|
|
kenny
|
|
|
heeft die fransman van PSG onderhand al zijn debuut gemaakt bij o21 ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In augustus al. Heeft 5 wedstrijd voor O21 gespeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En een verschil dat ie maakt hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Balde is teruggezet naar O21 omdat Slot binnen en buiten het veld ontevreden over hem is. Antonucci lijkt weer fit en kan wedstrijden gaan spelen (na 4 maanden kwakkelen), ook hij zal dat voorlopig bij O21 doen. Na de winterstop als hij weer 100% is komt hij in principe weer bij het eerste. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 - 15:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Balde is teruggezet naar O21 omdat Slot binnen en buiten het veld ontevreden over hem is. Antonucci lijkt weer fit en kan wedstrijden gaan spelen (na 4 maanden kwakkelen), ook hij zal dat voorlopig bij O21 doen. Na de winterstop als hij weer 100% is komt hij in principe weer bij het eerste. ik verbaas me ook dat Balde teruggezet is , 18 jaar en dan al zulk gedrag dat is niet erg professioneel , laten we hopen dat hij de knop omzet en deze kans op een baan als professioneel voetballer serieus oppakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord O21 wint met 3-0 van Almere City (de koploper). 3x Bannis. Feyenoord staat 6de met 9 uit 7. Maar Feyenoord heeft nog een wedstrijd te goed en staat bij winst 4de. De koplopers (Almere City en Groningen) hebben 18 punten uit 8. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 - 16:08 schreef kenny het volgende:[..] ik verbaas me ook dat Balde teruggezet is , 18 jaar en dan al zulk gedrag dat is niet erg professioneel , laten we hopen dat hij de knop omzet en deze kans op een baan als professioneel voetballer serieus oppakt Er zijn meer moeilijke jongens geweest een daarvan was Robin v Persie en onze Brazilliaase vrind En nnog veel meer. Laat die jongen wennen.en help hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eindelijk n goede wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag er 2e helft goed uit, NEC in slotfase helemaal opgerold. 4-0. Het draait meer en meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad. Lijkt veel op t voetbal van de selectie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Opvallend he, van achteruit opbouwen, snelle verplaatsing en direct storen bij balbezit tegenstander. die Skogen kwam ook goed over, al had ie het niet echt moeilijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hendriks speelde ook prima. Milambo en Hartjes veel aanwezig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bannis 2 keer scoren, maar vind het een blinde dribbelaar. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb delen van de wedstrijd gezien en die bevielen wel. Niks toe te voegen aan wat Henk en Stylzz opmerkten, waarbij inderdaad de gelijkenis qua spel met de selectie heel erg opvalt. En dat is perfect, dáár is onder 21 vooral voor, voorbereiden op het 1e.
Maar verder ben ik depi over de komende tijd. Ben heel bang dat het spook van vorig jaar, lege Kuip alleen maar gevuld met gebrul van de Wolff en rampzalige resultaten, vanaf morgen weer op mijn schoot zit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij 2 G geen probleem, ik denk dat we gek staan te kijken hoeveel mensen gevaccineerd zijn in het stadion |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zelfde percentage als in de samenleving waarschijnlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is toch vreemd dat de ziekenhuizen weer vol liggen met maar 17% ongevaccineerden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die lopen erin en eruit zeg maar. Ik ken er 5 , dubbel geprikt,maar opgehaald door de gele bus. Dit geloofd toch niemand meer. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Je slaat de spijker -weer- op de kop Leon! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je vergeet er wel bij te zeggen dat artsen verklaren dat zeker 80% van de ongevaccineerden ook met prik waren opgenomen. Vreemd genoeg wordt al deze informatie bijna per direct van social media verwijderd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat hoor je mij niet zeggen, maar vreemd is het wel. Ik geloof zeker dat n prik afremt,maar die booster kunnen ze voor mij persoonlijk even in hun reet steken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna elk vaccin werkt zo. Dus t is niet zo vreemd. DKTP bijvoorbeeld met 3 maanden, 5 maanden en 11 maanden. plus wanneer t kind vier is nog een keer. En daarna kun je t nog steeds krijgen… |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:Bijna elk vaccin werkt zo. Dus t is niet zo vreemd. DKTP bijvoorbeeld met 3 maanden, 5 maanden en 11 maanden. plus wanneer t kind vier is nog een keer. En daarna kun je t nog steeds krijgen… Mooi verhaal ,heel fijn dat jij jezelf kan overtuigen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je moet ja alleen afvragen hoe groot is de kans dat ik door corona in het ziekenhuis kom? En hoe groot is de kans dat ik in het ziekenhuis kom door alle bijwerkingen. Als je al drie prikken moet nemen is dat vrijwel identiek, laat staan 4 of 5 , etc. Ik ben inmiddels van mening dat de ongevaccineerden over n jaar of wat de corona degraderen tot een griep.Op een natuurlijke manier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 22:36 schreef van geil het volgende:Je moet ja alleen afvragen hoe groot is de kans dat ik door corona in het ziekenhuis kom? En hoe groot is de kans dat ik in het ziekenhuis kom door alle bijwerkingen. Als je al drie prikken moet nemen is dat vrijwel identiek, laat staan 4 of 5 , etc. Ik ben inmiddels van mening dat de ongevaccineerden over n jaar of wat de corona degraderen tot een griep.Op een natuurlijke manier. +1 In de US is donnorzaad met 400% gestegen, lol
Van 100 x mastruberen kan je daar financieel onafhankelijk worden haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] +1 In de US is donnorzaad met 400% gestegen, lol Van 100 x mastruberen kan je daar financieel onafhankelijk worden haha Haha,wat n lul ben ik geweest om die prik te nemen, had fucking miljonair kunnen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 22:46 schreef van geil het volgende:[..] Haha,wat n lul ben ik geweest om die prik te nemen, had fucking miljonair kunnen worden. Ja ik ook ,als je alles van te voren weet haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een mooie discussie. En ik hoef niemand te overtuigen. T is ook niet te bewijzen. Was er maar een land waar bijna geen maatregelen of vaccinaties waren zodat je kon zien wat dat oplevert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 22:36 schreef van geil het volgende:Je moet ja alleen afvragen hoe groot is de kans dat ik door corona in het ziekenhuis kom? En hoe groot is de kans dat ik in het ziekenhuis kom door alle bijwerkingen. Als je al drie prikken moet nemen is dat vrijwel identiek, laat staan 4 of 5 , etc. Ik ben inmiddels van mening dat de ongevaccineerden over n jaar of wat de corona degraderen tot een griep.Op een natuurlijke manier. Ja. Ik weet niet welke bronnen jij leest. Maar hoe ouder hoe meer risico. Voor de rest moet iedereen het vooral zelf weten en het voor jezelf kunnen rechtvaardigen. Voor de rest zal t virus doen wat virussen doen. Besmettelijker worden maar minder dodelijk. Een virus heeft er namelijk niets aan wanneer zijn host steeds sterft, dan sterft het zelf ook namelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit kan niet winnen van Heerenveen O21.
Dus zo is t gesteld met de talenten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stemt niet heel hoopvol. Je ziet 't ook terug in de winteraankopen, er komt weinig aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stemt niet heel hoopvol. Je ziet 't ook terug in de winteraankopen, er komt weinig aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2-1 winst Prima kopgoal Bassett, mooie actie Milambo keurig afgerond Naujoks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-0 voor bij rust, spelen niet onaardig tegen NEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Als ze wat beter nadenken had het 4-0 geweest Hartjes is wisselvallig |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Oh oh scheids, geen penel nec tog gegeven en een duidelijke rode kaart niet gegeven… pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Melvin Boel is vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van Feyenoord Onder 21, zo meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka op Twitter. Boel staat op dit moment voor de groep bij Feyenoord Onder 18.
Vanmiddag werd bekend dat Sipke Hulshoff na dit seizoen stopt bij Onder 21 en aan de slag gaat bij het eerste elftal van Feyenoord. Hulshoff wordt assistent-trainer van Arne Slot.
FeyenoordTM laat weten dat de aanstelling van Boel nog niet definitief is. Feyenoord zelf meldt via de officiële kanalen dat er binnenkort meer duidelijkheid gaat komen over de invulling van de staf voor Onder 21.
Hulshoff maakt het huidige seizoen met Feyenoord Onder 21 nog af en gaat daarna aan de slag bij het eerste. ''Tot die tijd is er voor mij alles aan gelegen om het huidige seizoen zo goed als mogelijk af te sluiten met Feyenoord Onder 21.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
in addition to Zitman and Gunduz, also Belarbi, Owusu and Skogen are likely to leave Feyenoord this summer. Skogen has contract until 2023.
The club is still in doubt about Van der Zeeuw, Ladan & Dos Santos. Talks with these 3 are ongoing. |
|
|
|