BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met Halsema aan het roer, gaat Amsterdam naar z'n mallemoer!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:39   quote  deeplink  
Nu weer een entrada, maar vuurwerk mag niet!! Pffff, waar waren die ME'ers dan afgelopen zondag na afloop van de bekerfinale rond de ArenA? Een spontane huldiging met vuurwerk en fakkels en niemand die zich onveilig voelde! Die hele lokale driehoek, met als eindverantwoordelijke Halsema, mag wat mij betreft opstappen! Ze is potverdikkeme bestuurder van DE stad, niet van 1 of ander boerendorp!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nu weer een entrada, maar vuurwerk mag niet!! Pffff, waar waren die ME'ers dan afgelopen zondag na afloop van de bekerfinale rond de ArenA? Een spontane huldiging met vuurwerk en fakkels en niemand die zich onveilig voelde! Die hele lokale driehoek, met als eindverantwoordelijke Halsema, mag wat mij betreft opstappen! Ze is potverdikkeme bestuurder van een stad, niet van 1 of ander boerendorp!!!
Er zit een flinke fout in je tekst.

Ze is niet de bestuurder van EEN stad, maar van DE stad..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit een flinke fout in je tekst.

Ze is niet de bestuurder van EEN stad, maar van DE stad..
Dat klopt wat je zegt, maar sinds zij aan het roer is lijkt het supporters pesten erger dan de periode van Van der Laan!

Heb het aangepast voor je!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - dinsdag 07 mei 2019 - 09:14   quote  deeplink  
Van der Laan was een Aax fan,Halsoverkop is zo,n linkse geitewollen kut die niks heeft met de stad Amsterdam zoals wij die al jaren kennen.Het liefst geen auto,s en geen scooters en iedereen met een labrador wandelen dor de stad en zwaaien naar alle fietsers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 09:14 schreef p111 het volgende:
Van der Laan was een Aax fan,Halsoverkop is zo,n linkse geitewollen kut die niks heeft met de stad Amsterdam zoals wij die al jaren kennen.Het liefst geen auto,s en geen scooters en iedereen met een labrador wandelen dor de stad en zwaaien naar alle fietsers.
Vind het vooral opvallend dat ze continu moet aangeven dat gezicht bedekkende niet is toegestaan. Maar waarom trad ze niet op toen de AFA tijdens de optocht onlangs allemaal gezicht bedekkende kleding droeg??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 09:29   quote  deeplink  
En verder slaat die geitenwollensok totaal door!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 07 mei 2019 - 14:44   quote  deeplink  
Gewoon voor haar ambtswoning gaan staan met 50.000 man en demonstreren tegen haar linkse kut beleid en haar anti voetbal beleid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met Halsema aan het roer, gaat Amsterdam naar z'n mallemoer!!









0.0045549