|
|
Loetje
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Vanaf de keeper tot de spits zit er 0 idee achter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoe worden er constant van die zeikballen gespeeld. Man man man, je hebt af en toe zo veel ruimte en je verkloot het gewoon door onnauwkeurigheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En maar vasthouden aan die misselijke Tadic, Ziyech, Alvarez en Dest. Wat een idioot! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:29 schreef Hasjkoph het volgende:Hoe worden er constant van die zeikballen gespeeld. Man man man, je hebt af en toe zo veel ruimte en je verkloot het gewoon door onnauwkeurigheid. Kwaliteit! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En weer gewoon buitenspel. De arbitrage is ook gewoon ruk vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beginnen steeds meer op dat debiele spel van PSV te lijken. Een blok van 6 zonder intelligentie en voorin maar hopen op iets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En maar lange ballen, je wint niet 1 fucking duel al de hele wedstrijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax oogt heel erg vermoeid. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Lukkie
|
|
|
staaltje collectief knoeien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahahahahaha wat een comedy kapers dit. En dat tegen een Chelsea dat niet 5% van zijn niveau haalt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volledig de schuld van de trainer! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:33 schreef Loetje het volgende:Whahahahahahaha wat een comedy kapers dit. En dat tegen een Chelsea dat niet 5% van zijn niveau haalt Je kan hetzelfde over Chelsea zeggen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic verdiend die band echt niet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wij kunnen niet beter. Dit is namelijk het hele seizoen al zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En alles wat ik zei klopt gewoon. Voetbalinteligentie is er niet. Iedere debiel ziet dat er geen duels en 2e ballen gewonnen worden. Dan moet het door de lucht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En die Tadic maar in de spits. Hoelang mag je kut spelen bij deze voorkeurstrainer met zijn vriendjespolitiek!? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo jammer want je speelt gewoon goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben oprecht blij. Nu zondag nog een keer en de pleuris breekt een keer uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Goed? Wat zie jij in godsnaam als goed? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wát een KUT coach!!!!
Wat een debiele tactiek!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha en nu mag die komen, terwijl die Tadic al maanden faalt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En debiele opstellingen. Spelers die al maanden niks verdienen. Tactisch onbenul |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij met een nederlaag in de cl. Mooie vent ben je. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Over 2 weken ga je er ook aan. Valencia mooi 2x winnen en we staan waar we horen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Echt heel veel.
Enige wat niet klopt is het voetballende deel op het middenveld. Verder gewoon een hoop goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Exact, Ajax bewijst al jaren dat een resultaatje alles verbloemd. Ik ben die wekelijkse wanprestaties helemaal zat. Schaam me kapot voor dit PSV 2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Echt heel veel. Enige wat niet klopt is het voetballende deel op het middenveld. Verder gewoon een hoop goed. Hahaha voetballend niet 1 kans gehad, bijna de hele wedstrijd onder druk gestaan. Nee dan speel je niet goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hahahahaha wat een wissel en tactiek de 2de helft.. en dan de laatste 2 min ingrijpen... och och wat is tenhag tactisch sterk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:41 schreef Loetje het volgende:[..] Exact, Ajax bewijst al jaren dat een resultaatje alles verbloemd. Ik ben die wekelijkse wanprestaties helemaal zat. Schaam me kapot voor dit PSV 2 Europees ook dit seizoen geroemd tot nu toe en jij schaamt je.
Ik schaam me echt kapot voor supporters zoals jij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu ga je ineens wisselen??
En Blind .......... pfffffff! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:42 schreef Loetje het volgende:[..] Hahaha voetballend niet 1 kans gehad, bijna de hele wedstrijd onder druk gestaan. Nee dan speel je niet goed. Van de beek gewoon grote kans. Afgekeurde goal op de millimeter. Paal geraakt.
Tegen een van de beste ploegen van Engeland. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Die foto waar promes zogenaamd buitenspel staat zegt toch helemaal niks. Het gaat op het moment van spelen en dat kan je niet zien op die foto maar goed he.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Europees ook dit seizoen geroemd tot nu toe en jij schaamt je. Ik schaam me echt kapot voor supporters zoals jij. En ik voor blinde hosanna supporters als jij. Geef mij maar AkaS en Warrior die wat verder dan de resultaten kijken.
Maar schaamde me altijd al voor je, dat scheelt.
En ach, 28 kansen tegen in 2 wedstrijden. Ja dan mag je ze roemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:hahahahaha wat een wissel en tactiek de 2de helft.. en dan de laatste 2 min ingrijpen... och och wat is tenhag tactisch sterk.. Deze keer zelfs met jou eens. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Geen moment gespeeld om te winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goed scheids, nu mag je fluiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Alleen om niet te verliezen. Schijtbakkenvoetbal zoals PSV |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:45 schreef Loetje het volgende:[..] En ik voor blinde hosanna supporters als jij. Geef mij maar AkaS en Warrior die wat verder dan de resultaten kijken. Maar schaamde me altijd al voor je, dat scheelt. En ach, 28 kansen tegen in 2 wedstrijden. Ja dan mag je ze roemen. Zeg ik dat ze geweldig spelen? Zeg ik dat ten hag geweldig is?
Nee vent.
Maar goed. Lekker juichen als je ploeg verliest. Lijkt mij wel duidelijk wie zich voor wie hoort te schamen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jaaaaaaaaa. Nog 1 of 2 keer en de ogen zijn open. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Zeg ik dat ze geweldig spelen? Zeg ik dat ten hag geweldig is? Nee vent. Maar goed. Lekker juichen als je ploeg verliest. Lijkt mij wel duidelijk wie zich voor wie hoort te schamen. Maar gap, wat boeit het nou wat een hosannasupporter als jij zegt? Sorry ouwe, dat boeit me niet. En aangezien jij zelden ook maar 1x inhoudelijk wat zegt, voel ik me niet aangesproken door je aangezien ik me kapot schaam voor supporters als jou. Nooit een realist geweest en je zal het nooit worden.
En ze nu goed vinden spelen, tsja dan wordt het weer ouderwets leedvermaak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jammer, maar geen schande om van Chelsea te verliezen. Beide ploegen speelden helemaal niet goed, maar Chelsea wel de betere kansen en daardoor een verdiende overwinning.
Voetballend was Ajax vaak bijzonder zwak, maar verdedigend vond ik Veltman en Blind prima. |
|
|
|