen het bestuur. Misschien hebben ze aandelen? Dat geeft maar weer aan hoe kortzichtig sommigen zijn.

Het topic was gemaakt om te zorgen dat er een grote groep opstaat, en op wat voor manier dan ook uiteindelijk iets gaat doen, spandoeken, bestuur opwachten en uitleg eisen over de verhalen die er rond gaan ipv een spelersbus opwachten, uitschelden en spelers duwen.

Het is duidelijk dan mensen hier liever persoonlijke vetes willen uitvechten op dit forum ipv een front vormen tegen dit soort enge mensen die je club kapot maken.

Je kan altijd schreeuwen Hennie ROT op Hennie Rot OP, Fluiten als hij iets wil zeggen, dat soort dingen. Maargoed Warrier en Loetje zullen dat wel weer hypocriet vinden
En heb je wat kunnen bereiken??

En ja fluiten tegen je spelers doe je ook uit onvrede. Net als protesteren tegen de machtsmisbruikers! Je hoopt in beide gevallen dat de ogen opengaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En heb je wat kunnen bereiken??

En ja fluiten tegen je spelers doe je ook uit onvrede. Net als protesteren tegen de machtsmisbruikers! Je hoopt in beide gevallen dat de ogen opengaan.
Ik zie nog steeds een verschil tussen fluiten tegen de spelers en protesteren tegen de machtmisbruikers. Ben je tegen je spelers of ben je tegen de machtmisbruikers?

Als je zoontje een vriendje heeft waarvan de moeder een vreselijke mens is die mensen manipuleerd, dan ga je toch niet het zoontje aanspreken om dit te veranderen? Bij Ajax spreek jij de spelers aan in de hoop dat het bestuur door heeft dat je eigenlijk het bestuur bedoeld?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds een verschil tussen fluiten tegen de spelers en protesteren tegen de machtmisbruikers. Ben je tegen je spelers of ben je tegen de machtmisbruikers?

Als je zoontje een vriendje heeft waarvan de moeder een vreselijke mens is die mensen manipuleerd, dan ga je toch niet het zoontje aanspreken om dit te veranderen? Bij Ajax spreek jij de spelers aan in de hoop dat het bestuur door heeft dat je eigenlijk het bestuur bedoeld?
Sorry, maar op zulke domme vergelijkingen ga ik niet eens reageren. Je trekt de hele discussie uit zijn verband!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry, maar op zulke domme vergelijkingen ga ik niet eens reageren. Je trekt de hele discussie uit zijn verband!
Wat is er anders aan? Jij roept de spelers op ter verantwoording, maar die bepalen toch niet het beleid. Dat is niet anders in het geval in de vergelijking met je zoontje (geen idee of je die hebt trouwens). Stel de moeder vind jouw zoon vervelend en daarom mag hij niet met zijn vriendje spelen, wie bepaald hier het beleid? de Moeder in m ijn optiek en niet haar zoontje.

Bij Ajax bepalen de spelers niet het beleid. Hennie Henrichs heeft Cruijff dwarsgezeten en heeft bloed aan zijn handen, dan moet je zo iemend aanspreken en niet de spelers. Maar ga vooral zeiken op je spelers als het wat minder gaat en hou het bestuur of sommigen in het bestuur er vooral buiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat is er anders aan? Jij roept de spelers op ter verantwoording, maar die bepalen toch niet het beleid. Dat is niet anders in het geval in de vergelijking met je zoontje (geen idee of je die hebt trouwens). Stel de moeder vind jouw zoon vervelend en daarom mag hij niet met zijn vriendje spelen, wie bepaald hier het beleid? de Moeder in m ijn optiek en niet haar zoontje.

Bij Ajax bepalen de spelers niet het beleid. Hennie Henrichs heeft Cruijff dwarsgezeten en heeft bloed aan zijn handen, dan moet je zo iemend aanspreken en niet de spelers. Maar ga vooral zeiken op je spelers als het wat minder gaat en hou het bestuur of sommigen in het bestuur er vooral buiten.
Echt nog steeds snap jij mijn punt niet. Veel te mooi weer om jouw dat tot het verstand te brengen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt nog steeds snap jij mijn punt niet. Veel te mooi weer om jouw dat tot het verstand te brengen!
En jij begrijpt mij niet, maar idd het is veel te mooi weer... HENNIE ROT OP!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 14:16   quote  deeplink  
Hennie Rot op, Hennie Rot op, Hennie Hennie Hennie rot OP!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 mei 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd Remcko, Jij snapt het. Loetje en Warrier zien het verschil niet tussen de spelers en het bestuur. Spelers uitfluiten is wat anders in mijn optiek dan druk op het bestuur leggen. Als je met z'n allen druk uitoefent dan gaan ook zulke jongens ten onder. De menigte heeft de macht, maar niet iedereen ziet dat/of weet dat blijkbaar.

Maargoed Loetje en Warrier fluiten liever hun spelers uit dan dat ze schoppen tegen het bestuur. Misschien hebben ze aandelen? Dat geeft maar weer aan hoe kortzichtig sommigen zijn.

Het topic was gemaakt om te zorgen dat er een grote groep opstaat, en op wat voor manier dan ook uiteindelijk iets gaat doen, spandoeken, bestuur opwachten en uitleg eisen over de verhalen die er rond gaan ipv een spelersbus opwachten, uitschelden en spelers duwen.

Het is duidelijk dan mensen hier liever persoonlijke vetes willen uitvechten op dit forum ipv een front vormen tegen dit soort enge mensen die je club kapot maken.

Je kan altijd schreeuwen Hennie ROT op Hennie Rot OP, Fluiten als hij iets wil zeggen, dat soort dingen. Maargoed Warrier en Loetje zullen dat wel weer hypocriet vinden
Whahaahahaahahaha. En dat zeg jij na je post van vorige week?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 19:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaahahaahahaha. En dat zeg jij na je post van vorige week?
Waar heb je het over?
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 09:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Vergeetachtig?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vergeetachtig?
Ik denk het. Ik heb het ook eigenlijk veel te druk met werk om op een forum te reageren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 11:21   quote  deeplink  
Jammer dat de topics niet via google te vinden zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Hennie Henrichs moet OPROTTEN topic!!









0.0081019