BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lolly voor Valentijn. Hetze tegen ten Hag te kinderachtig voor woorden.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
HaDee
 HaDee - maandag 02 september 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Waar de Telegraaf in het verleden al de Ajax nieuwtjes had voordat er nieuws was is dat al een tijdje verleden tijd. Valentijn reageert als een klein kind en heeft uit frustratie het spel Ajaxje pesten bedacht. Jammer dat hij daarvoor een podium krijgt bij de Telegraaf en ook nog bij Veronica Inside. Pak hem dat deze podia af en geef hem om hem zoet te houden een grote lolly (desnoods wat zurig van smaak)
Loetje
 Loetje - maandag 02 september 2019 - 22:52   quote  deeplink  
Toegevoegde waarde van dit topic?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Weet je wat ik niet snap! Gisteren was de laatste dag van de transfermarkt. Ajax is deze zomer de grote verliezer door niet te versterken waar dat nodig was, maar wij hebben het hier over Falentijn Driesje! Maar ondertussen blijven we maar denken dat ons team sterker is dan vorig jaar.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weet je wat ik niet snap! Gisteren was de laatste dag van de transfermarkt. Ajax is deze zomer de grote verliezer door niet te versterken waar dat nodig was, maar wij hebben het hier over Falentijn Driesje! Maar ondertussen blijven we maar denken dat ons team sterker is dan vorig jaar.
Ik heb uberhaubt nog nooit een bericht gelezen dat we sterker zouden zijn dan vorig jaar, helemaal niemand heb ik dat zien schrijven.

Volgens mij is iedereen heel realistisch en begrijpt men donders goed dat Ajax ook niet sterker zou kunnen zijn dan vorig jaar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 september 2019 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weet je wat ik niet snap! Gisteren was de laatste dag van de transfermarkt. Ajax is deze zomer de grote verliezer door niet te versterken waar dat nodig was, maar wij hebben het hier over Falentijn Driesje! Maar ondertussen blijven we maar denken dat ons team sterker is dan vorig jaar.
Eensa! Dat Ajax er niet op vooruit kon gaan, was bekend. Maar het kon beter als dit. Ben zelf ook verre van tevreden.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2019 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 11:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eensa! Dat Ajax er niet op vooruit kon gaan, was bekend. Maar het kon beter als dit. Ben zelf ook verre van tevreden.
Als je Eiting verwacht door te kunnen schuiven, Marin haalt voor Frenkie en Blind doorschuift het middenveld in voor Schone, dan is dat op voorhand toch volkomen logisch?

Als je dan Schuurs en Alvarez haalt als vervangers van de Ligt en Martinez haalt om Blind te vervangen achterin.

Wat doe je dan verkeerd??

Ik vind overigens dat Ajax veel te veel koopt en een compleet vreemdelingenlegioen aan het worden is waarbij de jeugd steeds minder kansen krijgt. Er staan ook steeds minder zelf opgeleide spelers op het veld.

Veltman had allang verkocht moeten zijn en Blind is gewoon een gekochte speler. Dan hou je zoals afgelopen weekend heel weinig over.

En daarmee verloochend Ajax haar eigen afkomst en dat vind ik doodzonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 september 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Eiting verwacht door te kunnen schuiven, Marin haalt voor Frenkie en Blind doorschuift het middenveld in voor Schone, dan is dat op voorhand toch volkomen logisch?

Als je dan Schuurs en Alvarez haalt als vervangers van de Ligt en Martinez haalt om Blind te vervangen achterin.

Wat doe je dan verkeerd??

Ik vind overigens dat Ajax veel te veel koopt en een compleet vreemdelingenlegioen aan het worden is waarbij de jeugd steeds minder kansen krijgt. Er staan ook steeds minder zelf opgeleide spelers op het veld.

Veltman had allang verkocht moeten zijn en Blind is gewoon een gekochte speler. Dan hou je zoals afgelopen weekend heel weinig over.

En daarmee verloochend Ajax haar eigen afkomst en dat vind ik doodzonde.
wellicht is deze lichting niet zo sterk als gehoopt... maar wat er nu aan zit tekomen zoals unuvar geven mij op eigen jeugd wel hoop
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 september 2019 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Eiting verwacht door te kunnen schuiven, Marin haalt voor Frenkie en Blind doorschuift het middenveld in voor Schone, dan is dat op voorhand toch volkomen logisch?

Als je dan Schuurs en Alvarez haalt als vervangers van de Ligt en Martinez haalt om Blind te vervangen achterin.

Wat doe je dan verkeerd??

Ik vind overigens dat Ajax veel te veel koopt en een compleet vreemdelingenlegioen aan het worden is waarbij de jeugd steeds minder kansen krijgt. Er staan ook steeds minder zelf opgeleide spelers op het veld.

Veltman had allang verkocht moeten zijn en Blind is gewoon een gekochte speler. Dan hou je zoals afgelopen weekend heel weinig over.

En daarmee verloochend Ajax haar eigen afkomst en dat vind ik doodzonde.
Grotendeel van de jeugd is op dit moment ook verre van geweldig.

Momenteel spelen op dit moment zoveel spelers niet op eigen posities en als spelers daar gaan wegvallen, blijft er weinig over
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2019 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 12:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Grotendeel van de jeugd is op dit moment ook verre van geweldig.

Momenteel spelen op dit moment zoveel spelers niet op eigen posities en als spelers daar gaan wegvallen, blijft er weinig over
Keeper Onana en Varela
Rechtsback Veltman, Mazraoui en Dest
rechter centrale verdediger Veltman, Schuurs en Alvarez
Linker centrale verdediger Blind, Martinez en Pierrie
Linksback Tagliafico, Martinez, Blind en Castillio
rechter controleur Marin, Alvarez, van de Beek, Ekkelenkamp
linker controleur Martinez, Blind Eiting
nummer 10 Van de Beek, Ziyech, Promes, Tadic, Ekkelenkamp
linksbuiten Promes, Neres, Tadic, Lang
rechtsbuiten Ziyech, Neres Lang.
spits Tadic Huntelaar Traore.

NIet iedereen is op de ene positie de perfecte speler, maar dit geeft wel aan hoe verschrikkelijk veel opties de ploeg heeft.

En dan zou je echt nog wel wat kunnen met jongens als Gravenberg
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 september 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Keeper Onana en Varela
Rechtsback Veltman, Mazraoui en Dest
rechter centrale verdediger Veltman, Schuurs en Alvarez
Linker centrale verdediger Blind, Martinez en Pierrie
Linksback Tagliafico, Martinez, Blind en Castillio
rechter controleur Marin, Alvarez, van de Beek, Ekkelenkamp
linker controleur Martinez, Blind Eiting
nummer 10 Van de Beek, Ziyech, Promes, Tadic, Ekkelenkamp
linksbuiten Promes, Neres, Tadic, Lang
rechtsbuiten Ziyech, Neres Lang.
spits Tadic Huntelaar Traore.

NIet iedereen is op de ene positie de perfecte speler, maar dit geeft wel aan hoe verschrikkelijk veel opties de ploeg heeft.

En dan zou je echt nog wel wat kunnen met jongens als Gravenberg
Bij ik weet niet hoeveel spelers noem je ze op 2 posities. Daar ga je al als ze wegvallen.

Daarbij is het grotendeel van de jeugd al bewezen verre van goed genoeg te zijn. Niveau Ajax is hard omhoog gegaan, de jeugd niet. Je gaat er bij vele wissels keihard op achteruit en dat bewijst zich trouwens in het veld al. Ajax wordt namelijk zelden beter van de wissels, louter slechter.

Al heb je 85 opties, ze moeten ook goed genoeg zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2019 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 13:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij ik weet niet hoeveel spelers noem je ze op 2 posities. Daar ga je al als ze wegvallen.

Daarbij is het grotendeel van de jeugd al bewezen verre van goed genoeg te zijn. Niveau Ajax is hard omhoog gegaan, de jeugd niet. Je gaat er bij vele wissels keihard op achteruit en dat bewijst zich trouwens in het veld al. Ajax wordt namelijk zelden beter van de wissels, louter slechter.

Al heb je 85 opties, ze moeten ook goed genoeg zijn.
Nee, je zou de boot in gaan als je er maar twee zou kunnen opstellen op een positie waarbij je die speler ook gebruik voor andere posities. Op vrijwel iedere positie kan je drie of meer spelers kwijt. En je kan het jezelf ook makkelijker maken door niet zo ansgtvallig vast te houden aan linksbenige en rechtsbenige spelers in de as.

Eiting Ekkelenkamp Traore en Lang kunnen volgens mij prima mee, zeker om andere spelers rust te geven op momenten dat het moet. Van echt Jong Ajax benoem ik Gravenberg, die is goed begonnen en kan juist de positie rechts op het middenveld goed uit de voeten.

Enige puntje van aandacht op het middenveld zijn de lopers, op Marin en van de Beek ( speelt nu niet zo maar kan dat wel) heb je die niet bij d eerste twaalf dertien spelers.

En natuurlijk wordt je minder als er twee of meer belangrijke spelers weg vallen, maar dat was vorig jaar niet anders. En zal bij Ajax ook altijd zo blijven.

En nogmaals, het enige waar ik me bij Ajax echt zorgen over maak is de aansluiting van de jeugd en het complete vreemdelingenlegioen dat er wekelijks staat.

Maar in deze lijst met spelers heb ik er niet een die ik niet zou durven opstellen, dus louter spelers die ik goed genoeg acht voor Ajax 1.

Ik noem ook heel bewust Bande en Labyad niet he, die acht ik nu niet ver genoeg of niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2019 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2019 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb uberhaubt nog nooit een bericht gelezen dat we sterker zouden zijn dan vorig jaar, helemaal niemand heb ik dat zien schrijven.

Volgens mij is iedereen heel realistisch en begrijpt men donders goed dat Ajax ook niet sterker zou kunnen zijn dan vorig jaar.
Onzin, vaak genoeg gelezen op diverse fora! En sorry, maar Ajax is gewoon weer erg matig geweest op de transfermarkt. En dat is mijn mening!
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 16:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onzin, vaak genoeg gelezen op diverse fora! En sorry, maar Ajax is gewoon weer erg matig geweest op de transfermarkt. En dat is mijn mening!
Prima toch dat het jouw mening is !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2019 - 22:38   quote  deeplink  
De krant van Valentijn, Valentijn, Valentijn...
De krant van Valentijn staat vol met leugens en chagrijn.
Ze liegen, bedriegen, supporters zijn het zat,
Dus Ajax, dus Ajax, eruit nu met die rat!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2019 - 22:41   quote  deeplink  
Dat we niet sterker zijn dan vorig seizoen, Da's logisch.....
Maar laten we even wachten met klagen en zeuren. Ook vorig sezoen ging het eigenlijk pas een beetje lopen bij Bayern uit....
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weet je wat ik niet snap! Gisteren was de laatste dag van de transfermarkt. Ajax is deze zomer de grote verliezer door niet te versterken waar dat nodig was, maar wij hebben het hier over Falentijn Driesje! Maar ondertussen blijven we maar denken dat ons team sterker is dan vorig jaar.
Ik snap helemaal wat je bedoeld te zeggen ouwe krijger!
En ik ben het met jou eens ook.

En wat sommige missen, is dat het niet om namen gaat. Maar het gaat om specifieke kwaliteiten. En kwaliteiten die onderling op elkaar aansluiten.

Balans, chemie, geef het maar een naam.

Ik probeerde dit ook aan te geven. Blind heeft uitstekende kwaliteiten in balbezit.Om hiervan te profiteren moeten er bepaald soort spelers om hem heen staan die de andere zwakke punten opheffen... of maskeren.

En dan komen we ook weer bij ten Hag... De combi van spelers en dus eigenschappen op bepaalde posities vloeien overduidelijk niet over.

En dat versterkt onze verzwakking ten aanzien van de verliezen van Frenkie en de Ligt helemaal.

Achterin moet er gewoon een combi komen van slimheid, fysiek, lengte en snelheid...

Deze mogelijkheden herbergt de selectie maar onze trainer wil zich zooo graag bewijzen dat hij geniaal is dat hij met allerlei opstellingen komt die niet werken. Plus er zijn nog steeds weinig automatismen... En Lille staat al te popelen om ons te vernederen....

En het middenveld... handelingsnelheid en gogme aub!!! Dit in combi met Martinez...En die combi is niet met Alvarez te realiseren op CL niveau...

Alvarez heeft niet voor niets nummer 4 op zijn shirt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2019 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2019 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 09:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoeld te zeggen ouwe krijger!
En ik ben het met jou eens ook.

En wat sommige missen, is dat het niet om namen gaat. Maar het gaat om specifieke kwaliteiten. En kwaliteiten die onderling op elkaar aansluiten.

Balans, chemie, geef het maar een naam.

Ik probeerde dit ook aan te geven. Blind heeft uitstekende kwaliteiten in balbezit.Om hiervan te profiteren moeten er bepaald soort spelers om hem heen staan die de andere zwakke punten opheffen... of maskeren.

En dan komen we ook weer bij ten Hag... De combi van spelers en dus eigenschappen op bepaalde posities vloeien overduidelijk niet over.

En dat versterkt onze verzwakking ten aanzien van de verliezen van Frenkie en de Ligt helemaal.

Achterin moet er gewoon een combi komen van slimheid, fysiek, lengte en snelheid...

Deze mogelijkheden herbergt de selectie maar onze trainer wil zich zooo graag bewijzen dat hij geniaal is dat hij met allerlei opstellingen komt die niet werken. Plus er zijn nog steeds weinig automatismen... En Lille staat al te popelen om ons te vernederen....

En het middenveld... handelingsnelheid en gogme aub!!!
Hoe kan je het met hem eens zijn als je vervolgens zegt dat de selectie die specifieke kwaliteiten wel degelijk heeft. Maar dat ten Hag dat er niet uithaalt?
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kan je het met hem eens zijn als je vervolgens zegt dat de selectie die specifieke kwaliteiten wel degelijk heeft. Maar dat ten Hag dat er niet uithaalt?
Woorden zijn maar woorden Remco. Het gaat om de boodschap.
Denk je nu echt dat Warrior niet weet dat de selectie minder is dan vorig jaar en dat iedereen dat weet en ziet...

Ik denk te geloven dat hij het niet letterlijk bedoelde ,maar dat kan hij zelf beter verwoorden.
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2019 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Woorden zijn maar woorden Remco. Het gaat om de boodschap.
Denk je nu echt dat Warrior niet weet dat de selectie minder is dan vorig jaar en dat iedereen dat weet en ziet...

Ik denk te geloven dat hij het niet letterlijk bedoelde ,maar dat kan hij zelf beter verwoorden.
Volgens mij is hij niet tevreden met de aangetrokken spelers en vind hij dat de kwaliteiten waarvan jij vind dat ze er wel zijn er dus niet zijn. Tenminste, dat haal ik uit deze post en een aantal andere berichten van hem.

En jij geeft aan dat de kwaliteiten er wel zijn, maar dat ten Hag ze nu niet goed inzet, tenminste, dat is wat ik eruit haal.

Het maakt ook niet zoveel uit, maar vond het een beetje raar aangezien beide dingen echt compleet iets anders zijn.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is hij niet tevreden met de aangetrokken spelers en vind hij dat de kwaliteiten waarvan jij vind dat ze er wel zijn er dus niet zijn. Tenminste, dat haal ik uit deze post en een aantal andere berichten van hem.

En jij geeft aan dat de kwaliteiten er wel zijn, maar dat ten Hag ze nu niet goed inzet, tenminste, dat is wat ik eruit haal.

Het maakt ook niet zoveel uit, maar vond het een beetje raar aangezien beide dingen echt compleet iets anders zijn.
Ik ben ook niet tevreden met de aangetrokken spelers. We missen een goede middenvelder. En wat betreft is dit niet Eiting!!!

We hebben de vechter Martinez, de loper Donny en daar had een vernuftige speler bij moeten komen... slim, altijd in beweging om aanspeelbaar te zijn, grote handelingsnelheid maar ook sterk aan de bal en een goede pass...

Er loopt bij Barça zo iemand rond die we kunnen ophalen.
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 11:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tevreden met de aangetrokken spelers. We missen een goede middenvelder. En wat betreft is dit niet Eiting!!!

We hebben de vechter Martinez, de loper Donny en daar had een vernuftige speler bij moeten komen... slim, altijd in beweging om aanspeelbaar te zijn, grote handelingsnelheid maar ook sterk aan de bal en een goede pass...

Er loopt bij Barça zo iemand rond die we kunnen ophalen.
Je omschrijft Marin, die speelde vorig jaar precies zo, dat valt echter nu nog tegen. Marin kon ook naar Dortmund en Villareal, maar verkoos Ajax boven deze clubs. Met name Dortmund heeft echt geen koekenbakkers bij de scouting zitten.

Geef die jongens toch even de tijd. Zelfs Frenkie kon niet meteen overtuigen bij Ajax toen hij aangetrokken werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2019 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 11:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tevreden met de aangetrokken spelers. We missen een goede middenvelder. En wat betreft is dit niet Eiting!!!

We hebben de vechter Martinez, de loper Donny en daar had een vernuftige speler bij moeten komen... slim, altijd in beweging om aanspeelbaar te zijn, grote handelingsnelheid maar ook sterk aan de bal en een goede pass...

Er loopt bij Barça zo iemand rond die we kunnen ophalen.
En wie zouden we bij Barca zo kunnen ophalen dan?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 september 2019 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2019 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Eiting verwacht door te kunnen schuiven, Marin haalt voor Frenkie en Blind doorschuift het middenveld in voor Schone, dan is dat op voorhand toch volkomen logisch?

Als je dan Schuurs en Alvarez haalt als vervangers van de Ligt en Martinez haalt om Blind te vervangen achterin.

Wat doe je dan verkeerd??

Ik vind overigens dat Ajax veel te veel koopt en een compleet vreemdelingenlegioen aan het worden is waarbij de jeugd steeds minder kansen krijgt. Er staan ook steeds minder zelf opgeleide spelers op het veld.

Veltman had allang verkocht moeten zijn en Blind is gewoon een gekochte speler. Dan hou je zoals afgelopen weekend heel weinig over.

En daarmee verloochend Ajax haar eigen afkomst en dat vind ik doodzonde.
Vreemdelingen legioen vind ik deels nog niet eens zo erg. Onana is een strijder met een Ajax hart. En de zuid Amerikaanse jongens zorgen voor karakter in je ploeg.

Vd Beek, Veltman, Blind, Mazroui, Huntelaar zorgen ervoor dat je een stukje van je identiteit behoud.

Tadic en Promes, Ziyech zijn of Nederlands of hebben veel met de club.

Dus nee identiteit of vreemdelingen legioen daar maak ik me geen zorgen om.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Je omschrijft Marin, die speelde vorig jaar precies zo, dat valt echter nu nog tegen. Marin kon ook naar Dortmund en Villareal, maar verkoos Ajax boven deze clubs. Met name Dortmund heeft echt geen koekenbakkers bij de scouting zitten.

Geef die jongens toch even de tijd. Zelfs Frenkie kon niet meteen overtuigen bij Ajax toen hij aangetrokken werd.
Ik heb Marin tot op niet afgekraakt, dus wat mij betreft mag hij zich ontwikkelen tot de verlossende schakel... Hoop dat hij de juiste begeleiding en ondersteuning krijgt.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zouden we bij Barca zo kunnen ophalen dan?
Ene Frenkie de Jong hahaha serieus Remco dat was toch een open deur grap!
AkaS
 AkaS - woensdag 04 september 2019 - 13:34   quote  deeplink  
Na 1995 heeft Ajax ook een vreemdelingenlegioen verzameld en langzaam ging de succes kaars destijds uit. En ik voelde nog waar weinig affiniteit met de club.

Arvaladze...blonk hoofdzakelijk uit tegen mindere goden...

Nu gaat het gelukkig beter, echter zie ik nu ook verontrustend zaken...

Veltman wordt zo hoog over op gegeven en ik begrijp dit totaal niet. Ieder duel dat hij aangaat hou ik mijn hart vast. Serieus waar. Deze man komt op alle fronten tekort en gebruikt handen en voeten om gekunsteld overeind te blijven.

Zeker 8 van de 10 duels van hem zijn gericht op de man, ipv de bal.
Vind hem niet kopsterk. Niet snel en positioneel heb ik nooit het idee spontaan gekregen dat hij dat slim heeft aangepakt. Als het draait, draait hij mee.

Eiting... Ik verwacht echt dat hij het niet gaat redden... te traag!

Hopelijk komen er weer een aantal talenten uit de hoge hoed. Talenten die in 1x uit het niets een ontwikkeling doormaken en zich in de kijker spelen, net als Dest.
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2019 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 13:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ene Frenkie de Jong hahaha serieus Remco dat was toch een open deur grap!
Het had gekund dat je een van de talenten had bedoeld. Daar zitten er wel een paar bij die ik graag bij ons zou zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lolly voor Valentijn. Hetze tegen ten Hag te kinderachtig voor woorden.









0.0071339