BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Lisandro Magallan

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - woensdag 02 januari 2019 - 16:10   quote  deeplink  
https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-contracteert-lisandro-magallan-.htm
Eide
 Eide - woensdag 02 januari 2019 - 16:13   quote  deeplink  
Ajax contracteert Lisandro Magallán

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lisandro Magallán en Boca Juniors over de overgang van de Argentijn naar Amsterdam. De rechtsbenige verdediger tekende een contract dat per 1 januari 2019 is ingegaan en een looptijd heeft van 4,5 jaar, tot en met 30 juni 2023.

Magallán werd op 27 september 1993 geboren in La Plata, Argentinië en heeft tevens een Italiaans paspoort. Hij sluit komend weekeinde tijdens het trainingskamp in Florida aan bij de selectie van Ajax.

De Argentijn was afgelopen zomer al in Amsterdam, maar tot een overgang kwam het toen nog niet. Destijds werden onderstaande foto's gemaakt.

Ajax.nl
Eide
 Eide - woensdag 02 januari 2019 - 16:15   quote  deeplink  
Het transferbedrag zou 8 miljoen bedragen, wat bij goede prestaties kan oplopen tot 9 miljoen.
Enigma
 Enigma - woensdag 02 januari 2019 - 16:55   quote  deeplink  
Het beste war Ajax kon doen nu imo. Deze verdediger schopt een tegenstander dus echt lachend doormidden en is nergens bang voor. Luuk de Jong is nu al onschadelijk gemaakt voor de return evenals bergwijn. Die gaan heel veel pijn voelen hehe.

Nu nog die spits, liefst ook een diepe spits erbij aks Bony en het gaat er strak uitzien.
Eide
 Eide - woensdag 02 januari 2019 - 17:44   quote  deeplink  
Goed dat zo'n vent nu al kan acclimatiseren. Prima voorgesorteerd op het ongetwijfeld aanstaande vertrek van De Ligt. Als De Ligt alsnog blijft kan je met twee lange mannen spelen en dan bijvoorbeeld Blind op CVM.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 02 januari 2019 - 18:16   quote  deeplink  
Ik ga ervan uit, dat deze speler een zeer goede aankoop is voor Ajax.
Laten we hopen dat de jonge Mexicaanse spits er ook bij komt.
remco k
 remco k - woensdag 02 januari 2019 - 20:53   quote  deeplink  
De aanhouder wint. Prima om na het mislukken afgelopen zomer nu nog een poging te wagen.

De beelden die ik van hem heb gezien is dat ie niet fantastisch is aan de bal maar dat ie bikkelhard is.
JOOD
 JOOD - woensdag 02 januari 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Lijkt me een prima aankoop. Goed gescout en een heel lekkere leeftijd voor een voetballer. Ben benieuwd wat hij gaat brengen, goed bezig Marc.

Ook al met een centrale spits gesproken...??
Eide
 Eide - woensdag 02 januari 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 januari 2019 - 20:53 schreef remco k het volgende:
De beelden die ik van hem heb gezien is dat ie niet fantastisch is aan de bal maar dat ie bikkelhard is.
Tagliafico is ook niet geweldig aan de bal, maar geeft toch best veel assists en is zelfs als doelpuntenmaker al belangrijk geweest. Uiteindelijk moet zo'n vent, net als Nico, vooral goed kunnen verdedigen en wat daarna komt, komt daarna wel weer.
Loetje
 Loetje - donderdag 03 januari 2019 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 januari 2019 - 20:53 schreef remco k het volgende:
De aanhouder wint. Prima om na het mislukken afgelopen zomer nu nog een poging te wagen.

De beelden die ik van hem heb gezien is dat ie niet fantastisch is aan de bal maar dat ie bikkelhard is.
Ik zie nu dus geen vogeltjes vliegen, maar Lozano en De Jong...
remco k
 remco k - donderdag 03 januari 2019 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 januari 2019 - 22:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Tagliafico is ook niet geweldig aan de bal, maar geeft toch best veel assists en is zelfs als doelpuntenmaker al belangrijk geweest. Uiteindelijk moet zo'n vent, net als Nico, vooral goed kunnen verdedigen en wat daarna komt, komt daarna wel weer.
Helemaal eens hoor, daarnaast is er voldoende voetbal in de ploeg om hier geen punt van te hoeven maken.

Stam was ook niet geweldig aan de bal..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 januari 2019 - 11:38   quote  deeplink  
Heb deze jongen nog nooit zien spelen. Maar ben blij dat ze na eerdere mislukte pogingen toch hebben weten door te zetten, waar ze voorheen vaak uit paniek voor een mindere 2e keus gingen.

Las ook dat ze 15 M hebben geboden voor een vleugelspeler uit Mexico.

Goed bezig Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Lisandro Magallan









0.0068318