|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoezo nieuw, echt gras bestaat al heeeeeel lang en er wordt een potje gecreëerd om dit te kunnen bekostigen bij minder fortuinlijke clubs. Ik heb er wel een beetje een rot gevoel over hoe het afgedwongen wordt, maar je kunt maar van dat kudtgras af zijn. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 oktober 2018 - 17:02 schreef VVout het volgende:Hoezo nieuw, echt gras bestaat al heeeeeel lang en er wordt een potje gecreëerd om dit te kunnen bekostigen bij minder fortuinlijke clubs. Ik heb er wel een beetje een rot gevoel over hoe het afgedwongen wordt, maar je kunt maar van dat kudtgras af zijn. Ja maar die playoff stijl zoals in België bevalt me niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je wat minder energie in het begin van de competitie stoppen, als je maar in de playoff zit. Daarvoor heb je dan wat meer capaciteit over voor Europees voetbal en start je in de playoffs vanaf nul met de beste voor de prijzen, waarbij je meestal Europees wel klaar bent als Nederlandse club. Vind het zo gek nog niet. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2018 - 15:30 schreef VVout het volgende:[..] Kan je wat minder energie in het begin van de competitie stoppen, als je maar in de playoff zit. Daarvoor heb je dan wat meer capaciteit over voor Europees voetbal en start je in de playoffs vanaf nul met de beste voor de prijzen, waarbij je meestal Europees wel klaar bent als Nederlandse club. Vind het zo gek nog niet. Dan krijg je heel lang veel minder lange wedstrijden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijven toch gewoon 90 minuten duren plus naspeel tijd? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Hahahah correctie: dan krijg je heel lang minder spannende wedstrijden bedoel ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En een lange winterstop voor clubs die buiten de boot vallen voor de playoffs. Ook niet ideaal en weet die discussie maar al te goed, leef zelf al z'n 20 jaar in omgeving België en daar weten ze ook niet hoe anders. |
|
|
|