|
|
Loetje
|
|
|
Toch vind ik als liefhebber het toernooi tegenvallen en dan met name de kwart en halve finales. De leuke wedstrijden zaten daarvoor al. Normaal is dat andersom.
Ik zeg voor woensdag 7-5 Voor Wright. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee joh, gewoon een zoveelste titel voor van Gerwen. Laat het onderste van zijn tong niet zien en pakt morgen Wright in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat doet die al 2 jaar niet met dit toernooi als dieptepunt. Echt ziekelijk slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, je zou het wel zo langzaam beginnen te denken dat het steeds slechter gaat, van wat ik gezien heb dan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is dit prachtig, wat is dit verdiend. Wat heerlijk om die arrogante lamlul eens af te straffen, want wat is dit al lang bezig. Ik heb genoten, ieder moment!
En dan kan het nog zo een achterneef zijn, arrogantie moet ik niet en zal ik nooit moeten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig nieuw jaar nog en ja deze heeft ie overtuigend verloren, zal echt aan zichzelf moeten werken om zijn niveau weer te halen.
Ik vind het eigenlijk wel tof voor Wright, is ook een beest van een darter toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 12:13 schreef VVout het volgende:Gelukkig nieuw jaar nog en ja deze heeft ie overtuigend verloren, zal echt aan zichzelf moeten werken om zijn niveau weer te halen. Ik vind het eigenlijk wel tof voor Wright, is ook een beest van een darter toch. Jij ook de beste wensen man!
Ik ben ook geen fan van Wright trouwens, een clown en als het minder gaat wordt het een debiel. Beetje schizofreen imago voor mij.
Maar Michael heeft het al 2 jaar lastig en het wordt minder, alleen de overwinningen verbloemen veel door zijn status. Die heeft hem zo vaak gered en vanaf nu zal het anders moeten en zal die moeten laten zien dat het nog beter kan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 18:27 schreef Loetje het volgende:[..] Jij ook de beste wensen man! Ik ben ook geen fan van Wright trouwens, een clown en als het minder gaat wordt het een debiel. Beetje schizofreen imago voor mij. Maar Michael heeft het al 2 jaar lastig en het wordt minder, alleen de overwinningen verbloemen veel door zijn status. Die heeft hem zo vaak gered en vanaf nu zal het anders moeten en zal die moeten laten zien dat het nog beter kan. van gerwen heeft het niet lastig hij moet gewoon gaan trainen die luie hond , meneer rijd liever in zijn RR in de rondte dan zijn vak serieus te nemen , zelfs een half uurtje per dag trainen is voor meneer al teveel sterker nog hij raak dagen zijn dart pijlen niet aan , moet ie zelf weten natuurlijk maar ga dan niet doen of je nog steeds de beste bent en je je zo goed voel , onzin hij is zwaar voorbij gestreefd |
|
|
|