|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 19:26 schreef Hasjkoph het volgende:Geen Van de Beek, geen Eiting. Ondanks dat we dit 'gewoon' moeten hebben, zie ik het zo weer mis gaan. Een van die twee is eigenlijk elke denkbare opstelling wissel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone.... Hij kan er niks aan doen, maar ik snap het maar niet... 0-2! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee blind is uiteindelijk een cv en Frenkie is een middenvelder. Ze zullen gewoon een andere manier moeten binden om elkaar wel te bereiken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mee eens, maar het blijft verrassend dat niemand Schöne uit de basis kan houden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Als Ajax niet te gemakzuchtig gaat spelen, verwacht ik rond de 79e minuut de winnende goal. Mocht de eerste helft goed verlopen, dan kan Ajax met 2-0 de rust in.
Ik ben benieuwd.! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:00 schreef remco k het volgende:Nee blind is uiteindelijk een cv en Frenkie is een middenvelder. Ze zullen gewoon een andere manier moeten binden om elkaar wel te bereiken. Toch hebben ze vooralsnog andersom wel hun beste wedstrijden gespeeld. En dat is ook belangrijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom kan deze sfeer verdomme ook niet een keer in de ED.... Ook hier ben je zelf verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:18 schreef Loetje het volgende:[..] Toch hebben ze vooralsnog andersom wel hun beste wedstrijden gespeeld. En dat is ook belangrijk. Eens hoor. Maar als je het beiden eigenlijk niet bent moet er ook gewoon tactisch wat bedacht worden waardoor het wel werkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone en Frenkie vorige pot eigenlijk de twee zwakste schakels. Ik vind het nogal een risico om daar nu weer mee te beginnen hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Eens hoor. Maar als je het beiden eigenlijk niet bent moet er ook gewoon tactisch wat bedacht worden waardoor het wel werkt. Als er zoveel al geprobeerd is, kun je het toch een keer proberen? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ten Hag gaf aan dat Ajax neutraal gaat spelen. Ik vind dat wel heel erg raar, terwijl Ajax juist met veel meer diepgang moet gaan spelen.
Dan pas creëer je veel meer kansen om te scoren, lijkt mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Dat is echt een grote kans hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godsamme Klaas Jan, hoe groot wil je de kansen hebben?
Of we spelen slecht, of goed maar maken de kansen weer eens niet af. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste tien minuten zag wel veel belovend uit, met drie corners en bijna een goal van KJH. Maar toch moeten we wel goed blijven oppassen, met de onverwachte acties van Standard Luik. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Tadic en Blind ook niet
Toch? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Had wel een Ajax pyama als ik me niet vergis... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was opzettelijk hands, dus een KNAGELE KAART ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat fijn dat Ajax Neres weer eens zoekt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen is dit een topspeler bij een topclub in een competitie die beter is als de onze. Gaat niet lukken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veel druk van Ajax. Ze laten Standard vandaag in ieder geval niet voetballen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:46 schreef Loetje het volgende:[..] Alleen is dit een topspeler bij een topclub in een competitie die beter is als de onze. Gaat niet lukken Geld moet rollen!!! Zou een gouden seizoen draaien in dit Ajax. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En weer geen gele kaart voor Standard, met de overtreding op De Ligt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat zouden er meerdere |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt wel tijd dat deze druk ergens toe gaat leiden tot je straks helemaal leeg bent. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Oude Huntelaar, glazen Dolberg, groene Sierhuis? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beeld wel vergelijkbaar met Luik vorige week. Toen wij onder druk en maakte wij de goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb het niet over hun |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gozer, denk even na in plaats van in een topic over een wedstrijd een discussie over Dost te starten.
Als laatste, denk aan de gouden aankopen van nu, de een presteert ook niet.
Verder is dit het voor mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is Neres trager geworden of zijn tegenstander gewoon erg snel? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:56 schreef Loetje het volgende:[..] Gozer, denk even na in plaats van in een topic over een wedstrijd een discussie over Dost te starten. Als laatste, denk aan de gouden aankopen van nu, de een presteert ook niet. Verder is dit het voor mij Ok, laten we op de wedstrijd focussen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Oké, 1-0. Nu de wedstrijd goed blijven controleren met mogelijk een 2-0. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Buitenspel! Maar mag een keer meezitten |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ok, Huntelaar is goed genoeg! Haha! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom tikt Ajax net zo lang door tot de kans weg is? En draait iedereen bij aanname van de goal weg? Ik snap dat niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan iemand mij vertellen hoe een scheids geloofbaar blijft als je 6x een waarschuwing geeft? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had verdomme 10% van deze energie in zaterdag gestopt. Was het beiden nog genoeg geweest. Koppies erbij houden nu een keer. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar is Neres nu zo traag geworden? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Inderdaad, hij heeft al ca. 6 foute beslissingen gemaakt, waaronder geen twee gele kaarten voor Standard. |
|
|
|