|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor de wedstrijden waarin Feyenoord echt het spel moet maken is hij nog steeds de beste optie als CV. Voor de zware (CL) wedstrijden back-up. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je hem heel weet te houden een fijne optie om er bij te hebben. Je haalt niet 123 wat van de markt, iedere club is zoekende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja en daar heb je, net als bij veel anderen, het hele probleem.
Plus de sleet zit er gigantisch op bij hem. Ik vind dat het niet meer kan. Ook niet als back-up. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ontbinden is het enige. Niemand koopt dit nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jammer dat we afgelopen winter niet gewoon om de tafel zijn gegaan met Hoffenheim.
Zullen toch nog wel wat clubs zijn? Oostenrijk eventueel? Kleine, kleine transfersom. Desnoods 0. Als je dat salaris maar kwijt ben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet als hij nu al niet helemaal fit is toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sluit na het trainingskamp pas weer aan. Eer dat hij dan inderdaad wedstrijdfit is.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de winter zat je ook met aantallen, waardoor je hem niet zomaar kon laten gaan. Want ook vorig jaar zaten we niet breed in de centrale verdedigers. Gelukkig bleef Hancko een jaar lang heel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen basis plaats, echter kan heel belangrijk zijn , als alternatief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kan misschien af en toe nog een keer van pas komen. Maar is dermate vaak geblesseerd dat je als trainer niet meer op hem kunt rekenen. In de huidige situatie, met zometeen heel nieuw centraal duo, kan hij misschien zijn ervaring delen en zo ook van nut zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In het rijtje met Stengs en Nieuwkoop, afscheid van nemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Jij blijft afscheid nemen, ik heet liever spelers van dit bewezen kaliber welkom |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Helemaal prima, als ze niet stuk gaan van wekelijks een wedstrijdje spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang duurt dit nog?
Echt schandalig hoe weinig deze man beschikbaar is geweest de afgelopen 2,5 jaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft partime contract toch😉 duurt wel serieus lang ja Tel hem als verdediger haast al niet meer mee voor dit seizoen idem beelen Ook geen idee wat er met hem is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je zou bijna vergeten dat hij er ook nog is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja heb ik dus ook, ook wel triest voor hem dat het zo hard achteruit gaat afg 1-2 jaar bij hem met zn fitheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Helftje tegen Grunn? Kan hij daarna weer even rustig herstellen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had nog niet de indruk dat zijn rentree nabij was. Dus het zal wel Plug worden ipv Anel. Jeng en Kraaijeveld zijn de alternatieven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang duurt dit nog?
Je hoort er helemaal niks over. Traint hij überhaupt al mee met de groep? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zag hier een lampje branden en ik dacht joh zou het ? 🤪 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien een goede vraag voor een Mikos of een Martijn om volgende persco eens te stellen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was hij zwaar geblesseerd ofzo want dan speelt hij voorlopig zeker niet en niet op zn ouwe niveau, echt niemand lijkt het te weten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trauner is vorige week geopereerd en zal voorlopig nog niet beschikbaar zijn bij #Feyenoord.
Wat een blunder is dit geweest zeg. Tijden geleden al afscheid van moeten nemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: RTV Rijnmond leest mee ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, zijn herstel is een kwestie van maanden (net als Jeng). Zonder dat er echt een concrete datum op te plakken is. Als ik RVP goed interpreteer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze hadden die jongen naar Duitsland moeten laten gaan . Wie had hem dat niet gegund |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als dat echt concreet was. Was wel midden in het seizoen ook.
Maar goed, lijkt me het best als hij in Oostenrijk oid nog 1 of 2 seizoen gaat spelen. 1x in de week. Misschien dat hij dan fit kan blijven.
Maar redelijkerwijs is dit wel zo'n beetje het einde van zijn carriere. Zelfs 1x in de week gaat al niet meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hadden toen volgens mij net zo veel fitte verdedigers als nu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dacht dat het wel concreet was en een bod van rond de 3 miljoen. Maar dat Feyenoord hem idd niet wilde laten gaan ivm de breedte van de selectie. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2025 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als dat echt concreet was. Was wel midden in het seizoen ook. Maar goed, lijkt me het best als hij in Oostenrijk oid nog 1 of 2 seizoen gaat spelen. 1x in de week. Misschien dat hij dan fit kan blijven. Maar redelijkerwijs is dit wel zo'n beetje het einde van zijn carriere. Zelfs 1x in de week gaat al niet meer. Ik denk dat het nu echt over is. Die gaan we niet meer op het veld zien. Tenminste niet meer bij ons. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bijzonder slecht nieuws zo, dus komt er op neer dat we paar maanden moeten duimpje draaien de enig 2 vooralsnog feyenoord 1 kwaliteit cv,s wattenabe en ahmedhodzic fit mogen blijven, en nagenoeg alles moeten spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is wel bekeken idd. Is natuurlijk heel jammer maar hij houdt nog wel een plekje bezet in onze selectie op deze manier. Dat krijgen de huidige centrale spelers door de krapte weer op hun bordje qua overbelasting. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Dit is en blijft een held, maar Traunertje moet je ook afscheid van nemen. Geweldige voetballer, maar veel te veel geblesseerd, je kan er niet meer van op aan en het beste is er wel vanaf.
Trauner, ik heb echt van je genoten maar het is tijd om weer de Alpen op te zoeken. Auf wiedersehen mein freund. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vast nog wel mooie vacatures in een skihut voor deze held👍 |
|
|
|