BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voor de schrijvers en volgers onder ons.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 19:09   quote  deeplink  
Jongens, ik maak er even een speciaal topic voor aan.

Via Twitter heb ik contact met iemand die een site heeft waar je je aan kan melden en zelf stukjes over voetbal en specifiek op een club of speler gerelateerd kunt schrijven. Eide en ik maken regelmatig topics en er zijn er hier meerdere die prima hun meningen over bepaalde situaties kunnen en willen schrijven.

http://www.devoetbalscout.nl/m_index.php

Lees eens rond, is best leuk. En uiteraard blijven we elkaar hier scherp houden ;-)
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - maandag 17 september 2018 - 19:23   quote  deeplink  
Bedankt voor het onder de aandacht brengen van mijn site www.devoetbscout.nl Loetje!

Even wat extra informatie: naast het zelf artikelen/wedstrijdverslagen/scoutingsrapporten schrijven en plaatsen kun je nog meer op de site, bijvoorbeeld:
- clubwatcher worden en dan krijg je rechten om gegevens van je favo club in te voeren/wijzigen
- spelerwatcher worden en dan krijg je rechten om gegevens van je favo speler in te voeren/wijzigen
- je kunt filmpjes plaatsen
- forumtopics starten
- stemmen en raten van door andere geschreven artikelen
- enz.

Hoop dat er mensen zijn die dit willen!
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 19:26   quote  deeplink  
AkaS, Eide, Warrior, maar ook zeker Remco, Hasjkoph etc... Jullie kunnen leuke stukken schrijven die niet altijd gewaardeerd worden hier, wellicht leuk om het eens van je af te schrijven. Ook misschien leuk voor PA. En dat is oprecht dat ik dat zeg.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 17 september 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:
AkaS, Eide, Warrior, maar ook zeker Remco, Hasjkoph etc... Jullie kunnen leuke stukken schrijven die niet altijd gewaardeerd worden hier, wellicht leuk om het eens van je af te schrijven. Ook misschien leuk voor PA. En dat is oprecht dat ik dat zeg.
Juh geef die kletskousen nog een podium om te zeiken en te zeuren :-)
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - maandag 17 september 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Hieronder een wedstrijdverslag van Loetje in het format van devoetbalscout.nl :

http://www.devoetbalscout.nl/artikel.php?artikelID=484

Als je je registreert op de website kun je ook zelf zulke artikelen maken: www.devoetbalscout.nl/registreren.php

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2018 door devoetbalscout.nl --
Eide
 Eide - maandag 17 september 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Hoe werkt dat verder? Doe je zelf nog iets aan redactie of is het devies "plaats maar raak"?
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - maandag 17 september 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 20:55 schreef Eide het volgende:
Hoe werkt dat verder? Doe je zelf nog iets aan redactie of is het devies "plaats maar raak"?
In principe is het "plaats maar raak". Als je een artikel / column / wedstrijdverslag geschreven hebt en je publiceert hem dan komt hij op mijn site te staan. Als het echt dikke onzin is dan haal ik hem natuurlijk wel weg. Als je een heel goed artikel geschreven hebt dan zet ik hem ook op twitter en kun je uitgelicht op de voorpagina van mijn site (met grote foto) komen te staan.
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - maandag 17 september 2018 - 23:58   quote  deeplink  
Doel van de website www.devoetbalscout.nl is:

"iedereen die wil een podium geven om te schrijven over voetbal"
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:
AkaS, Eide, Warrior, maar ook zeker Remco, Hasjkoph etc... Jullie kunnen leuke stukken schrijven die niet altijd gewaardeerd worden hier, wellicht leuk om het eens van je af te schrijven. Ook misschien leuk voor PA. En dat is oprecht dat ik dat zeg.
Dat waardeer ik.

Als ik mijn stukken na een lange pauze weer zelf lees, dan snap ik er zelf weinig van.
Dus weet niet of dat nou voor mij iets is.
Ik zal er over nadenken.
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - dinsdag 18 september 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 08:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat waardeer ik.

Als ik mijn stukken na een lange pauze weer zelf lees, dan snap ik er zelf weinig van.
Dus weet niet of dat nou voor mij iets is.
Ik zal er over nadenken.
Je bent in ieder geval welkom om artikelen te schrijven!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 september 2018 - 09:00   quote  deeplink  
leuk idee voor wat loetje zegt bepaalde mensen die hier indd goeiestukken plaatsen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 08:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat waardeer ik.

Als ik mijn stukken na een lange pauze weer zelf lees, dan snap ik er zelf weinig van.
Dus weet niet of dat nou voor mij iets is.
Ik zal er over nadenken.
Meestal heb ik daar geen lange pauze voor nodig! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Meestal heb ik daar geen lange pauze voor nodig! ;-)
Hahahaha
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - dinsdag 18 september 2018 - 23:56   quote  deeplink  
Er is overigens sinds vandaag ook een live-variant van de Twitter-pagina van de voetbalscout.nl. Hier worden wedstrijden uit de Eredivisie en Champions League live gevolgd:

https://twitter.com/dvs_live

En er is ook een youtube-channel van devoetbalscout.nl. Hier zijn zelf ge-edite filmpjes van spelers te vinden:

https://www.youtube.com/channel/UCigliccDRfKOkAQjO4AtgzA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2018 door devoetbalscout.nl --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 september 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 23:56 schreef devoetbalscout.nl het volgende:
Er is overigens sinds vandaag ook een live-variant van de Twitter-pagina van de voetbalscout.nl. Hier worden wedstrijden uit de Eredivisie en Champions League live gevolgd:

https://twitter.com/dvs_live

En er is ook een youtube-channel van devoetbalscout.nl. Hier zijn zelf ge-edite filmpjes van spelers te vinden:

https://www.youtube.com/channel/UCigliccDRfKOkAQjO4AtgzA
Gisteren even op jullie site gekeken, maar de live-ticker liep niet. Psv stond al 40 minuten achter toen het op de live ticker nog 0-0 stond. Verder zag het er goed uit.
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - woensdag 19 september 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 09:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gisteren even op jullie site gekeken, maar de live-ticker liep niet. Psv stond al 40 minuten achter toen het op de live ticker nog 0-0 stond. Verder zag het er goed uit.
Heel scherp!

Het is allemaal nog nieuw he. En er zitten nog wel een aantal foutjes in de website. Zo wordt de stand/uitslag bij de wedstrijdpagina pas de volgende dag weergegeven (hetzelfde geldt overigens voor de competitiepaginas). Dit moet natuurijk al weergegeven worden op het moment dat de wedstrijd begonnen is. Dat moet nog even aangepast worden.

Maar ook al was dit code-foutje er niet: Eerlijk is eerlijk: ik ben inderdaad pas na de wedstrijd de opstellingen en wedstrijdhebeurtenissen in gaan voeren.
Nu is het wel ingevoerd, zie het resultaat: http://www.devoetbalscout.nl/wedstrijd.php?wedstrijdID=22255

Het leuke van onze website is overigens (al zeg ik het zelf...) dat naast het feit dat iedereen in staat is om zelf artikelen / wedstrijdverslagen / columns / scoutingsverslagen te schrijven en te publiceren, je OOK club- of spelerwatcher kunt worden. Je krijgt dan rechten om bijvoorbeeld bij wedstrijden de opstellingen en wedstrijdgebeurtenissen in te voeren. En daar krijg je dan ook punten voor.

Zo wil ik komen tot een voetbalsite gemaakt 'door' en gemaakt 'voor' voetballiefhebbers!

Wel leuk om te horen dat je het er goed uit vond zien! Als je misschien nog tips of adviezen hebt om dingen te verbeteren dan hoor ik het graag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 september 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 10:35 schreef devoetbalscout.nl het volgende:

[..]

Heel scherp!

Het is allemaal nog nieuw he. En er zitten nog wel een aantal foutjes in de website. Zo wordt de stand/uitslag bij de wedstrijdpagina pas de volgende dag weergegeven (hetzelfde geldt overigens voor de competitiepaginas). Dit moet natuurijk al weergegeven worden op het moment dat de wedstrijd begonnen is. Dat moet nog even aangepast worden.

Maar ook al was dit code-foutje er niet: Eerlijk is eerlijk: ik ben inderdaad pas na de wedstrijd de opstellingen en wedstrijdhebeurtenissen in gaan voeren.
Nu is het wel ingevoerd, zie het resultaat: http://www.devoetbalscout.nl/wedstrijd.php?wedstrijdID=22255

Het leuke van onze website is overigens (al zeg ik het zelf...) dat naast het feit dat iedereen in staat is om zelf artikelen / wedstrijdverslagen / columns / scoutingsverslagen te schrijven en te publiceren, je OOK club- of spelerwatcher kunt worden. Je krijgt dan rechten om bijvoorbeeld bij wedstrijden de opstellingen en wedstrijdgebeurtenissen in te voeren. En daar krijg je dan ook punten voor.

Zo wil ik komen tot een voetbalsite gemaakt 'door' en gemaakt 'voor' voetballiefhebbers!

Wel leuk om te horen dat je het er goed uit vond zien! Als je misschien nog tips of adviezen hebt om dingen te verbeteren dan hoor ik het graag.
Bedankt voor je uitleg man!

Ik heb wel 1 verbetering. Geef die rare gek Loetje een ban! Die mafjoekel wil je niet op je site hebben! ;-)
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - woensdag 19 september 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Loetje heeft gisteren overigens LIVE verslag gedaan van de Champions League wedstrijden op het nieuwe LIVE twitter kanaal van devoetbalscout.nl:

https://twitter.com/dvs_live
devoetbalscout.nl
 devoetbalscout.nl - woensdag 19 september 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 10:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg man!

Ik heb wel 1 verbetering. Geef die rare gek Loetje een ban! Die mafjoekel wil je niet op je site hebben! ;-)
Haha. Ik geef hem juist net een compliment omdat hij de hele avond live verslag heeft gedaan op het nieuwe live-twitter kanaal. Overigens een idee van Loutje, waar ik hem heel dankbaar voor ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door devoetbalscout.nl --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voor de schrijvers en volgers onder ons.









0.0064208