BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt vervanger De Jong voor 12 miljoen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 26 maart 2019 - 00:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax haalt vervanger De Jong voor ?12 miljoen' (Ajax1.nl)

remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2019 - 08:31   quote  deeplink  
Op jacht naar versterking heeft Ajax de eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De Amsterdammers hebben met Standard Luik een akkoord bereikt over de transfer van middenvelder Razvan Marin. De 22-jarige Roemeens international komt voor twaalf miljoen euro over en tekent een contract voor vijf jaar in de hoofdstad.

Ajax volgt Marin al langere tijd, waarbij zowel de scouting als de technische staf met trainer Erik ten Hag al meermalen een zeer positief advies afgaf. De Roemeen wordt gezien als de ideale verbindingsspeler die vaak voor de voetballende oplossing kiest. Dit seizoen is hij al goed voor vijf doelpunten en vijf assists.

Marin kwam ruim twee jaar geleden over van FC Viitorul Constanta en ontpopte zich tot sterkhouder van Standard Luik. 'Een heel goede speler', aldus Ruud Vormer, die in de afgelopen seizoenen met Club Brugge al vaak op het middenveld tegenover Marin stond. 'Hij heeft power in zijn spel en een goede trap. Op de posities van 6 en 8 kan hij prima uit de voeten. Marin behoort tot de betere middenvelders in de Belgische competitie en is heel dynamisch.'
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2019 - 08:32   quote  deeplink  
Nog niet bevestigd door Ajax zelf. Maar wel heel hardnekkig, ook VI meld een overeenkomst.

Een verrassende aankoop.
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2019 - 09:03   quote  deeplink  
Update 26 maart 8.48 uur - Razvan Marin ontkent akkoord met Ajax: ‘Ik weet van niets’
Razvan Marin zou op weg zijn naar Ajax, maar de Roemeense middenvelder van Standard Luik houdt de boot af. “Ik weet van niets", laat hij weten aan Digisport."Of ik bij Ajax zou willen spelen? Ik weet het niet. We gaan het zien. Ik denk alleen maar aan de wedstrijd tegen de Faeröer Eilanden." Volgens De Telegraaf moet Marin alleen nog medisch gekeurd worden en zou er een mondeling akkoord zijn over een vijfjarig contract. Ajax betaalt volgens de krant circa twaalf miljoen euro aan Standard Luik.
p111
 p111 - dinsdag 26 maart 2019 - 09:38   quote  deeplink  
Net even wat filmpjes bekeken,die waren niet verkeerd dit type voetballer zoals ik hem in die filmpjes zie zou het voor Ajax zeker een aanwinst zijn.Maar goed we wachten af het moet eerst officieel zijn,en dan moet ik hem eerst zien tegen grote tegenstanders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 maart 2019 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2019 - 09:38 schreef p111 het volgende:
Net even wat filmpjes bekeken,die waren niet verkeerd dit type voetballer zoals ik hem in die filmpjes zie zou het voor Ajax zeker een aanwinst zijn.Maar goed we wachten af het moet eerst officieel zijn,en dan moet ik hem eerst zien tegen grote tegenstanders.
Weet je wat het is, we hebben veel spelers die het altijd wel goed doen tegen de grote ploegen in de grote wedstrijden.

Ik wil weleens een speler erbij die het juist altijd goed doet tegen de kleintjes, daar de inzet toont die nodig is en het elftal daarmee inspireert, als dat soort spelers minder opvallen in de grote wedstrijden kan ik daar prima mee leven.
p111
 p111 - dinsdag 26 maart 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Wat ik lees dat het een winnaar is die de power en de wil heeft,dat soort spelers kunnen dat extra zetje zijn in de zg kleine wedstrijden.Ik zie dat ook bij Nico echte winnaarsmentaliteiet die kunnen wij wel gebruiken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 maart 2019 - 13:43   quote  deeplink  
Via zijkanalen in mijn omgeving, hoorde ik dat het een zeer goede (top)speler moet zijn waar we met z'n allen erg veel plezier van zouden moeten krijgen / houden.

Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn, dan zal hij met misschien drie jaar wel eens weggekocht kunnen worden voor een vette (hoofd)prijs, ruim boven de € 60 miljoen ? ? ?

Financieel gezien is Ajax toch al lekker bezig. Gewoon lekker doorgaan, hiermee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 maart 2019 door Onze Ajax --
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 26 maart 2019 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2019 - 13:43 schreef Onze Ajax het volgende:
Via zijkanalen in mijn omgeving, hoorde ik dat het een zeer goede (top)speler moet zijn waar we met z'n allen erg veel plezier van zouden moeten krijgen / houden.

Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn, dan zal hij met misschien drie jaar wel eens weggekocht kunnen worden voor een vette (hoofd)prijs, ruim boven de € 60 miljoen ? ? ?

Financieel gezien is Ajax toch al lekker bezig. Gewoon lekker doorgaan, hiermee.
Hij is er nog niet eens en je praat al over verkopen. Lekker man.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 maart 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2019 - 15:13 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Hij is er nog niet eens en je praat al over verkopen. Lekker man.
Jij weet zelf ook wel, hoe de voetbalzaken in elkaar zit.
Contracten zijn er om afgekocht te worden, daar dit de afgelopen vijf a tien jaar wel bewezen is.

Waarom is Frenkie de Jong dan weggekocht bij Ajax ? ? ? ?
Zo is dat vaker gebeurd bij Ajax, met meerdere spelers ! ! !
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 26 maart 2019 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2019 - 16:25 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Jij weet zelf ook wel, hoe de voetbalzaken in elkaar zit.
Contracten zijn er om afgekocht te worden, daar dit de afgelopen vijf a tien jaar wel bewezen is.

Waarom is Frenkie de Jong dan weggekocht bij Ajax ? ? ? ?
Zo is dat vaker gebeurd bij Ajax, met meerdere spelers ! ! !
Ja tuurlijk iedereen begrijpt hoe het werkt. Maar om als supporter al over verkoop te praten terwijl hij nog helemaal niks heeft gedaan voor Ajax. Eerst maar eens van de speler genieten als het dan al zover mag komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt vervanger De Jong voor 12 miljoen'









0.0045769