|
|
Frstu
|
|
|
El Moussaoui, Dos Santos, 't Zand, Oulad M'Hand -> Daar moet er toch wel één voor het eerste bij zitten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ach, als er van iedere lichting al één of twee doorbreken is het al veel. Heb al veel jeugdelftallen mogen meemaken, en als je na zoveel jaar kijkt... De meesten verdwijnen gewoon in het amateurvoetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als iedereen fit is kan dit zomaar een opstelling voor O21 worden
Conteh. - Bozenik - Summerville El Bousiataoui - Burger - Wehrman Malacia - Johnston - Owusu - Geertruida Korevaar |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zijn bozenik, burger, malacia en geertruida naar O21 gezet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: - Malacia had voorlopig zat aan zijn hoofd met zijn heup, zou later natuurlijk ritme kunnen opdoen in O21. - Bozenik heeft vorig seizoen al doen spreken en zou bezopen zijn als ie nu terug gezet zou worden. - Burger, lijkt me er één die zich in O21 kan bewijzen en je er uit kunt pakken als hij dit ook doet. - Geertruida heb ik het idee van dat Dikie er plannen mee heeft, omdat ie er aardig op aan het stieren was bij de training. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geen sprake van terugzetten. Als je niet gespeeld hebt in t eerste, kun je ritme opdoen in O21. zoals altijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oefenwedstrijd morgen afgelast |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:Is geen sprake van terugzetten. Als je niet gespeeld hebt in t eerste, kun je ritme opdoen in O21. zoals altijd. ja ga ik in mee, met dat team moet je toch dit jaar gewoon promoveren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laatste. Afgelast door de Belgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Natuurlijk, hoop dat het niet erger wordt anders loopt alles weer in de soep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat laatste heb ik me al bij neergelegd.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Yep,laat een stel vakantiegangers los en ze vergeten alles. Ik wordt zot van dat volk, Zeeland of hier, zo kan het alleen maar fout gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 - 18:32 schreef VVout het volgende:[..] Yep,laat een stel vakantiegangers los en ze vergeten alles. Ik wordt zot van dat volk, Zeeland of hier, zo kan het alleen maar fout gaan. Ja man, maar niet alleen de vakantiegangers vooral ook die lui die d3 economie kostte wat kost draaiende willen houden voor hun gewin en om de mensheid geen donder geven, wat interesseert ze het dat er 5000 banen verloren gaan bij klm als ze hun biertjes maar kunnen tappen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer ,spelen ze toch tegen Psv ,hun wedstrijd is ook afgelast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij de beloftenploeg van Feyenoord is momenteel een nog onbekende Japanner op proef. Het Twitter-account KuipTalk weet wel al te melden dat het om Shohei Honda gaat - logischerwijs niet oud-VVV'er Keisuke. Hij mag vanavond al minuten maken in een oefenduel met Excelsior Maassluis. Bernardo Silva en Maeda zijn ook nog op stage bij Jong Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen vanavond twee wedstrijden Feyenoord onder 21 wint met 3-0 van Sportclub Feyenoord. Troost; Owusu, Gunduz, Hendriks, van der Zeeuw; El Bouchataoui, De Mooij, Maeda; Lont, Bannis, Belarbi
Doelpunten Belarbi 2 en Bannis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De opstelling van #Feyenoord Onder 21 tegen Excelsior Maassluis: Troost; Zitman, Hall, Hendriks, Smeulers; Gündüz, Naujoks, Silva; Azarkan, Vente, Bannis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doelpunt Feyenoord O21.
Een snelle aanval van Feyenoord O21 wordt door Azarkan tot doelpunt bekroond.
#FEYEXC 2-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben je op varkenoord geweest stylzz ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je met dat vreemde eten van daar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet niet of ik dat mag vertellen pat.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dat heeft jou toch niet tegengehouden ooit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
tja kenny, ik ken em niet en de jeugd is in deze visie de toekomst dus laat em komen hahaha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: als hij zo'n zelfde techniek heeft als zijn broer dennis mag hij van mij ook zeker komen , beter nog als je dennis erbij neemt , een probleem hij ligt nog vast bij die neuzen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Noorse journalist Marius Dahl meldt dat Feyenoord volgende week een piepjonge Noor op proef krijgt. Het gaat om de 20-jarige Mikael Tørset Johnsen. Rini Coolen, de trainer van Feyenoord Onder 21, kent de middenvelder van Rosenborg BK goed vanwege zijn tijd in Noorwegen. Johnsen wordt (eventueel) gehaald voor Feyenoord Onder 21. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2021 en daarom zou Rosenborg bereid zijn om hem relatief goedkoop te laten gaan. Wordt vervolgd. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Duidelijker en duidelijker wordt dat Arnesen zélf Feyenoord Onder 21 aan het opbouwen is.
Mooie combinatie, Dick expert in de korte termijn, moet verder succes brengen met het eerste. En op achtergrond bouwt een voetbaldier met aantoonbare kwaliteiten op dat gebied, zie Chelsea, aan voetbalkapitaal voor de langere termijn.
Feyenoord gaat een hele mooie tijd tegemoet. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik denk dat je hier weleens gelijk in kan hebben bowie, hopen dat het doorgezet wordt he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vv Staphorst en dan 4-0 verliezen. In 45 minuten. Top |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is nog een lange weg te gaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beleving 0 natuurlijk. Maar toch.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een hele lange weg te gaan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:Gezien dit een volwaardig elftal is wat vol gaat strijden voor uiteindelijke promotie naar de KK-competitie, lijkt het me goed hier een separaat topic voor te openen. Huidige selectie: Marouan Azarkan Naoufal Bannis Abdel Belarbi Achraf El Bouchataoui Ömer Gündüz Denzel Hall Quilindschy Hartman Ramon Hendriks Thijs Jansen Joey Koorevaar Toshio Lake Splinter de Mooij Noah Naujoks Denzel Owusu Ian Smeulers Tein Troost Sem Valk Dylan Vente Jordy Wehrmann Twan van der Zeeuw Sven Zitman Verwachting is dat Christian Conteh eerst hier ook veel gaat aansluiten, plus spelers die terugkomen van een blessure. Staf: Rini Coolen Arnold Scholten Jacques Poldervaart Ben de Visser Davey Verhagen De KNVB heeft de Onder 21-competitie in het leven geroepen. Profclubs en enkele amateurclubs treffen elkaar daarin. Een heuse promotie/degradatieregeling moet het mogelijk maken om uiteindelijk de Keuken Kampioen Divisie te halen. O21 is in de competitie ingedeeld in Divisie 1: ADO Den Haag O21 Almere City FC O21 FC Groningen O21 sc Heerenveen O21 FC Twente/Heracles Academie O21 Feyenoord O21 NAC O21 N.E.C. (voetbalacademie) O21 Deze divisie zit onder de Tweede divisie, dit betekent dat O21 twee keer moet promoveren om uiteindelijk in de KK-divisie terecht te komen. O21 begint zaterdag 25 juli met een oefenwedstrijd. Volledige schema vooralsnog: zaterdag 25 juli 2020 - 13:00 VV Dongen 1 (U) zaterdag 1 augustus 2020 - 13:00 Cercle Brugge O21 (T) woensdag 12 augustus 2020 - 13:00 FC Dordrecht O21 (T) zaterdag 15 augustus 2020 - 15:00 ADO Den Haag O21 (T) zaterdag 22 augustus 2020 - 15:00 Sparta O21 (T) Met deze selectie heeft Feyenoord de goeie Trainer opgehaald om mee te werken er zitten enkele zeer grote talenten bij die goed begeleid moeten worden Het grootste talent vind ik Azarkan persoonlijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja, en je kunt over Van Geel zeggen wat je wil, hij had best wel goede aankopen ook..
Maar Jong Feyenoord niet mee laten doen vanaf het begin in de Eerste Divisie was een kostbare blunder... Die talenten hadden al veel verder kunnen staan nu, of inmiddels afgevallen... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
idd dus van geel is niet zo best maat hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5/0 winst tegen Dordrecht |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
19' | 1-0 | El Bouchataoui 53' | 2-0 | Bannis 55' | 3-0 | Bannis 56' | 4-0 | Hall 85' | 5-0 | Naujoks |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet teveel waarde aan hechten dordrecht 021 = niet bepaald sterke tegenstander |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t niveau van de competitie waarin je uitkomt |
|
|
|