|
|
MMM
|
|
|
Trauner keerde terug met knieklachten na een tik in de wedstrijd van Oostenrijk tegen Azerbeidzjan. Hij is een vraagteken voor de uitwedstrijd tegen Sparta van aankomende zondag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 - 10:54 schreef MMM het volgende:...zo meldt Hans Kraay jr... ...Waarom heeft Dennis te Kloese de Oostenrijkse bond niet verteld:... Heeft Hans 🤓 ... Wie weet wat de Feyenoord staf heeft gemeld en wat wou Gernot zelf. Allemaal weer een beetje vingerwijzen natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scoort eindelijk vandaag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stille maar o zo solide kracht. Verzaakt nooit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het komt steeds dichterbij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deze speler is in mijn ogen echt klasse. Hoe kan elke Europese subtopper deze speler nooit gescout hebben? Ik denk wel compliment voor scouting van Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner doet me herhaaldelijk aan Ed de Goeij denken. Koele kikker, doen gewoon hun werk, wars van uiterlijk en verbaal vertoon. Je weet wat je aan ze hebt. Zeker, ook ietwat saai. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan erg van hem genieten. Weet altijd waar de bal naar toe moet.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scoort met Wieffer z'n hoofd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdedigend paar keer erg kwetsbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt normaliter ook nul van dit kaliber tegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Viel weer Europees door de mand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet foutloos,maar ook geen slechte wedstrijd hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft ons in een jaar tijd aardig wat historie “gekost”.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Zonder trauner hadden we in beide seizoenen niet gestaan waar we nu zouden staan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat geld voor heel Feyenoord @#$%^&*()@@@@ een beetje minder zeiken kan ook wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trauner heeft twee uitstekende jaren bij ons gehad. Pure prof, fijne persoonlijkheid. Echter op Europees niveau beent hij het niet bij, andere manier van verdedigen, veel ballen achter de verdediging, en ook van de zijkanten achter de linie. Daar weet hij geen raad mee, aangezien hij 31 is, gaat dat niet meer verbeteren, eerder verslechteren.Geen schande, geen kritiek, gewoon een feit. Trauner zou ik verkopen, en proberen Geert nog 1 jaar te behouden, zodat we rustig een jongere vervanger kunnen klaarstomen achter Geert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook eens hoor..maar toch die 2-1 was zijn tegenstander en de 1-0 in de finale kopte hij onder de bal door.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeer spijtig ,wat heeft hij Roony? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch weer die oude kwetsuur ,jammer voor ons en zeker jammer voor hem.
Ps thx |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heel zuur dit. Verdient het om zondag op 't veld te staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, laatste 5 minuten in laten vallen dus....staat het toch al 5-0.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gernot bij 6-0 1 minuut laten meespelen. Heeft ie recht op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slot kennende neemt ie geen geblesseerde speler in z'n wedstrijdselectie op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2023 - 17:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Slot kennende neemt ie geen geblesseerde speler in z'n wedstrijdselectie op. Denk ik ook niet, maar zou verdomde leuk zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel lullig voor hem,zou het tof vinden als hij desondanks toch reserve bank mag zitten, puur om dichter bij de boys te kunne zijn, hij heeft recht op er deel van te kunnen zijn, hij verdient het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet nog, toen hij op de tribune zat naast een sportieve kerel. Ik dacht toen, dat Trauner de zaakwaarnemer was, en hij de speler........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908