|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zal toch niet weer... 6 minuten extra ga je wel krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De wissel Sinkgraven is voorlopig gewoon een hele slechte wissel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klote Ziyech. Wat doe je godverdomme. Arrogante zak! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zyiyech had DE 1 -3 moeten maken. Dat bedoel ik nou, dat Ajax zowel mentaal en fysiek niet optimaal is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe mis je deze dan... Echt hoe... Die gaat spoken als het mis gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is dan toch gewoon een penalty bij de Jong? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dolberg een goede eerste helft maar een zwakke tweede |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Schöne vandaag onze beste man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Raar hoor, Ajax oppermachtig en dan nu toch nog billen knijpen. Ziyech en Tadic hebben echt nog nauwelijks iets goeds gedaan en mogen maar blijven staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hou dan de bal bij als de eindpass zwak is.
5 minuten extra |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 14:03 schreef pth het volgende:Raar hoor, Ajax oppermachtig en dan nu toch nog billen knijpen. Ziyech en Tadic hebben echt nog nauwelijks iets goeds gedaan en mogen maar blijven staan. Inderdaad. En met zoveel ruimte geen Neres brengen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Überhaupt niet wisselen na de 1-2 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoop niet dat het nog tot ellende gaat leiden, want 0-4, 0-5 was een hele normale uitslag geweest en niet omdat ik met een Ajax bril kijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat verbaasd mij ook. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nou was die woensdag ook om te janken ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trek er nog maar 3 minuten bij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppppaaaaaaa
Dat doet Ziyech dan weer fantastisch.
Binnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over en uit. Veel moeilijker geworden dan nodig was. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel de 1 - 3. Maar zoals zo vaak, speelde Ajax de tweede helft veel minder goed voetbal. We mogen heel erg blij zijn, dat de 3 punten mee teruggaan naar Amsterdam ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beiden zwaar kut, beiden een goal of assist. Kwaliteit noem ik het dan maar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beiden zwaar kut, beiden een goal of assist. Kwaliteit noem ik het dan maar. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Prima uitgespeeld. Kutrecht is maar een heel middelmatig ploegje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tegenstander van Ziyech ziet Dolberg niet die zich uitdrukkelijk niet met het spel bemoeit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha meen je werkelijk dat dit een VAR moment is??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vandaag een hele slechte arbitrage, daar dit grote negatieve invloed had op deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Utrecht uit oppermachtig winnen op 1 echt zwak moment na.
Geweldige eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat er uberhaupt maar de VAR gekeken wordt. Zo langzamerhand een lachwekkend instrument. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Elke goal wordt beoordeeld door de VAR. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 14:12 schreef Onze Ajax het volgende:Vandaag een hele slechte arbitrage, daar dit grote negatieve invloed had op deze wedstrijd. Dat ben ik met je eens! Floot zwaar slecht! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar oh oh oh wat een slechte arbitrage weer, op de var-momenten na..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Behalve na de 1-2 even 5 minuten de controle kwijt geweest. Puike prestatie! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 14:12 schreef Onze Ajax het volgende:Vandaag een hele slechte arbitrage, daar dit grote negatieve invloed had op deze wedstrijd. +1 vond het van minuut 1 zielig dat Utrecht helemaal niets in te brengen had en ging ze op alle mogelijke manieren helpen. Vind Higler sowieso niet zo’n beste flierefluiter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Warrig en floot structureel niet voor vasthouden. Had 100 herhalingen nodig om een overduidelijke overtreding op Dolberg te zien die buiten de 16 werd ingezet. Ontzettend zwak. Optreden van Higler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dus, een overwinning op een traditioneel lastige tegenstander. Gezien het spelbeeld had de uitslag hoger moeten zijn maar Ajax maakt het zichzelf traditioneel moeilijk in Utrecht. Veel spelers onherkenbaar, Tadic, Ziyech, De Jong... Dat zijn er echt te veel met een off-day.
Schöne erg goed vandaag en De Ligt als altijd een rots in de branding. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Weet ik, maar ze laten die lul met vingers nog even zelf kijken???? Daarnaast een minuut of 5 nodig om te zien dat een 100% penalty een 100% penalty is???? Weet niet wat ik er precies van moet vinden, maar ben niet onverdeeld positief. Haalt een hoop van de charme uit het spel. Als supporter kun je beter een kwartier wachten met juichen, want misschien komt de VAR nog met een onzinnige beslissing. Blijft gewoon mensenwerk en dus volstrekte willekeur (struikelpartij die PSV gisteren een pingel opleverde werd niet eens door de flierefluiter van dienst bekeken). |
|
|
|