|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En een mooie toegift en afscheid zou zijn verhaal bij Feyenoord mooi afmaken inderdaad. Lijkt mij dat hij in Oostenrijk misschien nog 1x in de week kan spelen als ze het rustig aan met hem doen.
Tenzij hij graag wil blijven en door wil stromen naar een andere functie binnen Feyenoord, zou ook mooi zijn. Maar als voetballer, kan je redelijkerwijs niet met hem door, hoe graag we het ook zouden willen dat de situatie anders was. Want met zijn fysiek, heb je alsnog 2 andere spelers op zijn positie nodig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2026 - 23:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En een mooie toegift en afscheid zou zijn verhaal bij Feyenoord mooi afmaken inderdaad. Lijkt mij dat hij in Oostenrijk misschien nog 1x in de week kan spelen als ze het rustig aan met hem doen. Tenzij hij graag wil blijven en door wil stromen naar een andere functie binnen Feyenoord, zou ook mooi zijn. Maar als voetballer, kan je redelijkerwijs niet met hem door, hoe graag we het ook zouden willen dat de situatie anders was. Want met zijn fysiek, heb je alsnog 2 andere spelers op zijn positie nodig. Kan natuurlijk altijd zijn caravan nog ombouwen en frikandellen gaan verkopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2026 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mwa, denk dat Watanabe wel meer brengt. Trauner is ook niet meer de speler van een paar jaar terug, zelfs zonder blessures. Toen hij fit was, was het ook wel duidelijk dat de sleet erop zat. Maar beter dan Anel was hij wel geweest denk ik, vooral aan de bal. Hoe hij nu terug gaat komen absoluut dat weet niemand . Maar opbouwend zoals hij altijd was dan mogen zowel Anel en Wata zijn schoenveters nog niet strikken . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zou mooi zijn als hij nog een invalbeurtje kan meepakken in de Kuip. Maar dat is dan wel een punt achter zijn verhaal bij Feyenoord vermoed ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wel heel mooi, met name voor hem, dat hij er weer bij is. Lijkt erop dat het zijn laatste potjes worden, maar in ieder geval fijn dat hij dan wel afscheid op het veld kan lijken te nemen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Daar was ie weer! Was maar kort, maar het voelde wel vertrouwd hem een paar kopduels te zien winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2026 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Daar was ie weer! Was maar kort, maar het voelde wel vertrouwd hem een paar kopduels te zien winnen. Idd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Nog steeds beter bruikbaar dan Ahmet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2026 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Daar was ie weer! Was maar kort, maar het voelde wel vertrouwd hem een paar kopduels te zien winnen. Ja inderdaad. Heb hem echt gemist dit seizoen. Vorig jaar deed Beelen het vaak nog wel redelijk als zijn vervanger, maar dit seizoen zie je pas echt wat een luxe het was om zo'n klasbak daar in het centrum te hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook in de opbouw kan hij nog van dienst zijn. Die uittrappen van Wellie heb ik nu wel gezien...... Trouwens Wellie is volgens een analist links zijn beste been , maar hij schiet rechts uit. Volgen Karim althans |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik geloof dat hij redelijk tweebenig is? Misschien niet perfect, maar hij kan in ieder geval met beide benen een bal verwerken. Over het algemeen met zowel links als rechts niet best, maar toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Jaartje erbij kan toch wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik ook, prima om erbij te hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trauner: "Ik hoop op de kleine kans om met Oostenrijk naar het WK te gaan"

Na afloop van de overtuigende overwinning op FC Groningen sprak Gernot Trauner over zijn terugkeer in de basis en zijn rol binnen het elftal van Feyenoord. De verdediger benadrukte zijn kwaliteiten aan de bal en keek kort terug op de lastige periode van blessureleed.
"De passes door de linie zijn wel één van mijn specialiteiten die ik in het team wil brengen", trapt Trauner na afloop af in gesprek met ESPN. "Zeker in het opbouwen wil ik zo hoog mogelijk spelen en linies doorbreken. Daarmee kan ik een betere positie creëren voor mijn teamgenoten, dat is één van mijn sterkste punten. Ik probeer dat iedere dag in de training te brengen en nu ook weer op het veld."
De verdediger is blij dat hij tegen FC Groningen weer in de basis kon beginnen. "Het was een zware periode dat ik eruit lag en ik ben meer dan blij met mijn minuten vandaag. Als je zolang eruit ligt en veel terugslagen krijgt, dan verlies je wel wat vertrouwen. Maar sinds het moment dat ik terug bij het team ben, voel ik me heel erg gewaardeerd. Ik zag direct dat ik niet ben vergeten hoe ik moest spelen. Nu voel ik me goed en wil ik het team blijven helpen in de laatste wedstrijden."
"Fysiek heb ik wel meer wedstrijden en trainingen nodig, maar mijn spel vind ik wel snel terug", vervolgt Trauner. "Ik ben vaker geblesseerd geweest en het helpt als je er snel kan staan. Ik keek er ook heel erg naar uit om te spelen in De Kuip. Ik ben niet de meest emotionele man, maar vandaag voelde ik me meer dan dankbaar toen ik van het veld liep."
Trauner staat open voor langer verblijf Voor een langer verblijf in Rotterdam staat Trauner zeker open. "Ik ben alleen pas vorige week weer gaan spelen, dus dit is niet het juiste moment om te praten. We zien wat onze toekomst brengt en ik sta er heel relaxed in. Ik sta voor veel dingen open. Ik hou van deze club en mijn familie voelt zich goed in Nederland. We hebben nu nog drie wedstrijden te gaan en ik hoop op de kleine kans om met Oostenrijk naar het WK te gaan." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar doen dan ,heeft hij sowieso wel verdient |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Apothekertje.. ik vreesde het ergste maar hij laat weer overtuigend voetbal zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| was weer genieten, versnelt het spel. Weet niet of hij het nog kan brengen in de topduels. Maar erg bruikbaar voor wedstrijden tegen het rechter rijtje en de middenmoot. En daar speel je wel de meeste wedstrijden tegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het wel erg opportunistisch hoor. Heeft in al die jaren Feyenoord echt heel veel gemist, blessures zijn bij hem echt niet alleen dit seizoen geweest.
Ik vond hem vandaag aan de bal ook weer erg fijn maar je moet ook gewoon eens door. Ik vind het met Trauner allemaal teveel risico. We hebben al genoeg brekebeentjes. Als je dan het geluk heb dat dit contract afloopt, moet je ook stoppen.
Trauner wel een held!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Is ook met een trainercursus bezig, dus dan staat de deur helemaal open om na zijn carriere binnen Feyenoord in een andere rol aan de slag te gaan. Tenzij de taal een belemmering is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Vind ik ook ,zoek maar eens een betere |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fitheid is ook kwaliteit.
Plus laten we niet hypocriet doen. Aan de bal is hij erg goed, verdedigend werd het al jaren steeds wat minder hè. Wat gezien zijn leeftijd begrijpelijk is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja mee eens ,misschien moeten Moder en hij ook naar Genua |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gewoon een jaartje erbij. Genoeg andere brekebeentjes om mee door te selecteren.
We hebben met de huidige selectie de luxe ook gewoon niet om hem te laten vertrekken vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prestatie contract. Toornstra constructie. Gewoon waardevol nog. Maar geen basis, maar nu wel de beste die we hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Indien plaatsing voor CL Prima speler om te spelen in de eredivisie wedstrijden Voor CL moet je een betere hebben . Dus gewoon behouden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet meer aan beginnen , goede speler maar erg blessure gevoelig , wat heb je eraan als hij het hele jaar weer geblesseerd is daarbij hebben we gewoon veel te veel blessure gevoelige spelers |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2026 - 13:58 schreef kenny het volgende:niet meer aan beginnen , goede speler maar erg blessure gevoelig , wat heb je eraan als hij het hele jaar weer geblesseerd is daarbij hebben we gewoon veel te veel blessure gevoelige spelers Mee eens.
Natuurlijk zou ik hem er met zijn kwaliteiten graag bij houden. Maar als je kijkt naar hoeveel hij de laatste jaren heeft gemist met blessures (dit begon al in het laatste jaar van Slot), kun je die gok niet nemen.
Tenzij hij uit goede wil besluit om alleen nog maar salaris te willen in de weken dat hij fit is. Die kans lijkt mij niet groot. |
|
|
|