|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je mag niet trekken aan shirtjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tagliafico was al uit balans. En niet door dat hele lichte trekken. Andersom hadden we de scheids vervloekt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mogelijkheden en kansen zat toch weer. Man wat wordt daar toch slecht mee omgegaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar we leren dus weer niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:12 schreef Loetje het volgende:Tagliafico was al uit balans. En niet door dat hele lichte trekken. Andersom hadden we de scheids vervloekt. Uiteraard. Maar het mag gewoon niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, mazzeltje. Ik denk niet dat er nu echt veel aan de hand was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er ligt constant een wereld aan ruimte op de rechterkant. Mazraoui duikt er veel te weinig in en als ie al de bal heeft doet ie het kalm aan. Kom op zeg dat moet men in het veld zelf toch ook door hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Andersom was er massaal gezeken. 100%! Gewoon belachelijk en het laat weer zien wat voor mietjes we zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 augustus 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ondanks 5 kansen is het echt enorm slecht wederom en heb je weer niets geleerd. En alles moet door dat midden nu Neres weg is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:15 schreef remco k het volgende:Er ligt constant een wereld aan ruimte op de rechterkant. Mazraoui duikt er veel te weinig in en als ie al de bal heeft doet ie het kalm aan. Kom op zeg dat moet men in het veld zelf toch ook door hebben. Tadic en Ziyech wisselen van positie dan.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:15 schreef Loetje het volgende:[..] Andersom was er massaal gezeken. 100%! Gewoon belachelijk en het laat weer zien wat voor mietjes we zijn Hij trekt toch aan zn shirt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Iedereen die dit zo beoordeeld zijn voor mij enorme mietjes en dat meen ik echt. Andersom is het 100% janken.
Tagliafico was al uit balans uit niets en dat schot was al gekomen anders. Hoe licht het ook was, het belemmerde de situatie helemaal niet.
In Engeland zouden ze terug naar de middenlijn lopen. Maar zoals gezegd, we zijn mietjes en diezelfde mietjes willen dat je aanhaakt bij de subtop. Dan begin eerst maar eens te leren wat voetbal is. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het lijkt er weer op, dat Ajax het maar niet wil leren om wekelijks goed voetbal te spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frenkie de Jong vind ik wederom niet goed. Van de Beek van mij gaan komen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik hoop dat we de tij kunnen keren, gezien de tegenvallende eerste helft. Ajax is aan zijn stand verplicht, om met 3 punten huiswaarts te keren.
Weer een gelijkspel spelen levert zeker boze gezichten op. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:22 schreef Loetje het volgende:[..] Iedereen die dit zo beoordeeld zijn voor mij enorme mietjes en dat meen ik echt. Andersom is het 100% janken. Tagliafico was al uit balans uit niets en dat schot was al gekomen anders. Hoe licht het ook was, het belemmerde de situatie helemaal niet. In Engeland zouden ze terug naar de middenlijn lopen. Maar zoals gezegd, we zijn mietjes en diezelfde mietjes willen dat je aanhaakt bij de subtop. Dan begin eerst maar eens te leren wat voetbal is. Nou.. ik snap je wel hoor. Maar hij trekt toch aan zn shirt, hij kan m afkeuren. Doet ie dus ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Belachelijke beslissing en gelukkig denkt analytici ook zo. Dit is voor mietjes, echt waar. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Hele andere wedstrijd. Kunstgras, tegenstander met 11 in de eigen 16. Toch zeker 5 kansen op een doelpunt. Als ze er een paar maken is er niks aan de hand |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tijd voor een achterstand. Weer 0 invloed in de rust |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:40 schreef JOOD het volgende:[..] Hele andere wedstrijd. Kunstgras, tegenstander met 11 in de eigen 16. Toch zeker 5 kansen op een doelpunt. Als ze er een paar maken is er niks aan de hand Niks anders, tegen Heracles waren er ook kansen. Tempo is er niet, veld wordt niet breed gemaakt en besef is er weer niet. En in principe sta je zelfs achter. Inderdaad, totaal anders |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:40 schreef JOOD het volgende:[..] Hele andere wedstrijd. Kunstgras, tegenstander met 11 in de eigen 16. Toch zeker 5 kansen op een doelpunt. Als ze er een paar maken is er niks aan de hand Het is bekend dat Ajax niet goed voetbal speelt op kunstgras. Ajax heeft daar altijd moeite mee. Alleen in Nederland wordt er op kunstgras gespeeld met voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je met zoveel kwaliteit de schuld op het gras legt, is het nog erger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo beginnen na de rust. Kom op zeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:41 schreef Loetje het volgende:[..] Niks anders, tegen Heracles waren er ook kansen. Tempo is er niet, veld wordt niet breed gemaakt en besef is er weer niet. En in principe sta je zelfs achter. Inderdaad, totaal anders Veel teveel dezelfde poppetjes. Geen echte buitenspelers, positiespel slecht. Zo gaan we er niet door komen met dit tempo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Veel teveel dezelfde poppetjes. Geen echte buitenspelers, positiespel slecht. Zo gaan we er niet door komen met dit tempo. Labyad is toch een lachertje... Je levert veel in met Neres. Benieuwd hoelang die eruit is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:43 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Het is bekend dat Ajax niet goed voetbal speelt op kunstgras. Ajax heeft daar altijd moeite mee. Alleen in Nederland wordt er op kunstgras gespeeld met voetballen. Ajax behoort tot de best presterende clubs op kunstgras. Zelden een pot op verlore |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Koop die Unerstall maar :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alles door het midden en kansloze pogingen. Niemand aan de zijkant en Labyad doet niet eens mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech en Tadic, kijk een keer om je heen ofzo |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ook tot nu toe speelt Ajax matig voetbal. Had al in de eerste helft op 0-2 kunnen staan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hopelijk niet zo lang is de enige met diepgang en snelheid.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Deze is wel stroef hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze voetballen met de gedachte het op hun individuele kwaliteiten wel te beslissen. En niet als team. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:52 schreef remco k het volgende:Ze voetballen met de gedachte het op hun individuele kwaliteiten wel te beslissen. En niet als team. Was vorige week ook al. Het is los zand zonder idee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Gelukkig hebben we een goede trainert |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga je praten zoals die Kakkies? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is schraal om te zien dat VVV op pure werklust overeind blijft, gewoon omdat het tempo bij Ajax zo laag is. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax bijt niet goed van zich af, daar VVV dat tot nu toe wel erg fijn vindt. VVV is voorlopig erg blij tot nu toe. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heeft Labyad ooit iets goeds laten zien in het shirt van Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan nu van de beek nog op de bank houden en Eiting brengen. Eiting is een defensievere man dan van de beek en je moet godsamme een goal maken hè. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond hem wel prima beginnen met twee prima voorzetten |
|
|
|