|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt wel, Loetje, maar waarom kunnen ze het in de Champions League wel opbrengen en nu niet? Dat begrijp ik gewoon niet. Juist tegen PSV zouden ze super gemotiveerd moeten zijn. Motivatie en tactiek zijn andere dingen. Ajax is echt wel gemotiveerd hoor |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een dubbele wissel zou zeker géén kwaad kunnen, mogelijk door teveel moeheid in de benen van de afgelopen wedstrijd tegen Dortmund?
Vanaf de 55e minuut slaat dit toe.
Hoorde dat van Bommel al weer ontslagen is bij Wolfsburg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helemaal niks of niemand bied zich ook aan. Het is echt heel, heel slecht vandaag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt wel, Loetje, maar waarom kunnen ze het in de Champions League wel opbrengen en nu niet? Dat begrijp ik gewoon niet. Juist tegen PSV zouden ze super gemotiveerd moeten zijn. Motivatie is er wel, PSV weet zo onderhand wel hoe ze tegen dit Ajax moet spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Timber neemt ook risico hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Motivatie is er wel, PSV weet zo onderhand wel hoe ze tegen dit Ajax moet spelen Ajax weet vooral niet hoe ze tegen PSV moeten spelen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wissels tenhag.. wissels... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat wacht Ten Hag lang.
Sorry hoor, maar er is zoveel reden om in te grijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad, wisselen Het is veel te slordig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zie ik niet af aan hun spel vandaag. De absolute wil om te presteren mis ik echt hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:00 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zie ik niet af aan hun spel vandaag. De absolute wil om te presteren mis ik echt hoor. Dan moet ook jij eens het verschil tussen motivatie of gewoon niet goed spelen gaan leren maatje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic inmiddels op 9 assists he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij doet het weer hoor, zo belangrijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij kijkt de wedstrijd via hier he? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kritiek op Haller of niet, scoren doet-ie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Prima corner en kopbal van Haller |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Nee hoor, maar ik zit achter onze zeer trage PC. Mijn vrouw heeft op dit moment de snellere nodig. Bij elke post is het de vraag hoe lang het duurt voordat mijn post wordt "vrijgegeven". Balen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ajax zo slecht, en toch 2-0 voor.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker, maar beter di dan omgekeerd. Haha |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Er wordt steeds gezegd dat PSV dichter en dichter bij Ajax komt. Zelf vindt ik dat dit niet het geval is. Zowel financieel als sportief. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die is nooit niet over de zijlijn geweest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arbitrage maakt er een zooi van.
En Ten Hag moet echt met Timber en Gravenberch aan de gang als het gaat om op welke momenten je risico moet nemen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:06 schreef Loetje het volgende:Arbitrage maakt er een zooi van. En Ten Hag moet echt met Timber en Gravenberch aan de gang als het gaat om op welke momenten je risico moet nemen. Ze zijn nog jong en leren er dagelijks van. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De uittrappen van Pasveer komen nooit terecht bij een Ajacied |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat was vroeger bij Cillissen ook het geval |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch wacht ook met alles 3 seconde te lang.
Zijn voeten doen momenteel niet wat het koppie wil |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Blijkbaar niet. Sterker nog, helemaal niet en dat zeggen ze zelf ook dat het hun valkuil is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, bij Steek niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu moet die hopelijk binnen zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Fijn de 3 - 0. De 3 punten zijn wel binnen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goed gedaan van Haller ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goed dat hij niet gewisseld heeft ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller weer goed vandaag hoor. Heeft de hele pot amper afspeelmogelijkheden en toch zo belangrijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:11 schreef Loetje het volgende:Haller weer goed vandaag hoor. Heeft de hele pot amper afspeelmogelijkheden en toch zo belangrijk Zeker weten Brabo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Je bent een boefie ;-) |
|
|
|