BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Chelsea (woensdag 23 oktober, 18.55 uur) UEFA Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 oktober 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:47 schreef Loetje het volgende:
Jaaaaaaaaa. Nog 1 of 2 keer en de ogen zijn open.
Sorry Loetje, maar doe eens normaal man! Het is godverdomme je club! Ga je toch niet juichen als je verliest! Ja, Ajax speelde kut en ja heel veel spelers waren ondermaats en ja Ten Hag was weer de schijtlijster zoals we hem kennen. Maar juichen omdat we verliezen? Nee sorry ouwe, gaat veel te ver wat mij betreft.
Eide
 Eide - woensdag 23 oktober 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Terecht verloren. Gewoon zwak vandaag.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:49 schreef Hasjkoph het volgende:
Jammer, maar geen schande om van Chelsea te verliezen. Beide ploegen speelden helemaal niet goed, maar Chelsea wel de betere kansen en daardoor een verdiende overwinning.

Voetballend was Ajax vaak bijzonder zwak, maar verdedigend vond ik Veltman en Blind prima.
Dat waren, samen met Nico en Onana de enige die vrij oké speelden. De rest was afschuwelijk en niet voor het eerst
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
Winnen of verliezen is altijd terecht.

Chelsea scoort wel. Ajax niet. Wint Ajax is dat ook niet raar.

Enige dat gewoon niet goed zit is het voetbal op het middenveld. Dat wordt constant overgeslagen en geen van de middenvelders is in staat om de bal naar elkaar toe te spelen. We gokken op deze manier veel te veel op de voorste vier. En die zijn allemaal niet in geweldige vorm.

En dat middenveld is wat ten Hag aan te rekenen is. Hij moet daar een oplossing voor vinden.

Overigens oogde de ploeg vandaag na 70 minuten heel erg vermoeid. Geeft ten Hag dat zelf van te voren al aan. En wisselt hij dan pas zo laat. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Maar goed. Verliezen van Chelsea is echt geen schande.

Maar het moet een heel stuk beter. En snel ook.
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
Ten Hag denkt dat hij geweldig is... Vooral niet meegaan in het tempo van Chelsea, vooral niet van je eigen kracht uitgaan...

Vooral heel erg vertragen...

Kontelikker Veltman blonk hierin uit vandaag!!!

Vriendje van Overmars en ten Hag!!!
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Loetje, maar doe eens normaal man! Het is godverdomme je club! Ga je toch niet juichen als je verliest! Ja, Ajax speelde kut en ja heel veel spelers waren ondermaats en ja Ten Hag was weer de schijtlijster zoals we hem kennen. Maar juichen omdat we verliezen? Nee sorry ouwe, gaat veel te ver wat mij betreft.
Dit dus.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Loetje, maar doe eens normaal man! Het is godverdomme je club! Ga je toch niet juichen als je verliest! Ja, Ajax speelde kut en ja heel veel spelers waren ondermaats en ja Ten Hag was weer de schijtlijster zoals we hem kennen. Maar juichen omdat we verliezen? Nee sorry ouwe, gaat veel te ver wat mij betreft.
En of ik juich. En niet ineens doen alsof je dat verbaasd, want dit heb ik je zaterdag al gezegd.

En ik hoop dat we helemaal weggespeeld worden door de kakkies, er over 2 weken er met 4-0 af gaan en Utrecht wint in Amsterdam. Dan is die tering trainer er uit!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Loetje, maar doe eens normaal man! Het is godverdomme je club! Ga je toch niet juichen als je verliest! Ja, Ajax speelde kut en ja heel veel spelers waren ondermaats en ja Ten Hag was weer de schijtlijster zoals we hem kennen. Maar juichen omdat we verliezen? Nee sorry ouwe, gaat veel te ver wat mij betreft.
Mee eens. We doen alsof het normaal is dat we wel ff van een topclub uit de PL winnen.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:52   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat waren, samen met Nico en Onana de enige die vrij oké speelden. De rest was afschuwelijk en niet voor het eerst
Nico verspeeld ook gewoon een bal of drie vier met een vrij simpele pass. Dat mag ook niet als back.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 23 oktober 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg ik dat ze geweldig spelen? Zeg ik dat ten hag geweldig is?

Nee vent.

Maar goed. Lekker juichen als je ploeg verliest. Lijkt mij wel duidelijk wie zich voor wie hoort te schamen.
Eens je team afvallen hoort gewoon niet en zeker niet juichen als ze verliezen maar zal denk ik wel enige sarcasme inzitten. Maar goed dat kan je hebben bij fans die betrokken zijn met de club en teleurgesteld zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mee eens. We doen alsof het normaal is dat we wel ff van een topclub uit de PL winnen.
Waar zeg ik dat?

Ik wordt gewoon echt ziek van sommige die reacties op vandaag betrekken en niet verder kijken dan vandaag. Is al maanden zo
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:52 schreef Loetje het volgende:
..
Waarom droplul. Omdat ik hetzelfde al eerder zei?

Of omdat ik het eens ben met iemand waar ik regelmatig mee bots?
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Kut kut kut kut coach!!!!

Ben zo gvd woest!!! Wat hebben wij in godsnaam voorgeschoteld gekregen vandaag!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nico verspeeld ook gewoon een bal of drie vier met een vrij simpele pass. Dat mag ook niet als back.
Ach, hij mag dat van mij 2x doen. Jou fan Dest die doet niet anders. Lachwekkende back. Nog slechter als Mazraoui vorig jaar.
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Ik wordt gewoon echt ziek van sommige die reacties op vandaag betrekken en niet verder kijken dan vandaag. Is al maanden zo
Eens Loetje!!!

Veltman eruit, Alvarez RCV en een echte Ajax middenvelder erbij, dan klopt het weer!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom droplul. Omdat ik hetzelfde al eerder zei?

Of omdat ik het eens ben met iemand waar ik regelmatig mee bots?
Ah gaat onze geestelijk gehandicapte leugenaar schelden? Gast, enige wat je doet is altijd discussies zoeken hier voor het laatste woord, dan mag je mij een droplul noemen hoor. Beter als een mongool zoals jij. AkaS had toch gelijk
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Ik wordt gewoon echt ziek van sommige die reacties op vandaag betrekken en niet verder kijken dan vandaag. Is al maanden zo
Wie dan kerel?

Iedereen. Maar dan ook echt iedereen hier ziet en zegt dat het echt bij lange na niet goed genoeg is. Dat de omschakeling niet voor elkaar is als ze aanvallender spelen. En dat het voetbal niet goed genoeg is als we zoals vandaag proberen vanuit een gesloten organisatie te spelen.

Ons middenveld is gewoon niet in balans. Of voetballend niet goed genoeg.

Maar als ik hee eerlijk ben. Ik zou nu niet zomaar de eerste elf op kunnen noemen.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:53 schreef AkaS het volgende:
Kut kut kut kut coach!!!!

Ben zo gvd woest!!! Wat hebben wij in godsnaam voorgeschoteld gekregen vandaag!!!
Bizar dat het alleen op vandaag betrokken word man, kun je na gaan wat er gelezen wordt
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ah gaat onze geestelijk gehandicapte leugenaar schelden? Gast, enige wat je doet is altijd discussies zoeken hier voor het laatste woord, dan mag je mij een droplul noemen hoor. Beter als een mongool zoals jij. AkaS had toch gelijk
Serieus. Ga jij een ander daar op aanspreken?
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie dan kerel?

Iedereen. Maar dan ook echt iedereen hier ziet en zegt dat het echt bij lange na niet goed genoeg is. Dat de omschakeling niet voor elkaar is als ze aanvallender spelen. En dat het voetbal niet goed genoeg is als we zoals vandaag proberen vanuit een gesloten organisatie te spelen.

Ons middenveld is gewoon niet in balans. Of voetballend niet goed genoeg.

Maar als ik hee eerlijk ben. Ik zou nu niet zomaar de eerste elf op kunnen noemen.
Oh ik wel en als jij verdomme nadenkt weet je dat toch ook gewoon man.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Ga jij een ander daar op aanspreken?
Jij scheld en dan ga je huilen bij reactie. Ach zo was je en je ben je. Altijd al gedaan, zelf beginnen en bij een reactie de trieste zak uithangen. Inmiddels heb ik er weer lol in dus ga gerust even door

Heb nooit leugens nodig gehad op een forum trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 oktober 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ons middenveld is gewoon niet in balans. Of voetballend niet goed genoeg.

Maar als ik hee eerlijk ben. Ik zou nu niet zomaar de eerste elf op kunnen noemen.
Ik hoopte dat Marin de balans zou brengen, maar die lijkt het ook nog niet te hebben.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 23 oktober 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Wat een stel zeikwijven zijn jullie man man man
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh ik wel en als jij verdomme nadenkt weet je dat toch ook gewoon man.
Nee niet. Want heel veel zijn er fan van Martinez. Maar die is ook niet in staat een andere middenvelder te bereiken.

Alvarez is meer een cv naar mijn idee.

Misschien dit.

Dest. Alvarez martinez Tagliafico.

Van de beek blind.
Ziyech.

Neres tadic promes.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik hoopte dat Marin de balans zou brengen, maar die lijkt het ook nog niet te hebben.
Marin is dé speler daar die nooit een echte kans van 5/6 wedstrijden heeft gehad. Alleen een paar potten op een middenveld die in zijn hele totaliteit zwalkend was.

Laat Marin maar spelen met Martinez erachter en dan Van de Beek op Ziyech ervoor. Moet jij eens opletten hoe snel het voetbal en dynamiek terug is.

Want nogmaals, zoals wij nu spelen, zijn we PSV 2.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee niet. Want heel veel zijn er fan van Martinez. Maar die is ook niet in staat een andere middenvelder te bereiken.

Alvarez is meer een cv naar mijn idee.

Misschien dit.

Dest. Alvarez martinez Tagliafico.

Van de beek blind.
Ziyech.

Neres tadic promes.
Ik denk dat Alvarez en Martinez achterin wel kan als het om verdedigen gaat, maar dat de echte opbouw van achteruit gemist wordt.

Onana

Veltman, Alvarez, Blind, Tagliafico,

Marin, Martinez, Van de Beek/Ziyech

Ziyech, Tadic/Traore, Neres.
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij scheld en dan ga je huilen bij reactie. Ach zo was je en je ben je. Altijd al gedaan, zelf beginnen en bij een reactie de trieste zak uithangen. Inmiddels heb ik er weer lol in dus ga gerust even door

Heb nooit leugens nodig gehad op een forum trouwens.
Ik huil niet hoor. Integendeel zelfs.

Maar goed. Een verhaal van 10 jaar geleden er altijd maar weer bij halen. En je kent me helemaal niet man. Hou daar toch eens mee op.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Wat hier al ff genoemd werd van de afgekeurde goal is nogmaals in beeld gebracht. De bal is echt al meer dan een meter weg van de voet van Ziyech en dan pas wordt er een lijn getrokken. Hoe is dat werkelijk mogelijk.
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat Alvarez en Martinez achterin wel kan als het om verdedigen gaat, maar dat de echte opbouw van achteruit gemist wordt.

Onana

Veltman, Alvarez, Blind, Tagliafico,

Marin, Martinez, Van de Beek/Ziyech

Ziyech, Tadic/Traore, Neres.
Marin gaat dat nu niet brengen. Is al het vertrouwen kwijt.

Ik zag in hem echt de beste optie om frenkie te vervangen. Maar die moet je rustig gaan brengen daar. Die kon die wisseling zelf gewoon niet aan.

En ja hij moet iets anders spelen en wordt hier anders gebruikt. Maar je gaat nooit naar een andere club om daar exact dezelfde rol in te vullen als bij je vorige club.

Ik schrijf hem niet af. Maar hij blijkt het type speler dat meer tijd nodig heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 oktober 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Mooi, later! Als men gaat juichen om verlies van onze club, of elkaar gaat beledigen ben ik weg!! Laters of misschien wel tot nooit meer ziens!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Om het dan maar even inhoudelijk te maken.

We zijn het allemaal eens toch dat de chemie op het middenveld en de verplaatsing van midden naar voren er totaal niet is, toch?

Dan moet je een verbindingsspeler opstellen of iemand die de bal met passes kan krijgen.

Alvarez en Martinez hebben gewoon niet het verfijnde van een middenvelder. Kies je daarvoor moet je Ziyech daarvoor zetten want Donny moet het niet van zijn techniek hebben. Of je zet een verbindingsspeler neer en dat is Marin. Die dus iets minder diep als in het begin moet spelen. Dat ziet een trainer toch ook gewoon?

Hele tijd roemen over de opties die die allemaal heeft en uiteindelijk laat meneer het eruit zien als je niks hebt man.

Hoelang spelen Tadic en Ziyech al ruk en met name die eerste? Hoevaak heeft Van de Beek sinds zijn blessure nog aardig gespeeld? 0x... Lievelingetjes krijgen oneindig krediet. Neres speelde matig, gaat er terecht uit. Maar als zo iemand dan weer scoort moet je hem weer vaker brengen, zeker als de rest kut speelt. Ook dat ziet die niet. Het is totale onkunde
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik huil niet hoor. Integendeel zelfs.

Maar goed. Een verhaal van 10 jaar geleden er altijd maar weer bij halen. En je kent me helemaal niet man. Hou daar toch eens mee op.
Waarom niet als er steeds dezelfde dingen terug komen waar je een ander op aanspreekt? Je doet immers zelf niet anders. Dus wat is het probleem dat ik er dan iets bij haal, kwestie van kaatsen
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Marin gaat dat nu niet brengen. Is al het vertrouwen kwijt.

Ik zag in hem echt de beste optie om frenkie te vervangen. Maar die moet je rustig gaan brengen daar. Die kon die wisseling zelf gewoon niet aan.

En ja hij moet iets anders spelen en wordt hier anders gebruikt. Maar je gaat nooit naar een andere club om daar exact dezelfde rol in te vullen als bij je vorige club.

Ik schrijf hem niet af. Maar hij blijkt het type speler dat meer tijd nodig heeft.
Op basis van wat gaat Marin dat niet brengen? Werk je met een glazen bol dan? Is namelijk de beste middenvelder die we hebben. De rest heeft ook bar weinig vertrouwen namelijk.

Enige manier dat die het kan laten zien is door te spelen.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - woensdag 23 oktober 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Dest speelt telkens dramatisch en Ajax heeft een houding dat hun slechte spel niks uitmaakt omdat ze toch met geen vinger kunnen worden aangeraakt. Ik wordt er kotsmitselijk van
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:11 schreef ajaxcied in hart en het volgende:
Dest speelt telkens dramatisch en Ajax heeft een houding dat hun slechte spel niks uitmaakt omdat ze toch met geen vinger kunnen worden aangeraakt. Ik wordt er kotsmitselijk van
Sorry dat ik het zeg, maar dit stralen ze toch ook gewoon uit? En al wekenlang, zo niet maanden
JOOD
 JOOD - woensdag 23 oktober 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Gewoon 5 miljoen reserveren voor juridische kosten en een heeeel heeeel heeeeeeel dikke zaak van maken. VAR gaat hier dus heel duidelijk in de fout. Kutlijers.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:14 schreef JOOD het volgende:
Gewoon 5 miljoen reserveren voor juridische kosten en een heeeel heeeel heeeeeeel dikke zaak van maken. VAR gaat hier dus heel duidelijk in de fout. Kutlijers.
Het is gewoon goed dat de ogen van sommige open gaan, want het gaat veel te veel mis
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Marin is dé speler daar die nooit een echte kans van 5/6 wedstrijden heeft gehad. Alleen een paar potten op een middenveld die in zijn hele totaliteit zwalkend was.

Laat Marin maar spelen met Martinez erachter en dan Van de Beek op Ziyech ervoor. Moet jij eens opletten hoe snel het voetbal en dynamiek terug is.

Want nogmaals, zoals wij nu spelen, zijn we PSV 2.
sluit ik me bij aan..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2019 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Deze keer zelfs met jou eens.
nou kijk dat scheelt hahaha.. nee erger me werkelijk kapot de laatste weken aan tenhag... zoveel spelers kunnen behouden wat echt uniek is.. en dan zulk voetbal op de mat leggen.. en de ene week nog gekkere wissels dan de andere.. die man is het zwaar naar de bol gestegen.. en wat ik nog echt het ergste vind, dit gaat je spelers en met name jeugd kosten...
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou kijk dat scheelt hahaha.. nee erger me werkelijk kapot de laatste weken aan tenhag... zoveel spelers kunnen behouden wat echt uniek is.. en dan zulk voetbal op de mat leggen.. en de ene week nog gekkere wissels dan de andere.. die man is het zwaar naar de bol gestegen.. en wat ik nog echt het ergste vind, dit gaat je spelers en met name jeugd kosten...
Als je je realiseert dat de oplossing vorig jaar een dribbelaar op je middenveld had, waarom stel je die dan niet op terwijl je hem gewoon hebt. Waarom als er geen verbinding is met midden en voor, stel je geen verbindingsspeler op als je hem niet hebt? Ja sorry, dan is er onkunde.

En dan kom je wat ik bedoel, dan moet je gewoon blijkbaar een aantal keer verliezen om een keer echt wakker te worden. Vorig jaar was het ook nodig
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom niet als er steeds dezelfde dingen terug komen waar je een ander op aanspreekt? Je doet immers zelf niet anders. Dus wat is het probleem dat ik er dan iets bij haal, kwestie van kaatsen
Ik haal geen zaken van 10 jaar geleden erbij waar ik het verhaal niet van ken.

En dat doe jij wel. Want je kent het verhaal helemaal niet.

Maar goed. Ik kap ermee. Veel succes.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik haal geen zaken van 10 jaar geleden erbij waar ik het verhaal niet van ken.

En dat doe jij wel. Want je kent het verhaal helemaal niet.

Maar goed. Ik kap ermee. Veel succes.
Moet je zelf weten, als jij steeds blijft kaatsen om dingen die je zelf doet, blijf ik kaatsen met hetzelfde. Zo simpel is het.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - woensdag 23 oktober 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Het feit dat ten had verdomme siem de jong erin brengt
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op basis van wat gaat Marin dat niet brengen? Werk je met een glazen bol dan? Is namelijk de beste middenvelder die we hebben. De rest heeft ook bar weinig vertrouwen namelijk.

Enige manier dat die het kan laten zien is door te spelen.
Nationale ploeg ook niet zeker. Minuten die hij speelt en de interviews die je met hem leest.
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet je zelf weten, als jij steeds blijft kaatsen om dingen die je zelf doet, blijf ik kaatsen met hetzelfde. Zo simpel is het.
Wat heb ik je vandaag gezegd over jezelf dan anders dan dat je volslagen debiel bent om je eigen club graag te zien verliezen.

Dat gaat niet over verleden of over dingen tussen ons. Slechts over wat je post.

Maar wat verder dan?
JOOD
 JOOD - woensdag 23 oktober 2019 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is gewoon goed dat de ogen van sommige open gaan, want het gaat veel te veel mis
Totaal niet mee eens. Ajax speelt beter dan ooit tevoren.

Jij houdt niet van Ajax zoals wij dat doen.

Daarom krijg je hier geen bijval. Ajax kan beter inderdaad, maar we zijn godverdomme gezegend met 6 punten uit 3 wedstrijden. Vooral als je kijkt dat deze wedstrijd gelijk opging.

Steun je club of verwijder jezelf van dit forum aub.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heb ik je vandaag gezegd over jezelf dan anders dan dat je volslagen debiel bent om je eigen club graag te zien verliezen.

Dat gaat niet over verleden of over dingen tussen ons. Slechts over wat je post.

Maar wat verder dan?
Dat je begint te schelden zonder dat ik jou uit schold tot op dat moment en vervolgens het mongooltje uit hangt alsof het jou allemaal overkomt? Exact wat je altijd al deed. Dus om maar wat te noemen.

En de grootste debiel ben jij, altijd al geweest en zal altijd zo blijven.

En dat onderstreep je maar eens des te meer meneertje 'ik ben er klaar mee'. Het blijft leedvermaak met je, toen, nu en altijd
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - woensdag 23 oktober 2019 - 21:29   quote  deeplink  
Diegene die op deze forum zeggen dat Ajax een flinke pak slag onder de kont nodig had/heeft, om zo realisatie van hun eigen niveau te laten doordringen snappen het spelletje. Als Ajax blijft winnen ongeacht hun kutspel dan kunnen alle ego's van Ajax plus Ten hag in de spiegel blijven zeggen dat ze briljant zijn. En de successfans zullen daar erkening aangeven helaas. In die zin ben ik ook wel blij dat Ajax verloor: dan kunnen ze nu misschien eens aan zelfreflectie doen en eens iets veranderen.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nationale ploeg ook niet zeker. Minuten die hij speelt en de interviews die je met hem leest.
Dat heeft te maken omdat die bij ons niet speelt. Aldus de uitleg van hun coach.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Chelsea (woensdag 23 oktober, 18.55 uur) UEFA Champions League 0-1









0.0100049