|
|
aaadjuh
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 14:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Van Persie was alleen maar zo goed omdat er bij Ajax geen rest van klopte. Geef hem zoveel ruimte als gisteren en hij schittert weer. Twee man stonden te dekken op 5 meter van hem Mallagan 5 ervoor en de Ligt 5 meter erachter ja dan is hij dodelijk. Ja iid en datzelfde was natuurlijk ook met Luc de Jong Als de tegenstander Ajax voetballend gaat aanvallen kunnen ze dat nog wel aan. Maar zodra een tegenstander opportuun met hoge ballen komt hebben we het lastig.
En als je ook nog eens gaat spelen met 8 aanvallend ingestelde spelers, dan kan je het moeilijk krijgen tegen bepaalde tegenstanders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 14:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Van Persie was alleen maar zo goed omdat er bij Ajax geen rest van klopte. Geef hem zoveel ruimte als gisteren en hij schittert weer. Twee man stonden te dekken op 5 meter van hem Mallagan 5 ervoor en de Ligt 5 meter erachter ja dan is hij dodelijk. Volgens mij stond er juist helemaal niemand voor van persie. Maar bleven beide heren stokstijf naast elkaar spelen en probeerden ze af en toe halfslachtig een beetje door te dekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wober overigens gewoon basis speler bij Sevilla. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een club die echt nog wel een stapje hoger is dan Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het is die jongen van harte gegund! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker. Maar het geeft mij wel aan dat Ajax er flinke misser heeft gemaakt door hem te laten gaan. Sterker nog, hij kreeg te horen dat ie niet in de plannen voor kwam. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Maar het geeft mij wel aan dat Ajax er flinke misser heeft gemaakt door hem te laten gaan. Sterker nog, hij kreeg te horen dat ie niet in de plannen voor kwam. Daar ben ik het helemaal mee eens en vind het eigenlijk nog steeds belachelijk..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha. En nu kan Frenkie er ineens niets van hè. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok eerst was het een normale keus van marc en knap dat je een reserverspeler zo duur verkoopt, nu weer niet en zou dat de onbrekende schakel zijn geweest.. komop jongens.. we kunnen tenhag of overmars wel de schuld geven maar zoals ook deligt aangaf, er werden afspraken niet nagekomen.. zo simpel is het puur de schuld van de spelers zelf.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: heb de hele transfer nooit begrepen ? wat heeft die gebracht bij ajax tot nu toe ? hij zat in de winterstop al met zijn kop in parijs eerst.. de druk is op deze manier enorm bij hem, die gaat dit seizoen nog weinig laten zien vrees ik.. deed al niet zoveel maar goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker zelfs. Een club die 4e staat in la Liga en 4 maal op rij de Europa league weet te winnen is echt een stap hoger dan Ajax. Een flinke stap zelfs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:ok eerst was het een normale keus van marc en knap dat je een reserverspeler zo duur verkoopt, nu weer niet en zou dat de onbrekende schakel zijn geweest.. komop jongens.. we kunnen tenhag of overmars wel de schuld geven maar zoals ook deligt aangaf, er werden afspraken niet nagekomen.. zo simpel is het puur de schuld van de spelers zelf.. Nee hoor. Direct al gezegd dat dit geen goede zet was.
Wober pas je het hele seizoen al makkelijk in centraal en op de back positie. Dat kost je mede nu de kop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:[..] heb de hele transfer nooit begrepen ? wat heeft die gebracht bij ajax tot nu toe ? hij zat in de winterstop al met zijn kop in parijs eerst.. de druk is op deze manier enorm bij hem, die gaat dit seizoen nog weinig laten zien vrees ik.. deed al niet zoveel maar goed Daar gaat het toch niet om vent.
Drie dagen terug was het een grote held bij vi. Nu kan ie er helemaal niks van. Totaal niet interessant wat jij van Frenkie vind. Dat is de discussie toch niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hij deed al niet zo veel?
Kijk jij uberhaubt weleens een wedstrijd? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Wat een nare dag, overal even uitgehoond worden, bah..
Toch zie ik ook een lichtpunt. Slechter kan bijna niet dan de afgelopen drie wedstrijden en het is nu toch duidelijk dat, ook al wordt Ajax per ongeluk, alsnog kampioen dat deze trainer niet geschikt is.
Het team kan nu twee dingen doen: herpakken of verder afglijden. Het laatste zal ze zeker geen betere uitgangspositie geven voor transfers. En ik heb sterk het gevoel dat er iets dergelijks broeit binnenskamers.
Feijenoord heeft terecht gewonnen, Ajax zoek gespeeld en dat was bijna niet te voorkomen met de huidige instelling. Denk zelf dat titel nu weg is maar je weet nooit want PSV is ook fragiel.
Met Wöber erbij en tagliafico was dit niet gebeurd in mijn ogen maar goed. Het is gebeurd en Ajax moet nu antwoorden. We weten allemaal hoe het publiek is in Amsterdam.. en terecht. Ten Hag out links of rechtsom |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ja zkr.. deed niet veel.. en is mijn mening, maar vind hem overschat, althans ik zie geen speler van 75 miljoen.. trekt het team niet en geeft amper doorslaggevende ballen, verdedigend doet die ook niet erg veel meer...als je voor zoon bedrag naar barca gaat mag je meer laten zien dan dit.. maar vermoed dat die niet slaagd en het een gevalletje affelay word en zelfs hij trok wel degelijk het team.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:[..] ja zkr.. deed niet veel.. en is mijn mening, maar vind hem overschat, althans ik zie geen speler van 75 miljoen.. trekt het team niet en geeft amper doorslaggevende ballen, verdedigend doet die ook niet erg veel meer...als je voor zoon bedrag naar barca gaat mag je meer laten zien dan dit.. maar vermoed dat die niet slaagd en het een gevalletje affelay word en zelfs hij trok wel degelijk het team.. Een elftal trekken kan niet vanaf iedere positie man. Vanaf die positie ben je aan de bal niet bepalend en speel je maar al te vaak in die st van andere spelers. En toch zijn dat vaak de spelers die het tempo bepalen. Van zon wedstrijd. Xavi was exact on zefde type speler. Scoorde ook maar weinig en had ook maar weinig assists. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 - 07:14 schreef remco k het volgende:[..] Een elftal trekken kan niet vanaf iedere positie man. Vanaf die positie ben je aan de bal niet bepalend en speel je maar al te vaak in die st van andere spelers. En toch zijn dat vaak de spelers die het tempo bepalen. Van zon wedstrijd. Xavi was exact on zefde type speler. Scoorde ook maar weinig en had ook maar weinig assists. je kan werklust en strijdlust tonen aan de rest, daarmee kan je al een signaal afgevene en het team trekken (neem hunter voorin bijv altijd vechtend) daarbij vertraagde dejong alleen het spel, breed en achteruit iets wat hij normaal nooit doet.. en xavi en dejong lijken op elkaar ? vind ik nog wel meevallen en dejong komt nog heel veel tekort om die vergelijking temaken.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Heb áltijd al geweten dat ten Hag de verkeerde keuze was.
Vorig jaar kampioenschap verloren. Bullshit interviews. Van de Beek continu wisselen. Neres uit de basis houden. Wöber... heeft hij nooit een kans gegeven.
Rare wissels en rare momenten van de wissels!
Nouri rugnummer gevalletje...
En bijna iedere topper op het moment suprême verliezen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 - 08:52 schreef AkaS het volgende:Heb áltijd al geweten dat ten Hag de verkeerde keuze was. Vorig jaar kampioenschap verloren. Bullshit interviews. Van de Beek continu wisselen. Neres uit de basis houden. Wöber... heeft hij nooit een kans gegeven. Rare wissels en rare momenten van de wissels! Nouri rugnummer gevalletje... En bijna iedere topper op het moment suprême verliezen! En nog steeds zijn er mensen die vinden dat we het Ten Hag niet mogen verwijten, maar juist de spelers??? Sorry hoor, maar deze man is al een heel jaar aan het kloten. Natuurlijk ging het simpel tegen "kleinere" clubs en hadden we daardoor geen reden tot klagen, maar het continu veranderen van je opstelling en spelers ineens belangrijk maken of afschrijven is Ten Hag wel op het hart geschreven. Jammer genoeg durft hij dat alleen bij de "kleinere" spelers en niet bij de zelfbenoemde "sterren". |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 - 08:47 schreef nummer10 het volgende:[..] je kan werklust en strijdlust tonen aan de rest, daarmee kan je al een signaal afgevene en het team trekken (neem hunter voorin bijv altijd vechtend) daarbij vertraagde dejong alleen het spel, breed en achteruit iets wat hij normaal nooit doet.. en xavi en dejong lijken op elkaar ? vind ik nog wel meevallen en dejong komt nog heel veel tekort om die vergelijking temaken.. Het type speler. Daarin kan je prima vergelijken ongeacht de kwaliteiten.
Zat fantastische spelers die geen kar trekker zijn geweest in hun carrière. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En nog steeds zijn er mensen die vinden dat we het Ten Hag niet mogen verwijten, maar juist de spelers??? Sorry hoor, maar deze man is al een heel jaar aan het kloten. Natuurlijk ging het simpel tegen "kleinere" clubs en hadden we daardoor geen reden tot klagen, maar het continu veranderen van je opstelling en spelers ineens belangrijk maken of afschrijven is Ten Hag wel op het hart geschreven. Jammer genoeg durft hij dat alleen bij de "kleinere" spelers en niet bij de zelfbenoemde "sterren". Ik heb vanaf dag 1 getwijfeld, zowel positief als negatief. Maar het lijkt er echt op dat het gewoon heel dun is tussen hem en de spelersgroep. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Deze man had nooit bij onze club mogen komen maar staat er helaas,nu hopelijk snel opfucken. Geen persoonlijkheid - een overwicht-tactische blunders o.a PSV -Heerenveen-Feyenoord.Hij heeft Neres kapot gemaakt was prima bezig,en jan lul zet hem op de bank.Hij stel Mazo op terwijl de man totaal op is en geblesseerd terwijl hij Cristensen op de bank zit,hij stelt Sinkgraven op terwijl die een jaarlang amper tot niks gespeeld heeft,hij stelt Shone nog steeds op tegen goede tegenstanders waarin hij constant wordt overlopen en waarin hij ook steeds meer achterin loopt te voetballen waardoor de Jong en Donny komen te zwemmen op het middenveld.Hij heeft een betere keeper als Lamprou naar NAC laten aan,en gaat door met deze slechte tuinkabouter.Hij laat Wober gaan die had je kunnen gebruiken als backup voor Nico.Hij had Blind kunnen gebruiken op de plek van Schone.Verbaal een droplul eerste klas,dus met alle respect weg wezen met die man. |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door Jacky.W -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Foei Willem.....
Geniet nog maar ff, je moet er tenslotte iedere keer lang op wachten..... ;-) |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 08:49 schreef remco k het volgende:[..] Nee totaal niet. Feyenoord boeit me namelijk niet meer, voor mij een potje als ieder ander, Feyenoord is namelijk geen topploeg meer, maar een club net zoals Utrecht die zich juist tegen Ajax verschrikkelijk kunnen opladen. de titel is ook nog totaal niet beslist, we krijgen ze zelf nog en als die gewonnen wordt heb je maar 1 maal puntverlies van PSV nodig. Ik heb eigenlijk na gisteren ook gewoon medelijden met Feyenoord. Hoe blij ben je na een gewonnen wedstrijd, meer is het namelijk niet he, ze vieren het alsof ze blijer zijn dan met de titel. Clasie die roept dat het op deze momenten geweldig is om voetballer te zijn, heeft die beste man ook naar de ranglijst gekeken? Clubs misgunnen Ajax liever iets dan dat ze zelf iets winnen, dat is in Nederland de laatste jaren alleen maar sterker geworden. En dit zeg ik niet juist omdat we nu zo zwaar aan de kloten hebben gekregen, ik roep al jaren dat de klassieker geen klassieker meer is en dat de echte topper in Nederland Ajax PSV en andersom is. De arrogantie die jij hebt is nou precies de reden waarom ze in Rotterdam zo ongelooflijk blij zijn met deze afstraffing ! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 17:21 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Foei Willem..... Geniet nog maar ff, je moet er tenslotte iedere keer lang op wachten..... ;-) Zeker. Hier moesten we heel lang op wachten. Net als op dat kampioenschap. Het is soms heel erg zwaar om supporter in hart en nieren te zijn van Feyenoord. Vandaar de enorme reacties uit Rotterdam. Maar ik kan ook genieten van die Champions League wedstrijden die Ajax dit najaar op de mat heeft gelegd. En ik hoop dat ze het tegen Real Madrid weer gaan laten zien. Maar ik zou me daar wel een beetje zorgen over gaan maken als ik jullie was...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Relativeren heet dat. De ene keer wat lastiger dan de andere keer.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben altijd positief en ik dacht ook dat we tegen Herenveen wel even de koppositie zouden pakken, ondanks de voorbereiding in de USA.... Maar dat viel dus ook vies tegen en na de wedstrijd van afgelopen zondag had ik er ook flink de kolere in..... Ik ga er nu vanuit dat ze zich herpakken en doorgaan waar we voor de winterstop gebleven zijn.... Zou het daarbij ook heel prettig vinden als jullie ook tegen andere clubs kunnen brengen wat jullie tegen ons brachten.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ja wat dacht je van mij ! Ik word daar ook he-le-maal achterlijk van als ik ze dan punten zie verspelen tegen Fortuna, ADO Den Haag, Emmen etc. Maar ja het blijft je cluppie he.
Ik hoop voor jullie dat ze zich zondag inderdaad herpakken want anders wordt het pas echt crisis in de Arena. Wel zorgwekkend dat zo'n team zo uit elkaar kan vallen als tegen Feyenoord... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kan er wel om lachen.
Even een vraag voor je. Hoeveel denk je dat er andersom bij jullie om zouden kunnen lachen?
Of denk je dat degene die zoiets bij jullie post met pek en veren wordt weggejaagd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 17:22 schreef de kromme2 het volgende:[..] De arrogantie die jij hebt is nou precies de reden waarom ze in Rotterdam zo ongelooflijk blij zijn met deze afstraffing ! Dan ken je me heel slecht.
Ik vind Feyenoord een geweldige club en heb er zelfs helemaal niets tegen. Alles beter dan psv.
Maar jullie praten jezelf zo veel onzin aan.
Nu ook weer. Iedereen doet maar alsof het heel normaal is dat die 30 miljoen verbrast is aan tobbende middenmoters terwijl het de mogelijkheid was om door te pakken.
En dat begint echt met de supporters. Jullie accepteren het feit dat er geen topclub mentaliteit meer heerst. Een keertje niet van Ajax gewonnen. Een keertje geen kampioen of geen prijs. Jullie vinden het allemaal wel nest dat is een mentaliteit die bij Utrecht en NAC past. Niet bij Feyenoord. Er moet gewonnen worden en dat mag je ook eisen van je club. Er moeten dus ook financiële topprestaties geleverd worden.
Jullie laten met de vreugde uitbarstingen rondom de klassieker met alles zien dat jullie het voor lief nemen geen topclub meer te zijn.
En ik zie jullie liever wel als topclub. En ja ik gun jullie zelfs de titel als wij hem niet winnen.
Dit om de doodeenvoudige reden dat dit de enige manier is om de eredivisie interessant te houden. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 19:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan er wel om lachen. Even een vraag voor je. Hoeveel denk je dat er andersom bij jullie om zouden kunnen lachen? Of denk je dat degene die zoiets bij jullie post met pek en veren wordt weggejaagd? Ja dat is een goede vraag. Ik denk dat het heel erg afhangt van de toon. Ik werd overigens getriggerd om eens op jullie forum te kijken doordat een Ajacied (Loetje) op het Feyenoord forum zat. En die werd keurig bejegend. Dus het kan wel ! groet, |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 19:11 schreef remco k het volgende:[..] Dan ken je me heel slecht. Ik vind Feyenoord een geweldige club en heb er zelfs helemaal niets tegen. Alles beter dan psv. Maar jullie praten jezelf zo veel onzin aan. Nu ook weer. Iedereen doet maar alsof het heel normaal is dat die 30 miljoen verbrast is aan tobbende middenmoters terwijl het de mogelijkheid was om door te pakken. En dat begint echt met de supporters. Jullie accepteren het feit dat er geen topclub mentaliteit meer heerst. Een keertje niet van Ajax gewonnen. Een keertje geen kampioen of geen prijs. Jullie vinden het allemaal wel nest dat is een mentaliteit die bij Utrecht en NAC past. Niet bij Feyenoord. Er moet gewonnen worden en dat mag je ook eisen van je club. Er moeten dus ook financiële topprestaties geleverd worden. Jullie laten met de vreugde uitbarstingen rondom de klassieker met alles zien dat jullie het voor lief nemen geen topclub meer te zijn. En ik zie jullie liever wel als topclub. En ja ik gun jullie zelfs de titel als wij hem niet winnen. Dit om de doodeenvoudige reden dat dit de enige manier is om de eredivisie interessant te houden. Wij vinden Feyenoord wel een topclub alleen we missen al anderhalf jaar een Dirk Kuyt die de boel in kleinere wedstrijden ook scherp houdt. Dat lukt Van Persie helaas niet. Terwijl hij het verder natuurlijk geweldig doet, boven verwachting zelfs. En als jullie de boel niet heel snel weten te keren dan sta je eind van het seizoen weer zonder prijzen met je topclub en al je geld op de bank. Dan moeten er meteen weer koppen rollen. Dan heb ik toch liever de sfeer bij Feyenoord waar men wat meer gewend is aan ellende en (bijna) onvoorwaardelijk achter de club blijft staan, ook als het minder gaat.
Ik ben weer pleite, dank voor de gastvrijheid op jullie forum. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 17:16 schreef de kromme2 het volgende:[..] Ja dat is een goede vraag. Ik denk dat het heel erg afhangt van de toon. Ik werd overigens getriggerd om eens op jullie forum te kijken doordat een Ajacied (Loetje) op het Feyenoord forum zat. En die werd keurig bejegend. Dus het kan wel ! groet, Jep. Hoewel ik dat bij 6-2 winst bij op 2 na niet had kunnen doen. Maar het was inderdaad keurig netjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 17:16 schreef de kromme2 het volgende:[..] Ja dat is een goede vraag. Ik denk dat het heel erg afhangt van de toon. Ik werd overigens getriggerd om eens op jullie forum te kijken doordat een Ajacied (Loetje) op het Feyenoord forum zat. En die werd keurig bejegend. Dus het kan wel ! groet, Een normaal gesprek kan ook zeker altijd wel.
Echter een klein beetje triggeren en alles slaat direct op hol. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Was weer een toevalstreffer (overigens verdiend) ... EXCELSIOR - feyenooit 2-1! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nog één keer dan:
Wie had dat gedacht: Van feestje in de kuip, naar in Kralingen onderuit.... :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Deze vind ik persoonlijk nog sterker:
Het blijft lastig om je als grote club te motiveren tegen een kleintje. Ajax had dat vorige week ook! ;-) ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 februari 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vind ik niet kunnen.... maak van vermoord maar "niet gehoord" ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zo maken we van een klote dag,een maandag met een lach. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind van wel en zeg het dan ook. Je wilt niet weten trouwens wat ik van Renato af en toe allemaal doorgestuurd krijg, haha! Moeten ze daar ook maar tegen kunnen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben nog steeds pissed-off!!! |
|
|
|