|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben wel van mening dat dit systeem nooit kan kloppen waar ze nu mee werken. |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
jammer, teen buitenspel 0-0 - jammer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
VAR zit trouwens zelden mee in Europa, maar misschien maar goed een keer. Want Ajax stelt enorm teleur. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zelfs dat niet. De arm. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vind de regel met het lijf zo'n bullshit, he.
Houd het gewoon bij de voeten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik geloof alleen dat systeem met 1 lijn. Dit niet.
Promes trouwens wel een drama |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Totaal geen Ajax speler. Wat is dit Ajax technisch gewoon op 2/3 spelers na zo niet inteligent |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tja, soms zit de VAR mee en soms tegen.
Overigens Blind en Ziyech vaak slordig in passing. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Noem er nog maar 7 bij. VAR heeft in Europa maar 1x meegezeten. Maar was ook zwaar onterecht geweest. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:38 schreef Loetje het volgende:[..] Noem er nog maar 7 bij. VAR heeft in Europa maar 1x meegezeten. Maar was ook zwaar onterecht geweest. Zonder de VAR had doelpunt geteld. Buitenspel is buitenspel. We wilden eerlijker spel, dan moet je ook soms accepteren dat het kwartje net de andere kant opvalt.
En onverdiend of niet boeit me eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dest, Ziyech, Promes, Tadic, Van de Beek en Alvarez héél zwaar onvoldoende. Blind en Martinez licht onvoldoende. Veltman redelijk. Tagliafico en Onana goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zonder de VAR had doelpunt geteld. Buitenspel is buitenspel. We wilden eerlijker spel, dan moet je ook soms accepteren dat het kwartje net de andere kant opvalt. En onverdiend of niet boeit me eigenlijk niet. Die lijn die omhoog wordt getrokken staat gewoon schuin. Ik geloof daar niet in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanprestatie alom! Echt verschrikkelijk slecht dit hele Ajax. En wordt al maanden met de week slechter. Of mensen het nou eens zijn of niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: De hoek van de lijn valt gewoon te berekenen, dus die klopt in principe. Het is zuur, maar wel terecht. |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:41 schreef Loetje het volgende:Dest, Ziyech, Promes, Tadic, Van de Beek en Alvarez héél zwaar onvoldoende. Blind en Martinez licht onvoldoende. Veltman redelijk. Tagliafico en Onana goed. niet zo negatief man! Alvarez deed het in mijn ogen best goed, diverse echt goede reddingen, Promes zette toch weer een goal die door die achterlijke software niet is toegekend - Ziyech zit er niet in, vind ik ook, van de Beek was meermaals terplekke waar hij zijn moest.... ik houd moed en hoop! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De technologie klopt echt wel. Het enige wat wij niet kunnen zien is het exacte moment waarop de bal gespeeld wordt. Maar de hoek van die lijn berekenen is echt elementaire wiskunde en voor een computer een peulenschil. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De hoek van de lijn valt gewoon te berekenen, dus die klopt in principe. Het is zuur, maar wel terecht. Weet ik wel. Zeg alleen dat ik persoonlijk niet op die manier in dat systeem geloof |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:46 schreef Lukkie het volgende:[..] niet zo negatief man! Alvarez deed het in mijn ogen best goed, diverse echt goede reddingen, Promes zette toch weer een goal die door die achterlijke software niet is toegekend - Ziyech zit er niet in, vind ik ook, van de Beek was meermaals terplekke waar hij zijn moest.... ik houd moed en hoop! Dan zien we 2 verschillende wedstrijden. Ik zie Alvarez ieder duel half in gaan, heel slordig aan de bal en duels niet winnen.
En Promes, die heeft werkelijk niet 1 bal goed geraakt. Die goal telt niet dus telt ook niet mee.
Van de Beek is sinds zijn blessure al een drama. Staat te diep en ter plekke staan wil ook zeggen dat je verdedigend je arbeid moet doen en verder mee terug moet. Die speelt in alle facetten zo ver van wat die kan.
Deze wedstrijd kun je echt onmogelijk winnen op deze manier hoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben nog steeds voor het systeem dat ze bij het hockey hanteren.
Gewoon één keer de kans hebben om de scheidsrechter de videoscheids te laten raadplegen en als je het goed hebt, mag je het nog een keer raadplegen en anders is het voorbij.
In mijn ogen zo veel beter en zelfs tactischer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:56 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik ben nog steeds voor het systeem dat ze bij het hockey hanteren. Gewoon één keer de kans hebben om de scheidsrechter de videoscheids te laten raadplegen en als je het goed hebt, mag je het nog een keer raadplegen en anders is het voorbij. In mijn ogen zo veel beter en zelfs tactischer. Daar ben ik ook zeker voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens in zoverre dat hetzelfde geldt voor Chelsea. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Typerend voor Ajax deze gele kaart. Helemaal voor Tadic. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van de beek echt volkomen onzichtbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tijd dat het eens afgestraft wordt. Echt zo slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die komen wel vaak door hoor. Daar is het vooral de eindpass. Ajax komt niet eens in de buurt van de goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou Ten Hag, al je mooie zwammelpraat werkt duidelijk voor geen meter. Met name het balbezit is schandalig. Zwak in de passing en angstig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Straf het verdomme een keer af Chelsea. Open de ogen van deze vreselijk nare trainer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Alvarez never nooit meer op het middenveld. Heel snel Razvan Marin gaan inpassen wil het voetbal terug komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Tadic een keer wisselen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste schotje op goal van Ajax na een uur! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dit is geen geel? Maffioso! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech en Tadic eruit! Echt een keer allebei eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheids moet lekker oprotten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dest, nooit meer laten spelen in de CL! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
we gaan beter spelen, we kunnen zeker nog winnen - hij hoeft er alleen maar in! |
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
die scheidsrechter is wel een zak zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wisselen en die aanvoerdersband inleveren. Heel Tadic is het hele seizoen al Ajax onwaardig. Eendagsvlieg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eerst maar eens tot echte kansen komen, want die zijn er amper. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maak hem dan af Batshuayi |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pfff, wat komen we daar goed weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Loetje, chill. Effe normaal ouwe. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wát een kutcoach hébben wij en wat een kuttactiek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee echt, ik meen het echt. Die trainer moet eruit! En dat roep ik al langer, zit al maanden naar schijnheilig kutvoetbal te kijken wat nergens op slaat. Met de week wordt het slechter en alle resultaten verbloemen alles.
En ik hoop dat we een aantal keer afgestraft worden, deze trainer heeft allang bewezen dat zijn geestelijke gesteldheid alleen goed functioneert als het wekenlang helemaal mis gaat.
Maar ik meen het, zo voel ik het echt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje -- |
|
|
|