BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 23 december 2018, 12:15); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 21 december 2018 - 10:17   quote  deeplink  
cid55266_cid48095_360_FCUtrecht_Ajax_Uit_Redactioneel_880x495.jpg

Een oud voetbalcliche is dat je kampioen wordt door slechte wedstrijden te winnen en door van de kleintjes te winnen. Laten we dan hopen dat Ajax na afgelopen woensdag aan die voorwaarde om kampioen te worden heeft voldaan en zich dit seizoen niet nog eens zo te kijk laat zetten. Dat zal ook wel moeten want FC Utrecht is traditioneel een lastige tegenstander voor Ajax. Een aantal jaren terug was dat vooral omdat Utrecht hele fysieke hardwerkende ploegen had. Tegenwoordig zit er meer voetbal in Utrecht maar is vooral de "over mijn lijk" mentaliteit nog altijd aanwezig als de Domstedelingen tegen Ajax moeten spelen.

Hoewel Utrecht te boek staat als een lastige tegenstander is de balans toch overweldigend in het voordeel van Ajax. Ajax speelde in haar historie maar liefst 99 duels tegen FC Utrecht. Ajax won 60 maal en speelde 19 maal gelijk. Er werd dus ook 20 keer verloren. Bijna vanzelfsprekend wordt ruimschoots het meeste puntverlies in de Galgewaard geleden. Ajax speelde 49 uitduels waarin het in maar liefst 27 duels puntverlies leed. Bij uitwdstrijden was 13 maal een puntendeling het eindresultaat en 14 maal werd er zelfs verloren. Utrecht uit is dus een lastig karwei. Dat bewijzen de afgelopen 5 seizoenen ook wel. Ajax speelde 3 maal gelijk, verloor 1 maal en dus dus slechts 1 maal in Utrecht. Vorig seizoen verloor Ajax thuis en speelde het uit gelijk. Kortom, alles wijst er op dat zondag wel een een hele lastige pot kan gaan worden.

Utrecht is de afgelopen seizoenen een stabiele subtopper die met Vitesse en AZ strijdt om de Europese plaatsen achter de traditionele top 3. Met een doelsaldo van 29 voor en 20 tegen is Utrecht ook op dat gebied de 'best of the rest', beter dan de concurrenten Vitesse, AZ en dit seizoen Heracles. Bij de seizoensopening verloor Utrecht vrij kansloos met 4-0 van PSV. Vrij kort hierop werd de toenmalige trainer Jean-Paul de Jong ontslagen. De aanstelling van Dick Advocaat bracht Utrecht voetballend in stabiel vaarwater.

Utrecht speelt eigenlijk twee systemen. Het speelt of 4-3-3 met een defensief accent of 4-4-2, of eigenlijk 4-3-1-2 dus wederom met een defensief accent. De sleutelconclusie van de opstellingen is dat Utrecht vooral vanuit een vrij defensieve opstelling speelt. Tegen Ajax zal zich dat ongetwijfeld vertalen naar twee verdedigende linies van 4, of misschien zelfs 4-5-1 waarvanuit Utrecht zal proberen Ajax pijn te doen waar het dat kan. Daarbij schuilt er met de weer opgeleefde Urby Emanuelson, Van Overeem, Gustafson en Tannane best wat voetbal in de ploeg. Gustafson en Van der Streek zijn de topscorers met 4 goals, gevolgd door Kerk en Emanuelson met 3 goals. Kerk en Gustafson verzorgen ook het leeuwendeel van de aanvoer, maar aanvallend het Utrecht veel scorende spelers maar niet echt één topscorer die ze makkelijk maakt.

Ajax heeft, door geheel eigen toedoen, een midweekse 120 minuten in de benen. De vraag is of de Ajacieden daar nog last van gaan krijgen, hoewel Ziyech en Van de Beek totaal niet meededen en De Ligt "slechts"" een uur speelde. Ajax zal vooral het chagrijn van de wanprestatie van zich af willen spelen. Veel belangrijker is dat Ajax het kalenderjaar 2018 met een goede overwinning tegen een lastige tegenstander zal willen afsluiten. De achterstand op PSV zal in ieder geval niet mogen oplopen waarna Ajax zich gedurende de winterstop kan richten op het trainingskamp in de VS waar de Florida Cup wordt gespeeld.

Als je zin hebt om naar een 0 - 0 te kijken zijn de bijbehorende beelden daarvoor een uitgelezen mogelijkheid. Vorig jaar was Utrecht uit de eerste pot van Erik ten Hag bij Ajax.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2018 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 21 december 2018 - 10:52   quote  deeplink  
Ik verwacht puntverlies, hierdoor boze supporters die ten Hag van alles de schuld geven en het kampioenschap zien verdwijnen.

Om vervolgens komend kalenderjaar alsnog kampioen te worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 december 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Die wedstrijd van vorig jaar doet het altijd goed als je niet in slaap komt! ;-)

Wederom geweldige voorbeschouwing Eide. Vanaf deze zijde wens ik je alvast fijne dagen toe!!

En Utrecht, zondag maar even kapot spelen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 december 2018 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 10:52 schreef remco k het volgende:
Ik verwacht puntverlies, hierdoor boze supporters die ten Hag van alles de schuld geven en het kampioenschap zien verdwijnen.

Om vervolgens komend kalenderjaar alsnog kampioen te worden
Ten Hag is sowieso overal schuldig aan, daar heb ik deze wedstrijd niet voor nodig. Ik vind het nog steeds geen echte trainer voor Ajax, ongeacht de resultaten. Dat is gewoon een mening, maar daar moet je niet teveel aandacht aan hechten! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 december 2018 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - vrijdag 21 december 2018 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vanaf deze zijde wens ik je alvast fijne dagen toe!!
En jij ook alvast ouwe. Geniet ervan!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 december 2018 - 12:18   quote  deeplink  
We winnen met 3-0

Bij deze alvast een mooi kerstfeest en een gezegend 2019 toegewenst aan iedereen hier op het forum en hun naasten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 december 2018 - 14:01   quote  deeplink  
4-1
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 december 2018 - 14:01   quote  deeplink  
En uiteraard iedereen hele fijne kerstdagen en een goed 2019!
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 december 2018 - 15:40   quote  deeplink  
Advocaat gaat uiteraard alle trucendozen opengooien en begint nu al met de koude oorlog. Hele slimme trainer die vandaag oproept tot mannelijk voetbal. Is ook hun enige kans....had gisteren het idee dat veel spelers van Utrecht al met hun hoofd bij zondag zaten. De wedstrijd van het jaar voor ze. De beleving is er altijd en ze vliegen er vol op. Ben benieuwd hoe wij ons daartegen gaan wapenen en hoe onze trainer de ploeg voorbereidt en neer gaat zetten. Utrecht in ieder geval vol op de counter met die snelle gasten voorin... beetje op de PSV manier. Ik hou het op een zwaar bevochten 1-1. Wie gaat dit trouwens in goede banen leiden vanuit de KNVB??
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 december 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 15:40 schreef bertus bikkel het volgende:
Advocaat gaat uiteraard alle trucendozen opengooien en begint nu al met de koude oorlog. Hele slimme trainer die vandaag oproept tot mannelijk voetbal. Is ook hun enige kans....had gisteren het idee dat veel spelers van Utrecht al met hun hoofd bij zondag zaten. De wedstrijd van het jaar voor ze. De beleving is er altijd en ze vliegen er vol op. Ben benieuwd hoe wij ons daartegen gaan wapenen en hoe onze trainer de ploeg voorbereidt en neer gaat zetten. Utrecht in ieder geval vol op de counter met die snelle gasten voorin... beetje op de PSV manier. Ik hou het op een zwaar bevochten 1-1. Wie gaat dit trouwens in goede banen leiden vanuit de KNVB??
Die fucking Dennis Higler...
p111
 p111 - vrijdag 21 december 2018 - 16:14   quote  deeplink  
Ja kut scheidsrechter en Utrecht kut publiek en kut club. Wordt bloed aan de paal 1-2
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 december 2018 - 16:16   quote  deeplink  
Met 1-2 spring ik een gat in de lucht
Enigma
 Enigma - vrijdag 21 december 2018 - 18:03   quote  deeplink  
De enige wedstrijd waar ik me zorgen over maak. Ik ben van mening dat ten Hag bij deze wedstrijd de maat mag worden genomen. Hij kent Utrecht, kent de kwaliteiten en zwakke punten. Voorts, mag ik hopen, kent hij de kwaliteiten van Ajax en weet hij in te spelen op de zwakke punten van Utrecht. Komt bij dat ook hij weet hoe zwaar beladen deze wedstrijd is vanuit de Domstad en dus ook met de houding vh publiek raad weet. Hij moet het team bruikbare handvatten geven en een tactiek die bestand is tegen vechtvoetbal. Kan hij dat niet en worden ze weer overtroeft op mentaliteit en/of tactiek dan is ten Hag gewoon ongeschikt. Hij heeft nu driewerf gefaald: Heracles thuis, PSV uit en net Roda uit. Vier keer is teveel, zelfs al wordt Ajax alsnog kampioen.. vier keer binnen vier maanden met desastreuze gevolgen is onacceptabel.

En ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat Ajax gaat verliezen, reden is het gebrek aan dodelijk zijn en een wedstrijd dood te kunnen maken waar nodig. Aan de andere kant hoop ik er gruwelijk naast te zitten en zou ik blij verrast, zo niet verbouwereerd, zijn als Ajax daar wint.v

Lijkt mij dat Huntelaar in de spits moet beginnen, gewoon omdat hij gemeen en erg sluw kan zijn. Zul je nodig hebben evenals een Tadic. Ik hoop op Schöne ivm vrije trappen die er zullen komen. Houd wel mijn hart vast voor snelheid van Blind, daar zal advocaat op gokken, en terecht. En Tagliafico zal uit moeten kijken voor kaarten want daar zal advocaat ook op gokken met deze onvoorspelbare scheidsrechter. VAR of niet. Nijhuis bij VAR uiteraard zul je zien.

Hoop op een 2-1, 3-1 of beter iets met 0 voor Utrecht en iig goals voor Ajax. Maar ben bang voor iets anders.

En kerstman: geef AZ aub punten mee van PSV. Anders een leuk geschenk wanneer lozano zijn kniebanden voor zes jaar beschadigt en Bergwijn erbij. O ja, laat L de Jong ook even zijn kruisbanden scheuren met zijn arrogante rotkop. Fijne feestdagen
remco k
 remco k - vrijdag 21 december 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 18:03 schreef Enigma het volgende:
De enige wedstrijd waar ik me zorgen over maak. Ik ben van mening dat ten Hag bij deze wedstrijd de maat mag worden genomen. Hij kent Utrecht, kent de kwaliteiten en zwakke punten. Voorts, mag ik hopen, kent hij de kwaliteiten van Ajax en weet hij in te spelen op de zwakke punten van Utrecht. Komt bij dat ook hij weet hoe zwaar beladen deze wedstrijd is vanuit de Domstad en dus ook met de houding vh publiek raad weet. Hij moet het team bruikbare handvatten geven en een tactiek die bestand is tegen vechtvoetbal. Kan hij dat niet en worden ze weer overtroeft op mentaliteit en/of tactiek dan is ten Hag gewoon ongeschikt. Hij heeft nu driewerf gefaald: Heracles thuis, PSV uit en net Roda uit. Vier keer is teveel, zelfs al wordt Ajax alsnog kampioen.. vier keer binnen vier maanden met desastreuze gevolgen is onacceptabel.

En ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat Ajax gaat verliezen, reden is het gebrek aan dodelijk zijn en een wedstrijd dood te kunnen maken waar nodig. Aan de andere kant hoop ik er gruwelijk naast te zitten en zou ik blij verrast, zo niet verbouwereerd, zijn als Ajax daar wint.v

Lijkt mij dat Huntelaar in de spits moet beginnen, gewoon omdat hij gemeen en erg sluw kan zijn. Zul je nodig hebben evenals een Tadic. Ik hoop op Schöne ivm vrije trappen die er zullen komen. Houd wel mijn hart vast voor snelheid van Blind, daar zal advocaat op gokken, en terecht. En Tagliafico zal uit moeten kijken voor kaarten want daar zal advocaat ook op gokken met deze onvoorspelbare scheidsrechter. VAR of niet. Nijhuis bij VAR uiteraard zul je zien.

Hoop op een 2-1, 3-1 of beter iets met 0 voor Utrecht en iig goals voor Ajax. Maar ben bang voor iets anders.

En kerstman: geef AZ aub punten mee van PSV. Anders een leuk geschenk wanneer lozano zijn kniebanden voor zes jaar beschadigt en Bergwijn erbij. O ja, laat L de Jong ook even zijn kruisbanden scheuren met zijn arrogante rotkop. Fijne feestdagen
Natuurlijk moet ten Hag blijven presteren. Maar om te stellen dat juist hier de maat genomen wordt vind ik echt onzin hoor. Hij presteerd tot nu toe ronduit fantastisch. En met eventueel 7 verliespunten de winterstop in is een prima eerste seizoenshelft in mijn beleving.
I
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 december 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Hoe moeilijk vaak ook deze wedstrijd is geweest, ,deze keer gaan relatief makkelijk winnen.
Net als uit bij vitesse, niet dat we binnen 15 minuten met 0-3 voor staan, maar we winnen met 1-5
Oh ja, wij staan bovenaan met de winterstop. Dat houdt dus in dat psv punten verspeelt tegen AZ thuis......
Enigma
 Enigma - vrijdag 21 december 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet ten Hag blijven presteren. Maar om te stellen dat juist hier de maat genomen wordt vind ik echt onzin hoor. Hij presteerd tot nu toe ronduit fantastisch. En met eventueel 7 verliespunten de winterstop in is een prima eerste seizoenshelft in mijn beleving.
I
Als Ajax verliest of gelijkspeelt vanwege gewoon uitstekend voetbal van Utrecht of geblunder vd scheids heb jij een punt, maar bij verliespunten door tactisch overbluft worden of op mentaliteit te kort schieten is Ten Hag volledig schuldig. In Eindhoven werd Ajax gewoon afgebluft en overspeeld door tactische blunders. Heracles thuis hoeven we niet eens te noemen denk ik. Dit mag gewoon niet gebeuren. En ja, ik geef toe dat hij ook mooie dingen laat zien en ook goede zetten toont. Ik heb echter mijn vraagtekens in hoeverre hij daarin ook gestuurd wordt.

Zoals ik laatst ook zei, in Duitsland geven ze hoog op van ten Hag. Maar Duitsland is geen Ajax voetbal. Ajax hoort klakkeloos te kunnen switchen van 4-3-3 naar 3-4-3 en vice versa. Dat kan ook met dit materiaal maar dan moet je soms ook durven. Ik wil mooi voetbal en daar mogen gerust verliespartijen bij zitten mits het maar gebeurt omdat de ander simpelweg beter is. Zo niet dan is de trainer aanspreekbaar. Ervan uitgaande dat de selectie goed genoeg is. Daar zit nu wel een punt omdat Ajax geen effectieve spits heeft en een “ moordenaar “ in de verdediging mist. Type Vertonghen of Alex. Die schoppen je lachend neer en pakken geel maar de speler in kwestie blijft sel uit de buurt dan. Dat is een kwaliteit die je mi nodig hebt om door te zetten.

Maar goed, uiteraard wil ik dat Ajax alles wint en prijzen pakt. En als ten Hag dat doet hartstikke fijn, gun het hem ook want hij is sel sympathiek. Vind het alleen gewoon geen Ajax trainer. Heeft de kop er niet voor en zeker niet de attitude. Dat had v Gaal wel, Bosz ook, Keizer ook meer. En natuurlijk wordt hij afgerekend op prestaties. Zo hoort het ook. Heb ook collega’s die ik niet echt mag en andersom zal dat ook wel eens zijn. Echter gaat het om je werk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 22 december 2018 - 10:56   quote  deeplink  
Wel graag met de beste selectie spelen, en niet zoals tegen Roda JC ! ! !
In eerste instantie kunnen we winnen met 1-2, en bij erg goed spelen met 1-3.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 22 december 2018 - 15:38   quote  deeplink  
Gelijkspel 1-1, Utrecht is altijd een moeilijke tegenstander en mogelijk de flow eruit door afgelopen bekerwedstrijd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 22 december 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Overwinning 0-3, Ajax is altijd een moeilijke tegenstander en mogelijk de flow eruit door de afgelopen bekerwedstrijd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 december 2018 - 18:05   quote  deeplink  
Echo, ,Echo, ,Echo,
maar dan wel iets vervormd :-) :-)
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 22 december 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2018 - 17:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overwinning 0-3, Ajax is altijd een moeilijke tegenstander en mogelijk de flow eruit door de afgelopen bekerwedstrijd
Haha mooi man ik hoop het.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 december 2018 - 10:48   quote  deeplink  
KUT, KUT, KUT! Lees net dat Tagliafico geblesseerd is en niet mee zal spelen. Juist deze speler is in zo'n wedstrijd, waarin strijd geleverd moet worden, van onschatbare waarde!
Eide
 Eide - zondag 23 december 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Waarschijnlijk dus Wober centraal achterin en Blind op linksback. Misschien een alternatief met 3-4-3?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 december 2018 - 11:15   quote  deeplink  
2-2
nummer10
 nummer10 - zondag 23 december 2018 - 11:16   quote  deeplink  
weer dolberg... pffff
Eide
 Eide - zondag 23 december 2018 - 11:38   quote  deeplink  
DvF9V6bWwAIfeUe.jpg
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 11:39   quote  deeplink  
Fuck!!!
remco k
 remco k - zondag 23 december 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Dat is zeker in deze wedstrijd een flinke aderlating.
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 11:54   quote  deeplink  
1x winst in de laatste 9 wedstrijden daar, 6 goals in de laatste 6 wedstrijden bij dexe wedstrijd. Hopelijk zijn de statistieken niet een voorbode...

En uitgerekend nu zonder Nico.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 december 2018 - 12:04   quote  deeplink  
Gezien de blessure van Tagliafico, hou ik het voorlopig op 'n 1-2 overwinning.
Denkelijk laat in de wedstrijd, omdat deze uitwedstrijd bijna altijd erg moeilijk is / blijft.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2018 - 12:15   quote  deeplink  
Ik vermoed vandaag toch echt puntverlies. Ik was er al totaal niet zeker van en zo der Nico wordt dat er niet beter op.

Ik laat me graag verassen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 december 2018 - 12:17   quote  deeplink  
Heel misschien da Dolberg vandaag erg goed in de wedstrijd komt,
daar hij misschien zelfs twee doelpunten kan maken.
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:19   quote  deeplink  
Zelfs Utrecht, wat altijd aanvalt, trekt massaal terug.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Alle tijd en dan daar niet Vd beek aan spelen. Als ie dat wel doet sta je gewoon 0-1 voor.
Eide
 Eide - zondag 23 december 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Keurige counter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 december 2018 - 12:31   quote  deeplink  
Jaaaaaaaa
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:31   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaa! Prachtige goal. Nu ook door durven gaan hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
Trouwens is het spel nog niet erg goed. Eerder onrustig!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
Toch een mooie indirecte opgezette aanval door deze combinatie. 0 - 1.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
lekker hoor, goed uitgespeeld 0-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
lekker hoor, goed uitgespeeld 0-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
lekker hoor, goed uitgespeeld 0-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
sorry
Eide
 Eide - zondag 23 december 2018 - 12:34   quote  deeplink  
Dolberg lekker actief en voorlopig goed op dreef.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2018 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Dolberg lekker actief en voorlopig goed op dreef.
eens
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:35   quote  deeplink  
Iemand die daar ook zag dat Wober heel dom zijn been uitsteekt bij Kerk? Blij dat die niet ging liggen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2018 - 12:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
lekker hoor, goed uitgespeeld 0-1
Aangezien we daar nooit scoren, vind ik als we het dan doen, dat 3 keer posten gepast is.

Haha!
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2018 - 12:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens is het spel nog niet erg goed. Eerder onrustig!
Kan ook bijna niet.

Maar Ajax zit er ook eens een keer goed op tot nu toe in Utrecht.
Eide
 Eide - zondag 23 december 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2018 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aangezien we daar nooit scoren, vind ik als we het dan doen, dat 3 keer posten gepast is.
+1

Edit: +3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 23 december 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Ik hoop dat we niet zullen verzaken, maar wat mag je Dolberg en Schöne complimenten geven zeg! 2 spelers waar je bij knijpt op deze momenten, maar staan goed te knokken joh!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 23 december 2018, 12:15); 1 - 3









0.0094349