BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 februari 2025 - 09:28   quote  deeplink  
Robert Eenhoorn, ooit mister Feyenoord, top honkballer in de USA
Heeft kunnen rijpen ik ben voor...............
Maar heeft wel een eigen mening, en is ook autoritair ( zegt men )
kenny
 kenny - dinsdag 11 februari 2025 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2025 - 09:28 schreef piet de paler het volgende:
Robert Eenhoorn, ooit mister Feyenoord, top honkballer in de USA
Heeft kunnen rijpen ik ben voor...............
Maar heeft wel een eigen mening, en is ook autoritair ( zegt men )
de beste keus voor ons feyenoord , ik ben bang dat hij niet gaat komen , dat zou inhouden dat er een paar waardeloze zakkenvullers moeten vertrekken uit dat maasgebouw , probleem is dat die elkaar aardig helpen om in het zadel te blijven zitten ipv wat het beste voor feyenoord is
VVout
 VVout - dinsdag 11 februari 2025 - 10:22   quote  deeplink  
Zou Frank Arnesen ook noch niet eens terug willen komen als er schoon schip is gemaakt. Liep er laatst in Marbella ook gewoon weer rond, viel me tussen neus en lippen op.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 februari 2025 - 11:37   quote  deeplink  
Of ik laat mijn piemel zien.
Rare gozert , neus maar wel goed netwerk
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 februari 2025 - 17:12   quote  deeplink  
Hahahaha.
VVout
 VVout - dinsdag 11 februari 2025 - 17:25   quote  deeplink  
Vraag is wat voor netwerk Piet daar nu weer mee bedoelt dan 🙄
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 februari 2025 - 17:26   quote  deeplink  
Heb jij een piemel fobie
Ik bedoel overmars
tomson
 tomson - dinsdag 11 februari 2025 - 18:32   quote  deeplink  
Het kampioenschap van 2023 is eerder ondanks dan dankzij onze rvc binnen gehaald.
Verbloemde wat er eigenlijk al tijden fout zit en gaf ons hoop dat we
misschien wel terug uit de stront konden klimmen maar nee hoor,
er zitten weer wat egootjes in de weg.
Al jaren een slangenkuil die RVC en de vriendjes van, is publiek geheim.
Troost heeft er al zoveel de tent uit gewerkt of hun de lust om bij Feyenoord te werken
gewoon ontnomen
(als ik de story of privé van de Kuip teminste mag geloven)
We hebben zo ongeveer geen scouts meer in huis.
En nu het kaartenhuis in elkaar dondert is het zwartepieten begonnen: wie ik ???
Stelletje klootzakken
Correct me if im wrong...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 februari 2025 - 18:39   quote  deeplink  
Zo is het gewoon Tom
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 februari 2025 - 20:42   quote  deeplink  
Nogmaals lekker de selectie op orde, Dennis
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 februari 2025 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 20:42 schreef MightyAce het volgende:
Nogmaals lekker de selectie op orde, Dennis
Maar nu tellen de blessures niet?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 februari 2025 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar nu tellen de blessures niet?
Snap je vraag niet. Deze winter heeft hij ons verzwakt en niet geanticipeerd.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 15 februari 2025 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 20:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Snap je vraag niet. Deze winter heeft hij ons verzwakt en niet geanticipeerd.
In de zomer al
MMM
 MMM - zaterdag 15 februari 2025 - 21:07   quote  deeplink  
Het duurt weer jaren voor we hier uit zijn. Deze ellende ben je niet zomaar van verlost.

Hancko, Timber en Paixao zullen gaan. Hartman moet verlengen of verkocht worden

Moet je in elke linie 2 toppers halen plus een eerste keeper..
ar
 ar - zaterdag 15 februari 2025 - 21:13   quote  deeplink  
Dat is inderdaad de situatie .
Maar hoeft geen jaren te duren
MMM
 MMM - zaterdag 15 februari 2025 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 21:13 schreef ar het volgende:
Dat is inderdaad de situatie .
Maar hoeft geen jaren te duren
Dan moeten alle aankopen voltreffers zijn.

Nieuwe eerste en tweede keeper
Opvolger Hancko
Verlengd Hartman?
Een 10
Opvolger Paixão
Eerste spits
Rechtsbuiten

Flink.

Aankoop; Read, Beelen, Aankoop, Hartman; Targhalline(?), Moder, Milambo; Aankoop, Aankoop, Aankoop
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2025 - 21:16   quote  deeplink  
Flashbacks naar de periode van Geel. Een hele trits spelers die je als liefhebber liever kwijt dan rijk bent, en een begroting die weer boven het hoofd groeit. Hoelang nog voordat er weer geleend moet worden om onze kop boven water te houden ?
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 februari 2025 - 21:35   quote  deeplink  
Nu heb je 1-2 buitenspelers al te weinig al gehele seizoen,,Osman gaat al weg, moet je 1 buitenspeler kopen,, Sauer en slory komen in ideale scenario er defintief bij Sauer zoiezo,, en slory erg op goede weg naar mn mening,, een echte 10 moet zoiezo erbij, middenveld controlerende gedeelte nu genoeg smaken mits fit😁

Wie gaan er weg: hancko en timber maar ook ivanusec en mogelijk zelfs paixao zorgt voor wel enorme spelers we voorin nodig hebben omdat dtk aanvang dit seizoen flink daarin gefaald heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door bijft007 --
van geil
 van geil - zaterdag 15 februari 2025 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 21:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan moeten alle aankopen voltreffers zijn.

Nieuwe eerste en tweede keeper
Opvolger Hancko
Verlengd Hartman?
Een 10
Opvolger Paixão
Eerste spits
Rechtsbuiten

Flink.

Aankoop; Read, Beelen, Aankoop, Hartman; Targhalline(?), Moder, Milambo; Aankoop, Aankoop, Aankoop
En nog een berg aan goede wisselspelers.
Vergeet t maar, het gaat alleen maar minder en minder worden.
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2025 - 12:13   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die zijn functioneren goed praten.
Met deze lijst wordt je in het bedrijfsleven op staande voet ontslagen.
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2025 - 12:23   quote  deeplink  
afbeelding.png
kenny
 kenny - zondag 16 februari 2025 - 13:30   quote  deeplink  
mag niet hopen dat te kloese gaat bepalen wie de nieuwe trainer gaat worden , zijn visie en technisch beleid zijn niet top club waardig
ras
 ras - zondag 16 februari 2025 - 13:57   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat er geen spits is gekocht tijdens de winterwindow. Feyenoord komt heel moeilijk tot scoren en na het vertrek van Santi nu helemaal. Ueda en Carranza zijn veel te licht en leggen het af tegen sterke verdedigers van de tegenpartij. Ook laten ze het niet zien. Juist nu in deze fase van de competitie( plek3) en deelname aan de CL heeft Feyenoord juist doelpunten nodig om punten te pakken. Met het vertrek van Santi had Feyenoord een spits moeten aantrekken die er meteen staat. Dat dit niet gebeurd is, kan Feyenoord duur komen te staan want ook gisterenavond tegen NAC vraag je je wederom af wie maakt naast Paixao de goals voor Feyenoord. Dat is toch wel zorgelijk.
Leuv
 Leuv - zondag 16 februari 2025 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2025 - 13:57 schreef ras het volgende:
Onbegrijpelijk dat er geen spits is gekocht tijdens de winterwindow. Feyenoord komt heel moeilijk tot scoren en na het vertrek van Santi nu helemaal. Ueda en Carranza zijn veel te licht en leggen het af tegen sterke verdedigers van de tegenpartij. Ook laten ze het niet zien. Juist nu in deze fase van de competitie( plek3) en deelname aan de CL heeft Feyenoord juist doelpunten nodig om punten te pakken. Met het vertrek van Santi had Feyenoord een spits moeten aantrekken die er meteen staat. Dat dit niet gebeurd is, kan Feyenoord duur komen te staan want ook gisterenavond tegen NAC vraag je je wederom af wie maakt naast Paixao de goals voor Feyenoord. Dat is toch wel zorgelijk.
Dat vind ik eigenlijk wel terecht. Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat die Targhalline is aangetrokken.
bijft007
 bijft007 - zondag 16 februari 2025 - 15:39   quote  deeplink  
Vind en vond het te simpel gedacht van dtk ed deze transferperiode dat ze met al die controlerende middenvelders denken ze ook nodige diepgang en scorend vermogen ofzo vast te leggen

het lijken echt stuk voor stuk spelers voor achter de bal te zijn wat je ook kunt zien aan de goals die ze normaliter maken bij hun clubs en directe assists

zerrouki moder hwang zechiel en targaline (of hoe je het ook schrijft) en zelfs beelen die daar sporadisch kan waar er gewoon linies zijn je meer aan hebt (en zelfs bang bent daar wat gebeurd qua blessures) tegen de de nac,s nec en zwolles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2025 - 15:47   quote  deeplink  
Een top spits in de winterstop.
Realistisch ? Nee natuurlijk niet
bijft007
 bijft007 - zondag 16 februari 2025 - 16:09   quote  deeplink  
Het helpt al als je wat kwaliteit voorin in een wedstrijd in kan brengen dat houd je spelers voorin ook fris en scherper met enige concurentie,, puur spits positie ontloopt mekaar nu niet veel en zoals iedereen wel ziet en geen ervan met die extra kwaliteiten,, niet in bal goed vasthouden als het positioneren voor de goal wat misschien wel het belangrijkste is voor het maken van goals.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - zondag 16 februari 2025 - 16:22   quote  deeplink  
Ik moet wel zeggen dat die Moder mij wel bevalt. Ik vond hem gisteren ook weer onze beste speler en daarentegen Hartman onze slechtste.
bijft007
 bijft007 - zondag 16 februari 2025 - 16:35   quote  deeplink  
Zeker echt uitstekende speler daar niet van,, maar je hebt zo wel een berg spelers die ongv in die positie en rol gewend zijn
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 februari 2025 - 17:39   quote  deeplink  
Moder is aanmodderen.

Nuttige speler maar teveel, telaat, zoals alles...
Maar wel goeie speler op zich.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 februari 2025 - 18:09   quote  deeplink  
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/02/16/zonder-arne-slot-verliest-dennis-te-kloese-in-snel-tempo-de-grip-op-feyenoord-a4883268

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zondag 16 februari 2025 - 20:34   quote  deeplink  
Gaat hij deze chaos te boven komen?
DMD
 DMD - zondag 16 februari 2025 - 20:52   quote  deeplink  
Zoals eerder aangegeven.

Arnesen was de echte grondlegger voor het success van de afgelopen jaren.

Niet Arne slot en ook zeker niet DtK. Het is nog steeds enorm jammer dat de beste man eruit gewerkt is.
MMM
 MMM - zondag 16 februari 2025 - 21:03   quote  deeplink  
Zonder Slot waren we de afgelopen drie jaar de club die we nu weer zijn.
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2025 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2025 - 20:52 schreef DMD het volgende:
Zoals eerder aangegeven.

Arnesen was de echte grondlegger voor het success van de afgelopen jaren.

Niet Arne slot en ook zeker niet DtK. Het is nog steeds enorm jammer dat de beste man eruit gewerkt is.
Deze helemaal eens.
Slot heeft als TD mede zorg gedragen voor het ontslag van Arnesen, en het binnenhalen van waardeloze spelers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 februari 2025 - 21:27   quote  deeplink  
Dat denk ik ook eerlijk gezegt
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 februari 2025 - 21:35   quote  deeplink  
Arnesen was de grondlegger, Slot wel de perfecte uitvoerder, DtK de doodgraver van dit alles.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 februari 2025 - 21:40   quote  deeplink  
Toen met Arnesen ging het ook wel raar .
Feyenoord zou Gnonto halen maar dat ging niet door omdat het gerucht ging dat
de zoon van Arnesen in de deal betrokken zou zijn.
Tergelijkertijd kreeg Arnesen een infectie en werken in de toekomst
zou vrijwel onmogelijk worden en ze gingen uit eljaar.
Nu zo gezond als een hoentje werkzaam in de RVC van Psv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door Leon FR1908 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 februari 2025 - 21:47   quote  deeplink  
Tis duidelijk dat DtK zijn handen vrij wilde hebben, blijkt uit de nette bewoordingen die Arnesen zelf ooit liet optekenen:

Wilde Feyenoord sowieso van hem af, wordt aan Arnesen gevraagd. “Tijdens de maand juni voelde ik dat wel. Ik was toen wel ziek en de club wilde mij beschermen. Op 17 augustus heb ik gesproken met Dennis te Kloese (algemeen directeur, red.) en Toon van Bodegom (voorzitter Raad van Commissarissen, red.) en gevraagd wat zij wilden."
"Te Kloese gaf toen aan dat het beter was dat ik zou stoppen, want ik kon geen garantie geven dat ik helemaal ziektevrij zou worden. En zij wilden blijkbaar nu een beslissing nemen. Het was precies in de maanden dat er een nieuw elftal gevormd moest worden.”
Geen rancune bij Arnesen
“Ik had heel graag door willen gaan," is Arnesen duidelijk over wat hij had gewild. "Ik had een contract tot het einde van het seizoen. Feyenoord heeft anders gekozen en dat is ook prima. Feyenoord heeft die knop doorgehakt, niet ik. Maar dat is ook goed.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 februari 2025 - 22:28   quote  deeplink  
Is er ooit een TD geweest die dan zei oke dan ga ik maar.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 16 februari 2025 - 22:48   quote  deeplink  
Deense mentaliteit, ofwel De wet van Jante.
DMD
 DMD - zondag 16 februari 2025 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2025 - 21:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Deze helemaal eens.
Slot heeft als TD mede zorg gedragen voor het ontslag van Arnesen, en het binnenhalen van waardeloze spelers.
We zitten nog steeds met de erfenis genaamd; Stengs, Zerrouki & Ivanusec.

Sowieso 2 van de drie op voorspraak van Slot gehaald voor een slordige 15 Miljoen(?).

Ik weet niet of Ivanusec uit de koker van Slot, DtK of de scouting komt, maar ik denk uit de koker van een van de eerst genoemde.
kenny
 kenny - maandag 17 februari 2025 - 01:13   quote  deeplink  
hoog tijd dat Eenhoorn aangesteld gaat worden , te kloese troost en v bodegem eruit pleuren , deze 3 hebben bewezen feyenoord niet goed te besturen , beter gezegd ze maken er een puinhoop van , hoe is het mogelijk dat deze 3 er nog zitten ?
hoogste tijd dat de bezem erdoor gaat en onze club Professioneel begeleid gaat worden door mensen die capabel zijn
Leuv
 Leuv - maandag 17 februari 2025 - 08:49   quote  deeplink  
Eens maar met de organisatie zoals die nu is opgezet kun je er neerzetten wie je wil het zal altijd een puinhoop blijven.
Slager keurt zijn eigen vlees is een beetje onze organisatie en dat kan natuurlijk niet.
Dat de RvC zoveel invloed heeft wisten we natuurlijk al maar dat wordt breeduit geaccepteerd. Ook te Kloese die alleenheerser is is gewoon geaccepteerd dus wat klagen we?

Er is dus niets nieuws alleen verbloemnde Slot de problemen.
Volgens mij roep ik diet al een jaar of 3 maar dan word je door iederen hier afgemaakt.
Stelletje hypocrieten hier zonder enige visie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2025 - 09:19   quote  deeplink  
Ik denk niet dat DTK heeft gezegd ik ga de technische gedeelte er ook gewoon bij doen.
Ik vermoed meer dat het een vooropgesteld plan was van iemand of meerdere personen uit de RVC
Leuv
 Leuv - maandag 17 februari 2025 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2025 - 09:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk niet dat DTK heeft gezegd ik ga de technische gedeelte er ook gewoon bij doen.
Ik vermoed meer dat het een vooropgesteld plan was van iemand of meerdere personen uit de RVC
AD is verantwoordelijk voor deze oganisatiewijziging.
Waar is de medezeggenschap in deze. Die zullen het ook goedgekeurd hebben en advies gegeven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2025 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2025 - 08:49 schreef Leuv het volgende:
Eens maar met de organisatie zoals die nu is opgezet kun je er neerzetten wie je wil het zal altijd een puinhoop blijven.
Slager keurt zijn eigen vlees is een beetje onze organisatie en dat kan natuurlijk niet.
Dat de RvC zoveel invloed heeft wisten we natuurlijk al maar dat wordt breeduit geaccepteerd. Ook te Kloese die alleenheerser is is gewoon geaccepteerd dus wat klagen we?

Er is dus niets nieuws alleen verbloemnde Slot de problemen.
Volgens mij roep ik diet al een jaar of 3 maar dan word je door iederen hier afgemaakt.
Stelletje hypocrieten hier zonder enige visie.
Even niet vergeten door wie Slot toen is aangesteld.
En ja, er zijn al jaren types in de diverse geledingen die eigenbelang boven de club stellen. Een clubvisie ontbreekt ten enen male.

Vervelend voor je dat je zo gefrustreerd bent. Sterkte.
Leuv
 Leuv - maandag 17 februari 2025 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2025 - 10:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Even niet vergeten door wie Slot toen is aangesteld.
En ja, er zijn al jaren types in de diverse geledingen die eigenbelang boven de club stellen. Een clubvisie ontbreekt ten enen male.

Vervelend voor je dat je zo gefrustreerd bent. Sterkte.
Sommigen hebben >56306 posts nodig om iets te zeggen en dan nog is het gebakken lucht.
Ze is het hier nou eenmaal op deze portal. De hardst schreeuwenden denken alleenrecht te hebben.
Het lijken wel snelwegzitters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door Leuv --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 februari 2025 - 11:22   quote  deeplink  
Whhhaahahahahahaaa🤡🤡🤡🤡
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2025 - 12:17   quote  deeplink  
Hehehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0349619