BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vooruitzien is regeren, 2020-2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 09:16   quote  deeplink  
Wat te doen? En wat is er mogelijk?

Het lukt Overmars om goede spelers aan te trekken, kan hij dat ook eens met een goede trainer? Mijn ideale plaatje voor volgend seizoen:

Trainer: Pep Guardiola

Opstelling:

Varela

Mazraoui - Schuurs - Vertonghen - Tagliafico

Martinez - Blind

Unuvar

Anthony - Traoré - Neres

Verdediging en middenveld mogen zeker nog versterkt worden, maar wie dat is de vraag.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 maart 2020 - 09:22   quote  deeplink  
Pep komt naar Ajax? Tagliafico zie ik ook wel vertrekken.
Waar laat je Tadic? Neres kan ook nog weg.
Vertonghen komt ook niet kan naar Italie dacht ik.
Varela ook nog niet top.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 maart 2020 - 09:31   quote  deeplink  
Trainer weet ik niet vd Brom/Slot zullen ze op uit komen.

---Scherpen/Varela----
Maz--Schuurs--Alvarez--Wijndal
----Martinez---Blind----
--------Unuvar--------
Anthony---Tadic--Promes

Zoiets zal het wel worden
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 09:44   quote  deeplink  
Vd Brom en Slot zijn nou ook niet echt DE trainers om ons naar een hoger niveau te krijgen of wel dan? Daar moet Overmars ook eens een werelddeal in maken...
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 09:22 schreef Hummel10 het volgende:
Pep komt naar Ajax? Tagliafico zie ik ook wel vertrekken.
Waar laat je Tadic? Neres kan ook nog weg.
Vertonghen komt ook niet kan naar Italie dacht ik.
Varela ook nog niet top.
Tadic op 10 en Promes als valse 9 zou ook kunnen..

Vertonghen is niet zeker, maar heeft genoeg ervaring.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Jezus. Is er echt een topic gestart waarbij iemand graag guardiola wil hebben.

Nou dan heb ik ook wel een lijstje.

Ik wil graag guardiola als trainer met Klopp als assistent.

Ik wil graag de volgende namen as nieuwe spelers.

—————- ter Steegen ——————-

Cancela———— van Dijk——- Laporte——— tagliafico

——————kante ————- de Bruyne ——————

———————————Felix———————————
Bernardo Silva ————Haaland——————Mané—

Bank.

Anthony
Neres
Tadic
Martinez
Traore
Mazraoui
Unuvar
Scherpen
Foden
Blind
Vertonghen
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 09:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tadic op 10 en Promes als valse 9 zou ook kunnen..

Vertonghen is niet zeker, maar heeft genoeg ervaring.
Beiden zet je op een positie waar ze niet spelen en zeden hebben gespeeld. Top man.
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 11:17 schreef remco k het volgende:
Jezus. Is er echt een topic gestart waarbij iemand graag guardiola wil hebben.

Nou dan heb ik ook wel een lijstje.

Ik wil graag guardiola als trainer met Klopp als assistent.

Ik wil graag de volgende namen as nieuwe spelers.

—————- ter Steegen ——————-

Cancela———— van Dijk——- Laporte——— tagliafico

——————kante ————- de Bruyne ——————

———————————Felix———————————
Bernardo Silva ————Haaland——————Mané—

Bank.

Anthony
Neres
Tadic
Martinez
Traore
Mazraoui
Unuvar
Scherpen
Foden
Blind
Vertonghen
Ok, lekker kortzichtig. Je wilt zeggen, ga maar lekker door op deze manier.

Jouw reacties hebben mij een jaar lang van dit forum gehouden, altijd negatief en nooit eens mee denken met een ander. Veel plezier met je digitale leven verder.
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Beiden zet je op een positie waar ze niet spelen en zeden hebben gespeeld. Top man.
Hier vergis jij je in.
AkaS
 AkaS - maandag 02 maart 2020 - 12:49   quote  deeplink  
Hee Jood, goeie vraag wat betreft de trainer. Maar of Jan Vertonghen een versterking betwijfel ik eerlijk gezegd.

Zou dan liever Schuurs Alvarez zien of Alvarez met Martinez.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 maart 2020 - 13:11   quote  deeplink  
sws geen varela ;)
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, lekker kortzichtig. Je wilt zeggen, ga maar lekker door op deze manier.

Jouw reacties hebben mij een jaar lang van dit forum gehouden, altijd negatief en nooit eens mee denken met een ander. Veel plezier met je digitale leven verder.
Meedenken met een ander?? Prima hoor. Maar als je wil gaan dagdromen over dat guardiola hier trainer zou kunnen worden en denkt dat het haalbaar is. Dan moet je worden opgenomen in een of ander psychiatrische instelling.

Dat is net zo min haalbaar als Ronaldo en Messi hier te laten spelen.

En ja. Ajax moet doorgaan met wat het doet. In 4 jaar tijd een halve finale cl en een el finale gespeeld.

Noem het maar matig of slecht. Korte termijn denken gaat daar niet bij helpen.

Man man wat een niveau.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hier vergis jij je in.
Gewoon een feit. Promes heeft zeden tot nooit als 9 of valse 9 gespeeld en is daar ook absoluut niet balvast genoeg voor.

En Tadic heeft zeden tot nooit als 10 gespeeld en mist daar ook heel veel kwaliteiten voor.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 13:40   quote  deeplink  
En dan de minst goede keeper uit de selectie willen opstellen als eerste keuze.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 02 maart 2020 - 14:27   quote  deeplink  
Ik ben echt heeeeeeel erg benieuwd van wie er komen, gaan en blijven.
Maar dat Ajax echt moet ingrijpen om dit te voorkomen staat wel vast.

Ieder geval géén spelers meer voor de breedte kopen, daar we zelf die wel hebben met de jeugd.

Scheelt weer geld. Minimaal drie topaankopen doen blijft nu de allerbelangrijkste.
Bijvoorbeeld op het middenveld en verdediging in combinatie ervan.
Doet Ajax dat niet, dan komen we geen stap verder.

Sinds vertrek van de Ligt en de Jong is het kaartenhuis bij Ajax helemaal ingestort.
Nu ook al, nu we weten dat Ziyech weggaat. Mogelijk volgen er nog meer die weggaan.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 02 maart 2020 - 14:59   quote  deeplink  
Aangezien ik verwacht dat we een groot gedeelte van onze selectie gaan verkopen hoop ik op:

Bizot
Dumfries - Schuurs - Blind - Wijndal
Propper of Koopmeiners
Ihataren - Eiting of Unuvar
Berghuis - Boadu - Antony

Trainer: Frank de Boer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door Eindhovense Ajaxfan --
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 14:27 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik ben echt heeeeeeel erg benieuwd van wie er komen, gaan en blijven.
Maar dat Ajax echt moet ingrijpen om dit te voorkomen staat wel vast.

Ieder geval géén spelers meer voor de breedte kopen, daar we zelf die wel hebben met de jeugd.

Scheelt weer geld. Minimaal drie topaankopen doen blijft nu de allerbelangrijkste.
Bijvoorbeeld op het middenveld en verdediging in combinatie ervan.
Doet Ajax dat niet, dan komen we geen stap verder.

Sinds vertrek van de Ligt en de Jong is het kaartenhuis bij Ajax helemaal ingestort.
Nu ook al, nu we weten dat Ziyech weggaat. Mogelijk volgen er nog meer die weggaan.
Ajax speelde tot half november beter voetbal dan vorig seizoen. En dat zonder de Jong en de Ligt. Dat het zonder hun ineen gestort is klopt dus niet. Dat heeft echt een andere reden.
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 09:16 schreef JOOD het volgende:
Wat te doen? En wat is er mogelijk?

Het lukt Overmars om goede spelers aan te trekken, kan hij dat ook eens met een goede trainer? Mijn ideale plaatje voor volgend seizoen:

Trainer: Pep Guardiola

Opstelling:

Varela

Mazraoui - Schuurs - Vertonghen - Tagliafico

Martinez - Blind

Unuvar

Anthony - Traoré - Neres

Verdediging en middenveld mogen zeker nog versterkt worden, maar wie dat is de vraag.
Pep Guardiola trainer/coach van Ajax?
Zijn huidige salaris bij Manchester City is ruim € 24.000.000,- per jaar. Dan zou Ajax wel heel snel door z'n geld heen zijn. Blijven dromen!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 02 maart 2020 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelde tot half november beter voetbal dan vorig seizoen. En dat zonder de Jong en de Ligt. Dat het zonder hun ineen gestort is klopt dus niet. Dat heeft echt een andere reden.
Vanaf half november zijn er vele blessures gekomen, waardoor we elke keer met wisselende opstellingen moesten spelen.Hierdoor is het automatisme verdwenen. Toen bleek dat de "tweede garniatuur" (nog) niet goed genoeg is. Varela, Gravenbergh, Marin, Alvares, Ekkelenkamp, Danilo en in mindere maten Schuurs, Eiting en Dest kunnen het gewenste niveau niet aan. Daarbij kwam dat er spelers op plekken kwamen te spelen, waar ze het minst renderen zoals bijvoorbeeld Alvares op het middenveld, Blind op LB etc.
Alles is wel te verklaren, maar als je afgelopen donderdag en zondag kijkt hoe ons AJAX aan het ploeteren is met een redelijk compleet team, man man man..... Wat zijn we ver terug gevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door Eindhovense Ajaxfan --
JOOD
 JOOD - maandag 02 maart 2020 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 15:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pep Guardiola trainer/coach van Ajax?
Zijn huidige salaris bij Manchester City is ruim € 24.000.000,- per jaar. Dan zou Ajax wel heel snel door z'n geld heen zijn. Blijven dromen!
Ik wist niet dat het zoveel was!

Maar voor de helft is hij van harte welkom! Waarom zou hij de uitdaging niet kunnen zien? Werken met de beste talenten, definitief stappen maken in Europa de komende 3 jaar? Nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar je begrijpt waar ik op doel toch? Een goede coach is zijn geld ook meer dan waard. Als je kijkt waar de spelers voor gaan, dan is een trainer in vergelijking wisselgeld. Als Ziyech (zoals wel vaker) een slechte wedstrijd speelt is dat een momentopname. De trainer is er iedere dag en iedere minuut, dat is een veel betere investering. Raakt daarnaast ook nooit geblesseerd...
nummer10
 nummer10 - maandag 02 maart 2020 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 16:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het zoveel was!

Maar voor de helft is hij van harte welkom! Waarom zou hij de uitdaging niet kunnen zien? Werken met de beste talenten, definitief stappen maken in Europa de komende 3 jaar? Nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar je begrijpt waar ik op doel toch? Een goede coach is zijn geld ook meer dan waard. Als je kijkt waar de spelers voor gaan, dan is een trainer in vergelijking wisselgeld. Als Ziyech (zoals wel vaker) een slechte wedstrijd speelt is dat een momentopname. De trainer is er iedere dag en iedere minuut, dat is een veel betere investering. Raakt daarnaast ook nooit geblesseerd...
dat laatste oneens, heb ze wel eens zien juichen en dat ze op krukken moesten lopen, als ik me niet vergis f de boer zelfs ook nog :P
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 16:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het zoveel was!

Maar voor de helft is hij van harte welkom! Waarom zou hij de uitdaging niet kunnen zien? Werken met de beste talenten, definitief stappen maken in Europa de komende 3 jaar? Nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar je begrijpt waar ik op doel toch? Een goede coach is zijn geld ook meer dan waard. Als je kijkt waar de spelers voor gaan, dan is een trainer in vergelijking wisselgeld. Als Ziyech (zoals wel vaker) een slechte wedstrijd speelt is dat een momentopname. De trainer is er iedere dag en iedere minuut, dat is een veel betere investering. Raakt daarnaast ook nooit geblesseerd...
En hey. Ga jij bij de concurrent werken voor de helft van het geld als je het prima naar je zin hebt in de grootste en beste competitie van de wereld waarin je ook nog eens een van de meest succesvolle trainers ooit bent??
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 16:20 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Vanaf half november zijn er vele blessures gekomen, waardoor we elke keer met wisselende opstellingen moesten spelen.Hierdoor is het automatisme verdwenen. Toen bleek dat de "tweede garniatuur" (nog) niet goed genoeg is. Varela, Gravenbergh, Marin, Alvares, Ekkelenkamp, Danilo en in mindere maten Schuurs, Eiting en Dest kunnen het gewenste niveau niet aan. Daarbij kwam dat er spelers op plekken kwamen te spelen, waar ze het minst renderen zoals bijvoorbeeld Alvares op het middenveld, Blind op LB etc.
Alles is wel te verklaren, maar als je afgelopen donderdag en zondag kijkt hoe ons AJAX aan het ploeteren is met een redelijk compleet team, man man man..... Wat zijn we ver terug gevallen.
Je kan ook gewoon een slecht half jaar spelen. Manchester City heeft dat nu ook. Guardiola is dan echt niet ineens een slechte trainer en niet alle spelers hoeven vervangen te worden.

Volgens mij moet je gewoon kijken wie er vertrekt, kijken of je dat intern op kan vangen en als dat niet kan proberen een zo goed mogelijke vervanger halen. En dat is precies wat Ajax al een paar jaar doet volgens mij. Afgelopen seizoen heb je met Martinez een hele goede speler gekocht die helaas nu volledig de vorm kwijt is. Alvarez en Marin worden door sommigen afgeschreven maar daar verwacht ik echt nog wel wat van.

En Overmars heeft laten zien simpelweg niet iedereen te willen laten vertrekken. Dat gaat dus ook deze zomer niet gebeuren. Hooguit nog 3 van de belangrijkere spelers verwacht ik.

Ajax draaide echt gewoon heel erg goed tot aan de blessure golf die pas nu op zijn einde lijkt. Dat daardoor automatismen verdwenen zijn lijkt me vrij normaal aangezien je niet met de tweede keus speelde maar zelfs de derde of vierde keus moest gaan opstellen. En dat dit niet de eerste wedstrijd meteen terug is als de spelers weer terug zijn snap ik ook nog wel. Helaas heeft dat tot slecht spel en veel verloren potten geleid. Te veel ook aangezien je ook met de b keuze meerdere van die wedstrijden wel gewoon had moeten winnen of in ieder geval niet had mogen verliezen.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 maart 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En hey. Ga jij bij de concurrent werken voor de helft van het geld als je het prima naar je zin hebt in de grootste en beste competitie van de wereld waarin je ook nog eens een van de meest succesvolle trainers ooit bent??
city krijgt een gigantisch verval denk ik.. neemt niet weg dat pep nooit zal komen, maar snap zijn strekking wel, een goede trainer is gewoon heel belangrijk
Loetje
 Loetje - maandag 02 maart 2020 - 19:40   quote  deeplink  
Ik zou voor Roger Schmidt of voor Gasperini gaan. Beide heerlijk voetbal, maar beide ook een stuk completer naar mijn idee en die zijn wel te betalen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 maart 2020 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een slecht half jaar spelen. Manchester City heeft dat nu ook. Guardiola is dan echt niet ineens een slechte trainer en niet alle spelers hoeven vervangen te worden.

Volgens mij moet je gewoon kijken wie er vertrekt, kijken of je dat intern op kan vangen en als dat niet kan proberen een zo goed mogelijke vervanger halen. En dat is precies wat Ajax al een paar jaar doet volgens mij. Afgelopen seizoen heb je met Martinez een hele goede speler gekocht die helaas nu volledig de vorm kwijt is. Alvarez en Marin worden door sommigen afgeschreven maar daar verwacht ik echt nog wel wat van.

En Overmars heeft laten zien simpelweg niet iedereen te willen laten vertrekken. Dat gaat dus ook deze zomer niet gebeuren. Hooguit nog 3 van de belangrijkere spelers verwacht ik.

Ajax draaide echt gewoon heel erg goed tot aan de blessure golf die pas nu op zijn einde lijkt. Dat daardoor automatismen verdwenen zijn lijkt me vrij normaal aangezien je niet met de tweede keus speelde maar zelfs de derde of vierde keus moest gaan opstellen. En dat dit niet de eerste wedstrijd meteen terug is als de spelers weer terug zijn snap ik ook nog wel. Helaas heeft dat tot slecht spel en veel verloren potten geleid. Te veel ook aangezien je ook met de b keuze meerdere van die wedstrijden wel gewoon had moeten winnen of in ieder geval niet had mogen verliezen.
Hier kan ik het wel mee eens zíjn!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2020 - 20:31   quote  deeplink  
Frenkie de Jong en meer nog Mathijs de Ligt en Lasse Schone, draaien in hun nieuwe teams ook niet altijd top. Dat ligt echt niet alleen en altijd aan de trainer. Spelers die terugkomen van blessures, daar mag je niet van verwachten dat ze gelijk het team weer volledig op sleeptouw nemen, ,maar misschien speelt er wel veel meer binnen het team. Daar kunnen wij alleen maar naar gissen......
Het zou zomaar kunnen dat we woensdag een kompleet ander Ajax zien voetballen, maar wel met de zelfde spelers......
Ik hoop het in ieder geval
Loetje
 Loetje - maandag 02 maart 2020 - 20:49   quote  deeplink  
Ik vind ook echt niet dat je alles maar kan wijten aan de trainer hoor. Het enige wat je hem mag verwijten en wat totaal niet meewerkt, is het constant schuiven in de opstelling, spelers geen vertrouwen geven en amper een juiste wissel door kunnen voeren. En dat is ook wel gewoon een zeer kwalijk probleem
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 20:49 schreef Loetje het volgende:
Ik vind ook echt niet dat je alles maar kan wijten aan de trainer hoor. Het enige wat je hem mag verwijten en wat totaal niet meewerkt, is het constant schuiven in de opstelling, spelers geen vertrouwen geven en amper een juiste wissel door kunnen voeren. En dat is ook wel gewoon een zeer kwalijk probleem
Toen iedereen fit was leken we de juiste opstelling gevonden te hebben. Met name op dat middenveld en de combi tussen Ziyech en Promes was erg goed. Misschien wel beter dan vorig jaar.

Volgens mij is hij in de blessure golf gaan wisselen en schuiven om de doodeenvoudige reden dat geen van de invallers een goede indruk heeft achtergelaten. Ik begrijp dat wel hoor, nu de meesten weer terug zijn zet hij het ook direct weer goed neer.

En ten Hag maakt fouten zat. Ik verdedig hem ook niet en heb zelf ook flinke twijfels gehad en nu wederom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - maandag 02 maart 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen iedereen fit was leken we de juiste opstelling gevonden te hebben. Met name op dat middenveld en de combi tussen Ziyech en Promes was erg goed. Misschien wel beter dan vorig jaar.

Volgens mij is hij in de blessure golf gaan wisselen en schuiven om de doodeenvoudige reden dat geen van de invallers een goede indruk heeft achtergelaten. Ik begrijp dat wel hoor, nu de meesten weer terug zijn zet hij het ook direct weer goed neer.

En ten Hag maakt fouten zat. Ik verdedig hem ook niet en heb zelf ook flinke twijfels gehad en nu wederom.
Daarom komt het goede hem ook toe. Maar sommige gasten die het goed deden, worden er ineens uitgegooid en de echte slechte, blijven maar staan. En de manier van wisselen is nou ook niet echt bepaald goed.

En dan wat je zelf gister zei, 20 meter van je man staan, niet meer op de bal verdedigen etc, heeft gewoon met de discipline te maken he, wat is wel aan hem te wijten vind ik gezien het constant gebeurd.
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 20:49 schreef Loetje het volgende:
Ik vind ook echt niet dat je alles maar kan wijten aan de trainer hoor. Het enige wat je hem mag verwijten en wat totaal niet meewerkt, is het constant schuiven in de opstelling, spelers geen vertrouwen geven en amper een juiste wissel door kunnen voeren. En dat is ook wel gewoon een zeer kwalijk probleem
Dat is ook waarom mensen geen vertrouwen hebben in ten Hag,zijn wissels zitten af en toe totaal geen idee achter,altans een hoop mensen begrijpen die niet.Gisteren loopt het op rechts geen meter de eerste 20 minuten loopt AZ vele keren over onze rechterkant richting ons doel zonder een Ajacied die ze tegenhoud !!! Totaal geen reactie van ten Hag zijn kant om daar wat aan te doen.Dan 15 minuten voor tijd een domme wissel degene die de verrassing is die uit het niets een geweldige pas kan geven waar een Goal uit kan komen onze vriend Ziyech er uit en Klaas onze icoon die het niet meer kan brengen wordt er in gezet sorry lachwekkend,hij weet het gewoon niet dat bedoel ik.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:40 schreef Loetje het volgende:
Ik zou voor Roger Schmidt of voor Gasperini gaan. Beide heerlijk voetbal, maar beide ook een stuk completer naar mijn idee en die zijn wel te betalen.
ik ken ze beide niet sorry... teams ?
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom komt het goede hem ook toe. Maar sommige gasten die het goed deden, worden er ineens uitgegooid en de echte slechte, blijven maar staan. En de manier van wisselen is nou ook niet echt bepaald goed.

En dan wat je zelf gister zei, 20 meter van je man staan, niet meer op de bal verdedigen etc, heeft gewoon met de discipline te maken he, wat is wel aan hem te wijten vind ik gezien het constant gebeurd.
Zo erg als tegen az heb ik dat nog niet eerder gezien. Maar zeker zijn die dingen hem aan te rekenen.

Zoals ik altijd al schrijf. Het goede komt door hem en is zijn verantwoording en verdienste. En het slechte idem dito.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo erg als tegen az heb ik dat nog niet eerder gezien. Maar zeker zijn die dingen hem aan te rekenen.

Zoals ik altijd al schrijf. Het goede komt door hem en is zijn verantwoording en verdienste. En het slechte idem dito.
en daarin verschillen wij toch echt van mening..
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 maart 2020 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en daarin verschillen wij toch echt van mening..
Dit is nou ook wat ik bedoel en meteen het antwoord waarom ik je vaak een beetje laat liggen. Komt niet omdat ik tegen je ben, maar moet dit echt in iedere post man? 2x in de maand is ook prima joh
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 maart 2020 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 00:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik ken ze beide niet sorry... teams ?
Schmidt ex Salzburg en Leverkusen, Gasperini Atalanta Bergamo
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 maart 2020 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 14:59 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Aangezien ik verwacht dat we een groot gedeelte van onze selectie gaan verkopen hoop ik op:

Bizot
Dumfries - Schuurs - Blind - Wijndal
Propper of Koopmeiners
Ihataren - Eiting of Unuvar
Berghuis - Boadu - Antony

Trainer: Frank de Boer
Prima opstelling maar ook niet haalbaar vrees ik haha.
60 miljoen naar Az 50 naar PSV 15 voor Propper en 15 voor Berghuis.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 14:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schmidt ex Salzburg en Leverkusen, Gasperini Atalanta Bergamo
ok kan ik echt geen oordeel overgeven, nooit echt zien spelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 maart 2020 - 16:45   quote  deeplink  
Gewoon kijken wat nodig is.

Onana zul je direct moeten vervangen en die is nu nog niet rijp in de jeugd, want dat is Scherpen. In Nederland zijn er dan 2 opties, Bizot of Padt. Ik zou dan de eerste kiezen. Verder zou ik in de verdediging dromen van Alderweireld of Sanchez, Vertonghen is zwaar over de top. Rechtsback Greissel van Atlanta.

De linksback zou ik voor Wijndal gaan. Middenveld lijkt me een type Propper sowieso nodig en Klaassen als opvolger van Van de Beek. Anders Van Ginkel, die straks weer terug is van een blessure.

Voorin is er sowieso meer verversing nodig dan alleen Anthony en daar zou ik voor Stengs gaan. Spits zijn meerdere opties. Directe opvolger van Ziyech wordt héél lastig, alleen Ihattaren lijkt enigzins op hem, maar heb daar grote twijfels over. Een creatieve 10 ga je hier verder niet vinden, denk ik.

Gaat sowieso geld kosten deze zomer, al komt er ook genoeg binnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2020 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en daarin verschillen wij toch echt van mening..
Dus stel jij keihard dat het goede door spelers komt en het slechte door trainers. Hmmm. Bijzondere beredenering.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 maart 2020 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Gewoon kijken wat nodig is.

Onana zul je direct moeten vervangen en die is nu nog niet rijp in de jeugd, want dat is Scherpen. In Nederland zijn er dan 2 opties, Bizot of Padt. Ik zou dan de eerste kiezen. Verder zou ik in de verdediging dromen van Alderweireld of Sanchez, Vertonghen is zwaar over de top. Rechtsback Greissel van Atlanta.

De linksback zou ik voor Wijndal gaan. Middenveld lijkt me een type Propper sowieso nodig en Klaassen als opvolger van Van de Beek. Anders Van Ginkel, die straks weer terug is van een blessure.

Voorin is er sowieso meer verversing nodig dan alleen Anthony en daar zou ik voor Stengs gaan. Spits zijn meerdere opties. Directe opvolger van Ziyech wordt héél lastig, alleen Ihattaren lijkt enigzins op hem, maar heb daar grote twijfels over. Een creatieve 10 ga je hier verder niet vinden, denk ik.

Gaat sowieso geld kosten deze zomer, al komt er ook genoeg binnen.
9 aankopen... daar zie ik dan weer helemaal niets in.. dat we moeten versterken, helemaal mee eens.

Maar voorin zijn we goed vertegenwoordigd met Promes, Tadic, Anthony, Neres, Traore, Brobbey en waarschijnlijk nog wel 1 jeugdspeler.

Verder vind ik Klaassen een super optie! Direct vastleggen. Daarnaast heb je met Blind, Martinez, Alvarez, Eiting, Ekkelenkamp, vd Beek(als hij niet vertrekt) goede opties.

Achterin zou ik ook flink versterken en Tagliafico nog 1 jaar vasthouden. Schuurs laten staan, geef hem maar het vertrouwen. Maar er moet wel kwaliteit bij.

Keeper blijft lastig. Heb toch nog veel vertrouwen in Varela, liever dan een aankoop. Scherpen zou ook prima zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Gewoon kijken wat nodig is.

Onana zul je direct moeten vervangen en die is nu nog niet rijp in de jeugd, want dat is Scherpen. In Nederland zijn er dan 2 opties, Bizot of Padt. Ik zou dan de eerste kiezen. Verder zou ik in de verdediging dromen van Alderweireld of Sanchez, Vertonghen is zwaar over de top. Rechtsback Greissel van Atlanta.

De linksback zou ik voor Wijndal gaan. Middenveld lijkt me een type Propper sowieso nodig en Klaassen als opvolger van Van de Beek. Anders Van Ginkel, die straks weer terug is van een blessure.

Voorin is er sowieso meer verversing nodig dan alleen Anthony en daar zou ik voor Stengs gaan. Spits zijn meerdere opties. Directe opvolger van Ziyech wordt héél lastig, alleen Ihattaren lijkt enigzins op hem, maar heb daar grote twijfels over. Een creatieve 10 ga je hier verder niet vinden, denk ik.

Gaat sowieso geld kosten deze zomer, al komt er ook genoeg binnen.
Zoveel is echt niet nodig. Ik verwacht ook niet dat er zo veel weggaan als men denkt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus stel jij keihard dat het goede door spelers komt en het slechte door trainers. Hmmm. Bijzondere beredenering.
als de trainer zichzelf haf bewezen had die zeker de credits credits gekregen, echter heb ik daarin een hele andere mening
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 maart 2020 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 20:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

9 aankopen... daar zie ik dan weer helemaal niets in.. dat we moeten versterken, helemaal mee eens.

Maar voorin zijn we goed vertegenwoordigd met Promes, Tadic, Anthony, Neres, Traore, Brobbey en waarschijnlijk nog wel 1 jeugdspeler.

Verder vind ik Klaassen een super optie! Direct vastleggen. Daarnaast heb je met Blind, Martinez, Alvarez, Eiting, Ekkelenkamp, vd Beek(als hij niet vertrekt) goede opties.

Achterin zou ik ook flink versterken en Tagliafico nog 1 jaar vasthouden. Schuurs laten staan, geef hem maar het vertrouwen. Maar er moet wel kwaliteit bij.

Keeper blijft lastig. Heb toch nog veel vertrouwen in Varela, liever dan een aankoop. Scherpen zou ook prima zijn.
Realiseer dat al die opgehemelde jeugd er vooralsnog totáál niet klaar voor is, sterker nog, ik ben me wezenloos geschrokken hoe ver de meeste onder doen voor de rest.

Ga er vanuit dat er 6/7 basisspelers vertrekken, die je dus moet vervangen. Neem daarbij nog dat je dus in de breedte ver van goed genoeg blijkt te zijn. Tsja, dan kom je dus op aardig wat aankopen uit.

Daar is het geld voor en wil Ajax echt gaan regeren, zal dat moeten
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 maart 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 21:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Realiseer dat al die opgehemelde jeugd er vooralsnog totáál niet klaar voor is, sterker nog, ik ben me wezenloos geschrokken hoe ver de meeste onder doen voor de rest.

Ga er vanuit dat er 6/7 basisspelers vertrekken, die je dus moet vervangen. Neem daarbij nog dat je dus in de breedte ver van goed genoeg blijkt te zijn. Tsja, dan kom je dus op aardig wat aankopen uit.

Daar is het geld voor en wil Ajax echt gaan regeren, zal dat moeten
Bedoel je Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp? Ze moeten wel spelen willen ze beter worden. Daarnaast, als het team beter draait gaat het bij hun ook makkelijker. Maar een paar echt goede gerichte aankopen juich ik zeker toe. Kijk wat de transfers van Blind en Tadic vorig seizoen opleverde...
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als de trainer zichzelf haf bewezen had die zeker de credits credits gekregen, echter heb ik daarin een hele andere mening
Om zo goed te presteren met een in Europa kleine club. Moet werkelijk alles kloppen. En dus zeker de juiste manager.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 21:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Realiseer dat al die opgehemelde jeugd er vooralsnog totáál niet klaar voor is, sterker nog, ik ben me wezenloos geschrokken hoe ver de meeste onder doen voor de rest.

Ga er vanuit dat er 6/7 basisspelers vertrekken, die je dus moet vervangen. Neem daarbij nog dat je dus in de breedte ver van goed genoeg blijkt te zijn. Tsja, dan kom je dus op aardig wat aankopen uit.

Daar is het geld voor en wil Ajax echt gaan regeren, zal dat moeten
Op basis waarvan 6 7 basis spelers. Overmars bewijst al jaren dat gewoon niet te laten gebeuren. Dit jaar zal dat niet anders zijn. Ajax heeft financieel nog steeds de noodzaak niet te verkopen.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 22:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bedoel je Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp? Ze moeten wel spelen willen ze beter worden. Daarnaast, als het team beter draait gaat het bij hun ook makkelijker. Maar een paar echt goede gerichte aankopen juich ik zeker toe. Kijk wat de transfers van Blind en Tadic vorig seizoen opleverde...
Zelfs toen het team beter draaide, gaven diverse van deze al totaal niet thuis. Die zijn niet klaar om het elftal naar een hoger plan te tillen, alle talenten vallen tegen. De talenten waar op het moment het meeste van verwacht wordt, hebben nog zeker 1, 1/5 jaar nodig om echt aan het eerste te ruiken.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan 6 7 basis spelers. Overmars bewijst al jaren dat gewoon niet te laten gebeuren. Dit jaar zal dat niet anders zijn. Ajax heeft financieel nog steeds de noodzaak niet te verkopen.
Overmars geeft zelf al aan dat er afspraken gemaakt zijn en deze zomer de boel niet tegengehouden kan worden.

Ziyech, Onana, Tagliafico, Veltman, Neres en Van de Beek gaan vrijwel zeker weg, dan zit je al op 6. Dest staat in de nadrukkelijke belangstelling, dat is eventueel 7 en dan nog afwachten wat Blind wil.

Nee, deze keer gaat dat niet lukken. En dat zijn de woorden van Overmars zelf trouwens.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 01:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Overmars geeft zelf al aan dat er afspraken gemaakt zijn en deze zomer de boel niet tegengehouden kan worden.

Ziyech, Onana, Tagliafico, Veltman, Neres en Van de Beek gaan vrijwel zeker weg, dan zit je al op 6. Dest staat in de nadrukkelijke belangstelling, dat is eventueel 7 en dan nog afwachten wat Blind wil.

Nee, deze keer gaat dat niet lukken. En dat zijn de woorden van Overmars zelf trouwens.
neres en blind komen geen clubs voor vanwege blessures en voor neres de komst van anthony denk ik..

onana ziyech en tagi vrees ik dan ook het meeste...

veltman is te vervangen
van de beek dit seizoen ook niet alles en is net als klaassen wel te vervangen door bijv ekkelenkamp volgendseizoen.
dest ? weet uberhaubt niet wie ik liever zie, mazz of dest dus staat sws al een vervanger..

onana en ziyech, unuvar als die snel groeit of stengs wellicht? voor linksback eventueel martinez al.. keeper ? geen idee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vooruitzien is regeren, 2020-2021









0.0057060