|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Door Trauner gaat het elftal beter spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij krijgt wel echt elke wedstrijd een scoringskans. Daar haalt hij te weinig uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vindt ik ook, echter volgens trainer kan hij geen 2 wedstrijden in een week spelen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het voorstel van Willem wel interessant qua achterhoede om tegen Benfica mee te beginnen: Lotomba Trauner Beelen Hancko Hwang Milambo Timber Osman Ueda Igor
Als Bueno niet kan spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is hier op het forum ook al een aantal keer geopperd door verschillende mensen eerder in het seizoen. Is het proberen waard. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zeker goeie optie. Trauner is wel de echte Generaal van de groep, dat zag je goed zaterdag, de rustbrenger is gelukkig terug. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2024 - 14:33 schreef Bowie het volgende:Zeker goeie optie. Trauner is wel de echte Generaal van de groep, dat zag je goed zaterdag, de rustbrenger is gelukkig terug. Inderdaad, zeker dat laatste! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner speelt altijd sober en oplettend. Nog steeds basiswaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het punt bij hem is, kan hij 2 wedstrijden per week spelen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja het lijkt risocovol inderdaad . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo goed als hij in de eredivisie is, zo matig tot slecht is hij vaak Europees. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb ik geen actieve herinnering aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Baas
Met hem achterin kom je direct aan voetballen toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Door hem kom je aan voetbal toe.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vond hem een van de beteren bij ons. Zo belangrijk ook dat hij scherp bleef tot het einde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeldzame speler hierin. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Durft vooruit te spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft de rust het overzicht en het schot . Is een kwaliteit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als vanouds, ook tegen een zeer sterke tegenstander. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde als een veldheer. En oogde nog erg fit na 90 minuten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gernot Trauner grapt: "Ze zeiden dat mijn haar buitenspel stond"
Gernot Trauner leek woensdagavond te scoren tegen Benfica. Het doelpunt van de verdediger van Feyenoord werd echter afgekeurd.
Feyenoord won de wedstrijd in Lissabon met 1-3, dus kon Trauner er na afloop wel om lachen. "Teamgenoten zeiden dat mijn haar buitenspel stond, maar dat kon ik niet geloven", grapt de Oostenrijker na afloop voor de camera bij ESPN. "Helaas telde het niet. Het was leuk geweest voor mij, maar het belangrijkste is dat we de drie punten mee naar huis nemen."
Sinds Trauner terug is in het elftal gaat het voor de wind met Feyenoord. Voor de zege op Benfica werd ook Go Ahead Eagles overtuigend verslagen. "Natuurlijk ben ik blij als ik een bijdrage kan leveren aan het succes en goed spel. Maar ik denk dat we de progressie in het team van wedstrijd tot wedstrijd zien", verklaart de verdediger. "Hoe meer we samen spelen, hoe beter we elkaar leren kennen. Het duurde even, maar het lijkt erop dat we nu aan een serie begonnen zijn."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trauner is topscorer van de afgekeurde goals. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sven van Beek schijnt jaloers te zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die heeft ook zo'n mooi record :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook vandaag niet bij de selectie van Oostenrijk. Net als bij de wedstrijd van enkele dagen terug dus. |
|
|
|