BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - VVV (zaterdag 2 februari 2019, 19.45) 6-0

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 18:33   quote  deeplink  
Geen uitgebreid topic, wel een topic.

Opstelling Ajax:
Onana, Kristensen, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Dolberg en Tadic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 februari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Ik verwacht, nee, ik eis 7 goals of meer van onze boys.
Helaas ben ik niet de coach van Ajax1, maar 1 van de miljoenen....

Oké, ik ga voor 7-0!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 februari 2019 - 19:08   quote  deeplink  
ok ben er weer klaarmee... weer dolberg, als je het dan toch over credits hebt.. maar zal er vanavond tegen vvv wel weer 1 inschieten en is het weer een toptalent
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 02 februari 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Terwijl ze in Eindhoven de ballenjongens al aan het instrueren zijn voor morgen, kunnen wij voor eventjes het gat tot 2 punten verkleinen. Hoe raar het ook klinkt, wordt dat ondanks een niets zeggende tegenstander nog best lastig. Onze boys zullen vooral nog met vorige week en zichzelf bezig zijn. Een vroege goal zou lekker zijn maa een voorsprong vasthouden is ook nog lastig na de winterstop. Laten we positief blijven en alleen een overwinning eisen. De goals en mooi voetbal komen wel weer.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Ik hoop vooral dat het géén zeer kwakkelende 2-1 overwinning gaat worden,
daar Ajax normaal gesproken met minimaal 3 doelpunten verschil moet winnen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 20:18   quote  deeplink  
Ik kan niet zeggen dat de eerste 30 minuten nou echt indrukwekkend was en creatief.
Ook lichte prikjes met balverlies bij Ajax was even aanwezig.
Ajax komt niet door de verdediging heen van VVV.

Vooralsnog zal het heeeeel erg moeilijk worden om deze wedstrijd met 4-0 of 5-0 te winnen,
daar ik toch wel denk dat VVV zeker 'n tegendoelpunt gaat maken.

Nee, Ajax zit na mijn mening niet goed in de wedstrijd met meer dan 70% balbezit ! ! !

Ik kijk zeker niet raar op als KJH en Neres er alsnog in de tweede helft gaan spelen,
om de wedstrijd echt open te breken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Deze 1-0 voorsprong was wel nodig, om nu de wedstrijd open te kunnen breken.
Nu maar hopen op meer doelpunten voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 20:36   quote  deeplink  
Heb niet het idee dat Ajax er niet voor werkt, wel dat Ajax enorm aangeslagen is van vorige week. Het is vooral gigantisch onzeker... Hopelijk groeit het vertrouwen weer enigzins, want dat zal nodig zijn.

Publiek ook weer schandalig kut en sfeerloos. Was voor de winterstop net ff anders. Steun kan de ploeg nu wel gebruiken
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Wel een mooie doelpunt, 2-0.
Maar Ajax zit niet lekker in de wedstrijd ! ! !
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 20:58 schreef Onze Ajax het volgende:
Wel een mooie doelpunt, 2-0.
Maar Ajax zit niet lekker in de wedstrijd ! ! !
Onzeker, niks meer als dat. Ajax is wel totaal in controle.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:00   quote  deeplink  
2 wereldgoals in zo'n pot. Ook wel grappig.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Zou wel kunnen waarderen dat Ziyech bij 2-0 eens een keer wat minder voor zichzelf gaat. Dat lijkt iedere keer wel een signaal ofzo naar verslapping
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:02   quote  deeplink  
3-0
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Nu op 3 -0.
Hopelijk dat zowel de 4 - 0 als de 5 - 0 nog kan komen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Neem aan dat hij niet langer kan en hij volgende week weer langer kan. Nico was verreweg onze beste man. Wat een beest! Las van de week al bizarre statistieken over Nico
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Wat heeft Blind toch altijd schandalig veel tijd nodig om een bal goed te leggen. Zelfde geldt trouwens voor onze vriend Tadic.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Nou, breng Huntelaar en geef Veltman zijn rentree
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:15   quote  deeplink  
Ziyech... Tering he...
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Hoppa, weer kappen met voetballen na 3-0
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:29   quote  deeplink  
Dat is willen voetballen en gaandeweg weer zekerder worden.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 02 februari 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Toch nog de gehoopte 5 -0.
Maar een goede wedstrijd was het zeker niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Zo spoel je op zijn minst die nederlaag iets weg.

Al is het misschien al beslist, uiteindelijk groei je wel weer qua zelfbeeld
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 februari 2019 - 23:22   quote  deeplink  
Uiteindelijk 6-0. Na een weifelend begin hebben onze jongens zich redelijk herpakt en groeide in de 2e helft toch wel een beetje het zelfvertrouwen. Neres een goede invalbeurt. 5 van de 6 goals van onze voorhoede. Is ook wel weer eens lekker....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 februari 2019 - 17:34   quote  deeplink  
En???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 februari 2019 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2019 - 17:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
En???
precies zoals het is....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 februari 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2019 - 17:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

precies zoals het is....
Dus gewonnen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 februari 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2019 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus gewonnen?
AJAX wint (uiteindelijk) ALTIJD ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 03 februari 2019 - 23:36   quote  deeplink  
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=346038&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

zoals ik zei, schiet een mooi doelpunt erin en het is weer een wereld talent.. nahja ook bij de amateurs worden werelddoelpunten gemaakt, komt gewoon tekort voor de top heel simpel.. tegen vvv kan het nog maar dan houd het op
p111
 p111 - maandag 04 februari 2019 - 09:07   quote  deeplink  
Een prima wedstrijd,te negatief commentaar na het debacle tegen Feyenoord.Tegen dit soort clubs die echt met hun reed voor hun keeper staan is het niet zo makkelijk om daar zonder risico er 6 te scoren,ik heb prachtige doelpunten gezien en een goed verdedigende Kristessen en weer een genot om te kijken naar Nico,en ook een steeds beter wordende Dolberg.Al met al een prima overwinning.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2019 - 21:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

AJAX wint (uiteindelijk) ALTIJD ;-)
Mooi zo, was het nog wat om over naar huis te schrijven?
nummer10
 nummer10 - maandag 04 februari 2019 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 09:07 schreef p111 het volgende:
Een prima wedstrijd,te negatief commentaar na het debacle tegen Feyenoord.Tegen dit soort clubs die echt met hun reed voor hun keeper staan is het niet zo makkelijk om daar zonder risico er 6 te scoren,ik heb prachtige doelpunten gezien en een goed verdedigende Kristessen en weer een genot om te kijken naar Nico,en ook een steeds beter wordende Dolberg.Al met al een prima overwinning.
vvv... dolberg... tja... heeft het talent maar vrees dat zijm mentaliteit het probleem gaat zijn, was al voordat bosz hem erop aansprak..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2019 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=346038&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

zoals ik zei, schiet een mooi doelpunt erin en het is weer een wereld talent.. nahja ook bij de amateurs worden werelddoelpunten gemaakt, komt gewoon tekort voor de top heel simpel.. tegen vvv kan het nog maar dan houd het op
Had gehoord dat hij man van de wedstrijd was en dat hier best bedenkingen bij waren, zeker omdat Tagliafico het meer verdiende. Daarnaast snap ik überhaupt niet dat Overmars de "man van de wedstrijd" beslist! Af en toe vraag ik me af waar die vent de hele wedstrijd gezeten heeft en of hij sowieso wel heeft gezien wat wij zagen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 09:47   quote  deeplink  
Voor mij is Dolberg een "net-niet" voetballer. Hij zal in mijn ogen nooit het niveau behalen wat Ajax nastreeft. En als ik Ajax was zal ik komende zomerstop dan ook gebruiken om door te selecteren en een spits te halen die wel wat meer potentie heeft. Dan Klaas-Jan erachter als back-up en Brobby als 3e spits zijn wedstrijden laten spelen bij Jong Ajax. Heb die jongen nu een aantal keren aan het werk gezien en hij heeft zo'n krachtige kop en schot! Echt een lust om naar te kijken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 04 februari 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 09:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voor mij is Dolberg een "net-niet" voetballer. Hij zal in mijn ogen nooit het niveau behalen wat Ajax nastreeft. En als ik Ajax was zal ik komende zomerstop dan ook gebruiken om door te selecteren en een spits te halen die wel wat meer potentie heeft. Dan Klaas-Jan erachter als back-up en Brobby als 3e spits zijn wedstrijden laten spelen bij Jong Ajax. Heb die jongen nu een aantal keren aan het werk gezien en hij heeft zo'n krachtige kop en schot! Echt een lust om naar te kijken!
mee eens maar zeg dit al een tijdje, echter zijn er genoeg die hem geweldig vinden.. maar ik zie het niet, ja 3 minuten per wedstrijd.. en brobby zegt mij zelf niks eerlijk gezegt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 11:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens maar zeg dit al een tijdje, echter zijn er genoeg die hem geweldig vinden.. maar ik zie het niet, ja 3 minuten per wedstrijd.. en brobby zegt mij zelf niks eerlijk gezegt..
Brobbey speelt bij Ajax o19, is zelf 17 jaar, en heeft daar in 15 competitiewedstrijden in de 019 competitie al voor 18 doelpunten en 2 assists gezorgd. Ik zou hem volgend seizoen plaatsen bij Jong Ajax en als 3e spits bij het eerste neerzetten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 11:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - maandag 04 februari 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 11:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Brobbey speelt bij Ajax o19, is zelf 17 jaar, en heeft daar in 15 competitiewedstrijden in de 019 competitie al voor 18 doelpunten en 2 assists gezorgd. Ik zou hem volgend seizoen plaatsen bij Jong Ajax en als 3e spits bij het eerste neerzetten.
Waar zijn de tijden dat we zo'n jongen gelijk bij Ajax 1 laten spelen? Derde spits bij Ajax 1 heeft onder deze trainer niet zo veel zin want die brengt liever KJH of Dani de Wit bij een ruime voorsprong dan een talent uit de jeugd.
p111
 p111 - maandag 04 februari 2019 - 19:47   quote  deeplink  
Met Dolberg vrees ik dat dit een geldkwestie is,een paar goede wedstrijden en dan hopen ze bij Ajax op een goed bod dan is hij weg.Volgens mij is dat de opdracht voor ten Hag spelen moet hij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 17:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar zijn de tijden dat we zo'n jongen gelijk bij Ajax 1 laten spelen? Derde spits bij Ajax 1 heeft onder deze trainer niet zo veel zin want die brengt liever KJH of Dani de Wit bij een ruime voorsprong dan een talent uit de jeugd.
Ik ben het helemaal met je eens Brandje, maar dat ligt helaas aan de trainer!
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 11:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens maar zeg dit al een tijdje, echter zijn er genoeg die hem geweldig vinden.. maar ik zie het niet, ja 3 minuten per wedstrijd.. en brobby zegt mij zelf niks eerlijk gezegt..
Er zijn er maar weinig die hem geweldig vinden. Je bent woorden aan het verdraaien. Vaak gaat over over Huntelaar of Dolberg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 februari 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn er maar weinig die hem geweldig vinden. Je bent woorden aan het verdraaien. Vaak gaat over over Huntelaar of Dolberg.
uuh nee niet echt.. sommigen vonden hem een super talent en dat zijn dip maar tijdelijk was, ik zei het al in de 2de seizoenshelft onder bosz.. heeft een half jaar boven zijn kunnen gevoetbalt, talent ? ja.. mentaliteit ? nee
remco k
 remco k - dinsdag 05 februari 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2019 - 16:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuh nee niet echt.. sommigen vonden hem een super talent en dat zijn dip maar tijdelijk was, ik zei het al in de 2de seizoenshelft onder bosz.. heeft een half jaar boven zijn kunnen gevoetbalt, talent ? ja.. mentaliteit ? nee
Je bent woorden aan het verdraaien dat sommigen hem nog steeds een superspits zouden vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 februari 2019 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2019 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent woorden aan het verdraaien dat sommigen hem nog steeds een superspits zouden vinden.
duurde alleen wellang voor dat men het zag..
remco k
 remco k - dinsdag 05 februari 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2019 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

duurde alleen wellang voor dat men het zag..
Nee hoor. Sommige mensen geven spelers gewoon tijd. Net zoals jij groot fan bent van ten Hag terwijl die regelmatig laat zien nog veel grove fouten te maken.

En Dolberg is voor mij totaal niet afgeschreven.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 februari 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2019 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Sommige mensen geven spelers gewoon tijd. Net zoals jij groot fan bent van ten Hag terwijl die regelmatig laat zien nog veel grove fouten te maken.

En Dolberg is voor mij totaal niet afgeschreven.
is dat zo ? moet je toch echt beter lezen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - VVV (zaterdag 2 februari 2019, 19.45) 6-0









0.0110630