|
|
VVout
|
|
|
quote: Als zinnige dingen benoemen saai is, goed. Het kan hooguit zijn dat er meerdere spelers zinnige dingen herhalen, dat kan saai worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Boeien, jouw mening daarover interesseert ook geen hond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O, je bent viervoeter. Kut voor je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waf waf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geef poot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat je een hond bent? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Integendeel Henk, je weet ik stel je mening altijd zeer op prijs. Deel ze echter zelden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:[..] Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten. Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder. Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klasbak. Wat een rust en zo goed aan de bal. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Echt he. Gewoon wekelijks een plezier om naar te kijken. Zo rustig en zo sterk en slim in de duels. Topaankoop! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo'n gast met zo'n droge uitstraling. Gewoon daden. Helemaal Feyenoord in 1 persoon.
Loopt er niet een algemeen directeur rond met dat karakter? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2021 - 10:00 schreef FR-Henk het volgende:Zo'n gast met zo'n droge uitstraling. Gewoon daden. Helemaal Feyenoord in 1 persoon. Loopt er niet een algemeen directeur rond met dat karakter? Hmm ik las ergens dat gernot vrij saai in intervieuws is henkie, ik weet niet of dat wel gaat werken hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
99% van de voetballers zijn saai in interviews. Niet lullen, maar poetsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VP's Elftal van de Week: Feyenoord hofleverancier, zes andere clubs present
Gernot Trauner (Feyenoord) De Oostenrijkse verdediger met het kenmerkende pleistertje op zijn neus leverde weer een topprestatie af bij Feyenoord. In de tweede helft voorkwam Trauner een zekere AZ-goal door de bal met zijn hoofd te blokken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt kouder,ik voel aan m'n water dat hij gaat scoren vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grote gun factor van een ieder denk ik.prima speler en prof. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klassieker in gevaar, blessure.
Trauner missen zou een ramp zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mighty voorspelde het al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vandaag duidelijkheid verwacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt er goed uit te zien. Beetje risico nemen kan. Zit een lange stop aan te komen |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Voluit mee getraind? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Spuit erin. Haller is qua koppen te machtig voor alle andere spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht dat ik hem op ghet strand zag vandaag hier, twee druppels, ook pleister op z’n neus.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Was mi vandaag eigenlijk in zijn eentje de verdediging, ruimde werkelijk alles op, schoppend, koppend, slim duwend.
Wat een held is dit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Missen we donderdag, Corona, hopelijk zondag klachtenvrij en negatief..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce