BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 17 april 2019 - 08:54   quote  deeplink  
Zodra de tegenstander bekend is, maak ik hiervan het wedstrijd topic. Hoewel het best mogelijk gaat zijn dat we een seizoen gaan hebben zonder prijs, is dit waanzinnig

CL pot nummer 17 en 18 komen eraan. Zonder schorsingen door gekomen.

Het zijn de Spurs geworden, knap hoor. Ook die zijn favoriet en zullen meer dan ooit het gevoel hebben de CL te kunnen winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 april 2019 - 09:07   quote  deeplink  
spurs
p111
 p111 - woensdag 17 april 2019 - 09:41   quote  deeplink  
(Spurs), maar mannen wat een heerlijke avond,nog lekkerder waren de appjes die ik kreeg van wat Feyenoorders voor de wedstrijd met een filmpje van Juventus die over Ajax heen zouden walsen.En tijdens de wedstrijd appte ze dat de scheidsrechter voor Ajax was, ha ha heerlijk die kakkerlakjes hebben een klote avond gehad.We hebben geschiedenis gemaakt met onze godenzonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2019 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 april 2019 - 09:54   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=275835

hahahaha kwam ik tegen
Loetje
 Loetje - woensdag 17 april 2019 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=275835

hahahaha kwam ik tegen
Vooralsnog gewoon een feit gap en nog steeds niet realistisch.

Het bizarre is namelijk dat je Bayern, Real en Juve weg speelt, maar mogelijk als je wilt winnen nog City en Barca wachten...
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 10:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooralsnog gewoon een feit gap en nog steeds niet realistisch.

Het bizarre is namelijk dat je Bayern, Real en Juve weg speelt, maar mogelijk als je wilt winnen nog City en Barca wachten...
Ik vraag mij oprecht af hoeveel kans wij zouden maken tegen deze twee ploegen. Beide ploegen laten namelijk zien heel beel moeite te hebben met ploegen die veel druk geven. Alleen doet vrijwel niemand dat. Ajax kan dat dus als geen ander.

Wat is er tactisch mogelijk tegen deze twee ploegen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 april 2019 - 12:21   quote  deeplink  
Ik wil graag City! Sorry maar Spurs bekt iets kleiner qua naam!
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik wil graag City! Sorry maar Spurs bekt iets kleiner qua naam!
Spurs porto en Ajax zijn de drie underdogs nog in de race. Als je tegen de grootste clubs speelt. Ben je ten alles rijde de underdog. En weet je dus ook dat je altijd top moet zijn en alles moet geven.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 12:31   quote  deeplink  
City speelt uiteindelijk ook maar op 1 manier. Volle bak vooruit. Tottenham speelt vaker op verschillende manieren.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 12:32   quote  deeplink  
Harry Kane trouwens de rest van het seizoen uitgeschakeld door die enkelblessure?
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 12:48   quote  deeplink  
Alleen barca van de overige ploegen die spelers rust kan geven. Liverpool City strijden volle bak voor de titel. Tottenham strijd vol gas voor een plek bij de eerste 4.
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 april 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 10:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooralsnog gewoon een feit gap en nog steeds niet realistisch.

Het bizarre is namelijk dat je Bayern, Real en Juve weg speelt, maar mogelijk als je wilt winnen nog City en Barca wachten...
bedoelde dit stukje met name..

De gouden jaren zeventig, waarin zowel Feyenoord (1x) als Ajax (3x) de Europa Cup I won, of de jaren negentig waarin Ajax domineerde, zijn inmiddels al niet meer dan een vreugdevolle herinnering aan betere tijden. Het grote geld domineert in het huidige topvoetbal en daar zijn de clubs uit de internationaal bescheiden Eredivisie simpelweg niet meer tegen opgewassen.

en dat zijn we dus wel.. en dit is niet iets wat perongeluk is, ajax is echt bezig met iets prachtigs tebouwen..
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bedoelde dit stukje met name..

De gouden jaren zeventig, waarin zowel Feyenoord (1x) als Ajax (3x) de Europa Cup I won, of de jaren negentig waarin Ajax domineerde, zijn inmiddels al niet meer dan een vreugdevolle herinnering aan betere tijden. Het grote geld domineert in het huidige topvoetbal en daar zijn de clubs uit de internationaal bescheiden Eredivisie simpelweg niet meer tegen opgewassen.

en dat zijn we dus wel.. en dit is niet iets wat perongeluk is, ajax is echt bezig met iets prachtigs tebouwen..
Zeker. Toch valt of staat dat per seizoen met de spelers die aangekocht worden. Tadic en Blind tillen deze talentenfabriek naar een heel hoog niveau.
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 april 2019 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Toch valt of staat dat per seizoen met de spelers die aangekocht worden. Tadic en Blind tillen deze talentenfabriek naar een heel hoog niveau.
klopt.. alleen werd daar gezegt dat geen enkele nederlandse club ooit meer mee kon komen.. maar dat kan dus wel, met een goed plan.. en dit plan komt van jc, die overmars nu volgt.. talent gecombineerd met goeie aankopen.. zoals dus blind en tadic.. en laten we schone ook niet onderschatten en huntelaar wat die betekenen voor de groep..
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 21:12   quote  deeplink  
Wat gebeurt er bij City hotspur joh. 4 knettergekke goals in 11 minuten.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 21:15   quote  deeplink  
Ik denk niet dat ik ooit een hoger tempo heb gezien in de eerste 15 minuten van een wedstrijd zeg.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 21:23   quote  deeplink  
Niet normaal. City 3–2
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 21:23   quote  deeplink  
21 minuten gespeeld.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 23:20   quote  deeplink  
Son er dus in Engeland niet bij en Kane waarschijnlijk de rest van het seizoen eruit.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 23:23   quote  deeplink  
Tottenham en Ajax beide outsider voor de finale. Geen idee wat ik vervan moet denken.

In ieder gebal heel wat (oud) Ajacieden in de halve in ieder gebal.

Twee bij barca 4 bij Tottenham. En natuurlijk ons heerlijke Ajax zelf.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 april 2019 - 23:27   quote  deeplink  
Tottenham wel favoriet, ook een prestatie geleverd hoor.

Maar ben benieuwd. Nieuw en prachtig stadion. Uitzicht houden op de finale in de return
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 april 2019 - 12:09   quote  deeplink  
Ben blij met Tottenham, alleen maar vanwege de hoeveelheid Ajacieden daar. City is toch het echte grote geld en het is goed om te zien dat die er alsnog uit liggen.

Mooiste finale zou zijn Ajax - Barca, die supportersgroepen kan je volgens mij gewoon door elkaar heen zetten. Johan Cruijff moet daar geëerd worden.

Ajax en Barca zijn verbonden met elkaar en dat zou voor mij de mooiste finale zijn. Jammer dat Johan dat niet mee kan maken., maar we zijn er nog niet....
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 april 2019 - 13:54   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe Alle oud ajacieden ontvangen worden. Ze zijn toch allemaal via de voordeur vertrokken en hebben allemaal toch wel een Ajax hart. Zeker Vertongen!!! whahaha met zijn kut kakkerlakken speech.

Aleen voor die 4 vind ik het al mooi dat het Tottenham is geworden.
guusje
 guusje - donderdag 18 april 2019 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 12:09 schreef Ajax we love you het volgende:
Ben blij met Tottenham, alleen maar vanwege de hoeveelheid Ajacieden daar. City is toch het echte grote geld en het is goed om te zien dat die er alsnog uit liggen.

Mooiste finale zou zijn Ajax - Barca, die supportersgroepen kan je volgens mij gewoon door elkaar heen zetten. Johan Cruijff moet daar geëerd worden.

Ajax en Barca zijn verbonden met elkaar en dat zou voor mij de mooiste finale zijn. Jammer dat Johan dat niet mee kan maken., maar we zijn er nog niet....
Ik geloof vast dat hij vanuit een "skybox" de wedstrijd ziet........
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 18 april 2019 - 16:09   quote  deeplink  
Ik weet nog iet wie er favoriet gezien wordt in deze komende wedstrijd(en).

Het was vooraf ook gezegd dat zowel Bayern München, Real Madrid en Juventus de favorieten waren om te winnen.

Denkelijk dat Tottenham nu ook als favoriet aangewezen wordt, maar we wachten maar af.

Ongeacht de uitslag over twee wedstrijden gezien, is voor Ajax deze Champions League jaar nu al super geslaagd met het spelen in de halve finale.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 april 2019 - 16:06   quote  deeplink  
best vreemd eigenlijk, ben je halvefinalist, moet je nog voorrondes spelen volgend seizoen..
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 april 2019 - 15:43   quote  deeplink  
4 days to go...
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 16:06 schreef nummer10 het volgende:
best vreemd eigenlijk, ben je halvefinalist, moet je nog voorrondes spelen volgend seizoen..
We logisch toch. Plaatsen doe je via je eigen competitie.
Dubaiaan
 Dubaiaan - zaterdag 27 april 2019 - 14:19   quote  deeplink  
Net even de eerste helft gekeken tussen Spurs en Westham. Kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben. 0-0, nu pauze. Laat ze maar lekker nog 45 minuten zwoegen om die derde plek vast te houden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 14:19 schreef Dubaiaan het volgende:
Net even de eerste helft gekeken tussen Spurs en Westham. Kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben. 0-0, nu pauze. Laat ze maar lekker nog 45 minuten zwoegen om die derde plek vast te houden.
Gozer, dat kun je gewoon niet zeggen.

Wat zijn sommige toch vreselijk kortzichtig hier joh! Zo erg, dat het af en toe tegen misselijkmakend was.

Juve was heer en meester in Italië en had 6 dagen rust naar ons, aangezien Alegri spaarde. Wij bleken ineens beter.

Daarbij speelt Spurs vrijwel de hele CL al zeer goed en ook meer dan geregeld in de Premier League. Die zitten ook gewoon met hun hoofd bij Ajax. Tevens is West ham gewoon voor iedereen doorgaans heel lastig
Dubaiaan
 Dubaiaan - zaterdag 27 april 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Ja en? Jij trekt conclusies en maakt aannames op basis van mijn observatie, niet ik.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 14:47 schreef Dubaiaan het volgende:
Ja en? Jij trekt conclusies en maakt aannames op basis van mijn observatie, niet ik.
Ik reageer op wat je letterlijk zegt.

En ik volg de Premier League het hele seizoen en niet alleen vandaag.

Al was dit 0-7 geworden, dat zegt letterlijk niks voor dinsdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - zaterdag 27 april 2019 - 16:20   quote  deeplink  
Een deel van de basis ook gewoon rust gegeven daar.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 16:20 schreef remco k het volgende:
Een deel van de basis ook gewoon rust gegeven daar.
Normaal heb je Foyth en Sanchez niet en speelt Davies op het middenveld. Viel nog redelijk mee.

Hoewel, daar kampen ze ook wel met pijntjes. De breedte speelt daar ook best vaak.

Neemt niet weg dat dinsdag alles anders zal zijn.

Vergeet niet, Tottenham overleefd een poule met Barca, Inter en PSV en schakelden Dortmund en City uit. Ook die kunnen wel wat.

Vind dat er heel laconiek over gepraat wordt als ik alles en overal zo lees
remco k
 remco k - zaterdag 27 april 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Normaal heb je Foyth en Sanchez niet en speelt Davies op het middenveld. Viel nog redelijk mee.

Hoewel, daar kampen ze ook wel met pijntjes. De breedte speelt daar ook best vaak.

Neemt niet weg dat dinsdag alles anders zal zijn.

Vergeet niet, Tottenham overleefd een poule met Barca, Inter en PSV en schakelden Dortmund en City uit. Ook die kunnen wel wat.

Vind dat er heel laconiek over gepraat wordt als ik alles en overal zo lees
Wanyama niet vergeten.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 27 april 2019 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 14:19 schreef Dubaiaan het volgende:
Net even de eerste helft gekeken tussen Spurs en Westham. Kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben. 0-0, nu pauze. Laat ze maar lekker nog 45 minuten zwoegen om die derde plek vast te houden.
Altijd goed denk ik hard gewerkt en verloren hopelijk gaat het een beetje in de hoofdjes zitten kunnen wij er miss ook over heen knallen, heb er zin in.
Eide
 Eide - zaterdag 27 april 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 14:19 schreef Dubaiaan het volgende:
Net even de eerste helft gekeken tussen Spurs en Westham. Kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben. 0-0, nu pauze. Laat ze maar lekker nog 45 minuten zwoegen om die derde plek vast te houden.
Zo heeft Ajax ook meerdere wedstrijden gespeeld waar de ploeg bepaald niet dezelfde indruk maakte als tegen Real en Juve. Ik denk niet dat je daar te zwaar aan moet tillen. Tottenham speelt in de EPL eigenlijk voor spek en bonen. Die CL plaatsing voor volgend seizoen zit wel in de tas. Het gaat eigenlijk alleen nog om de TV-gelden voor het volgende seizoen waarbij de 3e plaats de club meer opleverd dan de 4e plaats.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Wanyama niet vergeten.
Normaal is het ook meer een kerstboomopstelling. Vandaag was 3-4-1-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - zondag 28 april 2019 - 12:12   quote  deeplink  
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 april 2019 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Normaal heb je Foyth en Sanchez niet en speelt Davies op het middenveld. Viel nog redelijk mee.

Hoewel, daar kampen ze ook wel met pijntjes. De breedte speelt daar ook best vaak.

Neemt niet weg dat dinsdag alles anders zal zijn.

Vergeet niet, Tottenham overleefd een poule met Barca, Inter en PSV en schakelden Dortmund en City uit. Ook die kunnen wel wat.

Vind dat er heel laconiek over gepraat wordt als ik alles en overal zo lees
Yup, dat klopt helemaal. Tottenham is gewoon een echt top team, anders kan je dit soort teams ook echt niet verslaan. Gaat nog een hele lastige, dan niet de lastigste wedstrijd worden die Ajax tot nu toe heeft gespeeld.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 29 april 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Yup, dat klopt helemaal. Tottenham is gewoon een echt top team, anders kan je dit soort teams ook echt niet verslaan. Gaat nog een hele lastige, dan niet de lastigste wedstrijd worden die Ajax tot nu toe heeft gespeeld.
We gaan morgen winnen en thuis gelijk of ook winnen.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 16:39   quote  deeplink  
Het zou mij echt verbazen.

Tottenham is voor mij de grote favoriet in deze pot.

Men doet hier af en toe net alsof we al in de finale staan..
Ik begrijp helemaal niets van die ogenschijnlijke onderschatting.
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:39 schreef remco k het volgende:
Het zou mij echt verbazen.

Tottenham is voor mij de grote favoriet in deze pot.

Men doet hier af en toe net alsof we al in de finale staan..
Ik begrijp helemaal niets van die ogenschijnlijke onderschatting.
Ik ook niet. Slaat gewoon helemaal, maar dan ook helemaal nergens op.

Ik mag in ieder geval hopen dat het niet overslaat op de spelers, want dan zijn we volstrekt kansloos
benjamin25
 benjamin25 - maandag 29 april 2019 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:39 schreef remco k het volgende:
Het zou mij echt verbazen.

Tottenham is voor mij de grote favoriet in deze pot.

Men doet hier af en toe net alsof we al in de finale staan..
Ik begrijp helemaal niets van die ogenschijnlijke onderschatting.
Hoezo onderschatting? Ik hoop dat die gasten wel het veld opgaan met de houding we gaan winnen, we vreten ze op. Dat hebben ze tegen bayern, juve en real madrid ook gedaan tenminste daar zag het er wel naar uit. Ik heb echt heel veel vertouwen in Ajax en denk dan ook dat ze morgen gaan winnen met 2-0 of 3-1. Ik heb meer het idee dat bepaalde personen hier Ajax onderschatten, ze zijn niet zomaar in de halve finale gekomen het is echt een goed team.
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 20:08   quote  deeplink  
Moet Ajax Mazraoui eigenlijk wel terug in de basis zetten? Ik vind Veltman echt ongekend sterk teruggekeerd en ondanks de tegengoals af en toe, oogt het allemaal net wat stabieler voor mijn gevoel
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Ongelooflijk hoor. Ook de pers denkt dat Ajax we even de finale gaat halen.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 29 april 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Volgens mij gewoon heel reëel dat veel mensen denken dat ajax de finale haald. Uit spelen we tot nu toe elke keer heel erg goed plus bepaalde sterkhouders missen en dan heb je ook nog spelers die met pijntje zitten.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 21:12   quote  deeplink  
Tottenham schakelt ook gewoon Manchester City uit. Een van de grote favorieten voor de titel. En city miste helemaal niemand. Ook die speelde vrijwel beide wedstrijden zonder Kane.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 21:15   quote  deeplink  
Ik verwacht echt dat Ajax over twee potjes wordt uitgeschakeld. Tottenham gewoon een hele complete goede ploeg die in veel verschillende systemen goed voetballen spelen.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 29 april 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 21:15 schreef remco k het volgende:
Ik verwacht echt dat Ajax over twee potjes wordt uitgeschakeld. Tottenham gewoon een hele complete goede ploeg die in veel verschillende systemen goed voetballen spelen.
Beiden ploegen hebben het verschrikkelijk goed gedaan. Het muntje kan beide kanten opvallen, toch lijkt het een beetje onze kant op te vallen door de problemen met de spelers hopelijk tikken we het niveau aan van wat er tot nu toe is laten zien. Sowieso feest ik heb er zin in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)









0.0094151