|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 - 1 winnen en matig? Ik heb ons in het verleden ook weleens zien winnen met 3 - 1 terwijl het wedstrijdbeeld vertelde dat de uitslag net zogoed andersom had kunnen wezen. Was het zo'n wedstrijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord kwam er eigenlijk niet doorheen Bizarre eigen goal kwamen ze door achter. Mooie goal gelijk en toen begin t langzaam iets meer te voetballen. De 2-1 was mooi, maar van afstand. Bijna nog 2-2 was echt een enorme kans. Ging mis. Daarna uitgecounterd tot 4-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord kwam er eigenlijk niet doorheen Bizarre eigen goal kwamen ze door achter. Mooie goal gelijk en toen begin t langzaam iets meer te voetballen. De 2-1 was mooi, maar van afstand. Bijna nog 2-2 was echt een enorme kans. Ging mis. Daarna uitgecounterd tot 4-1 ben je live aanwezig geweest stylzz ? toch ga ik eerdaags ook eens o21 bezoeken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord kwam er eigenlijk niet doorheen Bizarre eigen goal kwamen ze door achter. Mooie goal gelijk en toen begin t langzaam iets meer te voetballen. De 2-1 was mooi, maar van afstand. Bijna nog 2-2 was echt een enorme kans. Ging mis. Daarna uitgecounterd tot 4-1 Thx |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ten Hag trapt een open deur in maar hij heeft wel gelijk: Feyenoord maakte een strategische blunder door niet met een jong elftal in de KKD te stappen. Ja die misser zit me al 15 jaar dwars. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2026 - 20:28 schreef tomson het volgende:Ten Hag trapt een open deur in maar hij heeft wel gelijk: Feyenoord maakte een strategische blunder door niet met een jong elftal in de KKD te stappen. Ja die misser zit me al 15 jaar dwars. Eens, maar de regelgeving om er te komen de afgelopen jaren is ook krankz.krankzinnig krankzinnig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2026 - 20:36 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens, maar de regelgeving om er te komen de afgelopen jaren is ook krankz.krankzinnig krankzinnig. Als ik het goed heb heeft van Geel destijds besloten niet in te stappen toen Ajax, PSV, AZ en Utrecht het wel deden. Pin me er niet op vast maar ik dacht dat het destijds zo gegaan is. Sindsdien is het compleet dichtgetimmerd. |
|
|
|