BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schouten als vervanger de jong!?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
adriu
 adriu - maandag 04 februari 2019 - 12:54   quote  deeplink  
Excelsior speler is een heel goeden vervanger van Franky de jong is zelfs een betere verdediger dan de jong 1 is sterk aan de bal 2 verdedig zeer goed 3 heef heel veel spel in zicht 4 heef lengte 5 is fel in duels, dus een Ajax speler.
adriu
 adriu - maandag 04 februari 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 12:54 schreef adriu het volgende:
Excelsior speler schouten is een heel goeden vervanger van Franky de jong is zelfs een betere verdediger dan de jong 1 is sterk aan de bal 2 verdedig zeer goed 3 heef heel veel spel in zicht 4 heef lengte 5 is fel in duels, dus een Ajax speler.
JOOD
 JOOD - maandag 04 februari 2019 - 13:27   quote  deeplink  
Heb liever een Zuid-Amerikaanse pitbull. Iemand die gas geeft voor 150%, 90 minuten lang. Die de zaak opnaait tijdens de wedstrijd en op scherp zet. Die missen we. Creativiteit genoeg, mentaliteit te weinig.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 04 februari 2019 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 13:27 schreef JOOD het volgende:
Heb liever een Zuid-Amerikaanse pitbull. Iemand die gas geeft voor 150%, 90 minuten lang. Die de zaak opnaait tijdens de wedstrijd en op scherp zet. Die missen we. Creativiteit genoeg, mentaliteit te weinig.
Gaat een beetje lastig als je refereert aan het huidige team, waarvan de gros vertrekt.

Schone moet je door selecteren, De jong vertrekt en wellicht Van der Beek ook.

Dan moet 3 type voetballers gaan selecteren voor verschillende rollen voor op het middenveld.
1. Type Enoh/Gatusso/Nigel de Jong
2. Type Frenkie De Jong/Pirlo
3. Type Litmanen/Siem de Jong of Eriksen/Ziyech.

Type 3 is best lastig. De een is meer een doelpunten maker, de ander is meer een speler die andere doelpunten laat maken.
Brandje
 Brandje - maandag 04 februari 2019 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 14:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Gaat een beetje lastig als je refereert aan het huidige team, waarvan de gros vertrekt.

Schone moet je door selecteren, De jong vertrekt en wellicht Van der Beek ook.

Dan moet 3 type voetballers gaan selecteren voor verschillende rollen voor op het middenveld.
1. Type Enoh/Gatusso/Nigel de Jong
2. Type Frenkie De Jong/Pirlo
3. Type Litmanen/Siem de Jong of Eriksen/Ziyech.

Type 3 is best lastig. De een is meer een doelpunten maker, de ander is meer een speler die andere doelpunten laat maken.
Even een vraag! Jij vind Frenkie en Pirlo dezelfde type spelers? Dat geldt ook voor Siem en Jari?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 februari 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 17:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Even een vraag! Jij vind Frenkie en Pirlo dezelfde type spelers? Dat geldt ook voor Siem en Jari?
Hahahaha
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2019 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 17:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Even een vraag! Jij vind Frenkie en Pirlo dezelfde type spelers? Dat geldt ook voor Siem en Jari?
Hahahahaha. Heerlijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 februari 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2019 - 17:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Even een vraag! Jij vind Frenkie en Pirlo dezelfde type spelers? Dat geldt ook voor Siem en Jari?
Frenkie en Pirlo waren voorbeelden voor spelers die goed zijn in passing en voor de verdediging spelen. Dat type voetballer bedoelde ik.

Siem en Jari waren voorbeelden voor spelers die voor de goal komen en makkelijk scoren. Hoe je scoort is dan niet van belang. Siem heeft ook andere rollen gespeeld maar ik bedoelde de rol van Siem onder Jol en toen hij achter pantelic speelde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 februari 2019 - 09:15   quote  deeplink  
Dus omdat hij een paar leuke wedstrijden speelt bij Excelsior is hij gelijk een speler die Frenkie moet vervangen?? Daarnaast duurde het nog anderhalf jaar voordat Frenkie echt speler van het eerste werd (hij mocht wel al meetrainen en af en toe invallen bij het eerste, maar speelde voornamelijk bij Jong Ajax).

Ik zou dus gaan voor een speler die een directe vervanger is en niet 1 die eerst nog een jaar zal moeten rijpen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 februari 2019 - 09:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2019 door Ajax Warrior --
adriu
 adriu - vrijdag 08 februari 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2019 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:ik volg schouten zo een 3 jaar hij heef alles wat een voetballer moet hebben voor Ajax en zal me niets verbazen dat hij over 2 jaar al veel beter dan de jong word in mijn ogen is het een centrale midden velde ik hoop dat Ajax hem haal zullen ze geen spijt van krijgen
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 08 februari 2019 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2019 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dus omdat hij een paar leuke wedstrijden speelt bij Excelsior is hij gelijk een speler die Frenkie moet vervangen?? Daarnaast duurde het nog anderhalf jaar voordat Frenkie echt speler van het eerste werd (hij mocht wel al meetrainen en af en toe invallen bij het eerste, maar speelde voornamelijk bij Jong Ajax).

Ik zou dus gaan voor een speler die een directe vervanger is en niet 1 die eerst nog een jaar zal moeten rijpen!
Ik zou ook minimaal twee stappen vooruit kijken, om namelijk (wat mij betreft) meteen twee hele goede topaankopen te doen daar zowel mentaal als fysiek, en niet meteen een te jong iemand ervoor terug te halen.

Met het halen van jonge spelers gaat Ajax dan weer terug naar af wat juist niet moet, terwijl Ajax volop in de belangstelling staat door de stijgende lijn die ze reeds zijn ingegaan.
remco k
 remco k - vrijdag 08 februari 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2019 - 15:10 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ik zou ook minimaal twee stappen vooruit kijken, om namelijk (wat mij betreft) meteen twee hele goede topaankopen te doen daar zowel mentaal als fysiek, en niet meteen een te jong iemand ervoor terug te halen.

Met het halen van jonge spelers gaat Ajax dan weer terug naar af wat juist niet moet, terwijl Ajax volop in de belangstelling staat door de stijgende lijn die ze reeds zijn ingegaan.
Onze beste lees duurste twee jongens zijn juist de jongens zoals jij ze niet wil zien komen.
adriu
 adriu - dinsdag 12 februari 2019 - 10:15   quote  deeplink  
over een paar jaar kan AJAX geen spelers meer halen zo als schouten want dan kosten ze over de 15.000.000 of meer in Nederland en dan heb ik het niet eens over het buiten land die zijn dan Onbetaal baar geworden voor Nederlandse top clubs
Brandje
 Brandje - dinsdag 12 februari 2019 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2019 - 10:15 schreef adriu het volgende:
over een paar jaar kan AJAX geen spelers meer halen zo als schouten want dan kosten ze over de 15.000.000 of meer in Nederland en dan heb ik het niet eens over het buiten land die zijn dan Onbetaal baar geworden voor Nederlandse top clubs
Spannend verhaal. Nergens op gebaseerd. Doen we niks mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schouten als vervanger de jong!?









0.0083580