|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is dat Leon in die lichtgroene jas? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een grote opluchting voor Feyenoord: Sterkhouder Gernot Trauner maakt grote stappen in zijn herstel.
Afgelopen maand raakte de rechter centrale verdediger geblesseerd. Hij onderging daarop een operatie aan zijn meniscus.
Trauner maakt grote stappen in zijn revalidatie. De rechtspoot is flink aan zijn herstel aan het werken in de sportschool.
Intern wordt verwacht dat de Oostenrijker eind februari / begin maart weer op de trainingsvelden van Feyenoord te bewonderen zal zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed nieuws. Hopen dat hij ook het niveau van voor de blessure weer gauw aan weet te tikken. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik had al goeie hoop dat deze bijzondere man sneller terug zou zijn dan we allemaal verwachten. Staat gewoon over 1 maand al weer op het veld, en is weer topfit rond de tijd dat de prijzen worden verdeeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stond gister bij het veld op tribune. Geweldige supporter ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Welkom terug kale kletser ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trauner: ''De supporters geven mij een goed gevoel''
Gernot Trauner heeft zijn rentree gemaakt bij Feyenoord. De Oostenrijker kampte met een vervelende blessure aan zijn knie. Na enkele maanden herstellen maakte Trauner zijn eerste minuten van het jaar in de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard.
''Het is goed om terug te zijn'', vertelt Trauner in gesprek met ESPN. ''Het is ook fijn om hier te winnen. Voor ons was het geen makkelijke wedstrijd, maar we begonnen goed. Het veld was niet makkelijk om op te spelen en tegen Fortuna hebben we het eerder dit seizoen lastig gehad.''
''Ze zijn altijd gevaarlijk en ze hebben veel diepte in het spel. Daar moesten we alert op zijn. We begonnen goed en voor mij was het makkelijk om met deze stand mijn rentree te maken. Ik was niet nerveus. Nu moet ik zorgen dat ik weer wedstrijdritme ga opdoen. Vandaag was het maar vijftien minuten en dat ging goed. Ik werk hard voor meer in de toekomst.''
Niet alleen Trauner, ook Het Legioen was blij om de verdediger weer op het veld te zien.''Mijn medespelers vertelden me dat ik weer naar het uitvak moest gaan. Ik vond het niet gepast om de overwinning vooraan te vieren, want de andere spelers hebben meer gedaan. Ik ben niet de jongen die vooraan staat om een overwinning te vieren. De supporters geven mij een goed gevoel.''
Mario Been ziet dat Trauner belangrijk is voor zijn medespelers. ''Het is heel belangrijk voor het team dat Trauner weer terug is. Je heb nu weer een extra mogelijkheid tot wisselen. Geertruida doet het natuurlijk uitstekend, maar die kan ook nog naar andere posities. Met de vele wedstrijden die gaan komen is het fijn dat je Trauner weer tot je beschikking hebt.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi dat ie terug is. Past enorm bij de club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima gast, goede speler. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gernot weer voor het one love karretje gespannen. Daar zit je weer, moet je weer benadrukken hoe politiek correct je bent. Niks geleerd van die zielige vertoning bij t WK en ze gooien er bij de KNVB nog fijn een schepje bovenop. Zul je zien dat er komend weekend weer een heel spektakel komt want Kokcu heeft natuurlijk geen zin in dat gezeik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 19:43 schreef tomson het volgende:[..] Gernot weer voor het one love karretje gespannen. Daar zit je weer, moet je weer benadrukken hoe politiek correct je bent. Niks geleerd van die zielige vertoning bij t WK en ze gooien er bij de KNVB nog fijn een schepje bovenop. Zul je zien dat er komend weekend weer een heel spektakel komt want Kokcu heeft natuurlijk geen zin in dat gezeik. Ik hou het wel gewoon bij mijn vrouwtje, pas ziek geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 19:43 schreef tomson het volgende:[..] Gernot weer voor het one love karretje gespannen. Daar zit je weer, moet je weer benadrukken hoe politiek correct je bent. Niks geleerd van die zielige vertoning bij t WK en ze gooien er bij de KNVB nog fijn een schepje bovenop. Zul je zien dat er komend weekend weer een heel spektakel komt want Kokcu heeft natuurlijk geen zin in dat gezeik. En terecht. Dit is een vrij land en je mag je eigen mening hebben, maar daar is niet veel meer van over. Woke shit Tegenwoordig wordt je alles opgelegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gernot Trauner behoort tot de definitieve selectie van Oostenrijk. De verdediger van Feyenoord is geselecteerd door bondscoach Ralf Rangnick voor de interlandwedstrijden tegen Azerbeidzjan en Estland van eind maart.
Oostenrijk speelt de komende interlandperiode twee EK-kwalificatiewedstrijden. Azerbeidzjan is op vrijdag 24 maart om 20:45 uur de tegenstander en Estland begint maandag 27 maart om 20:45 uur. De 30-jarige Trauner kan zijn tiende en elfde interland voor Oostenrijk gaan spelen.
Trauner maakte op 26-jarige leeftijd zijn debuut voor Oostenrijk. Tijdens de laatste oefeninterland tegen Italië was de verdediger niet inzetbaar vanwege problemen aan zijn heup. Tegen Andorra eind november vorig jaar speelde Trauner de volledige wedstrijd en zijn laatste interland. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
trauner er weer bij en de ballen slaan weer een linie over veel beter dit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heb onze kale kletser echt gemist, welkom terug! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Blij dat hij terug is. En gewoon weer 90 minuten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil Gernot Trauner belonen voor zijn goede spel. De Rotterdammers bekijken de mogelijkheden om de ervaren centrale verdediger langer te binden, zo meldt 1908.nl. Trauner zijn huidige contract loopt door tot medio 2025.
Feyenoord wil het contract van de 30-jarige Trauner met één seizoen verlengen. De Oostenrijker staat tevens in de belangstelling van clubs uit de Premier League en de Bundesliga. De clubleiding wil een vertrek van Trauner uit De Kuip met een nieuw contract voorkomen.
Het is niet bekend of Trauner open staat voor nieuwe verbintenis De verdediger heeft zelf altijd aangegeven zich enorm thuis te voelen in Rotterdam. Trauner gaf afgelopen seizoen aan dat hij niet van plan is om De Kuip zomaar te verlaten. ''Ik wil bij Feyenoord blijven, ik heb hier voor vier jaar getekend. Ik ben hier met mijn gezin naartoe gekomen en dat was een grote verandering in ons leven.''
''Mijn plan is dan ook hier te blijven'', vertelde Trauner recent in magazine Hand in Hand. ''We wonen iets buiten de stad, maar we gaan met het gezin vaak naar Rotterdam. De kinderen gaan hier naar school, we houden van de stad. Rotterdam is ons thuis nu, het leven hier is niet zoveel anders dan in Oostenrijk en Rotterdam is een prachtige stad.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou mooi zijn ,schijnt ook aardig wat belangstelling te zijn voor hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Trauner verlengt contract: ''Een echte Feyenoorder geworden'' vandaag, 14:00 404 reacties Gernot Trauner en Feyenoord hebben een akkoord bereikt over een nieuw contract. De verdediger gaat zijn contract verlengen tot medio 2026 bij de Rotterdamse club. Trauner zijn huidige verbintenis liep door tot medio 2025.
Feyenoord maakt het heuglijke nieuws dinsdagmiddag bekend via sociale media. De Rotterdammers wisten afgelopen weekend ook een grote slag te slaan door een akkoord te bereiken met Lutsharel Geertruida over het verlengen van zijn contract.
Zo blijft er goed nieuws komen uit De Kuip. ''Dit is een speciale dag voor mij en mijn familie. Feyenoord voelt als mijn tweede thuis en ik voel me hier enorm gewaardeerd'', vertelt de 30-jarige verdediger. ''De club spreekt vertrouwen in mij uit door langer met me door te willen en de supporters staan vanaf het eerste moment achter me.''
''Je ergens op je plek voelen is een belangrijke graadmeter en dat is honderd procent het geval bij Feyenoord. Verlengen was wat dat betreft een makkelijke beslissing.'' Trauner merkt dat er iets speciaals staat te gebeuren bij Feyenoord. ''De komende weken wordt duidelijk of ons harde werken echt wordt beloond.''
Trauner heeft ook na dit seizoen grote plannen met Feyenoord. ''Ik ben nog lang niet klaar met dromen bij Feyenoord. Ik ben een echte Feyenoorder geworden en wil onderdeel blijven uitmaken van de toekomst van deze prachtige club.'' De Oostenrijker speelde tot nu toe 71 wedstrijden in het shirt van Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Langdurig genieten van de kale no-nonsense kletser. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Uit het juiste hout gesneden en een kale kop... dat wordt een toptrainer. Eerst nog genieten van zijn kwaliteiten op het veld. Even de winnende tegen Roma maken binnenkort, dat verdient hij! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nice, wij houden allemaal van deze kale kletser, ook hij n voorbeeld van uitstekend scoutwerk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Super, nog lang genieten van deze superaankoop! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En de volgende met een (lichte) blessure. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor Hancko stond ook al een wissel klaar las ik op Twitter maar gaat nu toch door |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een beetje pijn wat hem in de weg zit en willen verder geen risico nemen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is bijna allemaal uit voorzorg (minus Geert dan), maar tis wel opvallend. Maar goed, tis ook niet zo verrassend dat je in deze fase dit soort dingen tegenkomt, gezien het aantal wedstrijden en de smalle kern, zeker achterin en op het middenveld. En het gegeven dat Slot niet aan preventief rust geven doet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gernot Trauner is sinds vanmiddag weer terug in Rotterdam, zo meldt 1908.nl. De verdediger was niet fit genoeg om in actie te komen voor Oostenrijk tijdens de interlandwedstrijd tegen Estland. Trauner was een twijfelgeval.
Trauner heeft zelf besloten om eerder terug te keren naar Feyenoord. De centrale verdediger zal naar verwachting weer beschikbaar zijn voor de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam komend weekend. Het is echter onzeker of Feyenoord een beroep kan doen op Lutsharel Geertruida.
Klasse Trauner! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verstandig. Medische staf had natuurlijk geen zicht op zijn situatie. Door t uitvallen van Geert is hij dubbel zo belangrijk geworden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gernot Trauner is een twijfelgeval voor Feyenoord vanwege een blessure aan zijn knie die hij heeft opgelopen tijdens een interlandwedstrijd voor Oostenrijk. Hij moet vandaag onderzocht worden, zo meldt Hans Kraay jr. in gesprek met ESPN. De analist begrijpt niet waarom Trauner direct vol belast werd bij Oostenrijk.
'Waarom heeft Dennis te Kloese de Oostenrijkse bond niet verteld: Trauner heeft drie maanden niet gespeeld. Hij heeft nu weer drie wedstrijden gespeeld. Wij kunnen kampioen worden. Jullie mogen hem één keer gebruiken.' Niet twee keer in vier dagen'', aldus de analist. ''Dit is nu ook niet gebeurd omdat hij geblesseerd is geraakt. Maar dit had van tevoren wel afgesproken kunnen worden.''
Heeft Hans zeker een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2023 door Stylzz -- |
|
|
|