|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Trauner maakt het verschil. Spelers om hem heen gaan beter spelen. ogenschijnlijk simpele omschakelmomenten geven het spel meer snelheid. Passes door de linies heen. Goede intercepties. het is een een BAAS. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed hoor gisteren. Maar niet de ogen sluiten voor zijn kwetsbaarheden en blessuregevoeligheid.
Komende zomer moet hij verkocht zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2025 - 09:19 schreef MMM het volgende:Goed hoor gisteren. Maar niet de ogen sluiten voor zijn kwetsbaarheden en blessuregevoeligheid. Komende zomer moet hij verkocht zijn. Mits er een vervanger is met dezelfde kwaliteiten want dat heeft Beelen niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Er moet dan een vervanger komen, eens.
Maar Trauner heeft zoveel gemist de laatste jaren. Zou belachelijk zijn om hier mee door te gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Bijlow moet blijven ????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet. Trauner is al minstens 33 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup weg ....... Misschien heb je gelijk, maar kijk eens hoe hij coacht in het veld. Met vertrek Hancko, en Bueno is dit wel een hoofdpijn dossier |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2025 - 10:11 schreef piet de paler het volgende:Hup weg ....... Misschien heb je gelijk, maar kijk eens hoe hij coacht in het veld. Met vertrek Hancko, en Bueno is dit wel een hoofdpijn dossier Bueno maak ik me nul zorgen over. Hancko wel. Voor Trauner moet gewoon een vervanger komen en die mag t uitvechten met Beelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2025 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Bueno maak ik me nul zorgen over. Hancko wel. Voor Trauner moet gewoon een vervanger komen en die mag t uitvechten met Beelen. +1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als dat op basis is van blessure gevoeligheid kan je nog van wel 5-6 andere spelers afscheid gaan nemen. Neem timber bijvoorbeeld, die heeft zo langzamerhand ook een bedenkelijk track record. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2025 - 09:13 schreef CobusIII het volgende:Trauner maakt het verschil. Spelers om hem heen gaan beter spelen. ogenschijnlijk simpele omschakelmomenten geven het spel meer snelheid. Passes door de linies heen. Goede intercepties. het is een een BAAS. Helemaal eens, veel meer snelheid in de opbouw als hij speelt.
Helaas de fysiek niet meer mee.
Moet dus dringend een opbouwende iets jongere vervanger komen, want Beelen heeft dit echt niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien kan hij behouden worden voor de club. Lijkt mij een intelligente jongen. Ik weet niet of hij iets in de voetballerij ambieert. Kan goed zingen.... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2025 - 15:32 schreef CobusIII het volgende:Misschien kan hij behouden worden voor de club. Lijkt mij een intelligente jongen. Ik weet niet of hij iets in de voetballerij ambieert. Kan goed zingen.... En kan ook nog mede geblesseerden transporteren met zijn caravan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al een tijdje. Oude man.
Onbegrijpelijk dat hij er nog in staat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de bal tegenwoordig ook vreselijk En dat was zijn kracht Dan blijft er weinig meer over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schijnt dat hij nog aan het draaien is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op het eind wel lekker dat je hem erbij hebt met die hoge ballen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zat ie er nog goed tussen ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog steeds beter in het spel opzich dan Beelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal voorlopig weer meer aan de bak moeten dan goed voor m is. Beelen is stuk vrees ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar ben ik ook bang voor ,even afwachten maar weer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toen Trauner er in kwam , meer rust en hij speelde als een ouderwetse ausputzer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk nog eens goed, kopte aardig wat ballen weg, Ik zeg niet dat hij moet blijven, maar de laatste wedstrijden kan hij heel belangrijk zijn...... En wie zou je anders daar neerzetten, in de eerste helft vond ik het een zooitje |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heeft nog altijd een meerwaarde ook in tactisch inzicht en snel het spel verleggen.
De fysiek wordt minder, maar zullen m nog hard nodig hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 12:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Heeft nog altijd een meerwaarde ook in tactisch inzicht en snel het spel verleggen. De fysiek wordt minder, maar zullen m nog hard nodig hebben. Ik denk er net zo over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Kijk nog eens goed, kopte aardig wat ballen weg, Ik zeg niet dat hij moet blijven, maar de laatste wedstrijden kan hij heel belangrijk zijn...... En wie zou je anders daar neerzetten, in de eerste helft vond ik het een zooitje De eerste helft was er juist niks aan de hand. Groningen had 0 dreiging |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mogen blij zijn dat hij er weer was. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Behalve de 2 - 1 dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blij dat je er bij was ouwe!! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 12:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Heeft nog altijd een meerwaarde ook in tactisch inzicht en snel het spel verleggen. De fysiek wordt minder, maar zullen m nog hard nodig hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voordat beetje geld dat je nog voor hem krijgt lijkt het mij prima om hem er nog bij te houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgend seizoen tijd voor nieuwe, frisse en goede spelers die wel 2 keer in de week kunnen spelen.
Trauner is klaar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ligt een beetje eraan of hij nog vrij regelmatig erbij kan zijn en niet Nog vaker kapot of hersteltijd tussen wedstrijden (het is nog net geen Stengs en Nieuwkoop of Bijlow) Beelen zal dan normaliter gelijkelijk steeds vaker aftrap moeten komen en zich meer tot vaste basis spelen en dan erbij een multifunctionele die sporadisch (links/rechts) centraal kan
en eigenlijk ligt het er ook allemaal nog aan wat feyenoord doet straks bij verkoop hancko, schuift het Beelen naar lcv wat hij wel wel aardig kan voor een rechtspoot
want een centrale rechtspoot is makkelijker te halen aangezien daar er stuk meer van lopen,, dus eigenlijk niet teveel spelers in de as wegdoen voor de stabiliteit als je weet hancko haast zeker in ieder geval vertrekt achterin dus dat eigenlijk, .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2025 - 20:10 schreef MMM het volgende:Volgend seizoen tijd voor nieuwe, frisse en goede spelers die wel 2 keer in de week kunnen spelen. Trauner is klaar Hij speelt meer dan timber |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk Stengs gemiddeld ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, zou je denken. Toch zijn er maar 6 spelers die meer minuten hebben gemaakt dan Timber. Kan je nagaan hoeveel blessures we hebben gehad. En hoeveel Timber heeft gespeeld toen ie wel inzetbaar was.
De 6 met meer minuten zijn overigens: Hancko, Paixao, Wellenreuther, Beelen, Milambo en Hadj-Moussa. Die eerste 3 verreweg het meest. Weinig verrassend, zijn ook de enigen die nauwelijks blessures hebben gehad en min of meer alles speelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgende wedstrijd gaan Read, Hwang en Smal er wel overheen, als ze spelen. Die staan qua minuten vlak achter Timber. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2025 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:hahaha, zou je denken. Toch zijn er maar 6 spelers die meer minuten hebben gemaakt dan Timber. Kan je nagaan hoeveel blessures we hebben gehad. En hoeveel Timber heeft gespeeld toen ie wel inzetbaar was. De 6 met meer minuten zijn overigens: Hancko, Paixao, Wellenreuther, Beelen, Milambo en Hadj-Moussa. Die eerste 3 verreweg het meest. Weinig verrassend, zijn ook de enigen die nauwelijks blessures hebben gehad en min of meer alles speelden. Timber is nog wel 2-3 maanden uit de roulatie |
|
|
|