Ik kende Fallon al van de BDO indd, waar ze over 2 weken haar WK gooit. Maar ze ziet er wel leuk uit. Maar wat is het lastig om tegen een vrouw te spelen
Jan Dekker door. Maar wat een dramatisch gemiddelde. Die zie ik de volgende ronde ook niet halen. Door de vele uitschakelingen van geplaatste spelers, weinig topduels in de 3e ronde.
1e ronde dit er nu op. Nu tot zaterdag de 2e afwerken en dan is de kop eraf
Vooralsnog alleen Van Gerwen en de Zwaan erbij in ronde 3. 4 zijn er uit. Komende dagen 5 Nederlanders dus. Ga alleen van Noppert uit, kan het alleen maar meevallen
Tegen Huybrechts. Voordeel is dat Cross eruit is aan die kant. Maar Huybrechts zoals tegen Nentjes, dan wint Noppert. Huybrechts zoals tegen Cross, dan wordt het echt de Belg die wint
Verassend 1-1. Maar om echt iets te kunnen neerzetten, zal O'connor nu echt zijn eigen set moeten pakken om een topspeler ook echt aan het twijfelen te krijgen
Wat een totale nietsnut die O'connor. Alle belangrijke momenten niet thuisgeven. De sets die die pakt is omdat er geen druk van Price is. Centimeters van doelwitten af
Maar nu houdt het wel op voor haar. Dobey heeft al bewezen wel in die situatie te kunnen presteren. Recent nog tegen Barney. Wedstrijden gaan nu ook langer duren.
Bunting zéér overtuigend door tegen toch een gelijkwaardige tegenstander. Bunting speelt in de 4e ronde tegen Van Gerwen of Evans. Beide gaan er de handen vol aan krijgen.
Aspinall is toch wel mijn favorietje. Maar oh, oh Ratajski. Die had al lang en breed in de volgende ronde moeten staan, maar mist veel te veel dubbels.
Aspinall ook veel emotioneler als anders. Ik droom nog steeds van Anderson tegen Aspinall in de volgende ronde. Nu Aspinal alsnog wint, kan het nog
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)