|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed voor Eredivisie toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2023 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In de conference League finale kopte ie onder de bal door waarmee we de finale verloren, in de kwartfinale tegen Roma, in de kwartfinale ging ie tevens weer in de fout op het einde toen Dyballa kinderlijk bij hem wegdraaide en scoorde..Twee hele dure fouten diens de finale kostte Conf League en halve finale Europa League. Voor de eredivisie prima speler.. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Snel onze glanzkopf terug! Kan Geert Naar rechts en hebben we een stabielere verdediging met een betere opbouw. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onmisbaar omdat er geen goed alternatief is voor rechtsback. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Oneens dat er geen goed alternatief voor de RB is.
Geertruida kan voetballend in de CV positie niet brengen wat Trauner wel doet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Onmisbaar omdat hij onze beste CV is... Hoe vaak ukalde vandaag aangespeeld kon worden en luchtduels kon winnen was gewoon bizar... Luts is een spelvertrager als hij opcv staat |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:30 schreef CobusIII het volgende:[..] Onmisbaar omdat hij onze beste CV is... Hoe vaak ukalde vandaag aangespeeld kon worden en luchtduels kon winnen was gewoon bizar... Luts is een spelvertrager als hij opcv staat Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:29 schreef DMD het volgende:[..] Oneens dat er geen goed alternatief voor de RB is. Geertruida kan voetballend in de CV positie niet brengen wat Trauner wel doet. Vind ik niet. Geert is als cv prima, ook aan de bal. Woensdag nog gezien.
Nieuwkoop als back vind ik een probleem |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:34 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik niet. Geert is als cv prima, ook aan de bal. Woensdag nog gezien. Nieuwkoop als back vind ik een probleem geert is slecht in verdedigende luchtduels en traag in de opbouw (relatief). In de grondduels is hij goed. Trauner is intelligenter in zijn spel. Helaas te veel geblesseerd. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:34 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik niet. Geert is als cv prima, ook aan de bal. Woensdag nog gezien. Nieuwkoop als back vind ik een probleem Dat mag je vinden natuurlijk.
Wat heeft nieuwkoop verkeerd gedaan de afgelopen 2 wedstrijden?
vooral vandaag kwam al het gevaar over de kant van Hartman voor Twente.
- Geertruida krijgt de bal, neemt deze aan en kijkt dan pas wat hij er mee gaat doen.
- Trauner krijgt de bal en weet precies waar en op welke snelheid hij de bal gaat plaatsen. Dit gebeurd ook 95% van de tijd vooruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Snap jullie allebij niet ,het probleem lag vandaag op het middenveld . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:38 schreef DMD het volgende:[..] Dat mag je vinden natuurlijk. Wat heeft nieuwkoop verkeerd gedaan de afgelopen 2 wedstrijden? vooral vandaag kwam al het gevaar over de kant van Hartman voor Twente. - Geertruida krijgt de bal, neemt deze aan en kijkt dan pas wat hij er mee gaat doen. - Trauner krijgt de bal en weet precies waar en op welke snelheid hij de bal gaat plaatsen. Dit gebeurd ook 95% van de tijd vooruit. Ik vind Nieuwkoop niets toevoegen. Ik was geen fan van Pedersen maar dit is absoluut geen vooruitgang vooralsnog.
Nieuwkoop is aan de bal echt teleurstellend. Hij is gemaakt voor een 5-3-2 systeem zoals bij Union, lekker langs die lijn rennen. Bij tegenstanders die inzakken zoals vaak tegen ons, komt hij er niet aan te pas |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:38 schreef DMD het volgende:[..] - Geertruida krijgt de bal, neemt deze aan en kijkt dan pas wat hij er mee gaat doen. - Trauner krijgt de bal en weet precies waar en op welke snelheid hij de bal gaat plaatsen. Dit gebeurd ook 95% van de tijd vooruit. Dit dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jullie praten allemaal onzin haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst was hij te slecht en moest afvloeien en nu de redder Vreemde fans |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Deze fan is al heel lang fan van het spel van onze kale Oostenrijker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En jij bent geen rare vogel dan zeker |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook dat maar ik vindt Trauner goed .....en nog niet op Ik zal de namen niet memoreren die hem te oud vinden die weten het zelf wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:Ook dat maar ik vindt Trauner goed .....en nog niet op Ik zal de namen niet memoreren die hem te oud vinden die weten het zelf wel Je bent er maar weer druk mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:Ook dat maar ik vindt Trauner goed .....en nog niet op Ik zal de namen niet memoreren die hem te oud vinden die weten het zelf wel Namen en rugnummers piet! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee hoor Maar ik denk ook dat Trauner voor rust kan zorgen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Heb er zelf nooit aan meegedaan.
Trauner is niet te vervangen in deze selectie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan die ook niet noemen want die zijn er niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trauner is een prima speler, hij heeft het Europees alleen soms bovengemiddeld lastig tegen de betere ploegen, maar voor de rest belangrijk. Tis vooral jammer dat hij nu vaak stuk is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Reageert nooit. Ik wacht nog op een rectificatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees even dit topic door ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Trauner is een prima speler, hij heeft het Europees alleen soms bovengemiddeld lastig tegen de betere ploegen, maar voor de rest belangrijk. Tis vooral jammer dat hij nu vaak stuk is. Precies dat helemaal eens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorige week wel veel gelezen dat ze volgend seizoen moeten zoeken naar een vervanger voor Trauner ,dat was niet vanwegen zijn kwaliteiten maar vanwegen zijn blessuregevoeligheid.Denk dat Piet dat verward .
Maar verders hebben we de strijd verloren op het middenveld ,en hier mopperen ze overal over de verdediging . Dat is evenzogoed verwarrend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Noem ze nou maar, jij stelt dat het zo is, dus mag je ze ook noemen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Zit er niet in inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 - 15:11 schreef MMM het volgende:Tijd om voor komend seizoen verder te kijken voor die positie. Te kwetsbaar met zijn blessures helaas |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kom je met een blessure voorbeeld hahahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat zeg ik hier voor geks dan? Wat een gek ben jij toch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: dat was in de context dat ik liever Beelen had zien invallen tegen Lazio en Luts naar rechts dan Lopez op rechts zetten. Ik zie in Beelen de opvolger van trauner (als het zover is) Kijk ook eens naar mijn score bij spelerranking. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus kritiek na een wedstrijd staat gelijk aan iemand helemaal afschrijven?
Niet serieus te nemen jij. Ga lekker koffie drinken, appeltaart eten en achter je geiten aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:00 schreef piet de paler het volgende:Ja hoor sterk antwoord., ik krijg nog een nieuwe heb ook gelijk een naam voor hem hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je kan zo veel aanhalen als je wilt ouwe, maar ik zie daarin niemand die zegt dat gernot te oud is.. En dat is wat jij wel stelt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:59 schreef MMM het volgende:[..] Dus kritiek na een wedstrijd staat gelijk aan iemand helemaal afschrijven? Niet serieus te nemen jij. Ga lekker koffie drinken, appeltaart eten en achter je geiten aan Whahahahaaa eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:Ook dat maar ik vindt Trauner goed .....en nog niet op Ik zal de namen niet memoreren die hem te oud vinden die weten het zelf wel Zal je post nog ff aanhalen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus nogmaals waar zegt iemand dat hij te oud is.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok rectificatie dan Maar er werd wel gememoreerd dat dit zijn laatste seizoen is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja leeftijd lijkt me dat prima |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind wel dat we snel spelers op een verhoging zetten spreekwoordelijk) En bij een mindere wedstrijd er direct afkegelen. En dat mag ik vinden, Wiefer Zerrouki En zelfs Slot krijgt kritiek Hoge toppen diepe dalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en daar vinden wij dan weer wat van |
|
|
|