BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Nac om 12.15 uur

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 10:47   quote  deeplink  
Nou heren kom er maar in, hoeveel word het ? kan ajax de motivatie opbrengen zoals tegen de Cl tegenstanders ? we gaan het zien..
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 11:25   quote  deeplink  
zo te zien heeff tenhag het begrepen, neres tadic ziyech.. diepgang, variatie, wisselingen van possitie.. gewoon erg moeilijk verdedigen voor een tegenstander.. na bayern en real het zo lastig te hebben gemaakt kan je ook gewoon simpelweg niet om dit trio heen in de voorhoede..
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:
zo te zien heeff tenhag het begrepen, neres tadic ziyech.. diepgang, variatie, wisselingen van possitie.. gewoon erg moeilijk verdedigen voor een tegenstander.. na bayern en real het zo lastig te hebben gemaakt kan je ook gewoon simpelweg niet om dit trio heen in de voorhoede..
Wel heel erg laat.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel heel erg laat.
vind ik zelf ook.. maar er waren mensen die perse dolberg erin wouden zien.. heeft genoeg kansen nu gehad in mijn ogen en mat het simpel weg niet waar.. en als het nergens meer om ging, kan je dat allemaal prima proberen en hem vertrouwen proberen tegeven maar niet nu.. daarbij is neres simpel weg gewoon vele malen gevaarlijker dan dolberg
jodocus
 jodocus - zondag 17 februari 2019 - 11:39   quote  deeplink  
nou zou mij benieuwen , tadic wederom spits , ik denk een goede zaak , maar we zullen zien
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 februari 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Ach, iedereen weet dat Ajax met minimaal 4 - 1 moet winnen.
Ik ben echt benieuwd of Ten Hag extra erbij geleed heeft na de wedstrijd tegen Real Madrid.

Maar NAC zal eerst met een dubbel geparkeerde bus voor hun eigen doel spelen om de schade te beperken.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind ik zelf ook.. maar er waren mensen die perse dolberg erin wouden zien.. heeft genoeg kansen nu gehad in mijn ogen en mat het simpel weg niet waar.. en als het nergens meer om ging, kan je dat allemaal prima proberen en hem vertrouwen proberen tegeven maar niet nu.. daarbij is neres simpel weg gewoon vele malen gevaarlijker dan dolberg
Niemand hier die geroepen heeft dat Dolberg er perse in moet. Echt niemand.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 februari 2019 - 12:25   quote  deeplink  
De eerste tien minuten begonnen we gretig.
Had wel al 2 -0 kunnen / moeten staan, na de actie's van zowel Neres en Tadic.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 12:30   quote  deeplink  
Ajax goed begonnen . Nu wel snel belonen met een goal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 12:39   quote  deeplink  
Wat is Ziyech toch allemaal aan het doen.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 12:40   quote  deeplink  
Ajax na de eerste 13 minuten slordiger geworden en combinaties te ver aan het doorvoeren.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 12:46   quote  deeplink  
En na die 13 minuten is het gewoon slecht.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 februari 2019 - 12:47   quote  deeplink  
Had allang 3 - 0 moeten staan ! ! !
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 12:52   quote  deeplink  
Kan niet anders dan op de stip gaan. De arm gaat naar dr bal.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 februari 2019 - 12:55   quote  deeplink  
Nu dan wel de zeer magere 1 -0, daar het allang 3 - 0 had moeten staan.
Maar nu moét NAC wel komen ! ! !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 februari 2019 - 12:58   quote  deeplink  
Vind Ziyech echt niet goed vandaag! Lijkt alsof hij vooral tegen zichzelf speelt.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vind Ziyech echt niet goed vandaag! Lijkt alsof hij vooral tegen zichzelf speelt.
Zowel hij als Neres komen totaal niet in hun spel.
Enigma
 Enigma - zondag 17 februari 2019 - 13:09   quote  deeplink  
Neres is juist prima. Er is gewoon niemand om goed op af te spelen.
Zyech, Blind en de Jong zwaar onder de maat.

Hag moet ballen tonen a la Bommel en nu zyech wisselen, spits erin. Voor blind geen alternatief helaas en de jong ook niet. Wat een slecht en ongeïnspireerd zootje. Bah. Kun je een keer weer doelpunten inlopen... ruk ruk
Ruk
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 13:09 schreef Enigma het volgende:
Neres is juist prima. Er is gewoon niemand om goed op af te spelen.
Zyech, Blind en de Jong zwaar onder de maat.

Hag moet ballen tonen a la Bommel en nu zyech wisselen, spits erin. Voor blind geen alternatief helaas en de jong ook niet. Wat een slecht en ongeïnspireerd zootje. Bah. Kun je een keer weer doelpunten inlopen... ruk ruk
Ruk
Sorry. Maar komt geen man voorbij en zoekt geen enkele diepte waardoor zowel de jong als schone die pass niet kan geven.

Eens wat Ziyech en blind betreft. Die zijn beiden matig. Ook mazraoui matig.

Eigenlijk heel Ajax gewoon heel goed het eerste kwartier. Daarna eigenlijk ook gewoon allemaal niet goed.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Ajax een stuk beter begonnen in de tweede helft.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:34   quote  deeplink  
Tsjaa. En wat dan nu hè.

De real variant met Tadic op 9 lukte dus totaal niet vandaag. Nu 4 omzettingen voorin en nu loopt het wel.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:35   quote  deeplink  
Overigens dus een keer een goed gelukte wissel van ten Hag. Dat gebeurt hem niet al te vaak.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:37   quote  deeplink  
Overigens Ziyech op 10 speelt ook geen goede tweede helft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 februari 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Zo mooi voor Veltman dit!
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:57   quote  deeplink  
Zeker. Dat is terecht dat ie er weer bij komt
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 14:06   quote  deeplink  
Ondanks een hele matige periode in de eerste helft uiteindelijk een prima overwinning. Prima goals gezien en eigenlijk geen echte uitblinkers. Dolberg speelde een goede invalbeurt. Tagliafico deed eigenlijk alles goed.

Neres Ziyech blind en mazraoui echt gewoon matig vandaag.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 14:21   quote  deeplink  
kerel kijkt compleet andere wedstrijden.. eerste helft ok.. 2de helft gewoon prima van de spelers die jij benoemt.. dolberg indd prima ingevallen en zag er eindelijk een keer gretig uit.. maar vind het vreemd dat je frenkie nooit benoemd als die niet goed speelt.. want ook hij deed vrij weinig..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 februari 2019 - 16:05   quote  deeplink  
Ik ga voor 5-0
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 17:03   quote  deeplink  
bedankt frenkie dat je het zelf ook zegt, scheelt mij een berg uitleg/discussies hier ;)

"Ook De Jong zelf zit weer beter in zijn vel. Vlak na de winterstop werd bekend dat hij in de zomer naar FC Barcelona vertrekt, waarna hij prompt wat minder begon te spelen. Hij geeft nu toe: “De eerste wedstrijd na de winterstop was wat minder vrij, wat minder onbevangen. Ik weet niet wat het was, misschien speelt het dan toch een beetje in je hoofd. De laatste twee wedstrijden was het weer wat beter en nu moet ik zorgen dat het weer beter wordt.”
Brandje
 Brandje - zondag 17 februari 2019 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:05 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ga voor 5-0
Ik zou de toto invullen als ik jou was hahahaha
Brandje
 Brandje - zondag 17 februari 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 13:37 schreef remco k het volgende:
Overigens Ziyech op 10 speelt ook geen goede tweede helft.
Jawel Ziyech speelde prima. Niet alles lukte maar in het stadion kon je heel goed zien dat hij speelde zoals een nummer tien bij Ajax hoort te spelen. Zelf kansen creëren, (voor)assists geven. Constant druk zetten. Zoals het na rust stond mag het van mij zo blijven.
Dolberg begint weer wat van zijn oude vorm terug te vinden met als resultaat een heerlijke goal. Maar mijn god wat kan ik genieten van Nico. Qua kapsel de ideale schoonzoon maar die vuurspuwende ogen van hem daar word je bang van hoor.
Lasse, ben dankbaar voor zijn goals en vrije trappen maar hij kan het gewoon niet meer belopen. Net als tegen Madrid liet hij vandaag wederom grote gaten vallen op het middenveld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 februari 2019 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zou de toto invullen als ik jou was hahahaha
daar doe ik niet aan ;-)
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:
bedankt frenkie dat je het zelf ook zegt, scheelt mij een berg uitleg/discussies hier ;)

"Ook De Jong zelf zit weer beter in zijn vel. Vlak na de winterstop werd bekend dat hij in de zomer naar FC Barcelona vertrekt, waarna hij prompt wat minder begon te spelen. Hij geeft nu toe: “De eerste wedstrijd na de winterstop was wat minder vrij, wat minder onbevangen. Ik weet niet wat het was, misschien speelt het dan toch een beetje in je hoofd. De laatste twee wedstrijden was het weer wat beter en nu moet ik zorgen dat het weer beter wordt.”
De eerste wedstrijd. Top man dat je dat aanhaalt. En minder is wat anders dan slecht
Daarnaast roep je dat ie uberhaubt nog amper wat goeds heeft laten zien. Hij zegt dat ie een wedstrijd minder was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jawel Ziyech speelde prima. Niet alles lukte maar in het stadion kon je heel goed zien dat hij speelde zoals een nummer tien bij Ajax hoort te spelen. Zelf kansen creëren, (voor)assists geven. Constant druk zetten. Zoals het na rust stond mag het van mij zo blijven.
Dolberg begint weer wat van zijn oude vorm terug te vinden met als resultaat een heerlijke goal. Maar mijn god wat kan ik genieten van Nico. Qua kapsel de ideale schoonzoon maar die vuurspuwende ogen van hem daar word je bang van hoor.
Lasse, ben dankbaar voor zijn goals en vrije trappen maar hij kan het gewoon niet meer belopen. Net als tegen Madrid liet hij vandaag wederom grote gaten vallen op het middenveld.
net als tegen madrid ? was 1 van de betere middenvelders.. op geen foutje kunnen betrappen.. was gewoon een tactische wissel, controleur voor een aanvaller omdat nac met 5 verdedigers speelde..
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste wedstrijd. Top man dat je dat aanhaalt. En minder is wat anders dan slecht
Daarnaast roep je dat ie uberhaubt nog amper wat goeds heeft laten zien. Hij zegt dat ie een wedstrijd minder was.
hoeveel wedstrijden hebben we gehad na de winterstop ? als je minder bent speel je dus slecht vond je vandaag toch ook van ziyech ? wat overigens cult was want speelde gewoon prima de 2de helft, als dejong echt zo het spel bepaald als wat jij zegt dan speelde we wel in een hoger tempo toch ? of mag ik het hem dan aanrekenen als we te langzaam spelen, want hij bepaald het tempo toch ?
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

net als tegen madrid ? was 1 van de betere middenvelders.. op geen foutje kunnen betrappen.. was gewoon een tactische wissel, controleur voor een aanvaller omdat nac met 5 verdedigers speelde..
Niet echt. Van de beek ging namelijk naast Frenkie spelen. Dus tactisch veranderde dat niet heel veel.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jawel Ziyech speelde prima. Niet alles lukte maar in het stadion kon je heel goed zien dat hij speelde zoals een nummer tien bij Ajax hoort te spelen. Zelf kansen creëren, (voor)assists geven. Constant druk zetten. Zoals het na rust stond mag het van mij zo blijven.
Dolberg begint weer wat van zijn oude vorm terug te vinden met als resultaat een heerlijke goal. Maar mijn god wat kan ik genieten van Nico. Qua kapsel de ideale schoonzoon maar die vuurspuwende ogen van hem daar word je bang van hoor.
Lasse, ben dankbaar voor zijn goals en vrije trappen maar hij kan het gewoon niet meer belopen. Net als tegen Madrid liet hij vandaag wederom grote gaten vallen op het middenveld.
Sorry. Echt oneens. Zat er gister met druk zetten vaak naast. Zijn voorzetten waren gewoon kut. Je zag hem ook een aantal keer heel gefrustreerd over zijn eigen acties.

Was gister niet goed in mijn beleving. En dat kan best een keer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 februari 2019 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jawel Ziyech speelde prima. Niet alles lukte maar in het stadion kon je heel goed zien dat hij speelde zoals een nummer tien bij Ajax hoort te spelen. Zelf kansen creëren, (voor)assists geven. Constant druk zetten. Zoals het na rust stond mag het van mij zo blijven.
Dolberg begint weer wat van zijn oude vorm terug te vinden met als resultaat een heerlijke goal. Maar mijn god wat kan ik genieten van Nico. Qua kapsel de ideale schoonzoon maar die vuurspuwende ogen van hem daar word je bang van hoor.
Lasse, ben dankbaar voor zijn goals en vrije trappen maar hij kan het gewoon niet meer belopen. Net als tegen Madrid liet hij vandaag wederom grote gaten vallen op het middenveld.
Iemand afzeiken die woensdag tegen Madrid gewoon een hele goede pot speelde. Maar omdat hij je favoriet niet is wordt het afkraken makkelijker. Daarnaast niet erkennen dat Ziyech gewoon geen gelukkige pot speelde. Zeker de eerste helft niet. Veel te vaak balverlies, en leek vooral met zichzelf aan het stoeien. Overigens vond ik Blind ook de eerste helft totaal niet goed staan, zelfs een beetje laks. En die wordt hier continu niet benoemd. En die speelt al weken drama, maar Schöne bekt makkelijker natuurlijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 februari 2019 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Echt oneens. Zat er gister met druk zetten vaak naast. Zijn voorzetten waren gewoon kut. Je zag hem ook een aantal keer heel gefrustreerd over zijn eigen acties.

Was gister niet goed in mijn beleving. En dat kan best een keer.
Inderdaad. Speelde gisteren echt ongelukkig en dat was, gezien zijn spel van de afgelopen tijd, echt raar om te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 08:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iemand afzeiken die woensdag tegen Madrid gewoon een hele goede pot speelde. Maar omdat hij je favoriet niet is wordt het afkraken makkelijker. Daarnaast niet erkennen dat Ziyech gewoon geen gelukkige pot speelde. Zeker de eerste helft niet. Veel te vaak balverlies, en leek vooral met zichzelf aan het stoeien. Overigens vond ik Blind ook de eerste helft totaal niet goed staan, zelfs een beetje laks. En die wordt hier continu niet benoemd. En die speelt al weken drama, maar Schöne bekt makkelijker natuurlijk!
Blind niet benoemd? Die wordt hier constant bekritiseerd. Verder eens hoor. Maar gister speelde het middenveld beter na de omzetting. En dat ondanks dat Ziyech niet goed was.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 februari 2019 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind niet benoemd? Die wordt hier constant bekritiseerd. Verder eens hoor. Maar gister speelde het middenveld beter na de omzetting. En dat ondanks dat Ziyech niet goed was.
Blind wordt enkel echt bekritiseerd door mij en AkaS. Ben het ermee eens dat het gisteren beter was na de omzetting, maar dat heeft niets te maken met Schöne. Je had namelijk net zo goed Blind kunnen wisselen, want aanvallend stelde NAC er niet heel veel tegenover.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 februari 2019 - 09:30   quote  deeplink  
Maar de 3 punten zijn binnen en we zijn er weer 2 ingelopen. Toch denk ik weleens terug aan de wedstrijden waarin we nodeloos punten hebben verspeeld door slecht ingrijpen van Ten Hag, maar ook door de slechte instelling van de spelers. We hadden gewoon bovenaan kunnen staan. Ja je mag uit verliezen van feijenoord en pisvee, maar zeker niet punten verspelen in eigen huis tegen Heracles en Heerenveen en uit tegen Heracles. Dat zijn 7 onnodige verliespunten die ons eigenlijk allang de koppositie hadden kunnen bezorgen!!

Ik verwacht volgende week eigenlijk geen puntverlies van pisvee in eigen stadion tegen feijenoord, simpelweg omdat ze in Rotjeknor enkel bezig zijn met de midweekse bekerwedstrijd tegen Ajax. Daar hebben zij, mede door hun voordeel bij de bekerloting, al hun vertrouwen opgelegd in de kans zo snel mogelijk Europees voetbal binnen te hengelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2019 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 18 februari 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 09:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar de 3 punten zijn binnen en we zijn er weer 2 ingelopen. Toch denk ik weleens terug aan de wedstrijden waarin we nodeloos punten hebben verspeeld door slecht ingrijpen van Ten Hag, maar ook door de slechte instelling van de spelers. We hadden gewoon bovenaan kunnen staan. Ja je mag uit verliezen van feijenoord en pisvee, maar zeker niet punten verspelen in eigen huis tegen Heracles en Heerenveen en uit tegen Heracles. Dat zijn 7 onnodige verliespunten die ons eigenlijk allang de koppositie hadden kunnen bezorgen!!

Ik verwacht volgende week eigenlijk geen puntverlies van pisvee in eigen stadion tegen feijenoord, simpelweg omdat ze in Rotjeknor enkel bezig zijn met de midweekse bekerwedstrijd tegen Ajax. Daar hebben zij, mede door hun voordeel bij de bekerloting, al hun vertrouwen opgelegd in de kans zo snel mogelijk Europees voetbal binnen te hengelen.
kan het niet beter verwoorden eigenlijk.. jij zegt teminste slecht ingrijpen tenhag EN slechte instelling van de spelers.. gewoon compleet gelijk ! en kakkerlakken inderdaad, die gaan op 50% spelen en gaan vol voor de beker helaas..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 februari 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 09:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan het niet beter verwoorden eigenlijk.. jij zegt teminste slecht ingrijpen tenhag EN slechte instelling van de spelers.. gewoon compleet gelijk ! en kakkerlakken inderdaad, die gaan op 50% spelen en gaan vol voor de beker helaas..
Vergeet niet dat AZ nu nog mmaar 2 punten achter feyenoord staat en het lijkt mij toch niet dat ze die 3e plek laten lopen omdat ze eigenlijk zeker weten/denken dat ze toch nog wel een keer van ons winnen op 27 februari. Denk ook niet dat onze jongens zich nog een keer in zo'n korte periode voor een 2e keer zullen laten afbluffen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Nac om 12.15 uur









0.0065839