|
|
nummer10
|
|
|
laten we dit snel vergeten, geen enkele ajacied haalde hun niveau, zelfs mijn favos niet.. gewoon ruk en klaar.. aankomende 2 potten winnen en hoop echt dat neres en promes snel weer terug zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus, het verlies is kut maar ik lig me toch een partijtje dubbel op Facebook. Allemaal van die wannabee supporters van andere clubs die feesten omdat Ajax een keer verloren heeft. Hahahaha al maanden spelen clubs als pisvee en die kakkerlakken hopeloos en zijn ze het lachertje. Ik lach me kapot. Hahahaha dit maakt het weekend weer een beetje dragelijk! Hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Natuurlijk was Ajax slecht. Maar als je de kansen gaat bekijken. Dan nog steeds moet Ajax gewoon met 2 goals verschil winnen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ajax was gewoon super slecht incl onze keeper en onze trainer.Onze keeper moet is een keer stoppen met dat nonchalante dat slaat over op onze ploeg.Bij de tweede goal staat hij niet goed opgesteld geen concentratie.Onze trainer had Huntelaar en Lang eerder moeten wisselen en Alvares en Troure moeten in brengen. En Gravenberg voor Dest en Blind laten staan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
We moeten nu ook wel inzien dat Klaas Jan over is net als Siem.Het is jammer dat onze trainer dit niet inziet.Het is te hopen dat Promes a.s dinsdag weer fit is zo niet dan hoop ik op de volgende opstelling.Onana-Dest/Mazr. Veltman-Blind-Nico Martinez-Alvares-Donny. ZIyech-Tadic-Lang. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik hoop toch echt dat hij in de competitie is wat jongens gaat uit proberen.Dan bedoel ik Traore-Gravenberg-Ekkelkamp-Eiting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2019 - 12:00 schreef p111 het volgende:Ajax was gewoon super slecht incl onze keeper en onze trainer.Onze keeper moet is een keer stoppen met dat nonchalante dat slaat over op onze ploeg.Bij de tweede goal staat hij niet goed opgesteld geen concentratie.Onze trainer had Huntelaar en Lang eerder moeten wisselen en Alvares en Troure moeten in brengen. En Gravenberg voor Dest en Blind laten staan. Blind ging er met een lichte blessure vanaf. Die werd uit voorzorg gewisseld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2019 - 12:18 schreef p111 het volgende:We moeten nu ook wel inzien dat Klaas Jan over is net als Siem.Het is jammer dat onze trainer dit niet inziet.Het is te hopen dat Promes a.s dinsdag weer fit is zo niet dan hoop ik op de volgende opstelling.Onana-Dest/Mazr. Veltman-Blind-Nico Martinez-Alvares-Donny. ZIyech-Tadic-Lang. huntelaar scoort teminste nog wanneer nodig en kan de boel opjutten op vechtlust... niet als basis dat ben ik met je eens.. en qua ervaring super nuttig natuurlijk met al zijn ervaring.. real milan schalke... enige wat siem heeft bereikt zijn wel 4 landstitels dat wel en blij mee absoluut, maar met een uitmate zwakke eredivisie en een ajax wat je qua tempo totaal niet kan vergelijken met dit ajax.. maar goed ben het met je eens dat ook the hunter geen basis maeteriaal meer is en traore in zoon geval zeker meer had verdiend dan 10 minuutjes |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2019 - 10:20 schreef remco k het volgende:Natuurlijk was Ajax slecht. Maar als je de kansen gaat bekijken. Dan nog steeds moet Ajax gewoon met 2 goals verschil winnen. het was allemaal net niet... en dan verlies je, en zelfs met net niet had je indd gebasseerd op kansen gewoon moeten winnen maar het zat er niet in... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2019 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:[..] het was allemaal net niet... en dan verlies je, en zelfs met net niet had je indd gebasseerd op kansen gewoon moeten winnen maar het zat er niet in... Vind ik echt niet. Willem II was tot aan de 0-2 gewoon het meest gevaarlijk, maar de kansen van Ajax waren veelal kansen, maar geen enorme kansen om het zo maar te zeggen. Schoten vanaf buiten de 16, een kopbal tussen 2 man in. Eigenlijk na de 0-2 kreeg Ajax met de laatste 5 minuten in het bijzonder nog een serie uitstekende kansen en had het misschien nog spannend kunnen worden. Maar het zat er gewoon geen moment in.
AZ gewonnen en PSV ook. Komende week koste wat kost overleven want anders staat de club van anderhalf jaar in de hemel, binnen een week in de fik in de hel. Neem dat maar van mij aan als het deze week 2x mis gaat. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Sorry, maar blijf erbij dat we een kuttrainer hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2019 - 23:45 schreef Loetje het volgende:[..] Vind ik echt niet. Willem II was tot aan de 0-2 gewoon het meest gevaarlijk, maar de kansen van Ajax waren veelal kansen, maar geen enorme kansen om het zo maar te zeggen. Schoten vanaf buiten de 16, een kopbal tussen 2 man in. Eigenlijk na de 0-2 kreeg Ajax met de laatste 5 minuten in het bijzonder nog een serie uitstekende kansen en had het misschien nog spannend kunnen worden. Maar het zat er gewoon geen moment in. AZ gewonnen en PSV ook. Komende week koste wat kost overleven want anders staat de club van anderhalf jaar in de hemel, binnen een week in de fik in de hel. Neem dat maar van mij aan als het deze week 2x mis gaat. eens.. met name de cl, en dat ook nog door naaien door de uefa, scheids, var.. zeg het maar.. en az tjah.. ben op dit moment in samenwerking met de keuzes zeer bang ervoor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Liefst 11 ploegen die NIET hebben gescoord dit weekend en 3 keer de brilstand als eindstand. Totaal niet des Eredivisie dit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 18:42 schreef Loetje het volgende:Liefst 11 ploegen die NIET hebben gescoord dit weekend en 3 keer de brilstand als eindstand. Totaal niet des Eredivisie dit net sparta heracles zitten kijken... wat slaapverwekkend was die pot.. rest niet gezien maar de scores zeggen dan genoeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:[..] net sparta heracles zitten kijken... wat slaapverwekkend was die pot.. rest niet gezien maar de scores zeggen dan genoeg Of het door Ajax komt weet ik niet, maar weinig Eredivisie gezien dit weekend. En maar goed ook! Heb me vreselijk goed zitten amuseren met Engeland dit weekend.
Topic van AZ staat de lay out van klaar, maar zoek het totaal niet hem vooralsnog te maken.
Hopen op een dezelfde effect na Chelsea, dat was slecht en erna begon het te lopen. Hopen deze keer ook. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Duel snel vergeten, denk ook dat velen met hun hoofd al bij Valencia waren. |
|
|
|