|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 20:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb vanmiddag een half uur naar een excel scherm gekeken om tot de conclusie te komen dat ik helemaal niks aan het doen was. Whahaha die je normaal wel wat dan? ;-)
Grapje, ik snap het wat betreft de spanning.
Zondag naar de bekerfinale! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 20:43 schreef Loetje het volgende:Mijn god wat een spanning. Ben bang dat de onderschatting op gaat breken. Onderschatting vooral bij publieke opinie. Ik krijg het gevoel dat het bij ten Hag en onze jongens niet zo is.... We gaan het zien.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frenkie kijkt nu al om zich geen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Staat Ajax onder hoogspanning ofzo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar dit is nog niks. We hebben een goal. Nu scherp blijven |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mijn vrouw is boos op me. De wijk is wakker. Heerlijk, prachtige goal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha hier weet het hele vakantiepark het!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef dan verdomme breed! Dit is wel het moment.
Als het maar niet op breekt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe kun je nou 2.35 niet dekken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat doe je nou Tagliafico |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor de goal en de minuten na de goal goed. Nu kiest Ajax het moeilijke en speelt Ajax heel arrogant. Tottenham speelt zwak maar komt toch beter in het spel. Totaal onnodig.
Net als deze belachelijke kaart. Zo dom |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon even 150 minuten met geel spelen. Sukkel! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gaat niet best met Vertonghen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dacht even dat De Ligt zou beuken en een pingel veroorzaakte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet weer gaan voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jantje heeft een hele zware hersenschudding vrees ik. Duizeligheid en braakneigingen zijn klassieke verschijnselen van een forse hersenschudding. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax moet niet te gemakzuchtig worden.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdomme, pak je concentratie terug. Ajax veel te slap nu |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Spurs nu echt in 4-3-3, nu met mandekking op Tadic. Ze zij er achter dat zonedekking niet werkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tagliafico heel matig zo ver hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En er klopt nog niks van dit type spelbervattingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat speelt Ajax verschrikkelijk zwak, maar vooral laconiek. Sussen zichzelf in slaap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tottenham komt echt in hun kracht hoor. En dat komt echt door Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerste half uur echt goed. Daarna slordig en Tottenham komt in het spel door een paar laconieke ballen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die kans van Donny op de 0-2 is echt zonde. Had af moeten geven op Neres. Dan had je die gasten pas echt gepakt. Nu helaas weer billenknijpen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het spel ligt een tijd stil, baltempo omlaag, slordigheden, ja dan breng je Tottenham in de wedstrijd |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 21:43 schreef Eide het volgende:Jantje heeft een hele zware hersenschudding vrees ik. Duizeligheid en braakneigingen zijn klassieke verschijnselen van een forse hersenschudding. Zag er idd niet goed uit, hoop dat het goed gaat.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat kan ik er van zeggen...
De ruststand is een droomstand, maar na Benfica vind ik dit het zwakste Ajax in de CL dit jaar.
Begin was héél nerveus. Langzaam beter in de wedstrijd gekomen en terecht de goal. Na de goal nog 10 minuten goed doorgegaan, verzuimd meer kansen/goals te maken en erna het helemaal kwijt.
Wat me opvalt is hoe lastig Nico het achterin heeft, oliedomme kaart en dekt meters van de man af. Schöne merk je dat de intensiteit te hoog ligt en Neres beweegt wel, maar is heel zwak aan de bal. Veltman en Van de Beek de 2 beste wat mij betreft
Het ergste is niet eens zozeer dat Tottenham sterker wordt, maar Ajax dit zichzelf aan doet. Ook de dode spelmomenten zijn hachelijk te noemen.
Ajax moet beter, anders verlies je gewoon nog. Zou doodzonde zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, dat komt door tactische omzettingen bij Spurs. Sanchez speelt nu in de mandekking en niet meer in een zone. Daardoor nu 4-3-3 waardoor Spurs ook niet steeds een mannetje tekort komt op het middenveld. Llorente speelt echt als een targetman zoals United dat deed in de EL-finale.
Spurs nu in de Unitedvariant. Ajax moet ergens ruimte gaan vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Ajax het eerste half uur echt heel goed hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 22:00 schreef Eide het volgende:[..] Nee, dat komt door tactische omzettingen bij Spurs. Sanchez speelt nu in de mandekking en niet meer in een zone. Daardoor nu 4-3-3 waardoor Spurs ook niet steeds een mannetje tekort komt op het middenveld. Llorente speelt echt als een targetman zoals United dat deed in de EL-finale. Spurs nu in de Unitedvariant. Ajax moet ergens ruimte gaan vinden. Het begon daarvoor al volgens mij. Lakse bal van de Jong. Dat duel werd verloren. En daarna nog meer duels en dat hielp ze, zeker ook die verandering in de opstelling doet ze blijkbaar goed.
Ajax moet juist weer gaan voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beetje angstig voor een tweede kaart voor tagliafico. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb echt genoten al van het spel.
Ik ben zo bang voor een vroege tegengoal in de tweede helft. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat ook. Tagliafico vind ik de minste speler van Ajax tot nog toe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 22:00 schreef Eide het volgende:[..] Nee, dat komt door tactische omzettingen bij Spurs. Sanchez speelt nu in de mandekking en niet meer in een zone. Daardoor nu 4-3-3 waardoor Spurs ook niet steeds een mannetje tekort komt op het middenveld. Llorente speelt echt als een targetman zoals United dat deed in de EL-finale. Spurs nu in de Unitedvariant. Ajax moet ergens ruimte gaan vinden. Ik vond Ajax voor de omzetting al zwakker en dit ligt echt aan Ajax zelf. Duels half aan gaan tegen krachtpatsers, niet meer in de bal komen. Man op 3 meter dekken... Die dingen liggen echt bij jezelf denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Succes mannen.
Ik denk een sterk Tottenham in de tweede helft. 2-1 Tottenham. |
|
|