BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord O21 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Niet echt
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2020 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2020 - 13:45 schreef SCF Leiden het volgende:
19' | 1-0 | El Bouchataoui
53' | 2-0 | Bannis
55' | 3-0 | Bannis
56' | 4-0 | Hall
85' | 5-0 | Naujoks
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2020 - 18:41   quote  deeplink  
Best aardige goals ,en El Bouchataoi had mooie passjes.
van geil
 van geil - woensdag 12 augustus 2020 - 19:20   quote  deeplink  
Bernardo Silva
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2020 - 19:25   quote  deeplink  
18-year old goalkeeper Wille Jakobsson is meeting with Feyenoord!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2020 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2020 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
18-year old goalkeeper Wille Jakobsson is meeting with Feyenoord!
Feyenoord is geïnteresseerd in de talentvolle doelman Wille Jakobsson. De Zweed staat volgens Tranarkarusell in de belangstelling van diverse clubs en ook de Rotterdammers hopen de 18-jarige doelman te overtuigen van een overstap naar de Feyenoord Academy.
Jakobsson komt op dit moment uit voor Athletic Eskilstuna en heeft nog een contract tot medio 2021. Voorzitter Alex Ryssholm maakt zich dan ook geen zorgen. "We kunnen nu geen commentaar geven. Maar ze zijn erg geïnteresseerd, dat is het enige dat ik kan zeggen. Ze willen hem gewoon graag ontmoeten. Het hangt af van biedingen enzovoort. Er is interesse voor hem, ook vanuit andere clubs. We moeten alles overwegen. We weten dat hij een goede speler is die elke dag beter, beter en beter wordt. Maar we hebben geen haast.''
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 13 augustus 2020 - 20:14   quote  deeplink  
Feyenoord gaat ook het contract van talent Denzel Hall verlengen. De 19-jarige verdediger heeft nu een verbintenis tot medio 2021. De Rotterdammers hebben veel vertrouwen in de vleugelverdediger en willen zijn contract verlengen tot 2024.

Dit meldt FeyenoordTM. Hall trad in 2008 als zesjarige verdediger toe tot Feyenoord Academy en doorliep alle jeugdelftallen tot en met Feyenoord Onder 21. De verdediger heeft zijn officiële debuut voor het eerste van Feyenoord nog niet gemaakt. Wel speelde hij mee in de oefenwedstrijden tegen SDC Putten, FC Dordrecht, SV Darmstadt en Red Bull Salzburg.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2020 - 20:28   quote  deeplink  
Top
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Met smalle beurs investeren in eigen talenten en betaalbare andere talenten, via onorthodoxe constructies.
Bouwen naar komende jaren, in spelers, in geld.
Komend seizoen consolideren, van daaruit verder geld maken.
kenny
 kenny - donderdag 13 augustus 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2020 - 20:45 schreef FR-Henk het volgende:
Met smalle beurs investeren in eigen talenten en betaalbare andere talenten, via onorthodoxe constructies.
Bouwen naar komende jaren, in spelers, in geld.
Komend seizoen consolideren, van daaruit verder geld maken.
eens , goed bezig onze Arnesen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2020 - 21:05   quote  deeplink  
Yep, en niet lullig bedoeld, maar onder van Geel werd in zijn eerdere jaren ook geinvesteerd jonge spelers die ruimte kregen om zich in het basisteam te spelen, i.s.m. Koeman.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Dat was uit nood
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2020 - 22:01   quote  deeplink  
En nu hebben we geld zat?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2020 - 22:38   quote  deeplink  
Meer dan toen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2020 - 23:10   quote  deeplink  
Niettemin vegelijkbare aanpak.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 14 augustus 2020 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2020 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:
Yep, en niet lullig bedoeld, maar onder van Geel werd in zijn eerdere jaren ook geinvesteerd jonge spelers die ruimte kregen om zich in het basisteam te spelen, i.s.m. Koeman.
Van Geel heeft veel goed gedaan ook, tenslotte een Kampioenselftal samengebracht.

Grote strategische blunder is wel geweest om niet direct als Jong Feyenoord in de Eerste Divisie in te stappen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2020 - 06:55   quote  deeplink  
Feyenoord moest toen steeds kiezen. Of een hele brede selectie maken, met jong in de KKD.
Of het eerste versterken.
Daarom moest de jeugd ook doorstromen en werd jong Feyenoord uitgehold.

Arnesen lijkt nu voor andersom te kiezen, het eerste heeft waarschijnlijk genoeg kwaliteit om Europees te halen dit jaar.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 14 augustus 2020 - 10:36   quote  deeplink  
Nu doen we een beetje beiden, iets meer vernuft die Arnesen, is mijn eerste indruk.

Zoals ik eerder al zei, Van Geel heeft uiteindelijk wel een kampioenselftal op de been gebracht, maar daarna is het minder geworden, waarbij ook het Champions League geld niet goed geinvesteerd is.

Maar ja, Arnesen kunnen we ook pas beoordelen over een aantal jaren natuurlijk.
pat
 pat - vrijdag 14 augustus 2020 - 11:13   quote  deeplink  
nou van geel heeft geen kampioenselftal gemaakt he maat, gio aan het roer en de gretige kuyt terug is volgens mij de reden. dat komt niet door van geel maar door het gevoel wat die spelers hebben voor feyenoord.

En dat komt door.... het legioen. van geel heeft heel wat dingen fout gedaan en is dat wel constant blijven herhalen. na het kampioensseizoen is het alleen maar slechter geworden.

stel je voor dat op die plaats een arnesen zat? shiit dan was de o21/jong veel beter en hadden we vorig jaar al een vervanger in achterhoede met hall en die hendriks (die speelde leuk)

ik denk ook niet dat arnesen karsdorp, clasie, kongolo, bmi of de vrij liet gaan met een cl voor de boeg, de groepsfase he
ik denk dat arnesen nico wel had verkocht toen trouwens want die heeft direct 4 andere spitsen in zijn achterhoofd.

van geel hoort bij willem 2, dat is zijn plafond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door pat --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 14 augustus 2020 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 11:13 schreef pat het volgende:
nou van geel heeft geen kampioenselftal gemaakt he maat, gio aan het roer en de gretige kuyt terug is volgens mij de reden. dat komt niet door van geel maar door het gevoel wat die spelers hebben voor feyenoord.

En dat komt door.... het legioen. van geel heeft heel wat dingen fout gedaan en is dat wel constant blijven herhalen. na het kampioensseizoen is het alleen maar slechter geworden.

stel je voor dat op die plaats een arnesen zat? shiit dan was de o21/jong veel beter en hadden we vorig jaar al een vervanger in achterhoede met hall en die hendriks (die speelde leuk)

ik denk ook niet dat arnesen karsdorp, clasie, kongolo, bmi of de vrij liet gaan met een cl voor de boeg, de groepsfase he
ik denk dat arnesen nico wel had verkocht toen trouwens want die heeft direct 4 andere spitsen in zijn achterhoofd.

van geel hoort bij willem 2, dat is zijn plafond
Dat is ook wat ik bedoel. Toen er geen geld was, deed Van Geel het prima. Daarvoor alle hulde. Maar na het Kampioenschap, kon hij niet doorschakelen, en ik denk dat Arnesen dat wel had gekund.

Nu is maar een gevoel nu he, moet het nog allemaal bewijzen ook, maar in het algemeen vind ik dat je bij onze GROTE club ook ervaren coaches en TD's moet hebben. Niet experimenteren met ex spelers ed, gewoon mannen met een goeie CV die zich al bewezen hebben.

In dat vak, niet omdat het goede voetballers waren.
pat
 pat - vrijdag 14 augustus 2020 - 11:29   quote  deeplink  
jep eens
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2020 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 10:36 schreef Cruzcontrol het volgende:
Nu doen we een beetje beiden, iets meer vernuft die Arnesen, is mijn eerste indruk.

Zoals ik eerder al zei, Van Geel heeft uiteindelijk wel een kampioenselftal op de been gebracht, maar daarna is het minder geworden, waarbij ook het Champions League geld niet goed geinvesteerd is.

Maar ja, Arnesen kunnen we ook pas beoordelen over een aantal jaren natuurlijk.
Zijn we het nou alweer eens? Potverredorie!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2020 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 11:13 schreef pat het volgende:
nou van geel heeft geen kampioenselftal gemaakt he maat, gio aan het roer en de gretige kuyt terug is volgens mij de reden. dat komt niet door van geel maar door het gevoel wat die spelers hebben voor feyenoord.
Volslagen onzin. Een td is mede-verantwoordelijk voor een kampioenschap, 3 x 2e plaatsen en 2 x beker en 1 JC-schaal.
Van Geel heeft dat mede samengesteld. Van Geel had alleen dat jaar moeten stoppen.
En Gio ook credits en had daarna ook moeten stoppen.
kenny
 kenny - vrijdag 14 augustus 2020 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 18:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volslagen onzin. Een td is mede-verantwoordelijk voor een kampioenschap, 3 x 2e plaatsen en 2 x beker en 1 JC-schaal.
Van Geel heeft dat mede samengesteld. Van Geel had alleen dat jaar moeten stoppen.
En Gio ook credits en had daarna ook moeten stoppen.
mee eens , ik vond v geel nooit een goede TD maar de successen zijn ook zijn verdienste , ik denk alleen dat het kampioensjaar alles op zijn plaats viel , 020 kwam onder bosz pas laat op gang en psv had een off jaar en wij zelf hadden een groot aantal spelers die boven zich uitstegen denk aan karsdorp en kongolo op de back's ,toornstra draaide goed en tony en elehmadi ook , jorgenson had een topjaar met een super elia en berghuis aan zijn zijde , het had weinig met kuyt te maken die zat bijna het hele seizoen met een zuur gezicht op de bank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door kenny --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2020 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 19:51 schreef kenny het volgende:

[..]

het had weinig met kuyt te maken die zat bijna het hele seizoen met een zuur gezicht op de bank
Man man man
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2020 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 19:51 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , ik vond v geel nooit een goede TD maar de successen zijn ook zijn verdienste , ik denk alleen dat het kampioensjaar alles op zijn plaats viel , 020 kwam onder bosz pas laat op gang en psv had een off jaar en wij zelf hadden een groot aantal spelers die boven zich uitstegen denk aan karsdorp en kongolo op de back's ,toornstra draaide goed en tony en elehmadi ook , jorgenson had een topjaar met een super elia en berghuis aan zijn zijde , het had weinig met kuyt te maken die zat bijna het hele seizoen met een zuur gezicht op de bank
Kuyt heeft maar enkele wedstrijdjes op de bank gezeten. 3 maar liefst...
kenny
 kenny - vrijdag 14 augustus 2020 - 21:49   quote  deeplink  
kuyt heeft meer op de bank gezeten dan 3 wedstrijdjes , gio koos terecht voor een andere basis elftal zonder kuyt
kuyt heeft dat seizoen een goede wedstrijd gespeeld en dat was de laatste kampioenswedstrijd 3 doelpunten deed ie goed , de rest van het seizoen vond ik niet best
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2020 - 22:27   quote  deeplink  
Kuyt heeft 31 wedstrijd Gespeeld en een groot aandeel in het kampioenschap gehad
kenny
 kenny - vrijdag 14 augustus 2020 - 22:50   quote  deeplink  
kuyt stond bijna nooit basis maar mocht vaak de laatste minuten invallen , zijn aandeel is veel kleiner dan de meeste hier geloven , ik vond het aandeel jorgenson die echt goed speelde , elia en berghuis waren sterk op de vleugels , el ahmadi en tony waren een zeer sterk blok op het middenveld en we hadden 2 snelle en goede back's kongolo en karsdorp ,
deze jongens heebben misschien wel een groter aandeel gehad dan kuyt , grootste gedeelte van de selectie hadden het wel gehad met zijn pastoors preken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2020 - 23:41   quote  deeplink  
Zijn aandeel was toch vooral zijn mentaliteit richting zijn medespelers.
Kuyt heeft ze toch echt kampioen gemaakt .
Al was het alleen al op basis van de laatst gespeelde wedstrijd.
kenny
 kenny - zaterdag 15 augustus 2020 - 00:39   quote  deeplink  
broodje aap verhaal , iedereen roept elkaar na en gaan het nog geloven ook , de waarheid is zeker wel dat hij met zijn mentaliteit een voorbeeld is geweest en ja die laatste wedstrijd was top van hem , maar hij heeft bar weinig gespeeld dat seizoen en van zijn praatjes werden ze ook erg moe ( wat ook de geluiden bij o19 waren ), wat is dan zijn aandeel geweest ??? dat hij ze elke wedstrijd oppepte of zo ?? of dat de elftal spelers dat nodig hadden ?? waarom maakte kuyt ze dan niet kampioen in zijn eerste jaar ??
het hele verhaal dat kuyt feyenoord kampioen heeft gemaakt is zwaar overdreven en je doet de rest van de selectie daarmee tekort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2020 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2020 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 22:50 schreef kenny het volgende:
kuyt stond bijna nooit basis maar mocht vaak de laatste minuten invallen , zijn aandeel is veel kleiner dan de meeste hier geloven , ik vond het aandeel jorgenson die echt goed speelde , elia en berghuis waren sterk op de vleugels , el ahmadi en tony waren een zeer sterk blok op het middenveld en we hadden 2 snelle en goede back's kongolo en karsdorp ,
deze jongens heebben misschien wel een groter aandeel gehad dan kuyt , grootste gedeelte van de selectie hadden het wel gehad met zijn pastoors preken
Kuyt heeft n kampioensjaar slechts 7 wedstrijden minder dan 60 minuten meegespeeld. 13 wedstrijden volledig gespeeld, vaak in laatste 20 min. gewisseld. In totaal 24 keer basis.
Dat Kuyt Feyenoord kampioen heeft gemaakt is zwaar overdreven. Het team als geheel was sterk en de concurrentie liet het dat seizoen liggen.
Kuyt was wel belangrijk in het voorop gaan in de strijd.
Als persoon vind ik het een oninteressante kwekkedoos. Vermoeiend vooral.
VVout
 VVout - zaterdag 15 augustus 2020 - 07:38   quote  deeplink  
Laten we vooral naar voren kijken nu en kijken waar het nu naar toe gaat. Ik hoop op een visie die een stabiele en overtuigend Feyenoord op de rails krijgt en zie tot nu toe een beleid waar dit wel eens zou kunnen gebeuren.

Het is naar mijn idee ook geen toeval dat Kuyt ff op een zijspoor staat, dit gebeurde ook met Gio toen Dickie hem ff bijstond en Frank laat zich ook niet doen. Dit zijn ff een ander slag mensen met ervaring en een voetbalbeleving die die twee hebben, daar mogen we echt heel happy mee zijn denk ik dat je Frank en Dick in de Kuip hebt nu.

Ook de staf er omheen zit er steeds beter uit nu, geen toeval lijkt me. Sommige zeggen het zelf, je kan niet gauw nee zeggen als Dick je wat vraagt en geloof dat Frank dat in zijn netwerk ook zal hebben.

Als ik dat zie wordt ik vooral vrolijk van dit verhaal, waarom dan nog terug kijken naar dat wat me ergerde? Jep kampioen, na zoveel tijd en dat was schitterend. Maar dit gaat nu weer gebeuren, veeg het balkon maar vast aan.
kenny
 kenny - zaterdag 15 augustus 2020 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 01:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kuyt heeft n kampioensjaar slechts 7 wedstrijden minder dan 60 minuten meegespeeld. 13 wedstrijden volledig gespeeld, vaak in laatste 20 min. gewisseld. In totaal 24 keer basis.
Dat Kuyt Feyenoord kampioen heeft gemaakt is zwaar overdreven. Het team als geheel was sterk en de concurrentie liet het dat seizoen liggen.
Kuyt was wel belangrijk in het voorop gaan in de strijd.
Als persoon vind ik het een oninteressante kwekkedoos. Vermoeiend vooral.
het team was zeker heel sterk alles viel in het pulletje , verdedediging was sterk , een middenveld dat voorop in de strijd ging en de aanval was ook top , het was echt een team prestatie en kuyt heeft daar maar een klein rolletje in gespeeld

dirk als persoon is inderdaad een kwekkedoos en vermoeiend , mede spelers in het kampioenjaar vonden dit ook , ook bij 019 hoorde je zulke geluiden
kenny
 kenny - zaterdag 15 augustus 2020 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 07:38 schreef VVout het volgende:
Laten we vooral naar voren kijken nu en kijken waar het nu naar toe gaat. Ik hoop op een visie die een stabiele en overtuigend Feyenoord op de rails krijgt en zie tot nu toe een beleid waar dit wel eens zou kunnen gebeuren.

Het is naar mijn idee ook geen toeval dat Kuyt ff op een zijspoor staat, dit gebeurde ook met Gio toen Dickie hem ff bijstond en Frank laat zich ook niet doen. Dit zijn ff een ander slag mensen met ervaring en een voetbalbeleving die die twee hebben, daar mogen we echt heel happy mee zijn denk ik dat je Frank en Dick in de Kuip hebt nu.

Ook de staf er omheen zit er steeds beter uit nu, geen toeval lijkt me. Sommige zeggen het zelf, je kan niet gauw nee zeggen als Dick je wat vraagt en geloof dat Frank dat in zijn netwerk ook zal hebben.

Als ik dat zie wordt ik vooral vrolijk van dit verhaal, waarom dan nog terug kijken naar dat wat me ergerde? Jep kampioen, na zoveel tijd en dat was schitterend. Maar dit gaat nu weer gebeuren, veeg het balkon maar vast aan.
heb je ook gelijk in vooruit kijken advocaat en arnesen ik ben er blij mee , waar ik niet blij van wordt dat kuyt het ermee moet gaan overnemen , die belofte is hem gedaan
het wordt inmiddels in alle toonaarden ontkent en kuyt heeft heel wijselijk een stapje terug gedaan , maar ik moet er niet aan denken dat de allemachtige paus kuyt het stokje van advocaat gaat over nemen , het is nergens op gebaseerd en is zwaar gedoemd te mislukken , sta je weer een jaar stil en kost je weer geld wat er niet is
VVout
 VVout - zaterdag 15 augustus 2020 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 11:00 schreef kenny het volgende:

[..]

heb je ook gelijk in vooruit kijken advocaat en arnesen ik ben er blij mee , waar ik niet blij van wordt dat kuyt het ermee moet gaan overnemen , die belofte is hem gedaan
het wordt inmiddels in alle toonaarden ontkent en kuyt heeft heel wijselijk een stapje terug gedaan , maar ik moet er niet aan denken dat de allemachtige paus kuyt het stokje van advocaat gaat over nemen , het is nergens op gebaseerd en is zwaar gedoemd te mislukken , sta je weer een jaar stil en kost je weer geld wat er niet is
Ik geloof en hoop dat er nu professioneler gehandeld wordt.
Bowie
 Bowie - zaterdag 15 augustus 2020 - 13:23   quote  deeplink  
Ben ik met je eens VVout.

Heb -weer- met genoegen naar het promofilmpje nav aankoop Belgische Italiaan gekeken, en daar viel opnieuw op de krachtige uitstraling van Arnesen. Hij lacht wat, zegt wat met dat bijzondere accent van 'm, doet is 'n elleboogboks met de aankoop, lacht wat met de ouders van de aankoop.
Kortom, een perfecte gastheer om 't zo te zeggen.
Voorzitter Volendam complimenteert Arnesen ook voluit voor het verzinnen van deze constructie én het plan wat ze met 'm voorhebben.

De aankoop van Arnesen, vooral op conto van van Bodegom, kan voor de club wel eens goud gaan opleveren, letterlijk en figuurlijk.

Bekend is dat hijzelf een gigantisch netwerk heeft, zijn zoon is hoofd scouting van Man. City, die geeft dus ook wel eens wat door aan pa...

En nog iets. Waarom de constructie met die club aan de Dijk daar vlakbij die ellendestad?
Arnesen is oud Ajaxcied, kent daar de verhoudingen nog wel...
En bij Volendam zit nu Jonk, een vakman die als je de namen Overmars en van der Sar noemt gaat schuimbekken, zit vol rancune.

Ik verwacht daarom nog wel meer 1-2 tjes met Volendam de komende tijd.

En Kuyt is groot, maar nog niet op trainergebied.
Denk daarom dat er enige maanden geleden bewust is gelekt over de afspraak met hem. De tegenkrachten zijn toen wakker geworden, met Advocaat voorop. Daarom zei onze Dirk ook een week later dat wat hem betreft Dick het nog -zeker- 2 jaar gaat doen.
Dat is dus de nieuwe afspraak!

Ik deel het optimisme hier over onze club. Denk dat er nog 2 aankopen zullen volgen, een verdediger (Ié waarschijnlijk) en middenvelder (Ozyakup).
pat
 pat - zaterdag 15 augustus 2020 - 13:44   quote  deeplink  
je ziet het prima bowie,
ik ga ook verder niet in op hetgeen er gezegd is over vangeel en kuyt etc. het is het verleden

ozyacup zal niet komen, nieuw contract besiktas geaccepteerd voor helft salaris.
ie staat op de tweede keus. er staat nog wel wat te gebeuren en ik denk dat de blessure van sven dickie heel erg goed uit kwam nadat hij bij de antonucci aankoop niet is meegenomen in de beslissing hiervan. nee komt goed en ff he, dat is voor nu ook.
arnesen doet het goed zoals het eruit ziet, netals van geel in het begin dat ook deed maar 1 ding staat als een paal bovenwater. dat team komt er door de spelers op het veld, niet omdat ze zijn gekocht.
VVout
 VVout - zaterdag 15 augustus 2020 - 14:14   quote  deeplink  
Dat met Wim Jonk en de visie van Cruyf waar Wim 100% mee bezig was en het verraad is natuurlijk 200% neuzerij. Kan me voorstellen Bowie dat daar genoeg kwaad bloed zit en dan durf je ook nog die betonnen afvalbak naar hem te vernoemen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 augustus 2020 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2020 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
18-year old goalkeeper Wille Jakobsson is meeting with Feyenoord!
Staat vandaag op goal
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 augustus 2020 - 15:11   quote  deeplink  
Althans op de bank eerst ;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 augustus 2020 - 15:31   quote  deeplink  
Geen stream ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 augustus 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Nee
kenny
 kenny - zaterdag 15 augustus 2020 - 15:43   quote  deeplink  
doet die silva ook nog mee ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 augustus 2020 - 16:40   quote  deeplink  
Net ingevallen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 augustus 2020 - 16:52   quote  deeplink  
T is trouwens slecht
ar
 ar - zaterdag 15 augustus 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zijn aandeel was toch vooral zijn mentaliteit richting zijn medespelers.
Kuyt heeft ze toch echt kampioen gemaakt .
Al was het alleen al op basis van de laatst gespeelde wedstrijd.
Hoppeteee.
En zo is het.
Dirk heeft de spirit overgebracht.
VVout
 VVout - zondag 16 augustus 2020 - 10:27   quote  deeplink  
Royal Dutch zeker.
ar
 ar - zondag 16 augustus 2020 - 12:27   quote  deeplink  
Alles kan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2020 - 09:45   quote  deeplink  
De 33-jarige Koen Stam, voormalig trainer van Jong AZ, wordt assistent van Rini Coolen bij Feyenoord O21.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord O21 topic









0.0081357