BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zaterdag 08 december 2018, 19:45); 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 03 december 2018 - 22:35   quote  deeplink  
wedden-ajax.jpg

Ajax zit in een goede fase. Op 23 september jongstleden werd verloren van PSV. Sindsdien won Ajax 8 competitiewedstrijden, 1 bekerwedstrijd, 2 Champions League wedstrijden en werd er 2 maal gelijk gespeeld voor de Champions League. Ajax is dus al 13 wedstrijden op rij ongeslagen met een doelsaldo van 39 voor en maar 4 goals tegen. Daarbij kwam Ajax ploegen tegen als Benfica, Feyenoord en Bayern München. Vooral in de competitie is het doelsaldo meer dan indrukwekkend met 31 voor en 2 tegen in 8 competitiewedstrijden sinds PSV uit. Dat is een gemiddelde van bijna 4 goals per competitieduel.

Ajax speelde in totaal 38 duels tegen PEC Zwolle. Daarvan won Ajax er 26, werd er 6 maal gelijk gespeeld en gingen er 6 duels verloren. Het meest kwalijke verliespartijen waren natuurlijk de verloren bekerfinale en Johan Cruijffschaal. Alle verliespartijen die Ajax in competitieverband leed liep het op in Zwolle. Het laatste puntverlies is van het seizoen 2014/15 toen Ajax niet alleen de strijd op de JC schaal verloor, maar in de competitie tot twee maal toe niet verder kwam dan een gelijkspel. Alle 6 wedstrijden sindsdien waren een prooi voor Ajax met 17 goals voor en 2 tegen. Vorig seizoen won Ajax thuis met 3-0 en eindigde de uitwedstrijd in 0-1.

PEC Zwolle won vorig weeekend weer eens nadat het 5 wedstrijden op rij puntverlies had geleden. De 0-2 uitoverwinning op De Graafschap was meer dan welkom voor Zwolle dat 14e staat. Het water staat de Zwollenaren aan de lippen waarbij het voorlopig met de hakken tegen de de gradatiestreep aanstaat. Zwolle krijgt trouwens helemaal niet zo heel veel goals tegen maar ze scoren heel moeilijk.

John van 't Schip liet Zwolle vorig weekend aantreden in een 3-4-3 formatie, terwijl hij meestal voor 4-3-3 kiest. Het lijkt er toch sterk op dat dit tegen Ajax vooral op een 4-5-1 of 4-4-2 formatie gaat lijken. Van Duinen en Van Crooij zijn de topscorers met slechts 4 goals, vooral bedient door rechtsback Ehizibue die 3 assists op zijn naam heeft. De aanvallen van Zwolle komen sowieso vooral over rechts.

Bij Ajax beginnen er langzamerhand allerlei pijntjes op te spelen. Lasse Schone liet afgelopen week verstek gaan terwijl Ziyech aan het revalideren is nadat hij de knieband verrekte. Daar staat tegenover dat Daley Sinkgraven zijn rentree maakte na meer dan een jaar blessureleed. Desondanks is het met de brede selectie van Ajax toch vooral de vraag wie Ten Hag zal moeten teleurstellen. Indien Ziyech fit genoeg is lijkt Neres plaats te moeten nemen op de bank, tenzij hij zich toch weer in de basis heeft gevochten ten koste van Van de Beek. Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud van het meespelen van Schone, wat alles weer anders kan maken. Kortom, rustig afwachten om te zien hoe de verschillende pijntjes zich ontwikkelen.

Ajax won vorig seizoen met slechts 0-1 in Zwolle, maar had er daar zeker 3 moeten maken. Eens kijken hoe de Ajacieden het dit jaar doen.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2018 door Eide --
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 04 december 2018 - 01:20   quote  deeplink  
3-0 voor Ajax. Zoals aangegeven Zwolle scoort moeilijk en Ajax blijft ondanks dat ze veel kansen missen ook heel veel scoren. Ook zie ik PSV gelijk spelen tegen excelsior. De trein is gestopt en ik geloof in het momentum.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 december 2018 - 02:27   quote  deeplink  
1-1
remco k
 remco k - dinsdag 04 december 2018 - 10:07   quote  deeplink  
Dit gaat voor Ajax een lastige wedstrijd worden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 december 2018 - 13:18   quote  deeplink  
In principe is elke wedstrijd voor ajax lastig omdat de tegenstander vaak de bus parkeert.
de laatste tijd weet ajax er redelijk doorheen te ballen en werden in principe lastige wedstrijden, relatief makkelijk gewonnen.
Tegen Zwolle verwacht ik wederom dat wij met 3 of 4 goals verschil winnen. 0-3, 0-4 0f 1-4.
Ik denk dat onze jongens in een aardige flow zitten op dit moment, vandaar deze voorspelling.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 10:07 schreef remco k het volgende:
Dit gaat voor Ajax een lastige wedstrijd worden.
Dat zeg je over elke wedstrijd! Copy paste?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2018 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 december 2018 - 14:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 04 december 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeg je over elke wedstrijd! Copy paste?
Nee hoor, de laatste wedstrijden uberhaubt vooraf niks gezegd. Daarnaast heb Ik heb gewoon het gevoel dat wij binnenkort weer punten gaan verspelen. Het voelt alsof er minder energiek gespeeld wordt en dat kan je een x op breken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, de laatste wedstrijden uberhaubt vooraf niks gezegd. Daarnaast heb Ik heb gewoon het gevoel dat wij binnenkort weer punten gaan verspelen. Het voelt alsof er minder energiek gespeeld wordt en dat kan je een x op breken
Hehehe je snapt wat ik bedoel ouwe! Jullie voorzichtigheid is alleen maar goed, dan weten we in ieder geval dat we gaan winnen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
-
Jammer dat je je reactie snel verwijderd! Bang?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 december 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jammer dat je je reactie snel verwijderd! Bang?
bang voor wie?

nee ik corrigeerde mijzelf? of mag dat niet?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

bang voor wie?

nee ik corrigeerde mijzelf? of mag dat niet?
Tuurlijk, eerst beschuldig Loetje van hetzelfde als Remco en dan verwijder je snel het bericht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 04 december 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe je snapt wat ik bedoel ouwe! Jullie voorzichtigheid is alleen maar goed, dan weten we in ieder geval dat we gaan winnen! ;-)
Ach ja, geen enkele reden voor een grote mond toch, ja het spel is prima, maar we staan geen eerste en zijn nog ver weg van welke prijs dan ook..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, geen enkele reden voor een grote mond toch, ja het spel is prima, maar we staan geen eerste en zijn nog ver weg van welke prijs dan ook..
Ik vind het spel eigenlijk ook nog niet eens om over naar huis te schrijven, gewoonweg omdat Ajax grote delen van de wedstrijd totaal geen inspanning levert of hoeft te leveren. Daarnaast zie ik best wel slordigheden in het spel. En als we dan kijken naar hoeveel kansen er om zeep geholpen worden is dat best schrikbarend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 december 2018 - 15:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2018 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 december 2018 - 15:54   quote  deeplink  
Ondanks dat PSV hier met heel veel moeite won, mag het geen probleem zijn. Een 0-3 overwinning moet wel lukken. In principe zou Ziyech gewoon weer kunnen spelen, toch?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 december 2018 - 15:57   quote  deeplink  
0-4
Zonder al te veel moeite
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 december 2018 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, eerst beschuldig Loetje van hetzelfde als Remco en dan verwijder je snel het bericht!
Oh je had het wel gelezen. Ik noemde een wedstrijd maar dat bleek dat Loetje geen 1-1 zei maar 3-3. Ik probeerde naar andere wedstrijden te zoeken maar kon het niet meer vinden.
Vandaar dat ik het weghaalde.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 december 2018 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, de laatste wedstrijden uberhaubt vooraf niks gezegd. Daarnaast heb Ik heb gewoon het gevoel dat wij binnenkort weer punten gaan verspelen. Het voelt alsof er minder energiek gespeeld wordt en dat kan je een x op breken
Eens! Daarbij is het steevast de laatste jaren een traditie wanneer de koploper morst, wij het dezelfde ronde of de ronde erna ook doen.

Daarbij zal Zwolle veel compacter gaan spelen dan ze normaal tegen Ajax doen
Loetje
 Loetje - woensdag 05 december 2018 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, eerst beschuldig Loetje van hetzelfde als Remco en dan verwijder je snel het bericht!
Heb ik wat gemist? ;-)
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 05 december 2018 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 01:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? ;-)
Wel meerdere dingen maar i.p.v. hulp bij een arts, krijg jij het op dit forum :D
p111
 p111 - woensdag 05 december 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Zwolle het team van een echte Ajacied Jonnie .Een techn/team wil altijd voetballen wat ook hun handicap is,PSV had hier gewoon moeten verliezen werden totaal weg gespeeld in de tweede helft,maar zoals gewoonlijk een drollen doelpunt in minuut 93 die ze een onverdiende overwinning bezorgde.Ik voorspel een 0-3 overwinning omdat Ajax tegen dit soort teams beter speelt als de fysieke hardlopers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 december 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 01:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? ;-)
Ach ja, PA maar die kan jij missen als kiespijn!
Loetje
 Loetje - woensdag 05 december 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 06:48 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Wel meerdere dingen maar i.p.v. hulp bij een arts, krijg jij het op dit forum :D
Heb een dikke huid, kan wat hebben.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 december 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, PA maar die kan jij missen als kiespijn!
Wil eigenlijk wel weten wat, dan ga ik voor het eerst op iemand quoten die geen tekst heeft syaan. Lijkt me wel humor.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 december 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
-
Hou het voortaan vaker bij dit soort krachtige posts
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 december 2018 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou het voortaan vaker bij dit soort krachtige posts
Hahahahaha ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 december 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou het voortaan vaker bij dit soort krachtige posts
Ik gaf een reactie op Remco met betrekking tot het feit hij altijd roept dat het lastig wordt. Vervolgens vond PA het nodig om ook naar jou te wijzen! Had ik eigenlijk ook zelf moeten doen! ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 06 december 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Mocht Ajax onverwachts een beetje moeilijk krijgen, dan verwacht ik alsnog een overwinning.
Een eindstand van 1-2 of 1-3 is zeker mogelijk.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 december 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2018 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, de laatste wedstrijden uberhaubt vooraf niks gezegd. Daarnaast heb Ik heb gewoon het gevoel dat wij binnenkort weer punten gaan verspelen. Het voelt alsof er minder energiek gespeeld wordt en dat kan je een x op breken
17 goals voor en 2 tegen in de laatste 4 wedstrijden. Het is inderdaad een grof schandaal
Brandje
 Brandje - donderdag 06 december 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2018 - 01:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens! Daarbij is het steevast de laatste jaren een traditie wanneer de koploper morst, wij het dezelfde ronde of de ronde erna ook doen.

Daarbij zal Zwolle veel compacter gaan spelen dan ze normaal tegen Ajax doen
Net zo compact als NAC en Ado? prima toch.
Dit Ajax is voetballend superieur in de ED. Ik snap daarom ook niet zo goed waarom men steeds naar het verleden kijkt. Vorig jaar speelde Ajax gelijk tegen ADO en toen speelden ook psv en feyenoord tegen elkaar dus kijk dan eens naar verleden als het positief is.
Laten we aub ook stoppen met dat angsthazen gedrag.
Loetje
 Loetje - donderdag 06 december 2018 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2018 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik gaf een reactie op Remco met betrekking tot het feit hij altijd roept dat het lastig wordt. Vervolgens vond PA het nodig om ook naar jou te wijzen! Had ik eigenlijk ook zelf moeten doen! ;-)
Ach, de ene zet Ajax altijd op ruime winst of gewoon winst, ik twijfel soms omdat ik toch een apart gevoel blijf houden. Maar wat boeit het...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 06 december 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2018 - 18:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

17 goals voor en 2 tegen in de laatste 4 wedstrijden. Het is inderdaad een grof schandaal
Wat heeft dat er mee te maken.

Ik schrijf overal dat Ajax iedere keer veel beter is dan de tegenstander.

Maar dat het minder energiek oogt en dat ik het gevoel heb dat het weer een x puntverlies gaat opleveren. Ik zeg daarnaast ook helemaal niet dat dit raar zou zijn. Want stel dat je 17 wedstrijden speet en daarin 3 potjes puntverlies lijdt. Dan speel je gewoon een fantastische eerste seizoenshelft. Ongeacht het resultaat dat psv nog boekt de komende weken.

En misschien zit ik er wel naast. En lijkt het minder ernergiek omdat we iedere keer zoveel beter zijm dat het te gemakkelijk oogt.

Geen idee, het is ook slechts een gevoel.
Loetje
 Loetje - donderdag 06 december 2018 - 20:17   quote  deeplink  
Ik vind je punt ook terecht trouwens. Ajax heeft dit seizoen in de ED eigenlijk maar een enkele keer echt hoeven knokken en dat leverde ook meteen 2x puntverlies op. Dus helemaal raar is het niet. Zeker als je je realiseert dat we Utrecht nog uit krijgen voor de winterstop. Eerste uitwedstrijd erna is trouwens de Kakkies.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 11:48   quote  deeplink  
Ik heb een vraag aan jullie gappies, of beter gezegd, een stelling.

Ik had het gister met een vriend over de verloren Europa League finale en de plaatsing nu voor de 8e finales CL en wat dan knapper is.

Hij zei de EL finale vanwege dat Ajax daar met meerdere goede ploegen te doen had en ik wist het niet, maar ergens ging ik richting CL. Omdat Ajax er al 11 wedstrijden heeft vespeeld en niet een verloren heeft. Wanneer dit na Bayern nog steeds is, ben ik zeker van CL als antwoord.

Wat vinden jullie knapper?
remco k
 remco k - vrijdag 07 december 2018 - 12:23   quote  deeplink  
Ik denk dat het behalen van de finale uiteindelijk knapper is. Er zijn zat clubs die weleens een 8e finale cl spelen. Er zijn een stuk minder clubs die finales van grote toernooien spelen.
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 13:43   quote  deeplink  
Het halen van een finale vind ik persoonlijk knapper. Schalke 04, Celta de Vigo en Olympique Lyon zijn niet meteen Europese topploegen maar het waren wel ploegen in vorm. Zeker OL, dat AZ over twee wedstrijden met 11-2 wegveegde, was een buitengewoon knappe prestatie.

In de groepsfase nu heeft Ajax een hele knappe prestatie geleverd, met die kanttekening dat zowel Benfica als Bayern niet in vorm is. Ik denk wel dat het halen van de knock-out fase een heel aansprekend resultaat is.

Het is een beetje appels met peren vergelijken.
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 13:49   quote  deeplink  
Ajax rekent weer op Ziyech

Trainer Erik ten Hag verwacht dat Hakim Ziyech morgen met Ajax de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle kan voetballen. ,,Hij heeft donderdag met de groepstraining meegedaan", zei hij. ,,Zo gaan we weer trainen en dan reken ik op hem."

Ziyech liep drie weken geleden een knieblessure op tijdens een interland met Marokko tegen Kameroen. Hij miste de duels met NAC Breda, AEK Athene en ADO Den Haag. Ook Lasse Schöne kan tegen PEC Zwolle in actie komen. ,,Ik voel me weer goed en heb nergens last meer van", zei de middenvelder die afgelopen zondag tijdens de warming-up voor het duel met ADO last van een lies kreeg.

Ten Hag liet in het midden met welke spits hij tegen PEC Zwolle begint. ,,Kasper Dolberg en Klaas-Jan Huntelaar hebben goed gepresteerd, maar kunnen ook allebei beter", zei hij. ,,Tot aan de winterstop zullen zij de wedstrijden gaan verdelen."

Bron
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 12:23 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat het behalen van de finale uiteindelijk knapper is. Er zijn zat clubs die weleens een 8e finale cl spelen. Er zijn een stuk minder clubs die finales van grote toernooien spelen.
Toch heeft Ajax straks met de 8e finale erbij gerekend 14 CL wedstrijden gespeeld. Ik vind dat op een een of andere manier nog knapper. Juist vanwege de voorrondes erbij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 13:49 schreef Eide het volgende:
Ajax rekent weer op Ziyech

Trainer Erik ten Hag verwacht dat Hakim Ziyech morgen met Ajax de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle kan voetballen. ,,Hij heeft donderdag met de groepstraining meegedaan", zei hij. ,,Zo gaan we weer trainen en dan reken ik op hem."

Ziyech liep drie weken geleden een knieblessure op tijdens een interland met Marokko tegen Kameroen. Hij miste de duels met NAC Breda, AEK Athene en ADO Den Haag. Ook Lasse Schöne kan tegen PEC Zwolle in actie komen. ,,Ik voel me weer goed en heb nergens last meer van", zei de middenvelder die afgelopen zondag tijdens de warming-up voor het duel met ADO last van een lies kreeg.

Ten Hag liet in het midden met welke spits hij tegen PEC Zwolle begint. ,,Kasper Dolberg en Klaas-Jan Huntelaar hebben goed gepresteerd, maar kunnen ook allebei beter", zei hij. ,,Tot aan de winterstop zullen zij de wedstrijden gaan verdelen."

Bron
Toch zou ik Ziyech nog even lekker op de bank houden komend weekend. Na zaterdagavond op dat klote kunstgras krijgen we nog een wedstrijd tegen Bayern. Deze is natuurlijk om "des keizers baard", maar wel belangrijk voor eventueel vervolg in de CL.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 13:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch heeft Ajax straks met de 8e finale erbij gerekend 14 CL wedstrijden gespeeld. Ik vind dat op een een of andere manier nog knapper. Juist vanwege de voorrondes erbij
Ik vind ze allebei knap! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch zou ik Ziyech nog even lekker op de bank houden komend weekend. Na zaterdagavond op dat klote kunstgras krijgen we nog een wedstrijd tegen Bayern. Deze is natuurlijk om "des keizers baard", maar wel belangrijk voor eventueel vervolg in de CL.
Die kans acht ik ook heel redelijk. Of zaterdag 60 en woensdag 60 minuten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 08 december 2018 - 18:29   quote  deeplink  
Dt6TVSLW4AIMrVL.jpg:large
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 08 december 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2018 - 18:29 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Dolberg er niet bij dus, Ziyech op de bank en Danilo ook voor het eerst opgenomen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 december 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Danilo boven sierhuis dus.
Eide
 Eide - zaterdag 08 december 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2018 - 18:58 schreef remco k het volgende:
Danilo boven sierhuis dus.
Yep, dan is Sierhuis dus eigenlijk wel afgeschreven.
remco k
 remco k - zaterdag 08 december 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Schone lekker hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 08 december 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Geen rood. Had nooit bij de bal gekund.
remco k
 remco k - zaterdag 08 december 2018 - 19:53   quote  deeplink  
Eerste tien minuten Ajax onthutsend slecht
Eide
 Eide - zaterdag 08 december 2018 - 19:55   quote  deeplink  
PEC goed begonnen. Zijn fel tegen een heel matig Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zaterdag 08 december 2018, 19:45); 1 - 4









0.0087118