|
|
Sjaakgroen
|
|
|
Ik hoop op een gelijkspel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
OPSTELLING AJAX
Ten opzichte van RKC 2 wijzigingen, Tagliafico keert terug op linksback en Alvarez keert terug op het middenveld. Kortom, de CL variant. Wel speelt Promes op de flanken en zit Neres dus opnieuw op de bank.
 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling Chelsea
Chelsea dus zonder Kanté en Barkley, wel met de dodelijke voorhoede.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
ik snap dat Dest erin staat, want Chelsea heeft twee zeer snelle spitsen en Dest is ook lekker snel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 18:04 schreef Lukkie het volgende:ik snap dat Dest erin staat, want Chelsea heeft twee zeer snelle spitsen en Dest is ook lekker snel Op snelheid kun je Dest zeer zeker gebruiken, andere kant was die tegen Valencia ook heel kwetsbaar. Ik zou sowieso voorstander zijn van Alvarez op 4 en dan Dest en Veltman afwisselen op de rechtban, afhankelijk van de tegenstander. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even aan onze Ajacieden hier. Met Lukkie veel leuke Ajax discussies op Twitter gehad en geprobeerd haar deze kant op te krijgen. Ze gaat het proberen om hier te wennen. Heeft er best kijk op.
Dus welkom Lukkie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheids van vanavond floot in 2017 trouwens de legendarische wedstrijd bij Schalke die we met 3-2 verloren. Kregen er wel een rode kaart. |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 16:10 schreef p111 het volgende:Ik denk 3-1 omdat wij nou eenmaal in de CL er 100 procent voor gaan en dan hebben wij een heel goede ploeg. precies, dat denk ik ook - al ben jij net iets optimistischer dan ik maar nu jij het zegt, ga ik daar ook voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-3 denk ik inmiddels en Nico pakt rood! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is het een genot om op Ziggo te kijken, praten veel fijner over ons cluppie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bizar en mooi hoor. Onze O19 is niet op volle sterkte vanwege een O17 WK... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Succes Ajacieden, tijd voor een mooi potje. Tijd om in vorm te raken! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
quote: niks daarvan! Nico gaat als een dolle stier, zonder zelf rood t pakken! het begint! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
gelijk een corner tegen - let op! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat moet ten eerste meteen 1-0 zijn. Ging veel te traag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar wel buitenspel ervoor gefloten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Absoluut geen buitenspel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was dat maar een keer zo, haha. Die pakt wel zo vreselijk veel kaarten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheidsie is meteen aanwezig hoor |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
was duidelijk een overtreding op Tadic, maar die scheidsrechter ag ik vooraf al niet zitten - komop jongens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Egoïsme Ziyech verneukt weer eens een kans |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer gaat meneer een keer geel geven? Ajax en die UEFA scheidsrechters blijft een ding |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
dat vind ik een gele kaartlas hij doorloopt staat Chelsea anders - maar nee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op eigen helft, verdomme Ziyech |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
Alvarez makkelijk uitgespeeld, maar gelukkig hebben we Onana |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lekker Ziyech. Wat staat die weer bizar slecht te ballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Dest vind ik de meest overschatte voetballer die we hebben. Dat wordt Mazraoui 2! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
Ziyech neem nou eens gewoon de bal aan, almaar dat binnenkant voetje - je kunt het! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha, geeft die eindelijk een goede bal, 3 seconde later zo'n kansloze voorzet |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
Tadic heeft nog geen knappe bal gehad |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tadic ook weer onzichtbaar.
Verder gaat het heel erg gelijk op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax héél, héél erg slecht. Passing slecht, tig keer balverlies waar het nooit mag en voorin is het helemaal een groot drama. Lijkt helemaal nergens op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens hoor, maar onmogelijk vooralsnog ook voor hem om zichtbaar te zijn op het moment.
Ik had trouwens, ondanks zijn vorm ook met Neres gestart. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Flikker Ziyech er maar uit. Wordt uitgespeeld en loopt gewoon niet meer mee. Zal nooit, maar dan ook never nooit fan worden van hem. Goede speler, maar veel te veel mankementen! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
wat heeft Ziyech - steeds achter de man en net mis - komop man! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit gewoon helemaal niets meer in dit hele Ajax in. Klopt helemaal niets van en een tyfustrainer die alles altijd maar laat staan. Onkunde 2.0 dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer het bewijs waarom Dest zo goed niet is. Tegen Valencia ook al niet. Leuk spelertje voor de ED en dat was het |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
slordig, slordig, Alvarez valt mee, Dest niet - gelukkig is Chelsea ook slordig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Grijp godverdomme een keer in! Kutttainer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lekker toekijken... Iedereen een 2! Op 2 spelers na! Spel gaat met de week verder achteruit! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Flikker gewoon op, echt hoor! Belachelijk onterecht deze 1-0 |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
hij staat er weer, Promes - heel goed 1-0 - Ajax controleert, we moeten kunnen winnen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahaahahahahahaahahahahahahaahahahahahaaha |
|
|
|