|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nu gewoon van de beek brengen en de ligt naast Huntelaar. Kom op zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En als hij een bal krijgt is het daarna inleveren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die had moeten starten. Heb er al iets over gezegd met dat stukje over Klaassen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelt niet als een echte team, daar iedereen bij zichzelf denkt dat hij de beste is. Daarom blijft Ajax matig voetbal spelen, gezien deze tussenstand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, over 2 weken naar Vitesse, over 5 naar PSV. Beetje geluk staan we over een paar weken al 10 punten achter |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En van winnen tegen Luik, lopen tegen VVV in de fuik! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is die Labyad voor een speler joh... Lichtzinnig sukkeltje |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Werkelijk alles gaat fout zodra het enigszins in de zestien komt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vanaf dag 1 geroepen dat hij enkel als vriendje van Ten Hag is gehaald! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na vorig seizoen had ik zo'n getergd Ajax verwacht he... Dacht dat ze wisten wat de supporters is aangedaan. Ze gaan gewoon door! Dit is zo pijnlijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech, pass verdomme ook eens normaal ofzo. Rare kutballen allemaal op 0-0 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heel VVV staat daar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Is gewoon een gele kaart van die actie op de Jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog doen ze alles verkeerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een drama. Meer valt er niet over te zeggen denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er zijm tijden geweest dat dit gewoon altijd een rode kaart was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer tikken tot het te laat is. Ben zo klaar met dit... Zo ontzettend klaar. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Frenkie de Jong heel snel terug achterin. Grote bakkus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon tijd dat gasten zo ongenadig gestraft gaan worden. Heel deze club deugt van geen kant |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En hierom ben ik geen fan van hem. Alles maar zelf |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Aub niet. Die heeft gewoon de tijd nodig om aan zijn echte positie te wennen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die tijd is er niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nu zit het een keer mee kort voor tijd. Iets wat we met de VAR vaker zouden hebben gehad maar die was er nooit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Natuurlijk wel. Tegen Standard was het ook heel goed en vandaag was zowel hij als blind zeker niet de minste.
Maar zonder diepgang en Tadic /Ziyech die niet thuis geven is het gewoon heel pover. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Terechte strafschop en opgelucht dat hij wordt gemaakt, maar we verdienen dit eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:16 schreef Loetje het volgende:En nu zit het een keer mee kort voor tijd. Iets wat we met de VAR vaker zouden hebben gehad maar die was er nooit Absoluut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:17 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk wel. Tegen Standard was het ook heel goed en vandaag was zowel hij als blind zeker niet de minste. Maar zonder diepgang en Tadic /Ziyech die niet thuis geven is het gewoon heel pover. Remco, je moet er staan nu. Niet ene keer wel en dan niet. Bovendien, hoe leg je dit aan Van de Beek uit? Die speelt een helft kut en kan verdwijnen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:18 schreef Loetje het volgende:[..] Remco, je moet er staan nu. Niet ene keer wel en dan niet. Bovendien, hoe leg je dit aan Van de Beek uit? Die speelt een helft kut en kan verdwijnen Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op Ziyech. Draaf nou verdomme niet zo door met dat ego spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e helft geen een uitgespeelde kans gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:18 schreef Loetje het volgende:[..] Remco, je moet er staan nu. Niet ene keer wel en dan niet. Bovendien, hoe leg je dit aan Van de Beek uit? Die speelt een helft kut en kan verdwijnen Geen enkel elftal staat er voor de honderd procent nu. Alles en iedereen is wisselvallig.
Daarnaast zoals net ook al beschreven vind ik zowel blind als Frenkie bij de beteren horen vandaag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, de VAR heeft vandaag veel waarde voor Ajax. Terechte pingel hoor want geen enkele intentie om de bal te spelen, maar de treffer van VVV werd wat mij betreft onterecht afgekeurd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De achterlijn is ook moeilijk om te zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Deze keer eens met Driessen. Weet die Labyad wel waar het veld ophoud? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Labyad wat een drama tot nu toe zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:20 schreef Eide het volgende:Nou, de VAR heeft vandaag veel waarde voor Ajax. Terechte pingel hoor want geen enkele intentie om de bal te spelen, maar de treffer van VVV werd wat mij betreft onterecht afgekeurd. Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:20 schreef remco k het volgende:[..] Geen enkel elftal staat er voor de honderd procent nu. Alles en iedereen is wisselvallig. Daarnaast zoals net ook al beschreven vind ik zowel blind als Frenkie bij de beteren horen vandaag. Frenkie?? Nouja we kunnen de discussie erover starten maar daar gaan we elkaar niet in vinden. Blind vond ik behoorlijk, Frenkie echt niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dadelijk pingel tegen. Wederom kan Ajax een slotfase niet uitspelen |
|
|
|