BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 03 november 2018, 20:45); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 03 november 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Ja op dat ene moment na dat hij sol liet lopen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 november 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 22:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja maar deze 3 punten heb je toch al. Lekker rustig aan doen met het oog op woensdag vind ik dan helemaal geen probleem
Zolang het verschil in doelsaldo zo groot blijft, is het verschil 6 punten. Eerst dat wegwerken, dan mag je zo praten.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 03 november 2018 - 22:35   quote  deeplink  
Nou boys 3 punten op naar Benfica
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 03 november 2018 - 22:35   quote  deeplink  
Ik hoop dat de scherpte woensdag tegen Benfica wel weer helemaal terug is.
Anders wordt het wel heeeeeeel erg moeilijk voor ons ! ! ! !

Inderdaad dat Daley Blind de man van de wedstrijd is. Hij was echt de beste van iedereen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 november 2018 - 22:36   quote  deeplink  
Ik ben echt boos, maar zal het er bij laten. Kan het niet maken tegenover medesupporters
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 03 november 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Verdediging speelde sterk, ballen werden snel veroverd. Mindere punten omschakeling naar aanval was te traag over teveel schijven.
AkaS
 AkaS - zaterdag 03 november 2018 - 22:44   quote  deeplink  
2 - 0

Weer een overwinning, maar ook weer een gemiste kans...

Er valt meer uit deze selectie te halen, maarja dan moet er een andere trainer en opstelling komen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 november 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Agh het is 9 doelpunten verschil met nog 23 wedstrijden. Iedere speelronde 1 doelpunt meer maken en je heb ze ingehaald.
Heeft totaal geen zin om ze nu al in te halen. Als we maar bij 34ste wedstrijden meer punten en meer gescoord heb dan heb je het prima gedaan.
JV
 JV - zaterdag 03 november 2018 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 22:44 schreef AkaS het volgende:
2 - 0

Er valt meer uit deze selectie te halen, maarja dan moet er een andere trainer en opstelling komen.
Ach hou op met deze onzin blind was gewoon heel goed bv
Geef nou eens toe dat je het verkeerd ziet
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 november 2018 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 22:37 schreef benjamin25 het volgende:
Verdediging speelde sterk, ballen werden snel veroverd. Mindere punten omschakeling naar aanval was te traag over teveel schijven.
Teveel schijven hoeft het probleem niet te zijn, de snelheid en waar je heen gaat wel. Spel breed houden en snel heen en weer werkt voortreffelijk. Constant met 19 schijven door het midden niet. Terwijl 19 snelle schijven over links en rechts juist heel effectief kan zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 november 2018 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 22:44 schreef AkaS het volgende:
2 - 0

Er zit meer in en dat ben ik helemaal met je eens.

En ik heb daar net over zitten nadenken...

Zodra Ajax voor staat, zijn het steevast dezelfde jongens die de arrogantie erin gooien en niet meer bezig zijn met meer goals maken. Of beter gezegd, vooral gallery play spelen. Wissel bij een 2-0 een van die gasten zodat er op die momenten gewoon net wat meer mentaliteit in de ploeg komt. Want dat heb je dan wel nodig om door te gaan. Met name Ziyech en De Jong zijn daar heel, heel erg in.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 november 2018 - 23:46   quote  deeplink  
Wel weer zeer wijze woorden van Frenkie na afloop. Dit sloeg helemaal nergens op!
AkaS
 AkaS - zondag 04 november 2018 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 23:03 schreef JV het volgende:

[..]

Ach hou op met deze onzin blind was gewoon heel goed bv
Geef nou eens toe dat je het verkeerd ziet
Hoef helemaal niets toe te geven !!!

Blind speelde helemaal prima, zeker weten.
Afgelopen week tegen GAE ook helemaal prima gespeeld.

Maar GAE en Willem II lijkt mij niét de standaard.

Maar daarnaast vind ik het teleurstellend hoe slecht Neres wordt gebruikt.
De afgelopen jaren is meerdere malen gebleken dat wij snelheid en dreiging en diepte op minimaal een van de vleugels moeten hebben. En Neres heeft aangetoond dat hij de man hiervoor is!
AkaS
 AkaS - zondag 04 november 2018 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 23:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er zit meer in en dat ben ik helemaal met je eens.

En ik heb daar net over zitten nadenken...

Zodra Ajax voor staat, zijn het steevast dezelfde jongens die de arrogantie erin gooien en niet meer bezig zijn met meer goals maken. Of beter gezegd, vooral gallery play spelen. Wissel bij een 2-0 een van die gasten zodat er op die momenten gewoon net wat meer mentaliteit in de ploeg komt. Want dat heb je dan wel nodig om door te gaan. Met name Ziyech en De Jong zijn daar heel, heel erg in.
Ook mee eens dat er spelers zijn die het niet kunnen opbrengen om in dienst van het team te blijven spelen. Hier missen wij toch de hand van een goede trainer.
Loetje
 Loetje - zondag 04 november 2018 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 00:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ook mee eens dat er spelers zijn die het niet kunnen opbrengen om in dienst van het team te blijven spelen. Hier missen wij toch de hand van een goede trainer.
Nouja, laat ik het anders zeggen... Als je nou naar City kijkt en dat is niet om het niveau te vergelijken hoor, heb je de zon beetje de beste trainer ter wereld daar. Die heeft met jongens als De Bruyne, Silva, Sterling, Jesus, Mahrez, Sane etc (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog) ook constant dat nonchalant probleem. Arrogantie van de bovenste plank daar.

Dat zit echt in de speler zelf. En tuurlijk zul je wellicht wat kunnen doen, maar zoals jij ook weet, de ware aard haal je er nooit uit. Ik zou echt op die momenten er 1 uithalen en een baas erin gooien.
AkaS
 AkaS - zondag 04 november 2018 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 01:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het anders zeggen... Als je nou naar City kijkt en dat is niet om het niveau te vergelijken hoor, heb je de zon beetje de beste trainer ter wereld daar. Die heeft met jongens als De Bruyne, Silva, Sterling, Jesus, Mahrez, Sane etc (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog) ook constant dat nonchalant probleem. Arrogantie van de bovenste plank daar.

Dat zit echt in de speler zelf. En tuurlijk zul je wellicht wat kunnen doen, maar zoals jij ook weet, de ware aard haal je er nooit uit. Ik zou echt op die momenten er 1 uithalen en een baas erin gooien.
Tja, da's ook zo.. Maar in hoeverre kan je dat vergelijken?

Volg het Engelse voetbal niet meer zo... Maar als zij ook 2e staan met 5 punten achter en een minder doelsaldo... dan heb je gelijk.

Maar als trainer moet je deze scherpte bewustzijn en discipline afdwingen in dergelijke situatie. Het bewustzijn bijbrengen
Loetje
 Loetje - zondag 04 november 2018 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 01:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tja, da's ook zo.. Maar in hoeverre kan je dat vergelijken?

Volg het Engelse voetbal niet meer zo... Maar als zij ook 2e staan met 5 punten achter en een minder doelsaldo... dan heb je gelijk.

Maar als trainer moet je deze scherpte bewustzijn en discipline afdwingen in dergelijke situatie. Het bewustzijn bijbrengen
Daarom zei ik al niet de clubs te willen vergelijken, maar dat ploegen met je frivole spelers, er ongeacht een goede trainer is, er last van hebben. Hoe technischer de spelers en de hoeveelheid hiervan, hoe erger de arrogantie. Net als je 7 marrokanen in een elftal zet, dat werkt ook niet. Dit is trouwens. Niet racistisch bedoeld.
Eide
 Eide - zondag 04 november 2018 - 08:31   quote  deeplink  
Het was echt heel slecht wat Ajax gister na de 2-0 liet zien. Tot de 25e minuut was Ajax eigenlijk heel erg goed. Aanval na aanval die steeds weer tot doelkansen leidde. Na de 2-0, en eigenlijk ervoor ook al, werd het freewheelen. Het leek echt helemaal nergens op.

Dit moet er echt uit. Het is een vorm van nonchalance en arrogantie die Ajax zich niet kan veroorloven als er dit seizoen prijzen gepakt moeten worden. Prijzen pakken betekent ook aan zaken als doelsaldo werken en tonen dat je 90 minuten lang geconcentreerd kan zijn.

Ten slotte vind ik dat je dit je eigen publiek niet aan moet doen.
Loetje
 Loetje - zondag 04 november 2018 - 13:12   quote  deeplink  
Jij verwoord het een stuk beter als ik, helemaal niks aan toe te voegen.
Enigma
 Enigma - zondag 04 november 2018 - 16:52   quote  deeplink  
1 woord: schandalig!

In de laatste drie wedstrijden heeft Ajax verzuimd om minimaal negen tot tien goals meer te maken. Met deze spelers is dat een schande
en verdien je het niet om kampioen te worden. Ziyech is en blijft 1 vd beste spelers in nl maar gisteren had hij gewisseld moeten worden en niet schone. Dolberg speelde ruk evenals tadic. Kan gewoon gebeuren het blijven mensen maar de coach faalt keer op keer!!! Hij wisselt laf
en zo stupide.

Met de beker erbij afgelopen woensdag is dit Ajax het meest inspiratieloos groepje wat Ajax heeft gehad de laatste twintig jaar afgezet tegen de kwaliteit die er nu staat. Gvd geen 1 echt uitgespeelde kans gister. Huntelaar staat te stuntelen als hij invalt, labyat loopt het dun door de broek bij het invallen. En ook dat is de schuld van lul ten Hag. Wissel dan eerder, stomme idioot. Rij je dan dus drie keer in een week 1,5 uur voor heen en terug en krijg je dit voorgeschoteld.. en dan dat commentaar van die lamzak achteraf. Wat een droplul eerste klas.

Alles klopt behalve de coach en zijn staf. Waardeloos. Hadden wij bosz maar terug. Verdomme van Bommel had dit team al twintig goals meer laten maken. Kutzooi
remco k
 remco k - zondag 04 november 2018 - 19:54   quote  deeplink  
Wat een kutvolk heeft Ajax toch achter de tv en in het stadion zitten man. Gadverdamme zeg.
Enigma
 Enigma - zondag 04 november 2018 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 19:54 schreef remco k het volgende:
Wat een kutvolk heeft Ajax toch achter de tv en in het stadion zitten man. Gadverdamme zeg.
Je bedoelt die mensen die altijd tijdens wedstrijden op hun computer zitten en niet weten wat de sfeer in het stadion is? Die mensen die niet met Ajax mee gaan? Die altijd hun gelijk willen krijgen terwijl ze er geen kijk op hebben? Ja dat is veelal kutvolk..

Zijn vaak mensen die altijd alles beter denken te weten en altijd achter de rest aanlopen. Die niet weten wat er leeft op zuid en zo.

Echt kutvolk hè Remco?
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 november 2018 - 21:05   quote  deeplink  
En ook de mensen die negatief zijn, om het negatief zijn
Enigma
 Enigma - zondag 04 november 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Ja die ook! Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt gisteren gehoord? Ook kutvolk in jouw vertroebelde ogen met afwijking - 85! Waar halen ze het lef vandaan om negatief te zijn over die geweldige scoringsdrift en dadendrang!! En Perez ook, hoe haalt hij het in zijn hoofd om kritiek te leveren op spelers die geen pepernoot raken of op spelers die niet efficiënt zijn op bepaalde momenten.
Loetje
 Loetje - zondag 04 november 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 21:13 schreef Enigma het volgende:
Ja die ook! Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt gisteren gehoord? Ook kutvolk in jouw vertroebelde ogen met afwijking - 85! Waar halen ze het lef vandaan om negatief te zijn over die geweldige scoringsdrift en dadendrang!! En Perez ook, hoe haalt hij het in zijn hoofd om kritiek te leveren op spelers die geen pepernoot raken of op spelers die niet efficiënt zijn op bepaalde momenten.
Precies, hoe durven ze ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 november 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Klagen om het klagen
Loetje
 Loetje - zondag 04 november 2018 - 21:39   quote  deeplink  
Die zijn er hier meer, maar dan discussiëren om het discussiëren...
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 november 2018 - 21:59   quote  deeplink  
Ook vervelend inderdaad
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 november 2018 - 07:47   quote  deeplink  
Bizar is het eigenlijk win je met 2-0. Komt het tot stand door mooi voetbal, het mooiste voetbal die in andere 7 wedstrijden te zien was.

Vervolgens gaat Ajax het rustig aan doen, omdat woensdag nog moet komen en daarna ook nog wedstrijden zijn. Dan is het niet goed?
remco k
 remco k - maandag 05 november 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 20:51 schreef Enigma het volgende:

[..]

Je bedoelt die mensen die altijd tijdens wedstrijden op hun computer zitten en niet weten wat de sfeer in het stadion is? Die mensen die niet met Ajax mee gaan? Die altijd hun gelijk willen krijgen terwijl ze er geen kijk op hebben? Ja dat is veelal kutvolk..

Zijn vaak mensen die altijd alles beter denken te weten en altijd achter de rest aanlopen. Die niet weten wat er leeft op zuid en zo.

Echt kutvolk hè Remco?
Ja juist het stadion volk ja, kom er niet twee wekelijks, maar genoeg om te zien dat de sfeer vaker kut dan geweldig is.

Dat het na de 2-0 beter had gemoeten en gekund is een gegeven, maar mensen, je wint wederom, we hebben gewoon een hele goede seizoenstart, maar altijd wel weer wat te zeiken.
remco k
 remco k - maandag 05 november 2018 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 21:39 schreef Loetje het volgende:
Die zijn er hier meer, maar dan discussiëren om het discussiëren...
Zonder uitzondering doet iedereen hier dat weleens
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 november 2018 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2018 - 21:27 schreef Loetje het volgende:
Wat staat Blind een puike pot te spelen zeg!
Dat was idd niet normaal, vooral vanuit de tweede ring, waar ik normaal gesproken niet zit, kon je echt goed zien hoe die gozer elke keer briljant positie koos en zeer solide speelde, maar ook Schone koos steeds perfect positie.

Trouwens ik vond Donny echt goed invallen als VM op de plek van Schone!! Elke lange bal was voor hem of hij kwam er goed tussen als men over de grond speelde, dat heb ik wel eens anders gezien. Van mij mag Donny voor Schone voortaan voetballen.

Het was wel echt lastig na die wissel van Willem II om nog door die verdediging heen te komen, ze hebben meer dan de bus geparkeerd. Ze gingen niet eens voor een doelpunt en wilde ook niet voetballen ondanks de 2-0 achterstand. De tactiek de 2de helft was echt van niet geslacht worden, we hebben al verloren, dus bleef iedereen behalve Sol voor de goal hangen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 november 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 19:54 schreef remco k het volgende:
Hahahahaha, dat zeg ik al jaren!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 november 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2018 - 20:51 schreef Enigma het volgende:

[..]

Echt kutvolk hè Remco?
Op zuid zat het ook deze wedstrijd goed, maar het is wel jammer dat het meerdendeel van het publiek stilletjes een wedstrijd zitten te kijken en zich dus niet op kunnen laden voor een heet avondje Arena tegen Willem II. Waar wij als supporters wel verwachten dat de spelers alles uit de kast halen om een tegenstander als Willem II weg te spelen, kan het publiek het niet opbrengen om dezelfde sfeer als in de CL te creeeren.

Ik vind dat Remco wel een punt heeft en natuurlijk zijn niet alle supporters zo, maar als je als publiek je niet kan opladen voor zo'n wedstrijd en je kan laten horen, waarom verwacht je dat wel van de spelers. Het is en blijft wel een wisselwerking!!

Denk je dat ze kut en arrogant blijven spelen als 50.000 man gaat zingen en aanmoedigen?
Dat doet wat met je lichaam en je geest, dan ga je ook knallen! Maar het meerdendeel van het publiek is net als de voetballer zelf. Alleen in de CL geven ze alles?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2018 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - maandag 05 november 2018 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 09:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja juist het stadion volk ja, kom er niet twee wekelijks, maar genoeg om te zien dat de sfeer vaker kut dan geweldig is.

Dat het na de 2-0 beter had gemoeten en gekund is een gegeven, maar mensen, je wint wederom, we hebben gewoon een hele goede seizoenstart, maar altijd wel weer wat te zeiken.
Maar dan is het toch dat je niks meer mag zeggen? Iedereen is lovend over de start, maar mensen weten ook dat het extra punt (het doelsaldo) nog ver achter ligt op PSV en dat niet nodig was geweest. Dat moet je kunnen zeggen zonder dat dat betekend dat je niet van de club houdt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 november 2018 - 15:02   quote  deeplink  
Je kan ook positief naar de laatste 70 min kijken. Namelijk nadat je 3 a 4 versnellingen lager gaat spelen, toch de controle houd over de wedstrijd. Zonder echte inspanning Willem 2 niet terug laat komen in de wedstrijd, wat bij Feyenoord wel gebeurde.

Dat mensen vinden dat er niet teruggeschakeld moet worden, nadat er 2 doelpunten verschil is gemaakt.
Daar kan je discussie over voeren!

Voor Ajax en de spelers is het veel belangrijker om goed voor de dag te komen, tegen Benfica dan tegen Willem 2 zonder dat het resultaat daar onder leid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2018 door Positieve Arrogantie --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 november 2018 - 15:23   quote  deeplink  
Toch is het wel zonde dat ze niet aangezet hebben, want van een veld afstappen met 5-0 is altijd lekkerder dan met 2-0 en een gevoel dat het beter moet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 november 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 15:23 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch is het wel zonde dat ze niet aangezet hebben, want van een veld afstappen met 5-0 is altijd lekkerder dan met 2-0 en een gevoel dat het beter moet
Frenkie bekritiseer niet dat Ajax met minder energie ging spelen. Hij heeft het over dat eigen belang voorop kwam te staan ipv het team belang, waardoor Ajax met minder rendement ging spelen.

Ziyech is voor Ziyech gaan spelen ipv voor Ajax. Als hij dat niet deed dan had Ajax met 5-0 gewonnen. en dat heeft niets te maken met even aanzetten.
remco k
 remco k - maandag 05 november 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dan is het toch dat je niks meer mag zeggen? Iedereen is lovend over de start, maar mensen weten ook dat het extra punt (het doelsaldo) nog ver achter ligt op PSV en dat niet nodig was geweest. Dat moet je kunnen zeggen zonder dat dat betekend dat je niet van de club houdt..
Natuurlijk mag er kritisch gekeken worden. Dat moet iedereen juist blijven doen.

Maar doen alsof ze er niks van kunnen en het allemaal een groot draa is. Nee sorry. Daar kan ik niet in meegaan.

Ajax speelt lang niet altijd fantastisch. Maar ik persoonlijk heb dit seizoen al meer genoten van Ajax dan het Ajax onder Bosz bijvoorbeeld. Ik denk zelfs dat ik best ver terug moet.
remco k
 remco k - maandag 05 november 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 15:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Je kan ook positief naar de laatste 70 min kijken. Namelijk nadat je 3 a 4 versnellingen lager gaat spelen, toch de controle houd over de wedstrijd. Zonder echte inspanning Willem 2 niet terug laat komen in de wedstrijd, wat bij Feyenoord wel gebeurde.

Dat mensen vinden dat er niet teruggeschakeld moet worden, nadat er 2 doelpunten verschil is gemaakt.
Daar kan je discussie over voeren!

Voor Ajax en de spelers is het veel belangrijker om goed voor de dag te komen, tegen Benfica dan tegen Willem 2 zonder dat het resultaat daar onder leid.
Zover wil ik niet gaan. Want Ajax was alleen in controle door individuele kwaliteit. Niet door collectief goed samenspel.

Als je als elftal besluit om het voor gezien te houden laat je die tweede helft van de eerste tot de laatste minuut die bal rond gaan op een tempo dat Willem 2 er nooit aan te pas kan komen.

Nu speelde iedereen voor zichzelf en kost het alsnog veel energie.
Loetje
 Loetje - maandag 05 november 2018 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk mag er kritisch gekeken worden. Dat moet iedereen juist blijven doen.

Maar doen alsof ze er niks van kunnen en het allemaal een groot draa is. Nee sorry. Daar kan ik niet in meegaan.

Ajax speelt lang niet altijd fantastisch. Maar ik persoonlijk heb dit seizoen al meer genoten van Ajax dan het Ajax onder Bosz bijvoorbeeld. Ik denk zelfs dat ik best ver terug moet.
Dat 2e voel ik me in ieder geval niet op aangesproken, hoewel ik Ziyech deze keer echt heel slecht vond. En dat mag die van mij wel een keer.

Je ziet hele mooie dingen, maar ook gewoon dingen die er echt uit moeten. Mede ook omdat het al zo vaak aan het gebeuren zijn. Je moet ook kunnen leren, want Ajax doet zichzelf echt bizar veel tekort.
remco k
 remco k - dinsdag 06 november 2018 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2018 - 20:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat 2e voel ik me in ieder geval niet op aangesproken, hoewel ik Ziyech deze keer echt heel slecht vond. En dat mag die van mij wel een keer.

Je ziet hele mooie dingen, maar ook gewoon dingen die er echt uit moeten. Mede ook omdat het al zo vaak aan het gebeuren zijn. Je moet ook kunnen leren, want Ajax doet zichzelf echt bizar veel tekort.
Dat het beter kan ben ik ook echt wel eens he, maar 9 winnen 1 gelijk 1 verlies.

Dan kan zou je ongeveer op 85 a 87 punten uit kunnen komen, daar wordt is in Nederland gemiddeld gewoon kampioen mee..

Dat PSV tot nu toe volledig foutloos is, had niemand van te voren kunnen voorspellen en is enorm knap van ze.

Het enige verschil zit hem echt in die ene wedstrijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 november 2018 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 november 2018 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het beter kan ben ik ook echt wel eens he, maar 9 winnen 1 gelijk 1 verlies.

Dan kan zou je ongeveer op 85 a 87 punten uit kunnen komen, daar wordt is in Nederland gemiddeld gewoon kampioen mee..

Dat PSV tot nu toe volledig foutloos is, had niemand van te voren kunnen voorspellen en is enorm knap van ze.

indd knap, maar die gaan de mist nog wel in niet zo bang voor
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 november 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Die 33 punten van hun neem ik zeker mee, want de Eredivisie is zo zwak en PSV treft alle zware ploegen allemaal thuis, dat ik ze weinig punten nog zie morsen.

Maar door dat doelsaldo, moet je vooralsnog nog een extra punt goedmaken. En daarbij kan ik er oprecht niet tegen als spelers helemaal voor zichzelf gaan en blijven spelen. En dit gebeurd iets teveel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 november 2018 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die 33 punten van hun neem ik zeker mee, want de Eredivisie is zo zwak en PSV treft alle zware ploegen allemaal thuis, dat ik ze weinig punten nog zie morsen.

Maar door dat doelsaldo, moet je vooralsnog nog een extra punt goedmaken. En daarbij kan ik er oprecht niet tegen als spelers helemaal voor zichzelf gaan en blijven spelen. En dit gebeurd iets teveel.
Betekend wel dat ze na de winterstop alle zware wedstrijden uit hebben.
En ze moeten nog naar de kuip na een europese wedstrijd.

Eredivisie is zwak, maar heel sterk is PSV niet. Sterker dan de rest van de eredivisie, maar dat komt eerder door de zwakte van de rest dan hoe sterk PSV is.

Ik moet maar zien of PSV Lozano kan behouden. Leuk, dat ze een vriend van hem hebben gekocht maar die zit wel op de bank. Zal toch niet echt gelukkig zijn? Ik zie het niet tijdens de wedstrijden, die loopt echt te mekkeren op iedereen. Maar afwachten of er een mooie bod voor hem komt in de winterstop. Dan moet ik het nog zien of het wat wordt met PSV. Eerder hebben ze ook Lazovic verkocht in de winterstop.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 november 2018 - 13:08   quote  deeplink  
Overigens is voetbal niet te voorspellen. PSV had het tegen Zwolle 45 min heel lastig, ze stonden op dat moment onderaan. Eerste helft was er niks aan de hand.

PSV B verliest van RKC terwijl Jong PSV boven RKC staat in de competitie. PSV B heeft betere spelers dan die van Jong PSV. Dus ook niet verwacht dat ze dan verliezen.

Groningen die PSV heel lastig maakt, is Groningen in bloedvorm. Nee, toch?

PSV wint nu wel in de competitie. Maar dat zie ik ze niet volhouden. Spelers raken ook geschorst en geblesseerd of raken ziek.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 november 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 12:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Betekend wel dat ze na de winterstop alle zware wedstrijden uit hebben.
En ze moeten nog naar de kuip na een europese wedstrijd.

Eredivisie is zwak, maar heel sterk is PSV niet. Sterker dan de rest van de eredivisie, maar dat komt eerder door de zwakte van de rest dan hoe sterk PSV is.

Ik moet maar zien of PSV Lozano kan behouden. Leuk, dat ze een vriend van hem hebben gekocht maar die zit wel op de bank. Zal toch niet echt gelukkig zijn? Ik zie het niet tijdens de wedstrijden, die loopt echt te mekkeren op iedereen. Maar afwachten of er een mooie bod voor hem komt in de winterstop. Dan moet ik het nog zien of het wat wordt met PSV. Eerder hebben ze ook Lazovic verkocht in de winterstop.
Verschil is alleen dat hun er straks in gaan dat ze een keer mogen verliezen en gelijkspelen. Wij moeten wekelijks met 8 punten achterstand starten. En geloof mij, dat maakt een enorm verschil.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 november 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 14:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat hun er straks in gaan dat ze een keer mogen verliezen en gelijkspelen. Wij moeten wekelijks met 8 punten achterstand starten. En geloof mij, dat maakt een enorm verschil.
Toch als je thuis wint, is het verschil 2 punten. AJax heeft Feijenoord al gehad en PSV krijgt Feijenoord nog 2x

er zal heus wel een clubje komen die PSV een puntje afsnoept en misschien gaat het De graafschap wel lukken. Die gaan echt de bus parkeren en dan moet ik het nog maar zien. Lange ballen op de Jong heeft niet veel zin tegen die Van der Pavert, die zijn in de lucht aan elkaar gewaagd. Het kan zomaar gaan spoken na Tottenham
remco k
 remco k - dinsdag 06 november 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat wedstrijden PSV betreft niet mee eens.

Ze hebben als lastige pot Vitesse en Groningen uit gehad.

Utrecht Feyenoord Ajax Heerenveen Heracles Ajax AZ zijn toch echt wel lastige wedstrijden nog, je kan wel stellen dat ze eigenlijk nog amper een lastige uitwedstrijd hebben gehad..
remco k
 remco k - dinsdag 06 november 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2018 - 14:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als ze verliezen terwijl Ajax wint loop je direct een aantal goals in. Ik zie op dit moment die goals echt nog niet als een heel punt, dan kan het in de loop van de competitie wel worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 03 november 2018, 20:45); 2 - 0

0.0075089