BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Valencia - Ajax (woensdag 2 oktober, 21.00) UEFA Champions League 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 23 september 2019 - 19:15   quote  deeplink  
f4fhw7.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 2 oktober 2019, 21.00 uur
Locatie: Estadio Mestalla, Valencia
Competitie: UEFA Champions League
Scheidsrechter: Daniele Orsato

De wedstrijd
Valencia - Ajax, wie voorafgaand had verteld dat de kans heel groot zou zijn dat dit een cruciaal duel zou zijn, was door menig mens voor gek verklaard.

Ajax won, net als in de succesvolle CL campagne van vorig jaar de openingswedstrijd met 3-0, nu van Lille. Valencia won, zeker fortuinlijk maar niet minder knap bij Chelsea, wat voorafgaand toch wel de favoriet in deze poule was. Als je je realiseert dat de 2 wedstrijden voor Ajax hierna tegen Chelsea zijn, is dit een héle belangrijke voor ons.

d2eung9eek.jpg

De tegenstander, Valencia
Valencia staat tijdens dit schrijven 12e in Spanje. Apart, want de laatste jaren werd de compacte machine 2 maal 4e in Spanje. Waar Valencia altijd koos voor aanvallend voetbal, lijkt iets meer controle meer succes te hebben.

Toch is het bij Valencia onrustig. Enkele weken geleden kwam de trainer op straat te staan omdat hij het niet eens was met het beleid. In de competitie zijn de sporen dus flink zichtbaar en staat het slechts 12e. In de Champions League gaat het een stuk beter. In de openingswedstrijd werd zeer knap gewonnen met 1-0 op Stamford Bridge bij Chelsea.

Verder speelt Valencia doorgaans in een 4-4-2 formatie en is Parejo doorgaans wel de bepalende speler van de Spanjaarden.

adnh5fumpj.jpg

Ons aller Ajax
Voor ons aller Ajax dus een cruciale wedstrijd. Ajax won de openingswedstrijd met 3-0 van Lille en heeft met het oog op de komende wedstrijden, veel, héél veel baat bij een resultaat in het vernieuwde Mestalla.

Ajax gaat alweer zijn 6e CL wedstrijd spelen dit jaar. Dat is alweer 1/3 van de 18 die het vorig jaar speelde. Vorig jaar bleef Ajax de eerste 12 wedstrijden ongeslagen. Ook nu zijn dit er toch alweer knap 5.

Ajax zal vermoedelijk wederom met de Tadic variant gaan spelen tegen de Spanjaarden. Een systeem wat in de CL zijn effect altijd heeft gehad en zeker nu Van de Beek weer terug lijkt. In de ED loopt de variant een stuk minder soepel.

De laatste Europese wedstrijd in Spanje zal Ajax goede herinneringen aan hebben. Begin maart werd het grote Real Madrid in het eigen Bernabeu met liefst 1-4 verslagen.

1jiwcor45bi.jpeg.jpg

Wedstrijden, programma en stand poule H:

Dinsdag 17 september
21.00 uur: Ajax - Lille OSC 3-0
21.00 uur: Chelsea - Valencia 0-1

Woensdag 2 oktober
21.00 uur: Valencia - Ajax
21.00 uur: Lille OSC - Chelsea

Woensdag 23 oktober
18.55 uur: Ajax - Chelsea
21.00 uur: Lille OSC - Valencia

Stand poule H

1. AJAX
1-3 (3-0)
2. Valencia 1-3 (1-0
3. Chelsea 1-0 (0-1)
4. Lille OSC 1-0 (0-3)

Tot slot
Graag had ik afgesloten met een samenvatting van Valencia - Ajax (1-1) uit het succesvolle seizoen 2002/2003, waar Ajax via 2 poulefases de kwartfinale van de Champions League wist te bereiken. Helaas is deze niet te vinden.

Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2019 door Loetje --
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - maandag 23 september 2019 - 20:21   quote  deeplink  
Valencia heeft de boel nog niet op orde.dit moet te doen zijn
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 september 2019 - 20:32   quote  deeplink  
valencia ajax 2002. via youtube kan wel
Weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - maandag 23 september 2019 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 20:21 schreef ajaxcied in hart en het volgende:
Valencia heeft de boel nog niet op orde.dit moet te doen zijn
Maar winnen wel bij Chelsea. Doe even niet ofzo alsof het een sufkutterig clubje is. Want het is gewoon subtop van Spanje. En wij zijn ook nog heel ver van onze vorm af
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - dinsdag 24 september 2019 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 21:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar winnen wel bij Chelsea. Doe even niet ofzo alsof het een sufkutterig clubje is. Want het is gewoon subtop van Spanje. En wij zijn ook nog heel ver van onze vorm af
Je hebt helemaal gelijk dat Valencia ten alle tijden een gewaagde tegenstander is, getuige hun winst op Chelsea. Ik moet dan inderdaad mijn opmerking aanpassen: Het is een voordeel dat we Valencia nu treffen, want de club is hun vorm kwijt. Maar zoals jij al terecht hebt gezegd is Valencia wel gewoon een Spaanse subtopper en een sterk team bovendien.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 september 2019 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 00:15 schreef ajaxcied in hart en het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk dat Valencia ten alle tijden een gewaagde tegenstander is, getuige hun winst op Chelsea. Ik moet dan inderdaad mijn opmerking aanpassen: Het is een voordeel dat we Valencia nu treffen, want de club is hun vorm kwijt. Maar zoals jij al terecht hebt gezegd is Valencia wel gewoon een Spaanse subtopper en een sterk team bovendien.
En uit vorm al winnen van Chelsea he. Als Ajax daar een punt pakt, is dat een zéér knappe prestatie. Ik acht Valencia sterker als Benfica afgelopen jaar. En daar hadden we het het moeilijkste van allemaal mee.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 september 2019 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 20:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
valencia ajax 2002. via youtube kan wel
Weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen.....
Heb hem nu wel gevonden inderdaad, in een terugblik met Joey Didulica. Wel bizar, zo weggespeeld worden toen, maar zo balen met een punt.

90 minuten kans op kans tegen maar Zlatan die scoort in minuut 89. 93e minuut de gelijkmaker incasseren. Auw!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2019 - 08:43   quote  deeplink  
mogen blij zijn als we een puntje halen ondanks de troep daar.. alles wat meer is is mooi meegenomen
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 14:50   quote  deeplink  
Valencia heeft dit seizoen 11 tegengoals in La Liga en er 10 gemaakt, ze scoren dus eigenlijk iedere wedstrijd wel een keer. Tegen Barca kregen ze er 5 tegen, dat vertekend dus wel een beetje, echter zijn er maar 3 clubs in la liga die er meer tegen hebben gehad tot zover. Ze staan daar overigens negende.
p111
 p111 - maandag 30 september 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Het word een hele zware pot,met een gelijkspel ben ik zeer tevreden.
p111
 p111 - maandag 30 september 2019 - 15:17   quote  deeplink  
Onze vorm (Tadic en Neres) zijn nog ver te zoeken,en dat scheelt een slok op een borrel.
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 14:50 schreef remco k het volgende:
Valencia heeft dit seizoen 11 tegengoals in La Liga en er 10 gemaakt, ze scoren dus eigenlijk iedere wedstrijd wel een keer. Tegen Barca kregen ze er 5 tegen, dat vertekend dus wel een beetje, echter zijn er maar 3 clubs in la liga die er meer tegen hebben gehad tot zover. Ze staan daar overigens negende.
Jep, aflopen weekend 3 plekken gestegen. Hele knappe zege bij Bilbao, Barça verloor er. Ze winnen dus bij Bilbao en Chelsea he
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 16:48   quote  deeplink  
Hele strenge scheidsrechter komende woensdag!
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 16:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, aflopen weekend 3 plekken gestegen. Hele knappe zege bij Bilbao, Barça verloor er. Ze winnen dus bij Bilbao en Chelsea he
Zeker. Maar ze verspelen ook punten waar dat niet hoort.

Gewoon een lastige ploeg
Eide
 Eide - maandag 30 september 2019 - 21:45   quote  deeplink  
Valencia speelt 4-4-2 of 4-5-1, afhankelijk van hoe je het wilt zien. Dat wil in de wedstrijd ook wel ordinair 5-2-3-0 worden. Valencia leunt zwaar op spelhervattingen en counters. In de omschakeling wordt het dan 4-2-4 waarbij de twee centrale middenvelders vooral niet te ver opstomen.

De spelmaker is Parejo. Alles begint bij deze centrale middenvelder. Ondanks dat Parejo vooral controleert en het spel maakt creëert hij ook veel kansen voor Valencia. Parejo lijkt dan ook de speler die Ajax strak onder controle moet houden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar ze verspelen ook punten waar dat niet hoort.

Gewoon een lastige ploeg
Over het algemeen als ze echt kunnen ingraven, zijn ze op hun best, behalve tegen Barca
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 21:45 schreef Eide het volgende:
Valencia speelt 4-4-2 of 4-5-1, afhankelijk van hoe je het wilt zien. Dat wil in de wedstrijd ook wel ordinair 5-2-3-0 worden. Valencia leunt zwaar op spelhervattingen en counters. In de omschakeling wordt het dan 4-2-4 waarbij de twee centrale middenvelders vooral niet te ver opstomen.

De spelmaker is Parejo. Alles begint bij deze centrale middenvelder. Ondanks dat Parejo vooral controleert en het spel maakt creëert hij ook veel kansen voor Valencia. Parejo lijkt dan ook de speler die Ajax strak onder controle moet houden.
Parejo is inderdaad by fair hun beste speler. Spelinzicht waar je u tegen zegt. Iets mindere versie van Luka Modric in zijn beste jaren
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 02:17   quote  deeplink  
ben benieuwd... heb echt geen idee.. toch tijd voor ziggo sport ?
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2019 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 21:45 schreef Eide het volgende:
Valencia speelt 4-4-2 of 4-5-1, afhankelijk van hoe je het wilt zien. Dat wil in de wedstrijd ook wel ordinair 5-2-3-0 worden. Valencia leunt zwaar op spelhervattingen en counters. In de omschakeling wordt het dan 4-2-4 waarbij de twee centrale middenvelders vooral niet te ver opstomen.

De spelmaker is Parejo. Alles begint bij deze centrale middenvelder. Ondanks dat Parejo vooral controleert en het spel maakt creëert hij ook veel kansen voor Valencia. Parejo lijkt dan ook de speler die Ajax strak onder controle moet houden.
Het is voor Ajax vaak wel lastig zo'n type speler uit de wedstrijd te spelen, uiteindelijk zal hij de directe tegenstander van onze nummer 10 worden, of een van onze cvm's zullen dieper moeten spelen om hem te ontregelen in de counter.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is voor Ajax vaak wel lastig zo'n type speler uit de wedstrijd te spelen, uiteindelijk zal hij de directe tegenstander van onze nummer 10 worden, of een van onze cvm's zullen dieper moeten spelen om hem te ontregelen in de counter.
als dat zo is dat een cvm hem onschadelijk moet maken zou ik martinez erop zetten, ken valencia verder niet hoe ze spelen etc maar ben echt benieuwd.. ajax cl en eredivisie blijft een groot verschil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2019 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 08:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als dat zo is dat een cvm hem onschadelijk moet maken zou ik martinez erop zetten, ken valencia verder niet hoe ze spelen etc maar ben echt benieuwd.. ajax cl en eredivisie blijft een groot verschil
Dan moet Martinez veel te diep spelen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 13:08   quote  deeplink  
ja en anders vdbeek.. dus zou je promes dat moeten laten doen als ik het zo begrijp ? maar is dat een speler die iemand uit de wedstrijd kan halen ?
Eide
 Eide - dinsdag 01 oktober 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 13:08 schreef nummer10 het volgende:
ja en anders vdbeek.. dus zou je promes dat moeten laten doen als ik het zo begrijp ? maar is dat een speler die iemand uit de wedstrijd kan halen ?
Beide loopvermogen en werklust zat.

Ik denk alleen dat Ajax dit moet doen zoals ze het altijd doen, namelijk door veel druk op de opbouw te zetten. Laat Parejo maar veel onder de druk uit verplichten te spelen. Juist in de omschakeling kan een verdedigende ploeg kwestbaar zijn.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 oktober 2019 - 09:39   quote  deeplink  
Ik heb géén idee waar we staan met dit Ajax...

Ik blijf van mening dat het duo Veltman en Blind niet CL waardig is.

Maar hoop volledig ongelijk te hebben...

1 - 2 ... is mijn hoop.

3 - 1 is mijn vrees
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 14:28   quote  deeplink  
De vermoedelijke opstelling van Ajax: Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Álvarez, Martínez, Van de Beek; Ziyech, Tadic, Promes.

De vermoedelijk opstelling van Valencia: Cillessen; Wass, Garay, Paulista, Costa; Torres, Coquelin, Parejo, Cheryshev; Rodrigo, Maxi Gómez.
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 15:26   quote  deeplink  
De o19 laat iig zien hoe het moet. 5-1 voor.
hjf
 hjf - woensdag 02 oktober 2019 - 15:27   quote  deeplink  
O19 leidt met 2-5
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 15:29   quote  deeplink  
3-5 inmiddels. Belachelijke penalty. Eerst gestopt en heel raar er alsnog in.
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 15:55   quote  deeplink  
Dik terechte overwinning uiteindelijk. Wel door eigen toedoen een hele lastige periode gehad.
hjf
 hjf - woensdag 02 oktober 2019 - 18:29   quote  deeplink  
Verdedigend zeer matig. Youri Regeer (16 jaar!) de uitblinker.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 14:28 schreef Loetje het volgende:
De vermoedelijke opstelling van Ajax: Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Álvarez, Martínez, Van de Beek; Ziyech, Tadic, Promes.

De vermoedelijk opstelling van Valencia: Cillessen; Wass, Garay, Paulista, Costa; Torres, Coquelin, Parejo, Cheryshev; Rodrigo, Maxi Gómez.
tadic op 9 is wel echt een crime de laatste potten.. hoop dat het vandaag beter gaat
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:06   quote  deeplink  
succes heren.. hoop dat het meevalt en dat we winnen
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 20:09   quote  deeplink  
Valencia gewoon een lastige ploeg.

Ajax gaat het lastig krijgen. Ik vermoed de lastigste tegenstander tot nu toe in dit seizoen.

Ik zou echt al blij zijn als we gelijkspelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tadic op 9 is wel echt een crime de laatste potten.. hoop dat het vandaag beter gaat
Dat heeft alles te maken met dat Promes achter hem stond en niet Van de Beek. Als Van de Beek op 6 speelt, heeft Tadic op 9 geen nut meer.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken met dat Promes achter hem stond en niet Van de Beek. Als Van de Beek op 6 speelt, heeft Tadic op 9 geen nut meer.
dat misschien ook indd.. maar tadic lijkt mij ook niet echt in vorm
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:11   quote  deeplink  
OPSTELLING AJAX

Onana,
Dest, Veltman, Blind, Tagliafico,
Alvarez, Van de Beek, Martinez,
Ziyech, Tadic, Promes.
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken met dat Promes achter hem stond en niet Van de Beek. Als Van de Beek op 6 speelt, heeft Tadic op 9 geen nut meer.
Dat ligt eraan. Tadic zal dan anders moeten gaan spelen. Iets meer in de diepte en breedte bewegen. Promes heeft blijkbaar meer in huis dan ik had verwacht. Een steekbal in de diepte of een combinatie om zelf diep te gaan is hem niet vreemd.

Ik vind van hem met name dat ie gewoon niet zo balvast is als dat hij kan zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:12   quote  deeplink  
Vanavond hopen op een puntje en thuis tegen Chelsea koste wat kost winnen. Vanavond wordt héél zwaar
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:12 schreef Loetje het volgende:
Vanavond hopen op een puntje en thuis tegen Chelsea koste wat kost winnen. Vanavond wordt héél zwaar
als we dit winnen staan we al met 1 been in de volgende ronde
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Tadic zal dan anders moeten gaan spelen. Iets meer in de diepte en breedte bewegen. Promes heeft blijkbaar meer in huis dan ik had verwacht. Een steekbal in de diepte of een combinatie om zelf diep te gaan is hem niet vreemd.

Ik vind van hem met name dat ie gewoon niet zo balvast is als dat hij kan zijn.
Promes heeft het uitstekend gedaan en wijt dit niet aan Tadic en niet aan Promes.

Echter, jij weet ook dat je soms koppeltjes hebt wat elkaar gewoon blind aanvoelen. Tadic hele seizoen nog niet in vorm, maar met Van de Beek had die toch dat rendement weer. Die 2 voelen elkaar feilloos aan en dat komt ze toe. Kan Promes ook niets aan doen.

Dan is de keuze uiteindelijk of je voor Promes op 10 speelt en 1 speler héél goed laat functioneren en 1 een heel stuk minder en hoopt dat dat beter gaat, of dat je kiest voor 2 goede spelers zegmaar.

Promes heeft gewoon een spitsinstinkt en is technisch veel beter als Van de Beek. Donny daarentegen is zonder bal zo vreselijk goed en slim. Dat is en blijft een element in ons spel waar geen club vat op kreeg
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als we dit winnen staan we al met 1 been in de volgende ronde
100% niet waar.

Als je vanavond wint, verzeker je jezelf dat je tot de laatste speeldag mee gaat spelen om de knock out fase, niks meer en niks minder.

Als je wint en dan ga ik uit van winst van Chelsea straks, heeft Valencia een tweeluik met Lille en wij met Chelsea. Kortom, al zou je winnen, is het net zo rieel dat je over 2 speelrondes gewoon alweer 3e staat.

Ajax moet gewoon zorgen dat de laatste pot in eigen hand is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:41   quote  deeplink  
bewijze van.. anyway ben nu alweer klaar met die tuinkabouter, dat hij als plan b een siem de jong brengen noemt... wat een waus
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:41 schreef nummer10 het volgende:
bewijze van.. anyway ben nu alweer klaar met die tuinkabouter, dat hij als plan b een siem de jong brengen noemt... wat een waus
Als Van de Beek geregeld je meest belangrijke spelelement is, waarom is de speler die er het meeste op lijkt dan niet logisch als bankzitter?
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
omdat ik vind dat we genoeg goeie jeugd hebben en siem veel te kort komt.. vd week ook 1 bal contact... en ook nog eens een foute.. die keer ervoor ook niks gebracht..
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:56 schreef nummer10 het volgende:
omdat ik vind dat we genoeg goeie jeugd hebben en siem veel te kort komt.. vd week ook 1 bal contact... en ook nog eens een foute.. die keer ervoor ook niks gebracht..
Toch hebben we geen type Van de Beek die er nu al kan staan
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Dit moet trouwens direct 0-1 zijn. Zoals zo vaak niet de eerste kans raak bij ons
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
100% geen overreding van Ziyech daar. Slim van hem, maar boort ons een kans door de neus
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 02 oktober 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Dit moet trouwens direct 0-1 zijn. Zoals zo vaak niet de eerste kans raak bij ons
ook goed uitgekomen van de keeper
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ook goed uitgekomen van de keeper
Kutkeeper is het ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 21:07   quote  deeplink  
WAT EEN GOAL!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Valencia - Ajax (woensdag 2 oktober, 21.00) UEFA Champions League 0-3









0.0115039