|
|
Loetje
|
|
|
Hopelijk voelen ze toch de behoefte aan het doelsaldo te willen werken, want anders zou het de 3e wedstrijd op rij zijn dat je dat eigenlijk na gaat laten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste half uur hebben we kunnen zien dat we goed op schema liggen met deze 2-0 voorsprong. Mogelijk dat het zelfs wel 6-0 kan gaan worden. Is erg goed voor de doelpuntensaldo. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 21:10 schreef Loetje het volgende:Dit is dan wel humor. Willem II begon letterlijk met 3 verdedigers en stonden 1 tegen 1. Dat hebben ze inmiddels veranderd naar 5 man achterin. Valt inderdaad op in het begin was gewoon een walk over. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Haha dit vind ik wel mooi, is gewoon erkenning naar Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk eerder een erkenning naar je eigen naïviteit. Hoe kun je nou tegen Ajax met 3 man achterin gaan spelen? Dat doet Bayern niet eens... |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 21:22 schreef Loetje het volgende:Ik denk eerder een erkenning naar je eigen naïviteit. Hoe kun je nou tegen Ajax met 3 man achterin gaan spelen? Dat doet Bayern niet eens... Haha ja dat ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax vind het best na de 2-0. Je kan iedere keer aanhalen dat het normaal is, mocht je echt ooit dichterbij PSV komen en het komt op doelsaldo aan, zal Ajax zich ontzettend hard voor de kop slaan.
Dat eindeloos combineren ben ik echt helemaal zat de laatste weken. Het is tikken om mooi spel te laten zien, niet om te scoren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat staat Blind een puike pot te spelen zeg! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech moet gewoon stoppen met schieten en zich lekker met spelverdelen en assists bezig gaan houden. Die schoten lijken echt helemaal nergens meer op. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Deze helft is echt voorbij gevlogen gewoon |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Na die wissel speelde Ajax minder makkelijk |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is toch wel heel erg fijn, dat we nu met 2-0 de rust ingaan. Het had eigenlijk al 4-0 kunnen / moeten staan. Toch jammer dat dit niet is gehaald.
In de tweede helft verwacht ik nog wel meer doelpunten voor ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima begin, maar ik ben gewoon echt niet tevreden. Ten eerste moet het meer zijn, ten 2e stopt Ajax weer met voetballen.
En de ruimte is er meer dan zat, maar als je 2 opties hebt, een hele vrije en een lastige, zal men altijd de lastige kiezen. Het vermaak is belangrijker dan de goals. Er gaan momenten komen dat je blij mag zijn met 1 goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinds de 2e goal wel heel erg gezapig. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 21:33 schreef Onze Ajax het volgende:Is toch wel heel erg fijn, dat we nu met 2-0 de rust ingaan. Het had eigenlijk al 4-0 kunnen / moeten staan. Toch jammer dat dit niet is gehaald. In de tweede helft verwacht ik nog wel meer doelpunten voor ons. Ik verwacht dat Ajax de score nog wel verdubbeld. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ze hebben de bus geparkeerd nu dat is wel duidelijk |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Al zijn het er 10. 8 seconde om de bal van links naar rechts te krijgen en combineren in 10 centimeter gaat niet. De 2-0 is een perfect voorbeeld wat tegen iedereen kan. Snel openen van de een naar de andere kant en je hebt ineens veel meer vrijheid |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 21:54 schreef Loetje het volgende:Al zijn het er 10. 8 seconde om de bal van links naar rechts te krijgen en combineren in 10 centimeter gaat niet. De 2-0 is een perfect voorbeeld wat tegen iedereen kan. Snel openen van de een naar de andere kant en je hebt ineens veel meer vrijheid Ik denk ook wanneer ze de bal veroveren moeten ze sneller de aanval zoeken. Dan staat de organisatie niet juist. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net zoals een korte corner, snap ik een wissel net na rust dus ook nooit Had Dolberg dan lekker laten douchen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 21:55 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ik denk ook wanneer ze de bal veroveren moeten ze sneller de aanval zoeken. Dan staat de organisatie niet juist. Die zoeken ze ook wel. Maar of te traag of door het midden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech is echt rijp voor een wissel! Doet mooie dingen maar het is de laatste weken ook wel weer bij vlagen ontiegelijk slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sol moet helemaal knettergek worden van Blind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beste man aan onze kant vandaag. Goed in de duels, goed aan de bal. Voorin zijn er een paar rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Hiezo krijgt die kerel geen geel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier moet echt meer aandacht aan besteed gaan worden hoor bij Ajax... Het is helemaal niks meer. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelt minder goed, omdat ze nu laconieker aan het spelen zijn. Een 4 - 0 overwinning wordt hierdoor minder groot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef Ziyech een keer rust. Hebben er vandaag echt niets aan. Is woensdag weer nodig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wissel verdomme Ziyech eens |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De instelling bij Ajax is in de tweede helft veel minder goed dan in de eerste helft. In goede doen staat Ajax nu op dit moment al minimaal op een 4 - 0 voorsprong.
Een zeer ruime overwinning van 6-0 is hierdoor niet meer haalbaar. Ajax vind het goed zo, nu alles gericht gaat worden op de zware uitwedstrijd tegen Benfica. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste 20 minuten een fenomenaal goed Ajax en de kritiek is daar ook het laconiek afmaken van de kansen. Erna is echt alleen maar kritiek waardig en bar slecht. Dit doet Ajax altijd en PSV had in 3 weken tijd zo'n beetje achterhaald kunnen zijn op doelsaldo. Nu loop je er vooralsnog 1 in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
De 3 punten in ontvangst nemen, mondje dicht en maar snel vergeten weer deze pot.. Bar slecht vandaag, maar die wedstrijden zitten er ook gewoon wel eens tussen. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 22:17 schreef Jaccio het volgende:De 3 punten in ontvangst nemen, mondje dicht en maar snel vergeten weer deze pot.. Bar slecht vandaag, maar die wedstrijden zitten er ook gewoon wel eens tussen. Dit zijn er wel meer anders. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zo slecht heb ik ze een lange tijd niet zien spelen. Ze hadden deze jongens gewoon met 6 of 7-0 op moeten rollen. En dan ben ik nog vrij voorzichtig. Maargoed, maakt ook niet uit. 3 punten zijn uiteindelijk gewoon 3 punten |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Meeste doelpogingen van de eredivisie denk ik Ziyech |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 22:22 schreef Jaccio het volgende:Zo slecht heb ik ze een lange tijd niet zien spelen. Ze hadden deze jongens gewoon met 6 of 7-0 op moeten rollen. En dan ben ik nog vrij voorzichtig. Maargoed, maakt ook niet uit. 3 punten zijn uiteindelijk gewoon 3 punten Ik hoop dat je gelijk hebt en dathet niet uitmaakt aan het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, het kan zeker niet gezegd worden dat Ajax een hele goede tweede helft heeft gespeeld. Integendeel zelfs ! ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Meeste verrotte schoten ook. Sinds die blessure heel veel minder vind ik. Niet qua arbeid, de rest wel |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Haha nou daar heb je je wissel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prachtige speler, maar voor zijn doen echt uit vorm en schiet veel en veel te veel |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: as woensdag is belangrijker. Ik hoop dat ze met hun hoofd daar al zitten en dat het spel daarom niet is wat het hoort te zijn vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 22:28 schreef Jaccio het volgende:[..] as woensdag is belangrijker. Ik hoop dat ze met hun hoofd daar al zitten en dat het spel daarom niet is wat het hoort te zijn vandaag Eredivisie is het allerbelangrijkste! CL win je niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook die moet je lekker in de beker tegen Odin laten spelen en nooit meer in de ED |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 22:28 schreef Jaccio het volgende:[..] as woensdag is belangrijker. Ik hoop dat ze met hun hoofd daar al zitten en dat het spel daarom niet is wat het hoort te zijn vandaag Ik vind deze wedstrijd net zo belangrijk maar begrijp wat je bedoelt. Die wedstrijd is veel intenser en het zou toch prachtig zijn om een ronde verder te raken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind een 9.5 vandaag. Deed werkelijk alles goed! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ja maar deze 3 punten heb je toch al. Lekker rustig aan doen met het oog op woensdag vind ik dan helemaal geen probleem |
|
|
|