|
|
Loetje
|
|
|
Nu een keer focus houden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat erger ik me aan die commentator bij ESPN! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komt goed weg met geel. Wederom als er geen bal in de buurt is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet normaal joh
Met rust ook, Ajax 2 kansen. Waren er 5.
Inmiddels is dat 7 om 4... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kan die Leo Driessen niet een keer zijn harses houden Het had zo anders kunnen zijn.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2021 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer wil Gravenberch iets wat niet kan.
En weer geeft Ten Hag geen signaal naar die gozer af. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:14 schreef Ronald 1960 het volgende:Kan die Leo Driessen niet een keer zijn harses houden Het had zo anders kunnen zijn..... Ik schreef het al eerder: ach ja, Leo Driessen, hè... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:15 schreef Loetje het volgende:En weer wil Gravenberch iets wat niet kan. En weer geeft Ten Hag geen signaal naar die gozer af. Had echt verwacht dat die Klaassen voor hem bracht, mjah.. kan nog, kudus erin Klaassen een linie naar achter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WISSEL DIE VERDOMDE GRAVENBERCH NOU EENS!
3 Wanprestaties in één fucking week van die gozer |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:15 schreef Loetje het volgende:En weer wil Gravenberch iets wat niet kan. En weer geeft Ten Hag geen signaal naar die gozer af. Of ziet Ten Hag dat niet ? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En de scheids zijn fluitje inslikken..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vraag me af hé, zou tenhag gravenberch niet wisselen Ivm de onderhandelingen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Gravenberch doet zowaar wat goed |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En zo wordt het een vernedering voor PSV. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tikt lekker aan, de 4 - 0. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Altijd goed voor het zelfvertrouwen in Eindhoven :-)))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Inmiddels zit ik op me ipad naast me ook Manchester United - Liverpool te kijken. Dat staat 0-4 met rust. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snak al zo lang naar een vernedering op PSV.
En vooralsnog vernederen we ze met de allerslechtste wedstrijd die ik ze ooit tegen PSV heb zien spelen...
Tsja, zeg het maar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax na rust trouwens wel controle hoor. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:22 schreef Loetje het volgende:Inmiddels zit ik op me ipad naast me ook Manchester United - Liverpool te kijken. Dat staat 0-4 met rust. Eigen schuld. Moeten ze Donny maar opstellen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
HIJ WISSELT RYAN GRAVENBERCH!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En Barcelona heeft el classica verloren: 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had je anders verwacht? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind ik ook, dan was het tenminste 0-7 geweest. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, absoluut niet. Maar Real is ook niet in supervorm. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik zie nu, dat ik mijn knipoogje vergeten ben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zet dan nog een paar keer aan joh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb je ze woensdag gezien? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tikkies terug.... Kots, kots, kots |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee. Waren ze toen wel goed? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arrogantie is er ook weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk het terug en oordeel zelf ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geen idee, maar het lukt me niet te genieten tegen PSV |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel van de stand, mag ik hopen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Maar aan je oordeel te merken "tikkies terug en kots" vermoed ik dat ze niet bijster goed waren? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Ajax de 0 weet te houden hebben ze 3 tegengoals in 3 wedstrijden, Inc Champions League he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:31 schreef Pietje het volgende:[..] Joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Maar aan je oordeel te merken "tikkies terug en kots" vermoed ik dat ze niet bijster goed waren? Dat ging over Ajax.
Real was uitzinnig goed. Dus waren wel in goede doen terwijl jij beweerd van niet. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze wedstrijd hebben we ook weer gehad. EN PSV MET EEN VETTE KATER NAAR HUIS!!!!!!!!
En krijgen we morgen de chagrijnen en negatieve Valentijn Driesen weer Voetbal Insite ? Het blijft een vreselijke kerel met zijn negativiteit over Ajax. Of hij heeft geen verstand, of blijft steeds jaloers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alvarez in de fase na rust weer zo goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:32 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ging over Ajax. Real was uitzinnig goed. Dus waren wel in goede doen terwijl jij beweerd van niet. Ik wist het ook niet zeker. Ik vermoedde het alleen maar. Ik kijk lang niet zoveel voetbal als de meesten hier. Ik volg uitsluitend Ajax-1. Anders kost het mij mijn huwelijk :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben echt blij dat ik geen trainer van Ajax ben. Dan was er geregeld een met een blauw oog naar huis gegaan met die afgrijselijke arrogante kutacties |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mooie uitslag 4-0. Gefeliciteerd mede-Ajacieden. |
|
|
|