|
|
patrickpsv15
|
|
|
PSV moet dit keer echt de hoofdprijs vragen. Een sukkel als Van Dijk levert meer dan 80 miljoen op. Een klein eikeltje genaamd Kluivert levert tientallen miljoenen op. In de huidige voetbalwereld wil ik vragen om Lozano, de nieuwe Messi, de held van het WK, te verkopen voor minimaal 80 miljoen euro. Ik weet zeker dat een club als Barcelona of een Engelse club dat ervoor over heeft na een goed WK. PSV moet zich zelf niet tekort doen. Als Lozano voor maar 40 miljoen weggaat, dan ben ik echt heeeel erg kwaad op de club. Dan is er naar mijn mening sprake van wanbeleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Volgens VP zou de mexicaanse krant Record weten dat PSV circa 35 miljoen zou vragen. Zelf geloof ik daar niets van. PSV wacht eerst het wk af. Speelt Lozano daar zoals tegen duitsland, dan kun je echt de hoofdprijs vragen. Valt het verder tegen, dan gewoon nog een seizoen in de ED. En dat laatste zou mooi zijn voor ons PSV |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Matig tot nu toe op het WK één goeie bal waaruit hij een doelpunt maakte |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Mooi toch!!! Kunnen wij nog een jaartje van Lozano genieten en hebben jullie er nog een jaar last van |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Messi ook matig... zegt niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien kan Barca hem een jaartje aan Feyenoord verhuren om weer wedstrijdritme op te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door VVout -- |
|
|
|