BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (vrijdag 6 december, 20.15 uur) Eredivisie 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 december 2019 - 02:49   quote  deeplink  
dzcx8cw04l.jpg

Datum en tijdstip: Vrijdag 6 december 2019, 20.15 uur
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam
Competitie: Eredivisie
Scheidsrechter: Björn Kuipers

De wedstrijd
Ieder seizoen kent verassingen en ieder jaar is er weer die éne club die je versteld laat staan. Vorig jaar was dit op dit moment VVV, wat lang 3e en 4e stond, dit jaar mag het Willem II genoemd worden. Het staat 4e en heeft eigenlijk nog teveel punten laten liggen, anders het het 3e gestaan en dus boven PSV.

Voor Ajax zal dit het duel voorafgaand aan de cruciale 12.5 miljoen wedstrijd tegen Valencia staan. Ajax speelt nog 5 duels tot aan de winterstop en vooralsnog zijn deze allemaal in de eigen provincie.

Tevens is dit voor Ajax in de competitie de generale repetitie voorafgaand aan AZ uit. Ajax zal koste wat kost moeten winnen om die wedstrijd met 6 punten verschil in te gaan. Ajax - Willem II mag dus in alle opzichten een zeer interessant duel worden genoemd. Zelfs vanwege het aanvangstijdstip. Niet alleen op vrijdag, zelfs niet zoals alle wedstrijden om 20.00, maar om 20.15 wordt er afgetrapt in de Johan Cruijff ArenA.

p9e2ct.jpg

De tegenstander, Willem II
Zoals hierboven al genoemd, mag Willem II zich tot op heden dé revelatie van het seizoen noemen. De Tricolores spelen onder oud Ajax interim trainer Adrie Koster zeer aantrekkelijk voetbal met zelfs de opbouw van achteruit.

Met Vangelis Pavlidis heeft Willem II zijn topscorer in huis, met 8 doelpunten is hij aardig op dreef voor de ploeg uit Tilburg. Sowieso heeft Willem II een team waar vele spelers een goal kunnen maken. Zo scoorde verdediger Freek Heerkens de laatste 2 wedstrijden zelfs.

Willem II won dit seizoen al thuis van PSV, speelde thuis gelijk tegen AZ en verloor op eigen veld onterecht en nipt van Feyenoord. 3 seizoen geleden wist Willem II voor het laatst te winnen in Amsterdam met 1-2. De ontmoetingen erna waren ook zeker niet altijd even makkelijk. Willem II zal zich maar wat graag nu uit ook willen bewijzen en hebben alle reden met vertouwen naar Amsterdam af te reizen.

b0thit2o8zos.jpg

Ons aller Ajax
Vaak hebben we Ajax geroemd om het mooie voetbal en gekraakt vanwege zijn mentaliteit. Waar het voetbal in het 3e blok eindelijk was zoals het hoort, is Ajax in blok 4 wel aardig aan het spelen, maar wordt er nu voornamelijk gewonnen op wilskracht. Ook dit mag best een compliment verdienen. Toch wordt dit een héle belangrijke week voor Ajax.

Ajax mist Labyad en Neres en zal deze ook nog enige tijd gaan missen. Promes is een twijfelgeval en dat zou absoluut een aderlating zijn. Promes is immers topscorer van Ajax met 10 goals, gevolgd door Klaas-Jan Huntelaar met toch alweer 8 goals. Bij afwezigheid van Promes, zal Lang normaliter opnieuw in de basis staan. Zijn basisdebuut afgelopen zondag, betekende direct een hattrick.

Tevens is het nog interessant te volgen wat Ten Hag zal doen op de rechtsback positie. Na een wat mindere periode van Dest, kreeg Mazraoui de kans. Die leek deze de eerste potten te pakken, maar zakte de laatste 2 wedstrijden door de ondergrens.

Kortom, op naar beter spel en een cruciale week. Te beginnen tegen het sterke Willem II.

Tot slot
Vorig seizoen speelde Ajax 3x tegen Willem II. Uit won het met 4-1, de bekerfinale met 4-0 en thuis leek Ajax ook op weg naar een monsterscore. Binnen no-time stonden de Amsterdammers door een spervuur in het begin, met 2-0 voor. Helaas bleef dat ook de eindstand. Bekijk hieronder de beelden.



Ik wens iedereen een fijne wedstrijd toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 december 2019 - 02:51   quote  deeplink  
Ik ben er deze week in ieder geval even niet. Hoop er vrijdag aan toe te komen even te kunnen ontspannen met de wedstrijd hier op het forum. Succes met discussies en misschien tot vrijdag.
Eide
 Eide - dinsdag 03 december 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Promes is geblesseerd en mist in ieder geval het duel met Willem II.
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - woensdag 04 december 2019 - 10:04   quote  deeplink  
Dat is balen
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - woensdag 04 december 2019 - 10:06   quote  deeplink  
Dan gaat Huntelaar starten denk ik of Noa aan de linker kant en Ziyech aan de rechterkant en Donny erachter. Dan ben ik ook benieuwd wie hij gaat neerzetten op de plek van DOnny. Geen Mazza als het aan mij ligt, dan liever Alvarez of Gravenberch of misschien wel Eiting of toch Marin?
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 december 2019 - 12:14   quote  deeplink  
Ook zonder Promes ga ik ervan uit dat we de 3 punten in Amsterdam houden.
Ik verwacht wel minimaal een 3 - 1 overwinning.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 december 2019 - 13:36   quote  deeplink  
tadic hunter lang
ziyech

zo niet is tenhag niet goed snik als die het hele middenveld weer om gaat gooien.. en pls geef schuurs een kans
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - donderdag 05 december 2019 - 00:29   quote  deeplink  
Lastige wedstrijd: gehavend Ajax tegen een in goeie vorm verkerende willem II. Ik voorspel ofwel een gelijkspel ofwel een moeizame overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2019 door ajaxcied in hart en --
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 19:17   quote  deeplink  
ELH0jO2XYAEeKGr?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Geen Mazraoui, wel Lang. Huntelaar in de spits, Ziyech dus gewoon vanaf het middenveld.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 20:04   quote  deeplink  
weer geen schuurs, jammer voor de rest logische keuzes voor wat je nog over hebt... hoop dat traore de kans vanavond ook krijgt.. succes mannen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Ajax stroperig in de aanval. Veel balbezit, veel aardig voetbal tot de voorste 3 en daar valt eigenlijk helemaal niets goed.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 20:56   quote  deeplink  
Terechte penalty voor Dest. Gewoon een stomme actie van Dest.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Alweer een oliedomme achterstand voor Ajax. Ajax speelt aanvallend gewoon uitermate zwak en krijgt hier een evenzo domme counter tegen. De aanval wordt zelfs twee keer vertraagd en toch is Ajax niet scherp op de snelste aanvaller van Willem II. Gewoon heel erg naïef.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:00   quote  deeplink  
Domme overtreding natuurlijk, maar var var varretje toch.. en siem warm lopen... TRAORE TENHAG !!
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Ajax begint nu ook opzichtig duels te verliezen richting de rust.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 21:00 schreef nummer10 het volgende:
Domme overtreding natuurlijk, maar var var varretje toch.. en siem warm lopen... TRAORE TENHAG !!
Nee, ik denk dat Ten Hag KJH eraf wil halen en met een ander soort spits (Tadic) wil gaan spelen. Dan moet je inderdaad wel een middenvelder brengen. Ik weet niet of Siem dan het meest voor de hand ligt, maar Traore is in ieder geval niet logische keuze.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:09   quote  deeplink  
dan zou alvarez meer voor de hand liggen naast martinez en vd beek naar 10...
siem kan gewoon niet meer met zulke spelers op de bank..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:28   quote  deeplink  
onbegrip hier allover.. wanneer het tempo omhoog gaat ga je siem brengen...
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Vooralsnog geen wissels. Ik ben benieuwd. Ajax voorlopig nog altijd tandloos.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:30   quote  deeplink  
word steeds vreemder...
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Noa Lang eraf. Toch Siem. Verrassende wissel wel. Meer opportunisme dan dus met voorzetten lijkt mij.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:32   quote  deeplink  
De eerste kans... voor Siem. Tja.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Siem valt tot dusver aardig in. Dest echt verschrikkelijk zwak.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 21:39 schreef Eide het volgende:
Siem valt tot dusver aardig in. Dest echt verschrikkelijk zwak.
klopt, prima tot nu toe... martinez en dest erg zwak vandaag.. nahja wel meer spelers eigenlijk
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Het is eerlijk gezegd ook niet moeilijk goed in te vallen. Wat speelt Ajax zwak zeg. Ik denk dat Ajax hier punten gast verspelen want ik zie vandaag geen 2 Ajaxgoals vallen.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:52   quote  deeplink  
Boem, 0-2. Afgelopen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 21:53   quote  deeplink  
wat een zwak geheel vandaag, en echt wel vreemde keuzes van tenhag..
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:
wat een zwak geheel vandaag, en echt wel vreemde keuzes van tenhag..
Bizar dat Dest mag blijven staan. Waarom niet Nous voor Dest?
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Dit gaat tegen Valencia niet goedkomen.
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 21:56   quote  deeplink  
En nu opgerot met die kale maf klapper. Die klootviool snapt echt helemaal niets van voetbal. Wordt echt totaal gestoord van die kale idioot met zijn gezwam en voetbal onbenul.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Begrijp de wissels we vandaag. Je hebt amper meer op de bank.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 21:57   quote  deeplink  
Elke sterkhouder bij Ajax laat het volledig afweten. Ziyech zwak, Tadic zwak, Van de Beek zwak... eigenlijk iedereen gewoon ondermaats. Ik kan eigenlijk geen enkele voldoende uitdelen tot dusver.
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 22:01   quote  deeplink  
Martinez laten staan, Siem de Jong brengen? Ten Hag pak je biezen en rot aub op onvoorstelbare lamlul, godvergeten pratende kut.
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 22:02   quote  deeplink  
Verliezen van Willem-Kut, schaam je kapot ...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 21:56 schreef remco k het volgende:
Begrijp de wissels we vandaag. Je hebt amper meer op de bank.
alvarez ipv siem en vdbeek naar 10 is al 1 heel simpel voorbeeld, de eerste 5 min van siem kon nog, daarna komt hij op elk gebied gewoon tekort en lijkt het hem tesnel gaan.. blind eruit ipv dest of veltman voor mazz ? nee sorry remco ik snap ze niet ondanks dat je weinig op de bank hebt.. maar beter dan wat nu erin kwam.. maar goed dat is niet het enige.. gewoon een heel zwak ajax vandaag
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 21:56 schreef remco k het volgende:
Begrijp de wissels we vandaag. Je hebt amper meer op de bank.
Ik begrijp er ook geen klote van, alleen de cornervlag heeft een lagere handeling snelheid dan Siem de Jong. Martinez faalt 90 minuten dan Blind er uit. Ben helemaal klaar met die kale maf klapper.
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 22:10   quote  deeplink  
Gaat dinsdag nog een helse klus worden ... dan verliezen en je hebt eindelijk een prima aanleiding om die kale idioot op zijn strontkar terug te sturen naar zijn boeren achterland. Totale onbenul die lulhannes.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:10 schreef pth het volgende:
Gaat dinsdag nog een helse klus worden ... dan verliezen en je hebt eindelijk een prima aanleiding om die kale idioot op zijn strontkar terug te sturen naar zijn boeren achterland. Totale onbenul die lulhannes.
Ach wel nee. Dit zegt helemaal niets over dinsdag en dat gelul over Ten Hag moet eens ophouden. Elke keer dat belachelijke gejank over Ten Hag als Ajax een keer zwak speelt.

Geen enkele speler speelde goed vandaag. Daar veranderd zelfs Guardiola niets aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 december 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Volkomen terechte nederlaag vandaag. Vorige wedstrijden waren al niet best, maar zorgde de nodige arbeid nog voor toch fraaie resultaten. Vandaag zat het er geen moment in.

Alle sterkhouders heel ver onder de maat vandaag met de voorhoede, Dest en Martinez als absolute dieptepunten.

Aan de bal heel onrustig, de belangrijke duels niet winnen en te vaak de drukte zoeken waar de ruimte juist op de vleugels lag. En als de bal dan daar was, duurde het daar weer veel te lang. Nee, geen moment zat er vandaag ook maar iets in.

Nu gaan oppassen dat je niet in 9 dagen tijd een mooie eerste seizoenshelft een beetje in duigen gaat gooien, want dat kan je zomaar gaan overkomen. De breedte van de selectie is aardig, maar wordt wel minder als je eerste breedte al wegvalt en je op een soort 3e spoor aan het treden bent.

Wissels vandaag kon ik zeker begrijpen, want beter hadden we niet. Wat ik Ten Hag wel kwalijk neem, is dat die laatste 2 wissels niet eerder kwamen. Dat had al voor het uur gemoeten, want zoals gezegd het zat er al niet in.
pth
 pth - vrijdag 06 december 2019 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach wel nee. Dit zegt helemaal niets over dinsdag en dat gelul over Ten Hag moet eens ophouden. Elke keer dat belachelijke gejank over Ten Hag als Ajax een keer zwak speelt.

Geen enkele speler speelde goed vandaag. Daar veranderd zelfs Guardiola niets aan.
100% eens dat bijna heel Ajax ondermaats was en zelfs dan weet die kale eikel van iets slechts nog iets slechters te maken. Oprotten met die kloot viool ... totaal Ajax onwaardig dat stuk onbenul.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alvarez ipv siem en vdbeek naar 10 is al 1 heel simpel voorbeeld, de eerste 5 min van siem kon nog, daarna komt hij op elk gebied gewoon tekort en lijkt het hem tesnel gaan.. blind eruit ipv dest of veltman voor mazz ? nee sorry remco ik snap ze niet ondanks dat je weinig op de bank hebt.. maar beter dan wat nu erin kwam.. maar goed dat is niet het enige.. gewoon een heel zwak ajax vandaag
Van de Beek en Siem gingen naast elkaar spelen. Dus nog aanvallender dan jij nu wil. Je veranderd namelijk niks met wat je schrijft.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:26 schreef pth het volgende:

[..]

100% eens dat bijna heel Ajax ondermaats was en zelfs dan weet die kale eikel van iets slechts nog iets slechters te maken. Oprotten met die kloot viool ... totaal Ajax onwaardig dat stuk onbenul.
Het beste Ajax sinds 1995 maar de trainer is een onbenul. Natuurlijk. Welterusten en vergeet je fles azijn niet mee naar bed te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alvarez ipv siem en vdbeek naar 10 is al 1 heel simpel voorbeeld, de eerste 5 min van siem kon nog, daarna komt hij op elk gebied gewoon tekort en lijkt het hem tesnel gaan.. blind eruit ipv dest of veltman voor mazz ? nee sorry remco ik snap ze niet ondanks dat je weinig op de bank hebt.. maar beter dan wat nu erin kwam.. maar goed dat is niet het enige.. gewoon een heel zwak ajax vandaag
Blind overigens uit voorzorg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Van de Beek en Siem gingen naast elkaar spelen. Dus nog aanvallender dan jij nu wil. Je veranderd namelijk niks met wat je schrijft.
siem liep meer in de weg dan wat anders.. zeg ik 5 min leuk meegetikt, daarna leek het echt of hij het tempo niet bij kon benen.. in de weg bij een kopbal taqi, terugspeel pass van vdbeek waar die compleet verkeerd staat waarop je vdbeek ziet balen... maar goed dat wist je van tevoren al.. en niet beter kan zomaar waar zijn hoor maar dan zoek je als trainer andere opties lijkt mij.. anyway dit lag natuurlijk niet aan siem.. gewoon falen van alle spelers, en ook nog is de hands van w2 waaruit later gescoord word... hands was ten alle tijden toch hands verdedigend ook al is het niet opzettelijk ?
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijk slechte pot zeg. Geen enkele speler die z'n niveau haalde. Zelfs bij Ziyech gingen simpele dingen als aannames verkeerd. Zonder Promes en met Tadic al weken uit vorm wordt het toch heel karig voorin. Dat is geen excuus voor de rest van de ploeg die gewoon uiterst belabberd speelde.

Achter speelde eigenlijk alleen Veltman een beetje naar behoren, maar vooral Dest was een negatieve dissonant. Dat die mocht blijven staan terwijl Blind eraf ging is onbegrijpelijk. Ga dan 3-4-3 spelen met Blind, Veltman en Nico en breng bijvoorbeeld Gravenberch of Alvarez.

Het middenveld was evenzogoed zwak. Ik heb Martinez nog nooit zo matig zien spelen met zoveel balverlies. Donny verzoop en Ziyech heeft geen bal goed geraakt. Voorin... tja. Laat ik het er op houden dat Lang inzet toonde maar verder was het allemaal treurnis. Het is heel veelzeggend als Siem de Jong, als invaller, de eerste is die iets af weet te dwingen.

Gewoon een heel zwak Ajax wat toch eindelijk ook toont dat de bank wat leeg begint te raken zonder Neres, Promes en (wie had dat een paar weken terug verzonnen) Labyad. Achter die drie zit er aanvallends alleen nog de flegmatieke Noa Lang.

Laten we hopen dat dit de Europese dip is tegen het einde van een bizar druk kalenderjaar en hopen op de terugkeer van Promes tegen Valencia. Tegen Valencia zal het echt beter moeten.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hands was ten alle tijden toch hands verdedigend ook al is het niet opzettelijk ?
Neen, hands is aanvallend altijd hands. Verdedigend niet als de armen in een natuurlijke houding zijn.

Wat mij betreft was dat, hoe pijnlijk ook, een correcte beslissing van Kuipers.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siem liep meer in de weg dan wat anders.. zeg ik 5 min leuk meegetikt, daarna leek het echt of hij het tempo niet bij kon benen.. in de weg bij een kopbal taqi, terugspeel pass van vdbeek waar die compleet verkeerd staat waarop je vdbeek ziet balen... maar goed dat wist je van tevoren al.. en niet beter kan zomaar waar zijn hoor maar dan zoek je als trainer andere opties lijkt mij.. anyway dit lag natuurlijk niet aan siem.. gewoon falen van alle spelers, en ook nog is de hands van w2 waaruit later gescoord word... hands was ten alle tijden toch hands verdedigend ook al is het niet opzettelijk ?
Nee. Hands is in een aanvallende beweging altijd hands.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 23:28   quote  deeplink  
en toch worden ze vaak wel gegeven, wss daarom zo verwarrend.. neemt niet weg dat het een hele domme overtreding is en heel slecht verdedigd even als de 2de goal waarbij ik me ook afvraag of onana die niet had kunnen hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:
en toch worden ze vaak wel gegeven, wss daarom zo verwarrend.. neemt niet weg dat het een hele domme overtreding is en heel slecht verdedigd even als de 2de goal waarbij ik me ook afvraag of onana die niet had kunnen hebben..
Dat is de pest aan voetbal, waar de regels onderhevig zijn aan de interpretatie van de dienstdoende scheidsrechter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (vrijdag 6 december, 20.15 uur) Eredivisie 0-2









0.0093319