BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 april 2026 - 13:53   quote  deeplink  
En dan nog,
Dan gaat het lang duren om mensen te krijgen die voetbal technisch alles op een rij krijgen.
Ik blijf erbij TK moet blijven als algemeen directeur,en zich bezig houden met verbouwing kuip, samenvoeging diverse sectoren.
Dat is weer tijd verlies als je hem onslaat ..........
Voetbal technisch moet er iets gebeuren dat is zeker.
Maar ook met een nieuwe TD en trainer sta je er niet gelijk.
En inpassen jeugdspelers........onder 21 is niet best.
Ik zie alleen Kraaijeveld als aanwinst de rest weet ik echt niet.
Volgend seizoen tja ik hoop op de Vrij als boegbeeld en dan in elke linie kwaliteit ( ervaring)
Maar ik hoop echt op die 2e plaats.........en misschien de terugkomst van Read
kenny
 kenny - maandag 06 april 2026 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2026 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:
En dan nog,
Dan gaat het lang duren om mensen te krijgen die voetbal technisch alles op een rij krijgen.
Ik blijf erbij TK moet blijven als algemeen directeur,en zich bezig houden met verbouwing kuip, samenvoeging diverse sectoren.
Dat is weer tijd verlies als je hem onslaat ..........
Voetbal technisch moet er iets gebeuren dat is zeker.
Maar ook met een nieuwe TD en trainer sta je er niet gelijk.
En inpassen jeugdspelers........onder 21 is niet best.
Ik zie alleen Kraaijeveld als aanwinst de rest weet ik echt niet.
Volgend seizoen tja ik hoop op de Vrij als boegbeeld en dan in elke linie kwaliteit ( ervaring)
Maar ik hoop echt op die 2e plaats.........en misschien de terugkomst van Read
ik denk dat de meesten het niet een probleem vinden om een stap terug te moeten zetten om er in de toekomst weer 2 vooruit te kunnen zetten
zo doorgaan is pappen en nat houden en staan volledig stil in alles , feyenoord moet eens geleid worden door capabele mensen en een Eenhoorn is buiten een bewezen goede directeur ook nog eens een oprechte eerlijke feyenoorder , dat kan je van te kloese niet zeggen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2026 - 15:25   quote  deeplink  
Screenshot-20260406-152416-X.jpg
Ondanks honderden blessures de afgelopen 2 jaar gewoon niet ingegrepen bij de performance staf. Telkens “onderzoek” aankondigen en vervolgens niks doen.

Toen het goed ging op ESPN met de eer van Arnesen en Slot pronken en inmiddels zit meneer ondergedoken.

Walgelijk sujet

@TerugbijAf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2026 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 april 2026 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2026 - 15:22 schreef piet de paler het volgende:
Bij Espn vertelde hij dat bestuurlijk er grote stappen gemaakt worden.
TK. Al lang een TD had moeten aanstellen, en dat je nu al een inhaal race moet houden.
Hij RvP nooit had aangesteld.
En dat v Bodegom en anderen gewoon na hun termijn moeten verdwijnen.
De vrienden en aandeelhouders denken dat ze voor eeuwig een stoel hebben in het stadion , en dat dit zelfs in de zakenwereld niet zo is

Dit heel kort beschreven, moeite waard om hier naar te luisteren.

Van een echte bron ..........hoorde ik dat TK einde seizoen terugkeert naar Mexico.
Ik wacht af hoe betrouwbaar deze bron is
Over dat weg gaan, gaat nu in het roddel circuit vormen aannemen
Hij wordt genoemd bij Monterey ...
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 12:55   quote  deeplink  
Maanden verstoppertje gespeeld.

Nu schijnt er interesse in hem te zijn en hij weet niet hoe snel hij de media moet beantwoorden.

Wat een walgelijke vent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2026 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 12:58   quote  deeplink  
T is m gewoon gevraagd. Dan geef je antwoord.
Die drie zinnen konden er wel vanaf denk ik
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:
T is m gewoon gevraagd. Dan geef je antwoord.
Die drie zinnen konden er wel vanaf denk ik
De maanden hiervoor hebben ook zat media dingen aan hem gevraagd..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 12:59 schreef MMM het volgende:

[..]

De maanden hiervoor hebben ook zat media dingen aan hem gevraagd..
Geen idee. Dat is gissen. Hij heeft ook best op bepaalde dingen gereageerd.

Maar jij en anderen hadden dat graag meer gezien denk ik, voor mij maakt t niet zo veel uit wat ie roept. T gaat erom wat je als resultaat ziet (voor nu is dat onvoldoende)
Leuv
 Leuv - donderdag 23 april 2026 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 13:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen idee. Dat is gissen. Hij heeft ook best op bepaalde dingen gereageerd.

Maar jij en anderen hadden dat graag meer gezien denk ik, voor mij maakt t niet zo veel uit wat ie roept. T gaat erom wat je als resultaat ziet (voor nu is dat onvoldoende)
Nou gissen? Hij heeft inderdaad al maanden als struisvogel gespeeld. Er zijn wel aardig wat dingen voorgevallen waarop hij vanuit zijn rol en verantwoordelijkheden had moeten reageren.
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 13:58   quote  deeplink  
En daar dus het resultaat. De man vertrekt en je zit zonder AD, TD en nieuwe trainer.

Er moet ontzettend snel geschakeld gaan worden. Er moet een AD en TD komen binnen nu en een paar weken. Plek 2 moet binnen gehaald worden en de trainer kan er dan direct uit. Nieuwe TD kan vanaf dag 1 van zijn aanstelling beginnen met het zoeken van een trainer
VVout
 VVout - donderdag 23 april 2026 - 14:06   quote  deeplink  
Wie weet wat er allemaal al op de rit staat, communicatie naar de buitenwereld is summier.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:06 schreef VVout het volgende:
Wie weet wat er allemaal al op de rit staat, communicatie naar de buitenwereld is summier.
Denk dat t iets sneller uitkomt dan gewenst.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 14:13   quote  deeplink  
Had meer gejuich verwacht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2023 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Geen nieuwe TD (of technisch manager of wat er ook voor door moet gaan) voorlopig. Niemand die in het profiel past blijkbaar. Arnesen ook niet terug. Te Kloese zei zelf dat het teveel is voor 1 persoon (om zowel algemeen als technisch directeur te zijn). En we zijn inmiddels bijna een jaar verder nadat Arnesen eerst vanwege zijn gezondheid moest stoppen en daarna definitief. Geen nieuwe commercieel directeur ook.

Mis hier wel wel wat communicatie/visie? Gaat Feyenoord tot in de lengte der dagen blijven doorzoeken? Waarom kan bijvoorbeeld Arnesen al dan niet tijdelijk terugkomen? Wat als de ideale kandidaat er over een bepaalde tijd nog niet is? Worden er intern oplossingen gezocht door bv mensen op te leiden? Hele organisatie valt en staat nu ook met Te Kloese. Als die morgen vertrekt, heb je een groot probleem.
Bijna precies 3 jaar terug.

Gaat hier met name om de laatste 2 zinnen. Ik vind dit wel behoorlijk kwalijk dat Feyenoord dit allemaal heeft laten gebeuren. Mocht hij zo echt vertrekken. Dan moet je ineens 2-3 sleutelfiguren gaan zoeken/vervangen in de organisatie.

Dat zijn positie niet meer houdbaar is, kan ik ergens wel inkomen. Het is zonde, want al vaak gezegd, hij had in principe nog jaren probleemloos AD kunnen zijn als er tijdig een TD was gekomen.

We moeten dan maar hopen dat de vervangers klaar staan (AD én TD), want anders heb je een nog groter probleem. Zeker als je ook nog een trainer moet gaan zoeken.

Verre van ideaal natuurlijk, mensen die komen en gaan is van alle tijden, maar als het even kan niet allemaal tegelijk om een stukje stabiliteit te waarborgen. Onnodig dit.
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:
Had meer gejuich verwacht.
Ik ben blij met zijn vertrek. Als hij zich alleen op het stukje AD had gefocust, had hij nog jaren mogen blijven. Maar door zijn extra rol als TD is er heel veel stuk gemaakt. Onhoudbare situatie. Heel, heel zonde. Heeft zichzelf enorm overschat.

Waar ik me wel echt enorm veel zorgen om maak is de functie trainer. AD weg, TD weg. Daar moeten z.s.m. nieuwe mensen voor komen.
Maar gaan die mensen na 17 mei ook direct het ontslag van van Persie rond maken? Ook zijn positie is namelijk onhoudbaar. Maar stuurt een nieuwe TD de trainer direct weg?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 14:27   quote  deeplink  
Ik denk dat je dat met t management team prima kan overbruggen. Operationeel zal t wel doordraaien. Denk ook zo maar dat binnen nu en 2 weken we weten wie er binnenkomen en wie er nog meer gaan. Ik verwacht sowieso nog 1 in de bovenlaag weg
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat je dat met t management team prima kan overbruggen. Operationeel zal t wel doordraaien. Denk ook zo maar dat binnen nu en 2 weken we weten wie er binnenkomen en wie er nog meer gaan. Ik verwacht sowieso nog 1 in de bovenlaag weg
En hoe kijk jij naar de hoofdtrainer?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 14:34   quote  deeplink  
AD meldt ook dat Eenhoorn gedroomde opvolger zou zijn. Weinig verrassend dat die naam gelinkt wordt. Of de interesse serieus is of niet.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 april 2026 - 14:34   quote  deeplink  
Mijn bron heeft dus gelijk gehad .......
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
Komt overeen met de berichten van vandaag in ieder geval. Of het moet een beredeneerde gok zijn geweest.
Leuv
 Leuv - donderdag 23 april 2026 - 14:38   quote  deeplink  
Beste nieuws in jaren. Eindelijk af van dit amateurisme.
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2026 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
AD meldt ook dat Eenhoorn gedroomde opvolger zou zijn. Weinig verrassend dat die naam gelinkt wordt. Of de interesse serieus is of niet.
Die gaat niet goed met Toon dacht ik?

Die overigens nog steeds een derde termijn wil. Zorgwekkend.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik weet t niet. Hij heeft wat dingen gedaan die niet oké zijn. Maar in t begin hoorde ik m ook hele goede zinnige dingen zeggen en denk ik dat ie t wel zou kunnen.
Voor mij is de staat van de selectie niet geheel aan hem te wijten, maar heeft hij er wel aan bijgedragen.

Als hij blijft, kan ik t snappen, maar maak ik me zorgen, maar als hij gaat snap ik t ook. Maar ook dan maak ik me zorgen, want ...?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Die gaat niet goed met Toon dacht ik?

Die overigens nog steeds een derde termijn wil. Zorgwekkend.
Maar een derde mag niet zo maar Toch? Dus in theorie is die ook weg.
R()b
 R()b - donderdag 23 april 2026 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Die kan gewoon mee naar Mexico
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2026 - 15:02   quote  deeplink  
Pek en veren aub
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2026 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
En wie is jouw bron dan wel!😂😂
Leuv
 Leuv - donderdag 23 april 2026 - 15:15   quote  deeplink  
Ik roep (toeter) het al een jaar dus dit is eindelijk een logisch gevolg van zijn wanbeleid.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 23 april 2026 - 15:42   quote  deeplink  
Dus niks opgelost van alle problemen waar hij ook voor verantwoordelijk is, maar wel snel wegwezen? Wat een held.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 23 april 2026 - 15:46   quote  deeplink  
Dennis bedankt.

In zijn eerste zomer hele goede aankopen gedaan, die later ook voor prima bedragen zijn verkocht.

Laatste 2 zomers minder succesvol. Misschien inderdaad mooi moment om er na dit seizoen een streep onder te zetten.
DMD
 DMD - donderdag 23 april 2026 - 16:08   quote  deeplink  
Al het zogenaamde success wat DtK heeft geboekt kwam door de fundering die Arnesen gelegd had.

Je ziet dit meteen terug in de laatste seizoenen dat DtK niet meer kon leunen op het ingezette beleid van Arnesen, die laat net als MvG echt een enorme puinhoop achter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2026 - 16:32   quote  deeplink  
+1908
Helemaal mee eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 16:34   quote  deeplink  
Oh, Feyenoord heeft het zelf ook maar direct aangekondigd. Om de onrust richting zaterdag maar zo snel mogelijk proberen weg te halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2026 - 16:40   quote  deeplink  
Zooitje palingen daar in het maasgebouw bah
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 16:48   quote  deeplink  
Als je door de jaren heen kijkt zie je dat t eigenlijk altijd zo eindigt.
Bijna geen bestuur(der) ging uiteindelijk door de voordeur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2026 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 16:50   quote  deeplink  
Anyway, denk dat zijn periode als AD redelijk succesvol is geweest. Aantal dossiers stappen weten te zetten. Club staat er als geheel ook beter voor dan toen hij kwam. Als TD denk ik dat de uitgaande grote transfers prima zijn geweest. Recordbedrag na recordbedrag.

Zijn overige taken als TD een stuk minder enthousiast over. Qua aankopen, zitten ook wel wat goede aankopen tussen, maar zeker de dure jongens hebben het over het algemeen totaal niet waargemaakt. En we hebben verder veel teveel spelers onder contract staan, die we maar niet kunnen slijten. Komen er weer een aantal terug van de zomer.

En het hele blessureverhaal daar heeft hij ook niet de vinger op weten te leggen. Valt uiteindelijk ook (deels) onder zijn verantwoordelijkheid. Die verantwoordelijkheid vond ik hem af en toe ook wel ontlopen. Zo'n uitgebreid takenpakket in de organisatie (veel te veel voor 1 persoon) en dan is hij eigenlijk te weinig zichtbaar geweest. Of niet communicatief vaardig genoeg.

Om over het gedoe met de trainers nog maar te zwijgen.

Dus over zijn functioneren als TD mag je niet uiteindelijk niet tevreden zijn denk ik. Over zijn rol als AD een stuk positiever. Maar goed, dat beide rollen tegelijk problematisch zou zijn, had men aan moeten zien komen. Zal ook een hoop (te veel) energie gekost hebben. Als dan ook nog bedreigingen e.d. je kant opkomen, dan zal het niemand moeten verbazen dat hij liever wat anders gaan doen. Denk eerder dat hij het en zichzelf wat overschat heeft. Misschien een te grote workaholic oid. En niet zozeer machtsbelust.

Nou, het beste dan maar Dennis. Er is ook het nodige goed gegaan, dat mogen we niet vergeten.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 april 2026 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Komt overeen met de berichten van vandaag in ieder geval. Of het moet een beredeneerde gok zijn geweest.
Wat ik hoorde dat een van zijn kinderen wil studeren in Mexico.
Nu direct Eenhoorn polsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2026 door piet de paler --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 16:56 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wat ik hoorde dat een van zijn kinderen wil studeren in Mexico.
Nu direct Eenhoorn polsen
tja, zou kunnen dat de hele familie graag terugwil. Hij persoonlijk wordt daar ook wel wat meer gewaardeerd.
tomson
 tomson - donderdag 23 april 2026 - 17:32   quote  deeplink  
Toedeledokie
bijft007
 bijft007 - donderdag 23 april 2026 - 18:03   quote  deeplink  
Las dat hij nieuwe uitdaging wil, is het ware verhaal niet gewoon dat hij eieren voor zn geld kiest na de toch wel vele kritieken want ik meen jaar/anderhalf jaar terug nog zei zeker niet klaar was bij ons

Valt ook wel niet mee als club bestuurder want je wordt indirect evenals de trainer aangerekend voor minder succesvolle transfers of aanstelling van trainer,, nog niet eens gehad over de vele andere dossiers waar hij mee bezig was

Had natuurlijk al wel veel eerder een man naast hem moeten zitten (of 2) want een losse verhuurbedrijf had ook handig geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2026 door bijft007 --
ar
 ar - donderdag 23 april 2026 - 18:11   quote  deeplink  
Bedankt,en tot ziens maar weer.
Terecht dit vertrek... zeker ook goede dingen gedaan.
kenny
 kenny - donderdag 23 april 2026 - 19:19   quote  deeplink  
ben blij dat hij oprot , nu v bodegom en troost nog , schoon schip maken en eenhoorn binnenhalen
tomson
 tomson - donderdag 23 april 2026 - 19:30   quote  deeplink  
Zolang van Bodegom niet vertrekt kun je Eenhoorn wegstrepen.
En die piekert er blijkbaar niet over om t veld te ruimen.
Nee er komt een duur headhunter bureau en die gaan een kandidaat zoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 19:38   quote  deeplink  
Maar de termijn van Toon loopt af begint 2027. In principe is er geen mogelijkheid tot verlenging, al gaat het verhaal dat hij de statuten aan wil passen om een derde termijn te faciliteren. Maar goed, laten we gemakshalve zeggen dat hij straks ook weg is, dan hoeft dat niet zo'n probleem te zijn. Vanuit het perspectief van Eenhoorn althans. Als Toon alles gaat liggen blokkeren, dan is het een ander verhaal.

Overigens, lekkere timing, de hele organisatie wordt zo'n beetje vervangen in een jaar tijd. Begon met Sjaak. Daarna Ruijl en nu ook Dennis. Van Persie kan zomaar aan zijn laatste wedstrijden bezig zijn. En Toon vertrekt in principe ook snel. Dat zijn een hoop nieuwe poppetjes die je moet vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2026 - 19:49   quote  deeplink  
Moeten uit hun functie ontheven worden want ze kunnen nog steeds de toekomst bepalen door mensen aan te stellen die misschien niet zo goed zijn
tomson
 tomson - donderdag 23 april 2026 - 20:37   quote  deeplink  
Typisch Feyenoord. Rennen en vliegen of stilstaan.
Nooit kan er eens iets vooraf fatsoenlijk uitgestippeld worden.
Op tijd aangeven wat de plannen zijn en bijtijds de opvolging binnen halen is weer teveel gevraagd.
Allemaal figuren die zichzelf veel belangrijker vinden dan de club waar ze voor werken.
kenny
 kenny - donderdag 23 april 2026 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2026 - 19:30 schreef tomson het volgende:
Zolang van Bodegom niet vertrekt kun je Eenhoorn wegstrepen.
En die piekert er blijkbaar niet over om t veld te ruimen.
Nee er komt een duur headhunter bureau en die gaan een kandidaat zoeken.
ja bizar weer he pffff , v bodegom is het gezwel binnen feyenoord met troost die in zijn kont kruipt , v bodegom is bezig wat het beste is voor zichzelf ipv voor feyenoord

feyenoord moet vol voor eenhoorn gaan , bewezen de beste keus daarbij een eerlijke vent met feyenoord hart op de goede plaats
VVout
 VVout - donderdag 23 april 2026 - 21:06   quote  deeplink  
Volgens mij missen er sommige ook wel eens wat.

https://www.ad.nl/voetbal/sjaak-troost-stapt-uit-rvc-bij-feyenoord-liep-laatste-twee-jaar-niet-zoals-ik-had-verwacht~a462f3b8/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2026 - 21:42   quote  deeplink  
Eenhoorn wordt t niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 april 2026 - 21:45   quote  deeplink  
Lijkt van niet nee, al zijn er ook stromingen binnen en buiten Feyenoord die hem liever vandaag dan morgen zien beginnen. Dus we gaan het nog zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0567989