BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK - Ajax (Dinsdag 27 november 2018, 18:55); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 24 november 2018 - 22:28   quote  deeplink  
thumb2-afc-ajax-vs-aek-athens-fc-4k-leather-texture-logos-promo.jpg

Ajax heeft aan één punt voldoende om te overwinteren in de Champions League. Dat is een prestatie die na de loting toch weinigen voor mogelijk hadden gehouden. In een poule van Bayern en Benfica leek het vooraf vooral te gaan tussen AEK en Ajax voor een plekje in de Europa League. De realiteit is dat AEK vecht voor de allerlaatste kans. Als de Grieken van Ajax en Benfica winnen, EN Benfica van Bayern Munchen verliest kunnen die nog door naar de Europa League. Ajax moet één punt halen uit de laatste twee duels om een plaats bij de beste 16 clubs van Europa. Er staat dus voor beide ploegen veel op het spel.

Ajax speelde drie duels tegen AEK Athene, allemaal in de Champions League. Ajax won tot dusver al deze duels. In het seizoen 1994/95 won Ajax in Athene met 1-2 en thuis met 2-0. Eerder dit seizoen won Ajax in de Johan Cruijff ArenA met 3-0.

AEK speelt eigenlijk een kansloos Europees seizoen. De Grieken hebben theoretisch nog kans om te overwinteren in de Europa League maar daarvoor is een miraculeuze wederopstanding nodig. AEK verloor tot dusver alle duels in de Champions League. Alleen een rode kaart voor Benfica leek in dat duel een punt op te leveren maar zelfs tegen 10 Portugezen wisten de Grieken geen punt te verzilveren. De enige Griekse doelpunten in het hoofdtoernooi komen ook uit dat duel, want AEK wist verder nog geen goal te maken. AEK speelt sowieso geen sterk seizoen en zit bovendien in een uitermate zwakke fase. Het staat slechts 4e in de eigen competitie en verloor de laatste 3 duels waarbij het zelf tot slechts 1 doelpunt kwam.

AEK speelt in een 4-2-3-1 systeem. Het leunt op de verdediging en probeert via tegenstoten gevaarlijk te worden. De spits Ponce is de club topscorer met 5 goals en 1 assist in 9 wedstrijden. In de CL scoorde tot dusver alle de aanvallende middenvelder Klonaridis. Die produceerde beide doelpunten tegen Benfica. Reservespits Marko Livaja is na Ponce de meets productieve speler. Verder is Mantalos het noemen waard. De linkermiddenvelder bereidde 2 doelpunten voor.

Bij Ajax is Nico Tagliafico geschorst. Dat betekent dat Ajax waarschijnlijk zal starten met Wober centraal achterin en Blind op linksback. Ten Hag kan eventueel ook met De Jong naar De Ligt beginnen. Door het ontbreken van de geblesseerde Hakim Ziyech lijtk die kans echter zeer klein. Voorin zal David Neres waarschijnlijk spelen in plaats van Ziyech. Verder lijkt het vanzelfsprekend dat Ajax met de vaste basis zal spelen. Overigens speelde Ajax het eerste duel zonder Matthijs de Ligt wat vooral aantoont dat Ajax dit klusje ook zonder één van de sterkhouders moet kunnen klaren.

In de ArenA speelde Ajax een moeizame eerste helft. In de tweede helft groeide Tagliafico uit tot de man of the match door twee doelpunten. Donny van Beek schreef de andere treffer op zijn naam.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 november 2018 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 25 november 2018 - 00:09   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat de grote vraag is hoe het met de vorm is. Ajax doet zonder Ziyech toch wel een jasje uit. De vorm lijkt minder goed dan in september/oktober. Het wordt dus gewoon heel lastig tegen deze stugge tegenstander.
Litmanen
 Litmanen - zondag 25 november 2018 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 00:09 schreef Eide het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de grote vraag is hoe het met de vorm is. Ajax doet zonder Ziyech toch wel een jasje uit. De vorm lijkt minder goed dan in september/oktober. Het wordt dus gewoon heel lastig tegen deze stugge tegenstander.
Ziyech creëert 40% van de kansen van Ajax, dat is idd een jasje wat je uit doet.
Ook de automatismes met spelers die hij heeft zoals met Mazraoui, De Jong, Tadic valt weg.
Tadic kon het niet brengen vandaag, je hoopt dat hij het dan wat meer overneemt de leegte van Ziyech. Misschien Labyad op zijn positie tegen Athene en hij op het middenveld, zodat hij meer iedereen kan bedienen, want hij heeft dat in zich.

Kan zeker een lastig potje worden, als Bayern wint zijn we sws door, maar stiekem hopen op meer dat wij winnen en Bayern punten verspeeld zodat we nog voor plek 1 kunnen gaan, en een 2de ronde krijgen waar we wellicht kansen hebben.
AkaS
 AkaS - zondag 25 november 2018 - 10:34   quote  deeplink  
.......... Onana .............

......de Ligt .. Wöber........

Maz..................... Blind

......Donny.......Frenkie......

............ de Wit ..........

Neres................... Tadic

........... Huntelaar.........
remco k
 remco k - zondag 25 november 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 10:34 schreef AkaS het volgende:
.......... Onana .............

......de Ligt .. Wöber........

Maz..................... Blind

......Donny.......Frenkie......

............ de Wit ..........

Neres................... Tadic

........... Huntelaar.........
Dit is wat je hoopt?

Als hoop heb ik dan liever Tadic op 10. En dan Cerny op linksbuiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2018 door remco k --
Litmanen
 Litmanen - zondag 25 november 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is wat je hoopt?

Als hoop heb ik dan liever Tadic op 10. En dan Cerny op linksbuiten.
Ik ook Tadic op 10, we missen de creativiteit van Ziyech zijn toevoer, Tadic zou op 10 voor meer toevoer kunnen zorgen, dan op de linksbuiten. Alleen zou ik dan Labyad op de linksbuiten zetten hij heeft meer voorzetten, assists in huis buitenom om Hunter te bereiken dan Cerny.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2018 door Litmanen --
remco k
 remco k - zondag 25 november 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 18:37 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Ik ook Tadic op 10, we missen de creativiteit van Ziyech zijn toevoer, Tadic zou op 10 voor meer toevoer kunnen zorgen, dan op de linksbuiten. Alleen zou ik dan Labyad op de linksbuiten zetten hij heeft meer voorzetten, assists in huis buitenom om Hunter te bereiken dan Cerny.
Oja. Ik zou ook gewoon met Dolberg starten.

En labyad gaat juist nooit buiten om. Als hij al een voorzet geeft is dat door hem heel vroeg in zijn Arie al te geven.
Eide
 Eide - zondag 25 november 2018 - 21:33   quote  deeplink  
De Engelsman Michael Oliver fluit Ajax. Een man die, zeker voor Engelse begrippen, veel en makkelijk met kaarten wappert. Deze flapdrol stuurde Buffon tijdens z'n laatste wedstrijd het veld uit voor een overtreding waarvoor dat absoluut niet nodig was. Hij trok in 2 CL wedstrijden tot dusver 12 gele kaarten...
remco k
 remco k - maandag 26 november 2018 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 21:33 schreef Eide het volgende:
De Engelsman Michael Oliver fluit Ajax. Een man die, zeker voor Engelse begrippen, veel en makkelijk met kaarten wappert. Deze flapdrol stuurde Buffon tijdens z'n laatste wedstrijd het veld uit voor een overtreding waarvoor dat absoluut niet nodig was. Hij trok in 2 CL wedstrijden tot dusver 12 gele kaarten...
Zou normaal gesproken in het voordeel van Ajax moeten zijn.

Als je veel de bal hebt worden er meer overtredingen op je gemaakt dan andersom.
AkaS
 AkaS - maandag 26 november 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is wat je hoopt?

Als hoop heb ik dan liever Tadic op 10. En dan Cerny op linksbuiten.
Dit is wat ik mij kan voorstellen ivm de blessure van Ziyech en schorsing van Tagliafico.
Wat betreft Tadic, ik ben best voorstander van hem op het middenveld! Zou Cerny al klaar zijn voor een dergelijke wedstrijd met zoveel spanning en belangen?
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 26 november 2018 - 09:16   quote  deeplink  
Laten we maar eerst kijken / afwachten wie er in de basisopstelling staan.
Dit vanwege de aanwezig kleine pijntjes en blessures.

NIet moet raar worden opgekeken als er minimaal twee andere spelers in de basis staan.
Een gelijkspel MOET gerealiseerd worden, daar een kleine overwinning ook nog kan. al is het maar met 0-1 of 1-2.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit is wat ik mij kan voorstellen ivm de blessure van Ziyech en schorsing van Tagliafico.
Wat betreft Tadic, ik ben best voorstander van hem op het middenveld! Zou Cerny al klaar zijn voor een dergelijke wedstrijd met zoveel spanning en belangen?
Als je had gezegd dat Neres Ziyech vervangt. En dat Wober speelt met blind op linksback.
Dan had iedereen het logisch gevonden.
Maar jij noemt vervolgens 11 namen.

Schone heeft veel wedstrijden gespeeld en Cerny of de wit hebben nog geen basis gestaan, dus hoezo is dit wat je kan voorstellen? Kan mij namelijk niet voorstellen dat Schone nu opeens niet zou spelen?

Zeg gewoon dat je het hoopt
AkaS
 AkaS - maandag 26 november 2018 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je had gezegd dat Neres Ziyech vervangt. En dat Wober speelt met blind op linksback.
Dan had iedereen het logisch gevonden.
Maar jij noemt vervolgens 11 namen.

Schone heeft veel wedstrijden gespeeld en Cerny of de wit hebben nog geen basis gestaan, dus hoezo is dit wat je kan voorstellen? Kan mij namelijk niet voorstellen dat Schone nu opeens niet zou spelen?

Zeg gewoon dat je het hoopt
Zak in de stront irritantje!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zak in de stront irritantje!!!
Moest dit nou?
Kan je niet gewoon inhoudelijk reageren?
benjamin25
 benjamin25 - maandag 26 november 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je had gezegd dat Neres Ziyech vervangt. En dat Wober speelt met blind op linksback.
Dan had iedereen het logisch gevonden.
Maar jij noemt vervolgens 11 namen.

Schone heeft veel wedstrijden gespeeld en Cerny of de wit hebben nog geen basis gestaan, dus hoezo is dit wat je kan voorstellen? Kan mij namelijk niet voorstellen dat Schone nu opeens niet zou spelen?

Zeg gewoon dat je het hoopt
Waarom reageer je op de man? reageer gewoon inhoudelijk.
Anders krijg je dat gebash en gejank weer de hele tijd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 11:38 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Waarom reageer je op de man? reageer gewoon inhoudelijk.
Anders krijg je dat gebash en gejank weer de hele tijd.
Remco vraagt aan hem of hij het hoopt dat dit de opstelling is?
Akas beantwoordt dit met dat het zijn vermoeden is

Dan stel ik dat het amper een vermoeden kan zijn als je Ten Hag zijn opstelling gezien hebt dit seizoen.
Maar vermoed jij dan dat Ten Hag Schone niet op zou stellen?

Ik hoop op een Elfstedentocht maar ik vermoed dat die niet komt.

Was het niet inhoudelijk dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit is wat ik mij kan voorstellen ivm de blessure van Ziyech en schorsing van Tagliafico.
Wat betreft Tadic, ik ben best voorstander van hem op het middenveld! Zou Cerny al klaar zijn voor een dergelijke wedstrijd met zoveel spanning en belangen?
Tadic op 10 is tot dusver geen succes geweest terwijl Van de Beek op 10 gewoon heel goed werkt. Ik zou dan nog eerder voor Tadic op 9 kiezen. Ik vraag mij dan alleen wel oprecht af of Cerny al klaar is voor een Europees duel. Ik zou er zelf voor kiezen hem eerst een Eredivisiepot te laten spelen.

Het is bijna vloeken in de kerk, en het voelt voor mij ook raar aan, maar Labyad is natuurlijk ook gewoon een optie. Tadic op 9, Labyad en Neres op de flanken. Donny op 10 en dan "gewoon" met De Jong en Schone daarachter. Blind dan op linksback die mag inschuiven in balbezit en Wober naast De Ligt.

Ik zou tegen het stugge AEK wel kiezen voor Schone, vooral omdat Ajax anders niemand heeft waarmee ze gevaarlijk kunnen worden uit dode spelmomenten.
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 13:07   quote  deeplink  
Ajacied Ziyech niet fit genoeg voor AEK, Van de Beek wel

Ajax moet het dinsdag in de Champions League in het duel in Athene met AEK zonder Hakim Ziyech stellen. De middenvelder heeft nog te veel last van een verrekking aan de binnenkant van zijn rechterknie, een blessure die hij anderhalve week geleden opliep in de interland Marokko-Kameroen.

Ajax gaf eerder al aan dat hij twee weken uit de running zou zijn, maar hoopte nog dat Ziyech op tijd fit zou zijn. Na het eredivisietreffen met NAC Breda (0-3) gaf trainer Erik ten Hag al aan dat hij niet op zijn spelmaker rekende.

Donny van de Beek, die zaterdag tegen NAC vanwege een lichte blessure in de rust werd gewisseld, kan wel spelen. Hij behoort tot de twintig spelers tellende selectie van coach Erik ten Hag.

De Argentijnse linksback Nicólas Tagliafico is geschorst. Hij zal vermoedelijk worden vervangen door Maximilian Wöber.

Bron
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 november 2018 - 13:32   quote  deeplink  
Labyad in de basis gooien. Heb er vertrouwen in dat hij het goed op gaat pakken
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Ik zou altijd het best mogelijke opstelling het veld insturen.

Enige wijziging ten opzichte van zaterdag is dat Nico niet speelt en daar speelt Blind, speelde bij Oranje zeer goed.
Wober neemt dan de plek in van Blind.

Verder is er geen reden om te wisselen.
Als Van der Beek niet kan spelen, dan zou ik eerder de Wit op zijn positie zetten dan Labyad of Tadic.
Ik heb liever zelfde type speler als van der beek in deze soort wedstrijden.
remco k
 remco k - dinsdag 27 november 2018 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 09:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit is wat ik mij kan voorstellen ivm de blessure van Ziyech en schorsing van Tagliafico.
Wat betreft Tadic, ik ben best voorstander van hem op het middenveld! Zou Cerny al klaar zijn voor een dergelijke wedstrijd met zoveel spanning en belangen?
Wat cerny betreft, geen idee, ik vind hem goed bij Jong Ajax en de enige die eruit springt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 27 november 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Ik heb er zin in:D Op naar een groots feest.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 27 november 2018 - 15:43   quote  deeplink  
Ajax 019 laat het goede voorbeeld zien voor het grote Ajax. 0-8
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 14:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik heb er zin in:D Op naar een groots feest.
Helaas al wel ongeregeldheden in Athene waar Ajaxfans bij betrokken zouden zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 16:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Helaas al wel ongeregeldheden in Athene waar Ajaxfans bij betrokken zouden zijn.
Ach, valt allemaal reuze mee. Media maakt er weer een behoorlijk sensatieverhaal van.
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Kleine dingetjes kunnen groot worden, zeker in zuidelijke landen waar het temperament nog wel eens anders is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 27 november 2018 - 17:02   quote  deeplink  
Ajax mocht sowieso geen onrust veroorzaken gezien de uitspraak van de Uefa over wat er in Portugal was gebeurd.

Dus dit kan wel weer een vervelend staartje opleveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2018 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 16:51 schreef Eide het volgende:
Kleine dingetjes kunnen groot worden, zeker in zuidelijke landen waar het temperament nog wel eens anders is.
https://www.nu.nl/buitenland/5597003/griekse-politie-geen-aanwijzingen-ajax-supporters-bij-voetbalgeweld.html
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 17:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax mocht sowieso geen onrust veroorzaken gezien de uitspraak van de Uefa over wat er in Portugal was gebeurd.

Dus dit kan wel weer een vervelend staartje opleveren
En weer 1 die zoiets roept zonder feiten te kennen. Daarvan lopen er al genoeg rond op de sociale media.

DE UEFA SPREEKT NOOIT STRAFFEN UIT OVER IETS WAT BUITEN DE STADIONMUREN GEBEURD!!

En dat doen ze vanwege het feit dat wat buiten de stadionmuren gebeurd moeilijk te controleren is. Binnen de muren is dat makkelijker. De thuispartij is verantwoordelijk voor alles wat in het stadion gebeurd en de uitpartij is verantwoordelijk voor alles wat in het uitvak gebeurd. Zo simpel is het!!

Dus nee, er zit helemaal geen vervelend staartje aan. Alleen als Ajax-supporters zich vanavond misdragen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 16:51 schreef Eide het volgende:
Kleine dingetjes kunnen groot worden, zeker in zuidelijke landen waar het temperament nog wel eens anders is.
Geen bewijs van aanwezigheid Ajax-supporters. Blijkbaar doet de media weer een 1+1 verhaaltje.
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 17:45   quote  deeplink  
Alleen maar goed om te horen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 27 november 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 17:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En weer 1 die zoiets roept zonder feiten te kennen. Daarvan lopen er al genoeg rond op de sociale media.

DE UEFA SPREEKT NOOIT STRAFFEN UIT OVER IETS WAT BUITEN DE STADIONMUREN GEBEURD!!

En dat doen ze vanwege het feit dat wat buiten de stadionmuren gebeurd moeilijk te controleren is. Binnen de muren is dat makkelijker. De thuispartij is verantwoordelijk voor alles wat in het stadion gebeurd en de uitpartij is verantwoordelijk voor alles wat in het uitvak gebeurd. Zo simpel is het!!

Dus nee, er zit helemaal geen vervelend staartje aan. Alleen als Ajax-supporters zich vanavond misdragen.
Sorry maar ik ken de feiten wel degelijk.

Ik had het namelijk niet over de ongeregelheden buiten het stadion in Portugal of Griekenland.
Maar aan dit onderzoek, zie de link
https://www.parool.nl/sport/ajax-bestraft-om-wangedrag-supporters-tegen-benfica~a4608190/
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 november 2018 - 18:06   quote  deeplink  
DtBhJb6X4AUXNfV.jpg:large
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 17:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sorry maar ik ken de feiten wel degelijk.

Ik had het namelijk niet over de ongeregelheden buiten het stadion in Portugal of Griekenland.
Maar aan dit onderzoek, zie de link
https://www.parool.nl/sport/ajax-bestraft-om-wangedrag-supporters-tegen-benfica~a4608190/
Pffff echt gozer?????

En welk vervelend staartje levert dit op dan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 17:45 schreef Eide het volgende:
Alleen maar goed om te horen.
Hahaha dat dan weer wel.

Overigens verschillen de verhalen ook enorm, enkel de media maakt er een mooi verhaal van. Levert clicks op. Hahaha jij weet toch hoe verdraaiend media kan zijn?
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 18:27   quote  deeplink  
Spanning tot en met! De Ajax spanningen gieren weer alle kanten uit! Ajacieden succes!

Offtopic
Vertonghen loopt zijn contract uit, Blind opperde al dat hij terug moet komen.
Jan een top Ajacied, en de ultieme ideale opvolger voor De Ligt! Gewoon een dik contract aanbieden! En Blind de ideale opvolger voor De Jong, Blind op 6 is gewoon zijn beste positie. Op die positie werd hij ook in zijn laatste jaar bij Ajax uitgeroepen tot beste van de Eredivisie.
Dan krijg je wellicht 150 miljoen voor De Ligt en Frenkie, en dan heb je één opvolger al in huis en de andere kost alleen geld in salaris. Uitstekend beleid dan, en dan heb je nog geld voor andere vervangers voor bijvb Ziyech als hij weggaat, en voor de breedte versterken met spelers die ook basis materiaal zijn. Wil je op 3 fronten meedoen en dan vooral meedoen in de CL om te overwinteren en partij kan bieden tegen de subtop en top dan zijn 15/16 basis materiaal spelers nodig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2018 door Litmanen --
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 18:30   quote  deeplink  
Als Ajax wint, achteroverleunen en hopen dat Benfica wint vanwege plek 1.
Als Ajax niet wint, puntje op de stoel hopen dat Bayern wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2018 door Litmanen --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 november 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Wat een idioten man weer. Hoop dat er een paar goede tikken krijgen van die ME daar
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 18:37   quote  deeplink  
Verdomme!!! Na zoveel sancties! nu weer misdragen met vuurwerk bommen enz ..
Dit zijn gewoon geen echte Ajacieden! Word hier zo boos om!
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 27 november 2018 - 18:49   quote  deeplink  
Ajax moet oppassen dat ze niet in een leeg Arena gaan spelen. Het zal meer tegen Barcelona zijn, dan is Ajax flink de pineut. Wel vreselijk balen.
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:49 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax moet oppassen dat ze niet in een leeg Arena gaan spelen. Het zal meer tegen Barcelona zijn, dan is Ajax flink de pineut. Wel vreselijk balen.
Schijtziek word je ervan, die denken niet in het belang van Ajax, dus ik zie ze niet als Ajacieden.
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 18:53   quote  deeplink  
Het lijkt er anders op dat de Ajacieden daar niet veel verkeerd deden, anders dan dat ze reageerden op een vuurwerkbombardement vanuit de AEK vakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:36 schreef Jaccio het volgende:
Wat een idioten man weer. Hoop dat er een paar goede tikken krijgen van die ME daar
Omdat supporters van AEK molotovcocktails gooien moeten de Ajax-supporters tikken krijgen van de ME?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:53 schreef Eide het volgende:
Het lijkt er anders op dat de Ajacieden daar niet veel verkeerd deden, anders dan dat ze reageerden op een vuurwerkbombardement vanuit de AEK vakken.
Hahaha zette net eenzelfde neer.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 27 november 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:51 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Schijtziek word je ervan, die denken niet in het belang van Ajax, dus ik zie ze niet als Ajacieden.
Daar heb je zeker gelijk in. Het zijn herrieschoppers, en Ajax krijgt een fikse boete wat flink kan oplopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:51 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Schijtziek word je ervan, die denken niet in het belang van Ajax, dus ik zie ze niet als Ajacieden.
Jij laat je vrijwillig bekogelen met molotovcocktails??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:54 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in. Het zijn herrieschoppers, en Ajax krijgt een fikse boete wat flink kan oplopen.
Nog zo 1 die gewoon blijft staan als je met molotovcocktails wordt bekogeld.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 november 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat supporters van AEK molotovcocktails gooien moeten de Ajax-supporters tikken krijgen van de ME?
Ik heb het over de idioten die die rare dingen doen.. Niet specifiek over Ajax- of AEK supporters.
Heb niet gezien wie wat doet, maar wel dat er een aantal iets doen.. En die noem ik idioten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 18:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb het over de idioten die die rare dingen doen.. Niet specifiek over Ajax- of AEK supporters.
Heb niet gezien wie wat doet, maar wel dat er een aantal iets doen.. En die noem ik idioten
Diegene in het uitvak reageren wat hen wordt toegeworpen. En daar geef ik ze helemaal gelijk in!! Je zou maar een molotovcocktail tegen je kop aan krijgen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 27 november 2018 - 19:06   quote  deeplink  
Als we even niet aan de zogenaamde supporters denken, speelt Ajax de eerste tien minuten redelijk rustig en even afwachtend, daar daarom we nog steeds de 0 achterin kunnen vasthouden.

Zelf ben ik heel erg (en positief) benieuwd naar Frenkie de Jong, omdat hij in een stijgende lijn zit en steeds beter gaat spelen. Ik verwacht een grote rol van hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK - Ajax (Dinsdag 27 november 2018, 18:55); 0 - 2









0.0072691